Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 398 találat


YELLOW Elküldve: 2012-07-23 16:28 Ápolás, tisztítás

na szétnéztem itthon.
van vanish gépi tisztító 2 féle, egy szőnyeg-kárpit combó 3 szuperhatással, és egy sima szőnyegtisztító. az egyik full áttetsző híg, a másik kicsit sűrűbb rózsaszínesebb. nem mai termékek már. illetve van egy amit a géphez adtak, valami isten tudja mi, azt a szőnyegek mosásáshoz szoktam hazsnálni.

hil kézi vanish-t ír, de én most azért nem vennék.
a kérdés, hogy a gépi is használható-e? biztos, de.... gondolom a kézivel anynira nem áztatom, a gépivel meg igen.
na de ha ezt a gépi vanish-t kézzel dörzsölöm belée, majd géppel kiszívatom úgyis jó lesz gondolom.

tudom solkat lovagolok rajta, de én képes vagyok elbaszni még ezt is:mrgreen:

pati2337 Elküldve: 2012-07-22 13:26 Autóvásárlás

YELLOW írta:
InsectKiller írta:
YELLOW írta:
pati2337 írta:

Ehhez mit szóltok:

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=2566757

24 hónap teljes garancia



nekem az a véleményem, hogy ha ez gyári felépítmény, akkor aki így rendelte az beteg ember volt, mert nem hiszem, hogy a BMW ilyen combo-val kiad egy belsőt. én arra gondolok az ülések ajtókárpitok utólagosak.
ilyen ülésekhez hasonló padlóboríás és műszarfal szokott dukálni. kívülről szépnek tűnik, de hát a fényképek csalókák.


Az ilyet hívja a BMW "Individual"-nak. Fa betétek, világos belső. Ami nem stimmel, az a váltószoknya színe...



én ezt értem, de akkor a műszerfal mér fekete és a szőnyegek lent? én komolyan mondom iylen összeállítást gyáriban még nem láttam. mondom lehet vannak ilyen elvetemültem, lappangó gyilkos ösztönűek...:twisted:


Na hazaértem Ausztriába, és elkezdtem keresgélni.
Ha a BMW-ket mutatom csak, akkor ezeket találtam első nekifutásra:
Ez van hozzánk a legközelebb 20 km.
http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=2259129

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=2433159

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=2574115

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=2456009

Ezek mind garanciásak, és jótállásosak.



YELLOW Elküldve: 2012-07-21 07:38 Autóvásárlás

InsectKiller írta:
YELLOW írta:
pati2337 írta:

Ehhez mit szóltok:

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=2566757

24 hónap teljes garancia



nekem az a véleményem, hogy ha ez gyári felépítmény, akkor aki így rendelte az beteg ember volt, mert nem hiszem, hogy a BMW ilyen combo-val kiad egy belsőt. én arra gondolok az ülések ajtókárpitok utólagosak.
ilyen ülésekhez hasonló padlóboríás és műszarfal szokott dukálni. kívülről szépnek tűnik, de hát a fényképek csalókák.


Az ilyet hívja a BMW "Individual"-nak. Fa betétek, világos belső. Ami nem stimmel, az a váltószoknya színe...



én ezt értem, de akkor a műszerfal mér fekete és a szőnyegek lent? én komolyan mondom iylen összeállítást gyáriban még nem láttam. mondom lehet vannak ilyen elvetemültem, lappangó gyilkos ösztönűek...:twisted:

jons Elküldve: 2012-07-20 17:59 Ápolás, tisztítás

hil írta:
Szia! Én a Vanish szőnyegtisztítóra esküszöm, mert az ecet szagával a világból is ki lehetne zavarni engem. (otthon nem tűröm meg az ecetet, ha találok, akkor ki is dobom)



Így is van! Vanish, kárpitisztító gép -> olyan lesz a kárpit, mint az új! Az illata is és a tapintása is... Nálam is mostanában lesz esedékes. Promoban lesz egy polír aztán nekiesek.

YELLOW Elküldve: 2012-07-20 15:59 Ápolás, tisztítás

hil írta:
YELLOW írta: ma kipróbáltam ezt az ecetes-vizes combo-t az üléseken. még száradok, mondjuk annyira nem áztattam el. kiváncsi leszek rá...
egyenlőre ami volt folt, azt nem látom, de lehet csak azért mert vizes még.


Szia! Én a Vanish szőnyegtisztítóra esküszöm, mert az ecet szagával a világból is ki lehetne zavarni engem. (otthon nem tűröm meg az ecetet, ha találok, akkor ki is dobom)



pedig jó kis ecetes bableves.... nyammíííí.
tudod ha kiszárad nem lesz ecetszag... ráadásul holnap viszem ózonos klíma/beltér tisztításra. elvileg szag nem marad az autóban....

hil Elküldve: 2012-07-20 15:43 Ápolás, tisztítás

YELLOW írta: ma kipróbáltam ezt az ecetes-vizes combo-t az üléseken. még száradok, mondjuk annyira nem áztattam el. kiváncsi leszek rá...
egyenlőre ami volt folt, azt nem látom, de lehet csak azért mert vizes még.


Szia! Én a Vanish szőnyegtisztítóra esküszöm, mert az ecet szagával a világból is ki lehetne zavarni engem. (otthon nem tűröm meg az ecetet, ha találok, akkor ki is dobom)

YELLOW Elküldve: 2012-07-17 12:51 Társalgó

hancurozo írta:
YELLOW írta: na sehol senki? unatkozom... tegnap is jól feldobom itt a kesztyűt, erre senki, pedig olyan jól elmentem alukálni, reggel alig vártam mit fogok itt olvasni...

egy kis off:

tegnap fater H Astra-jában cseréltem pollenszűrőt. asszem az opel az nem az a kategória, hogy német logika, mert a fél anyós oldalt le kellett bontani. kesztyűtartó ki 4 torx csavar fogja. stekker lehúz a szofitáról (kesztyűtartó világítás). aztán van bent a középboxon egy műanyag lemez, amit 3 csavar fog. nah ezen a 6-os kulcs nagy az 5-ös kicsi. mondom biztos collos. otthon egy jó kulcs sem volt. mondommajd fogó. nehezen de kiszedtem őket. a venti motortól alig tudtam kiszedni a szűrőt, ami meglepő módon gyárilag aktív szenes. bent volt még némi kosz, amit le merek fogadni egy szervízben tutkó nem porszívóztak volna ki, de legalább innen már a süni könnyen elérhető. amúgy az autó 2006.06. havi és még a gyári delphi szűrő volt benne. annyira nem is volt vészes. azért vettem ki, mert a fain unix több méretet hoz, pedig az csak G Astránál volt nem mindegy. elmentem az egyik autós boltba, ahova rég nem jártam már, mert az eladó stílusa nem tetszett, illetve annó átvágta magát az ATE fékszettemmel. vagy csak nagyon rendes volt. a lényeg itthon kinéztem Unix-os aktívszenest 2.980 Ft-ért. fater nem akart drágábban, sőt sima is jó lett volna neki. de kb 3-4 ezer volt a hatát, mondom akkor aktív szenes. megrendeltem délután 1 óra felé, azt mondta kb 1 óra és megvan. közben elmentem más boltokba, de vagy nem volt szimpatikus az eladó, nem tudom mit hitt magáról, G astra tulajokat ócsárolta, hogy nála csak olcsó dolgok vannak, mert az a vásárló közönség ezt igényli... na mindegy reménykedtem benen, jó lesz amit rendeltem. nem akart jönni az SMS-ezértszakadó esőben elindultam, mondom hátha csak elfelejtett szólni, de tudtam 15:30 környékén jön a szállító. már úton voltam, mikor hívott, hogy megjött a cucc mehetek. az Unix-os aktívszenes, szinte ugyanaz volt mint a drága delphi, talán a külső része nem volt olyan vastag borítás, de mit számít, ha szűr. már mikor megrendeltem azt mondta, hogy 2800-ért ideadja kedvezménnyel. aztán amikor rá mondtam, hogy jó lesz, akkor azt mondja mindjárt ad egy kis kedvezményt.... 2500 Ft-ért vihetem. mondom nagyon fasza. ideadta én meg szakadó esőben góó haza. az opel kint állt a másik garázs előtt szétbombázva. gondolhattam volna, hogy a duplagarázs egyik részébe már be keleltt volna állnom, ott van hely szerelni nyitott ajtónál. így ezt esőben kínlódtuk meg, vezető ülésről elpakol, át áll, közbenfater másik garázsból cuccát arrébb gór. mindig ügyködik valamivel. hát beszerelni nehezebb volt. az új szűrő nem hajlott úgy. mérete jó volt, de még új. mindegy összeraktam kész lett. megírtam FB-n az esetet röviden. az utcánkban lévő régen opel szervízben dolgozó szerelő (aki úgy volt, hogy majd ő cseréli) reagált is rá, hogy acsavarokra 5,5-ös villás kell, ami van neki. én komoylan mondom iylen méretről nem is hallottam még. de legalább már tudom. voltam iylen szerszám boltban is, de azt mondták felejtsem el a coll-os méretet kulcsban, nem fogok kapni. mondom mi a faszért nem?! persze próbáltunk 6-os villást össze kalapálni, de hát a kulcs erős volt :D

nem tudom szervízben mennyi lett volna a mutatvány Ft-ban, de a szerelésért lehet vagy 3-4ezret kiszámláztak volna, + vagy 6-8 ezer a szűrő. neten láttam 12-ért is, nem tudom azmivel tudhat többet...

vagy veszek, ha lehet egyáltallán kapni 5,5-ös villást, vagy kireszelek, majd valami anyagból...

remélem erre a hatalmas off-ra majd beindul az élet. :D


Látom unatkozol.
Azért a társalgóba nehéz off témát felhozni. :D
OBI-ban kapni pici crova készletet (kb 1000Ft) abban találsz 4, 4.5, 5, 5.5, 6, -tól 13ig crovafejet. (ha több dolgba is beleturkálsz akkor szükséged lesz torx, fúrt torx és E kulcsokra is) Úgy sokkal egyszerűbb lesz. Ha nem az első csere, akkor fél óra sincs, de a suzukiban is így cseréled, a volvó s40-ben pedig a sofőr oldalon kell lebontani a szőnyeget Európai autóhoz mm-es kulcs kell. Az amerikai kocsikat viszont nehéz javítani, oda nem jó a mm-es készlet.
Az, hogy sok alkatrész/szűrő egyforma és más az ára természetes. (pl ford gyári gázolajszűrő 3x drágább a bosch-nál, ja és a gyári dobozában is bosch van) De mondhatnám a fiat unó/lancia delta 1.3 hátsó fék és a p126 féket is. (ott is csak az ára más)


úgy értem az OFF-ot, hogy BMW oldalon... opelozni:D
kis készletem van, ez a somogyi féle szürke kis kofferes. nagyon jó, csak ebben a krova nincs. amúgy minden benne van. ez a krovát meg meg fogom nézni. szerencsére fogóval minimális fejsérüléssel ki tudtam szedni és visszarakni a csavarokat.
mondo az egyik boltosnál meglepődtem, hogy azt mondta, hogy a legolcsóbb kell midnenből. egy sima szűrő 1500-2200ig simán megy (és az 1500 a kedvezményes ár) a legtöbb helyen simát 2000 alatt nem láttam, és akkor egy 3000 sajnál egy akítvszenesért??? mi manapság 3000 ft? semmi. aki enynit sajnál egy normális szűrőért... eddig sosem vettem unix csomagolású alkatrészt, de lehet ezután nem fogok parázni... persze azért légszűrő, olajszűrő, üzemanyag, továbbra is mann, mahle, knecht... ami durva volt az unix oldalán, hogy az opelhoz volt az az orione márkájú szűrő, mintha műanyag keretre vattacukrot tettek volna. na ezt be sem tudtam volna rakni a kerete miatt, ráadásul merevítve is volt. 6500 Ft volt. illetve eccer olyat vettem a BMW-be ugyanez a szar anyag, egy hónap után ki is basztam a fenébe. nem való semmire én is vagy 5ezerért vettem. 6-7ezer körül kapok aktívszenest Atti-tól mahle-t, akkor inkább az. itt az opelnál is 2500-ért az unix-os aktívszenes full jó.

hancurozo Elküldve: 2012-07-17 12:16 Társalgó

YELLOW írta: na sehol senki? unatkozom... tegnap is jól feldobom itt a kesztyűt, erre senki, pedig olyan jól elmentem alukálni, reggel alig vártam mit fogok itt olvasni...

egy kis off:

tegnap fater H Astra-jában cseréltem pollenszűrőt. asszem az opel az nem az a kategória, hogy német logika, mert a fél anyós oldalt le kellett bontani. kesztyűtartó ki 4 torx csavar fogja. stekker lehúz a szofitáról (kesztyűtartó világítás). aztán van bent a középboxon egy műanyag lemez, amit 3 csavar fog. nah ezen a 6-os kulcs nagy az 5-ös kicsi. mondom biztos collos. otthon egy jó kulcs sem volt. mondommajd fogó. nehezen de kiszedtem őket. a venti motortól alig tudtam kiszedni a szűrőt, ami meglepő módon gyárilag aktív szenes. bent volt még némi kosz, amit le merek fogadni egy szervízben tutkó nem porszívóztak volna ki, de legalább innen már a süni könnyen elérhető. amúgy az autó 2006.06. havi és még a gyári delphi szűrő volt benne. annyira nem is volt vészes. azért vettem ki, mert a fain unix több méretet hoz, pedig az csak G Astránál volt nem mindegy. elmentem az egyik autós boltba, ahova rég nem jártam már, mert az eladó stílusa nem tetszett, illetve annó átvágta magát az ATE fékszettemmel. vagy csak nagyon rendes volt. a lényeg itthon kinéztem Unix-os aktívszenest 2.980 Ft-ért. fater nem akart drágábban, sőt sima is jó lett volna neki. de kb 3-4 ezer volt a hatát, mondom akkor aktív szenes. megrendeltem délután 1 óra felé, azt mondta kb 1 óra és megvan. közben elmentem más boltokba, de vagy nem volt szimpatikus az eladó, nem tudom mit hitt magáról, G astra tulajokat ócsárolta, hogy nála csak olcsó dolgok vannak, mert az a vásárló közönség ezt igényli... na mindegy reménykedtem benen, jó lesz amit rendeltem. nem akart jönni az SMS-ezértszakadó esőben elindultam, mondom hátha csak elfelejtett szólni, de tudtam 15:30 környékén jön a szállító. már úton voltam, mikor hívott, hogy megjött a cucc mehetek. az Unix-os aktívszenes, szinte ugyanaz volt mint a drága delphi, talán a külső része nem volt olyan vastag borítás, de mit számít, ha szűr. már mikor megrendeltem azt mondta, hogy 2800-ért ideadja kedvezménnyel. aztán amikor rá mondtam, hogy jó lesz, akkor azt mondja mindjárt ad egy kis kedvezményt.... 2500 Ft-ért vihetem. mondom nagyon fasza. ideadta én meg szakadó esőben góó haza. az opel kint állt a másik garázs előtt szétbombázva. gondolhattam volna, hogy a duplagarázs egyik részébe már be keleltt volna állnom, ott van hely szerelni nyitott ajtónál. így ezt esőben kínlódtuk meg, vezető ülésről elpakol, át áll, közbenfater másik garázsból cuccát arrébb gór. mindig ügyködik valamivel. hát beszerelni nehezebb volt. az új szűrő nem hajlott úgy. mérete jó volt, de még új. mindegy összeraktam kész lett. megírtam FB-n az esetet röviden. az utcánkban lévő régen opel szervízben dolgozó szerelő (aki úgy volt, hogy majd ő cseréli) reagált is rá, hogy acsavarokra 5,5-ös villás kell, ami van neki. én komoylan mondom iylen méretről nem is hallottam még. de legalább már tudom. voltam iylen szerszám boltban is, de azt mondták felejtsem el a coll-os méretet kulcsban, nem fogok kapni. mondom mi a faszért nem?! persze próbáltunk 6-os villást össze kalapálni, de hát a kulcs erős volt :D

nem tudom szervízben mennyi lett volna a mutatvány Ft-ban, de a szerelésért lehet vagy 3-4ezret kiszámláztak volna, + vagy 6-8 ezer a szűrő. neten láttam 12-ért is, nem tudom azmivel tudhat többet...

vagy veszek, ha lehet egyáltallán kapni 5,5-ös villást, vagy kireszelek, majd valami anyagból...

remélem erre a hatalmas off-ra majd beindul az élet. :D


Látom unatkozol.
Azért a társalgóba nehéz off témát felhozni. :D
OBI-ban kapni pici crova készletet (kb 1000Ft) abban találsz 4, 4.5, 5, 5.5, 6, -tól 13ig crovafejet. (ha több dolgba is beleturkálsz akkor szükséged lesz torx, fúrt torx és E kulcsokra is) Úgy sokkal egyszerűbb lesz. Ha nem az első csere, akkor fél óra sincs, de a suzukiban is így cseréled, a volvó s40-ben pedig a sofőr oldalon kell lebontani a szőnyeget Európai autóhoz mm-es kulcs kell. Az amerikai kocsikat viszont nehéz javítani, oda nem jó a mm-es készlet.
Az, hogy sok alkatrész/szűrő egyforma és más az ára természetes. (pl ford gyári gázolajszűrő 3x drágább a bosch-nál, ja és a gyári dobozában is bosch van) De mondhatnám a fiat unó/lancia delta 1.3 hátsó fék és a p126 féket is. (ott is csak az ára más)

hil Elküldve: 2012-06-01 19:18 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
vivaladiesel írta:
vfeca írta:
vivaladiesel írta:
Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet :D (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)


Beszéltem a tulajjal, vár szeretettel. :-)
Ha bármi van, a második tel.számon lehet elérni (70/377-0626).


Rendben, akkor szemügyre veszem a technikát! Viszek rétegmérőt is, úgyhogy nincs mellébeszélés! :mrgreen:


Szia! Megnéztem az autót.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852

pozitívumok:
-fékbetétek, lengéscsillapítók nemrég lettek cserélve. Kellemes meglepetés volt, hogy a futómű és a fékrendszer tökéletesnek tűnt volt a próbaút alatt.
- klíma jól hűt, ülésfűtések hibátlanok, ablakemelők nem ropognak-nem recsegnek, a multikormányról a hangerőszabályzás működik, tempomat szintén, ülések/lábszőnyegek/utastér,csomagtér szép állapotban.
- a motor nem füstöl.
- a nyári gumi + téli gumi garnitúra is néhány szezont még nyugodtan használható.
- cigiszag egyáltalán nincsen.


negatívumok:
- a bőrkormány legyalulva, sebváltó gomb szintén.
- a jobb első hangszóró nem (vagy nagyon gyengén) szól.
- az automata váltó, miután D állásba raktam iszonyatosat rántott az autón indulásnál, a fokozatok között egyébként szépen vált.
- amikor beindították a motort (meleg motornál), 3-4 másodpercig erős hidrotőke csattogás hallható ami a megfelelő kenés megérkezésekor megszűnik. Ugyan lehet szórakozni az O gyűrűk és "huhogó szelep" cseréjével de ennek általában a megkopott olajszivattyú az oka. (cseréje nem olcsó)
- gyorsításkor a turbónak erős sípoló hangja van, ami egészen 60-70es tempóig hallható.
- körbemértem. Ép eleme nincs az autónak. Minden eleme újra volt fújva, kivéve a motorháztető ami totál gittelve van.
- 100km/h tempó felett erős csattogó hang jön az alváz felől. Az eladó állítása szerint valamilyen lemez a kipufogó környékén
- amikor az Egr tisztítására és a Kartergáz szűrő cseréjére rákérdeztem akkor azt egy "mindent cseréltem amit kell"-el intézte el emberünk. Szerintem fogalma se volt, hogy eszi vagy isszák ezeket.
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...
-- Ja, a jobb első sárvédőíven 10-12cm hosszan, a tanksapka környékén kissebb foltokban rozsdásodik.
- 10W-s olaj van az autóban, ez nem feltétlenül negatívum bár én tuti nem önteném a motorba.


Úgy vettem ki a szavaiból, hogy minimum 1,4-1,430 körül szeretne kapni. Ha engem kérdezel, 1,25-1,3M Ft-nál tuti nem adnék többet érte.

Ha leszerveznél nekem egy találkozót a Békési 320d tulajjal kb. hétfő 16 00 órára akkor nagyon szívesen megnézem azt is.
:wink:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5775562



Sziasztok! Semmi közöm hozzá, de ez az autó a teljes körbe fényezés miatt felejtős. A doboz a legnagyobb érték és a legnagyobb költség forrás egy autóban. Én kerülném! A hydrotőke csattogás lehet a 10w olajtól is, mert későn érkezhet a megfelelő helyhez. Lehet, hogy 5w-nél megszűnne (talán).
A váltó is lutri és nagy költséget okozhat.



vivaladiesel Elküldve: 2012-06-01 18:27 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
vfeca írta:
vivaladiesel írta:
Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet :D (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)


Beszéltem a tulajjal, vár szeretettel. :-)
Ha bármi van, a második tel.számon lehet elérni (70/377-0626).


Rendben, akkor szemügyre veszem a technikát! Viszek rétegmérőt is, úgyhogy nincs mellébeszélés! :mrgreen:


Szia! Megnéztem az autót.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852

pozitívumok:
-fékbetétek, lengéscsillapítók nemrég lettek cserélve. Kellemes meglepetés volt, hogy a futómű és a fékrendszer tökéletesnek tűnt volt a próbaút alatt.
- klíma jól hűt, ülésfűtések hibátlanok, ablakemelők nem ropognak-nem recsegnek, a multikormányról a hangerőszabályzás működik, tempomat szintén, ülések/lábszőnyegek/utastér,csomagtér szép állapotban.
- a motor nem füstöl.
- a nyári gumi + téli gumi garnitúra is néhány szezont még nyugodtan használható.
- cigiszag egyáltalán nincsen.


negatívumok:
- a bőrkormány legyalulva, sebváltó gomb szintén.
- a jobb első hangszóró nem (vagy nagyon gyengén) szól.
- az automata váltó, miután D állásba raktam iszonyatosat rántott az autón indulásnál, a fokozatok között egyébként szépen vált.
- amikor beindították a motort (meleg motornál), 3-4 másodpercig erős hidrotőke csattogás hallható ami a megfelelő kenés megérkezésekor megszűnik. Ugyan lehet szórakozni az O gyűrűk és "huhogó szelep" cseréjével de ennek általában a megkopott olajszivattyú az oka. (cseréje nem olcsó)
- gyorsításkor a turbónak erős sípoló hangja van, ami egészen 60-70es tempóig hallható.
- körbemértem. Ép eleme nincs az autónak. Minden eleme újra volt fújva, kivéve a motorháztető ami totál gittelve van.
- 100km/h tempó felett erős csattogó hang jön az alváz felől. Az eladó állítása szerint valamilyen lemez a kipufogó környékén
- amikor az Egr tisztítására és a Kartergáz szűrő cseréjére rákérdeztem akkor azt egy "mindent cseréltem amit kell"-el intézte el emberünk. Szerintem fogalma se volt, hogy eszi vagy isszák ezeket.
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...
-- Ja, a jobb első sárvédőíven 10-12cm hosszan, a tanksapka környékén kissebb foltokban rozsdásodik.
- 10W-s olaj van az autóban, ez nem feltétlenül negatívum bár én tuti nem önteném a motorba.


Úgy vettem ki a szavaiból, hogy minimum 1,4-1,430 körül szeretne kapni. Ha engem kérdezel, 1,25-1,3M Ft-nál tuti nem adnék többet érte.

Ha leszerveznél nekem egy találkozót a Békési 320d tulajjal kb. hétfő 16 00 órára akkor nagyon szívesen megnézem azt is.
:wink:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5775562