318xd fórum hozzászólásai

318xd Elküldve: 2014-01-11 08:20 Rugócsere

Sziasztok!
Mekkora gond ha csak a hátsó rugókat és telókat cserélem ki(eibach,koni),elöl marad a gyári,még.üdv.

318xd Elküldve: 2014-01-06 17:16 Ápolás, tisztítás

Sziasztok!
Nálam lenne egy-két autóápolási termék,szerintem korrekt áron és jó minőségben.
Egy időben autómosó vállalkozásom volt,többek közt ezeket is használtam,jó tapasztalatokkal,robogótól kamionig sok mindennel volt dolgom,porszívózástól a full kárpit tisztításig.Akit érdekel:

Bogároldó 900ft/kg 1:7 (ez tényleg feloldja a karosszérián lévő bogarakat és zsíros szennyeződéseket)
Felni sav 800ft/kg 1:10,1:20 (fékport és egyéb szennyeződéseket eltávolítja,savas,de a felnivel kíméletes)
Tükör és üveg tisztító 850ft/kg (hígítás nélkül,erős zsíroldó hatás,csíkmentes tisztítás)
Viasz 2000ft/kg max 1:20 (száradáskönnyítő,védi a karosszériát és csillogást kölcsönöz)
Belső ápoló 1850ft/kg 1:2 (nem szilikonos,matt és tiszta felületet hagy,illatosított)
Mikroszálas kendő 30x40cm 400ft/db (kiváló minőség és nedvszívás,a port vonzza)
Mikroszálas kendő 40x60cm 600ft/db

70/5515437 hét közben sms(ausztriában melózok)vagy privi.posta on.

318xd Elküldve: 2013-03-07 19:17 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
318xd írta:
anubisz írta:
318xd írta: Helló mindenki,egy általános dolgot szeretnék leírni saját tapasztalat,remélem azért vkinek hasznos lehet.30xd-m van,kb 10e km-el ezelőtt(tavaly szeptember)esedékes volt egy első tárcsa-betét kombó és a hátsók is elég kopottak voltak.Pénz szűkében voltam és elkövettem egy nagy hibát,vásároltam LPR tárcsát és betétet(325/320 4db tárcsa 8db betét egyben 50e)volt bennem egy kis nyugtalanság.Eleje megkapta az új tárcsákat és betéteket,igazából nem is volt gond kb8-9 ezer km-ig,egyszer csak elkezdett kicsit remegni a kormány fékezésnél és utána egyre jobban rázott.azt nem tudom h mitől vetemedett meg,de elvittem szabályoztatni a HŰTÖTT tárcsákat(autószerelő barátom mondta h nem tuti a siker de egy próbát megér).Frissen szabályozott tárcsa föl,persze h nem jó.Jobban rázott mint előtte.néztünk új féket,jurid erősített,magas széntartalmú mellett döntöttünk kb 22500ft/db áron a betét maradt az lpr.Kerék leszed,6os imbusz kivesz,a fékkeretet én is légkulccsal szoktam levenni,mert kézzel szinte lehetetlen.Új tárcsák föl.Pár km-t gurultam vele míg lekopott az a finom réteg(én egy kicsit vászonnal előcsiszoltam,a nem teljesen új betétek miatt)az érzés fantasztikus,bár még nincs összekopva de már most hatalmas különbséget érezni a két anyag között.Későbbi tapasztalatokról is beszámolok.Lpr-t nem ajánlom,normál használatra sem.


munkahengert is érdemes figyelni, ha nagyon fos, rozsdás,koszos már,nem húz vissza, és gondolom folyamatosan hevíti a tárcsákat, én pont ezért cseréltem, szinte lehetetlen volt visszanyomni, úgy kellett vissza préselni csavarból eszkábált feszítővel, amúgy simán vissza kellene menni e egy kis feszítés után.


Ebben annyira nem vok otthon,majd rákérdezek,bár eddig nem vettem észre h gond lenne,tárcsacserénél is "könnyen" visszament a nyereg. Köszi.


nem mondom, hogy az a gond nálad, csak érdemes ellenőrizni. Pont a felső perem szokott szarrá rozsdásodni, mert az a rész a fék kopás 80% ban szabadon van amint kopik a fék kikerül a nyeregből, és amíg nem cserélsz, addig kint is van, zabálja az időjárás ha rossz a gumi porzáró. Aztán mikor cserél az ember, vissza kel nyomni tövig. Akkor szokták a koszos, rozsdás részt a hüvelybe préselni, ha megy, ha nem, erővel, és ugye nem jár már puhán, csak szorulgatva. Szinte sosem ellenőrzik, csak visszapréselik a szervizbe is, mindenáron.Fékezéskor meg nem kúszik el a tárcsától csak amit muszáj, és a súrlódás, gondolom nem kell mondani milyen hőterhelést okoz. Sokan évekig rá se néznek. Csak sírnak, húz, ráz, szorul, vetemedik a fék, . Néha le kel venni a nyerget műhelybe, teljesen lemossák petróleummal, kicserélik a szimeringet, porvédő gyűrűt, megnézik milyen a dugattyú, nem e ramaty.


Igazából szépen fut sima úton,pedig 225/45/17 a gumi,a fogyasztásra sem panaszkodhatok.
sőt az előző-előző fék is atom volt míg el nem kopott(hozzáteszem nekem sem jelzett be a kopásjelző)eddig volt 4 autóm,de egyiken sem említették a munkahenger esetleges hibáit,nem is ellenőrizték.Mostantól erre is figyelek,köszi.

318xd Elküldve: 2013-03-07 18:45 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
318xd írta: Helló mindenki,egy általános dolgot szeretnék leírni saját tapasztalat,remélem azért vkinek hasznos lehet.30xd-m van,kb 10e km-el ezelőtt(tavaly szeptember)esedékes volt egy első tárcsa-betét kombó és a hátsók is elég kopottak voltak.Pénz szűkében voltam és elkövettem egy nagy hibát,vásároltam LPR tárcsát és betétet(325/320 4db tárcsa 8db betét egyben 50e)volt bennem egy kis nyugtalanság.Eleje megkapta az új tárcsákat és betéteket,igazából nem is volt gond kb8-9 ezer km-ig,egyszer csak elkezdett kicsit remegni a kormány fékezésnél és utána egyre jobban rázott.azt nem tudom h mitől vetemedett meg,de elvittem szabályoztatni a HŰTÖTT tárcsákat(autószerelő barátom mondta h nem tuti a siker de egy próbát megér).Frissen szabályozott tárcsa föl,persze h nem jó.Jobban rázott mint előtte.néztünk új féket,jurid erősített,magas széntartalmú mellett döntöttünk kb 22500ft/db áron a betét maradt az lpr.Kerék leszed,6os imbusz kivesz,a fékkeretet én is légkulccsal szoktam levenni,mert kézzel szinte lehetetlen.Új tárcsák föl.Pár km-t gurultam vele míg lekopott az a finom réteg(én egy kicsit vászonnal előcsiszoltam,a nem teljesen új betétek miatt)az érzés fantasztikus,bár még nincs összekopva de már most hatalmas különbséget érezni a két anyag között.Későbbi tapasztalatokról is beszámolok.Lpr-t nem ajánlom,normál használatra sem.


munkahengert is érdemes figyelni, ha nagyon fos, rozsdás,koszos már,nem húz vissza, és gondolom folyamatosan hevíti a tárcsákat, én pont ezért cseréltem, szinte lehetetlen volt visszanyomni, úgy kellett vissza préselni csavarból eszkábált feszítővel, amúgy simán vissza kellene menni e egy kis feszítés után.


Ebben annyira nem vok otthon,majd rákérdezek,bár eddig nem vettem észre h gond lenne,tárcsacserénél is "könnyen" visszament a nyereg. Köszi.

318xd Elküldve: 2013-03-07 15:43 Féktárcsa és fékbetét

Helló mindenki,egy általános dolgot szeretnék leírni saját tapasztalat,remélem azért vkinek hasznos lehet.30xd-m van,kb 10e km-el ezelőtt(tavaly szeptember)esedékes volt egy első tárcsa-betét kombó és a hátsók is elég kopottak voltak.Pénz szűkében voltam és elkövettem egy nagy hibát,vásároltam LPR tárcsát és betétet(325/320 4db tárcsa 8db betét egyben 50e)volt bennem egy kis nyugtalanság.Eleje megkapta az új tárcsákat és betéteket,igazából nem is volt gond kb8-9 ezer km-ig,egyszer csak elkezdett kicsit remegni a kormány fékezésnél és utána egyre jobban rázott.azt nem tudom h mitől vetemedett meg,de elvittem szabályoztatni a HŰTÖTT tárcsákat(autószerelő barátom mondta h nem tuti a siker de egy próbát megér).Frissen szabályozott tárcsa föl,persze h nem jó.Jobban rázott mint előtte.néztünk új féket,jurid erősített,magas széntartalmú mellett döntöttünk kb 22500ft/db áron a betét maradt az lpr.Kerék leszed,6os imbusz kivesz,a fékkeretet én is légkulccsal szoktam levenni,mert kézzel szinte lehetetlen.Új tárcsák föl.Pár km-t gurultam vele míg lekopott az a finom réteg(én egy kicsit vászonnal előcsiszoltam,a nem teljesen új betétek miatt)az érzés fantasztikus,bár még nincs összekopva de már most hatalmas különbséget érezni a két anyag között.Későbbi tapasztalatokról is beszámolok.Lpr-t nem ajánlom,normál használatra sem.