Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 398 találat


lantika Elküldve: 2015-06-20 11:14 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót :D


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files :D


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.



nem találgat. leírta. nekem is ilyen, és le is zár, mert mint mondtam MEGNÉÉÉZTEM!!! :)
de tényéeg zárjuk le, én rádhagyom, legyen úgy a jó, ahogy a tiéd működik, oszt annyi. nekem ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz. minden marad ugyanúgy. :D


Utännaolvastam nemet forumokon,megkerdeztem a szervizben,es mindig ugyan arra lyukadok ki. Motor leällitäsakor bezärodik a levegö keringetes,tehät nem jut be levegö kintröl. Az ugynevezett AUC szenzor leällitott motornäl nem kepes müködesre,ezert inkäbb automatikusan zär,igy megakadälyozza,hogy kintröl mergezö gäzok kerüljenek az utasterbe. Pl melygaräzsban ez elegge hasznos,vagy amikor a szomszed begyujtja a kertböl összegyüjtött szäraz levelet. AUC szenzor elöl van a hütö mögött valahol,es neha nem ärt tisztitani. :kiraly:


Lantika annyira szeretnélek megkérni,hogy linkeld már be ide azokat a fórumokat kérlek.
Én juszt nem találtam erről semmit az egész neten :/
Gondolom,hogy akkor meg is osztanád velünk ezeket a fórumokat.
Nekem BMW szakszervízben sem tudták megmondani a pontos működését.Valaki szerint ez így jól működik.Őszerinte ugye ott a pollenszűrő,és ugye pont,hogy így nem lesz dohos az autó.Direkt nyit ki.Csak szeretnék rájönni az igazságra végre.Elég régóta bosszant ez a dolog.
Előre is köszönöm a linkeket.






A link neve A mäsodik oldalon van toväbbi 2 link,illetve inkäbb a 2-ik oldalon van reszletes leiräs a müködesröl.

Elküldve: 2015-06-20 09:44 bmw diagnosztika

lantika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót :D


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files :D


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.



nem találgat. leírta. nekem is ilyen, és le is zár, mert mint mondtam MEGNÉÉÉZTEM!!! :)
de tényéeg zárjuk le, én rádhagyom, legyen úgy a jó, ahogy a tiéd működik, oszt annyi. nekem ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz. minden marad ugyanúgy. :D


Utännaolvastam nemet forumokon,megkerdeztem a szervizben,es mindig ugyan arra lyukadok ki. Motor leällitäsakor bezärodik a levegö keringetes,tehät nem jut be levegö kintröl. Az ugynevezett AUC szenzor leällitott motornäl nem kepes müködesre,ezert inkäbb automatikusan zär,igy megakadälyozza,hogy kintröl mergezö gäzok kerüljenek az utasterbe. Pl melygaräzsban ez elegge hasznos,vagy amikor a szomszed begyujtja a kertböl összegyüjtött szäraz levelet. AUC szenzor elöl van a hütö mögött valahol,es neha nem ärt tisztitani. :kiraly:


Lantika annyira szeretnélek megkérni,hogy linkeld már be ide azokat a fórumokat kérlek.
Én juszt nem találtam erről semmit az egész neten :/
Gondolom,hogy akkor meg is osztanád velünk ezeket a fórumokat.
Nekem BMW szakszervízben sem tudták megmondani a pontos működését.Valaki szerint ez így jól működik.Őszerinte ugye ott a pollenszűrő,és ugye pont,hogy így nem lesz dohos az autó.Direkt nyit ki.Csak szeretnék rájönni az igazságra végre.Elég régóta bosszant ez a dolog.
Előre is köszönöm a linkeket.




lantika Elküldve: 2015-06-18 14:17 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót :D


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files :D


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.



nem találgat. leírta. nekem is ilyen, és le is zár, mert mint mondtam MEGNÉÉÉZTEM!!! :)
de tényéeg zárjuk le, én rádhagyom, legyen úgy a jó, ahogy a tiéd működik, oszt annyi. nekem ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz. minden marad ugyanúgy. :D


Utännaolvastam nemet forumokon,megkerdeztem a szervizben,es mindig ugyan arra lyukadok ki. Motor leällitäsakor bezärodik a levegö keringetes,tehät nem jut be levegö kintröl. Az ugynevezett AUC szenzor leällitott motornäl nem kepes müködesre,ezert inkäbb automatikusan zär,igy megakadälyozza,hogy kintröl mergezö gäzok kerüljenek az utasterbe. Pl melygaräzsban ez elegge hasznos,vagy amikor a szomszed begyujtja a kertböl összegyüjtött szäraz levelet. AUC szenzor elöl van a hütö mögött valahol,es neha nem ärt tisztitani. :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2015-06-18 11:56 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót :D


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files :D


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.



nem találgat. leírta. nekem is ilyen, és le is zár, mert mint mondtam MEGNÉÉÉZTEM!!! :)
de tényéeg zárjuk le, én rádhagyom, legyen úgy a jó, ahogy a tiéd működik, oszt annyi. nekem ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz. minden marad ugyanúgy. :D

Elküldve: 2015-06-18 11:22 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót :D


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files :D


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.

YELLOW Elküldve: 2015-06-18 09:20 bmw diagnosztika

KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót :D


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files :D

KGR Elküldve: 2015-06-18 08:50 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót :D


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.

YELLOW Elküldve: 2015-06-18 07:18 bmw diagnosztika

KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót :D

KGR Elküldve: 2015-06-17 23:36 bmw diagnosztika

Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem :)
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta :)


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).

lantika Elküldve: 2015-04-21 14:26 Hifi beszerelése e46-ba

csbalu írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Osynho írta: Ez kicsit kínai nekem. :D Szóval van megoldás az esztétikus, rombolás
mentes kábel elvezetésre? 2,5 + 1,5-esnek el kellene férnie.




igy nez ki a kerdeses csatlakozo 2 resze.

Ahol a piros kocka van azt nezd meg,hogy a csatiban az a kicsi kocka csati resz benne van e,illetve,hogy van e benne läbacska (az ajtobol kilogo csati).
Ha nincs benne,vagy tök üres akkor ki kell venni,es ott ät fog ferni a käbel.
A teljes leiräs nemetül. :kiraly:







Ekkora kókányolást soha nem csinálnék!!!
Én tuti bepinezném, bármit csináltam a kocsiban mindig kikerestem a gyári megoldásnak megfelelő pint.



Igen ezzel en is igy vagyok. A problema ott kezdödik,ha nem gyäri cuccot teszel a kocsiba,mint PL a kerdeses HIFI,es nem lehet a teljesitmenynek megfelelö PIN-t betenni,mert foglalt a csati,vagy nem is lehet eleve akkorät beletenni.


A jobb oldali képen a bekeretezett rész mellett balra a 2 vastagabb csatlakozó az a "mély" hangszórók érintkezője. Azokban a kocsikban amikben nincsen nagyhifi, csak ezeket használják, de ilyen minden kocsiban van! A jobb oldali bekarikázott részen csak a közép és a magas sugárzók mennek, mert azok kissebb teljesítményűek. Szerintem a mélysugárzók érintkezői teljesen megfelelnek arra amire használni szeretnétek.
Egy nagyon jó tanács amit mindenképpen fogadjatok meg, hogy azt a szürke szivacs betétet ami az ajtóban van MINDENKÉPPEN ragasszátok vissza valami jó erős szilikonos ragasztóval, mert ha nem teszitek, ott fog befolyni a víz a kocsitokba és eláztatja az egész szőnyeget!!! Láttam már kocsit ami ezért kezdett el rohadni, mellesleg a tiszta penész lesz az egész .....


8O 8O 8O en nem akarok beszerelni semmit :D :D :D. Azt nem tudtam,hogy azok az erintkezök mihez tartoznak,akkor ezekszerint ajtokäbelt kell cserelni,mert az a resz nincs benne mindbe. Azt a szürke szivacsot pont a beäzäs miatt ragasztjäk,van olyan gyär ami kicsit vastagabb foliät hasznäl es Butil a ragaszto neve amit gyärilag hsznälnak. De sokminden mäs is jo helyette termeszetesen. Es nem ärt az ajto aljän a vizkifolyo lyukakat kitakaritani,mert nekem kb 2 centi vastagon ällt a kosz az ajto aljäban amitöl nem tudott kijönni a viz...