Adiii fórum hozzászólásai

Adiii Elküldve: 2010-12-19 10:48 Nem indul el

Sziasztok!

Nekem olyan problémám van ebben a kutya hidegben, hogy első indításra nehezen indul be az autó. Beindul majd, 1 másodpercen belül le is áll. Van amikor ezután második indításra simán beindul de van hogy csak 3-4 próbálkozás után. Ha indításkor kap egy gázfröccsöt akkor nem áll le sose. Ha egy fél napot áll akkor is pöccre indul, ha 1 egész napot akkor már nem. Ötleteket várok. AC, önindító, akksi, gyertyák cserélve voltak információim szerint.

Adiii Elküldve: 2010-12-11 21:52 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Motorba 5W-30 vagy inkább 0W-40 olajat érdemes?

Adiii Elküldve: 2010-12-11 20:36 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
Adiii írta: Szervó kormánymű olajat érdemes kicserélni annak ellenére ha a szintje nem alacsony és megfelelően működik? Ki tudja mikor lett benne cserélve...


Elméletileg nem kell cserélni, de én szoktam



kormányszervo olaj cseréről én korábban 40ezer km periódust hallottam/olvastam. én is cseréltem biztos, ami biztos alapon. nekem picit jobb lett. legalább ezen éreztem pozitív dolgot...



Most lesz mosolygás mert lehet hülyeséget kérdezek, de kormányszervó olajat hogy tudom legegyszerűbben lecserélni? elég ha kiszívom az utántöltő tartályból ami benne van majd bele az újat?

Adiii Elküldve: 2010-12-11 20:13 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

bmw320d4 írta:
Adiii írta:
bmw320d4 írta:
Adiii írta:
Nem sper-es (önzáró) difibe milyen olajat ajánlotok? 75W-90et vagy 75W-140et érdemesebb rakni bele?


SAFX-O 75W90


Akkor ezek szerint a 75W 140 az tök fölösleges lenne igaz?


Szerintem igen. Mi soha nem használtunk mást.


Rendben köszönöm. Szervó kormánymű olajat érdemes kicserélni annak ellenére ha a szintje nem alacsony és megfelelően működik? Ki tudja mikor lett benne cserélve...

Adiii Elküldve: 2010-12-11 20:07 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

bmw320d4 írta:
Adiii írta:
Nem sper-es (önzáró) difibe milyen olajat ajánlotok? 75W-90et vagy 75W-140et érdemesebb rakni bele?


SAFX-O 75W90


Akkor ezek szerint a 75W 140 az tök fölösleges lenne igaz?

Adiii Elküldve: 2010-12-11 20:02 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

A kézikönyv viszont az alábbit írja: "Olajspecifikáció: csak SAE 80 mechanikus sebességváltó olajat töltsünk be a MIL-L-2105 vagy API GL-4 specifikáció szerint.
Figyelem: ha az olajbetöltő csavar közelében egy sárga vagy zöld cédula van felragasztva akkor a speciális BMW olajat kell betölteni. Ha narancssárga cédula van, akkor a BMW által előírt ATF Dexron olajat kell betölteni."

Nem sper-es (önzáró) difibe milyen olajat ajánlotok? 75W-90et vagy 75W-140et érdemesebb rakni bele?

Adiii Elküldve: 2010-12-11 19:24 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Az alábbit találtam ezzel kapcsolatban a powerfanatics fórumon:
"geep írta:
Hmmm izé...
Szeretnék eloszlatni egy félreértést...
91 után MINDEN bmw MANUÁLIS váltóba dexron2-es minőségű automata transmission fluid kell, a hideg kapcsolási nehézségek kiküszöbölése érdekében.
Aztán 97 után már dexron 3-mas minőséget irnak elő, az mtf-lt1 a gyári olaj neve, amit ha kattog a váltó üresben, akkor mtf-lt2 vel kell helyettesiteni (a bmw TIS cd-je irja) ,ez megfelel, a dexron 3mas minőségnek.
Tehát igenis automata olaj kell a kéziváltósba, a hagyományos olajjal (ep 85-90) hidegen kapcsolhatatlan a váltó és két kézzel kell 1. be rakni Sad
Ilyet csak a hipoid fogazású diferenciálműbe lehet rakni, ami a nem sperrel szerelt bmw-k sajátja.
A sperbe pedig 75-140-es olaj kell ,kimondottan speres difihez.
Sajnálom, nem akartam senkit kiokitani, de igy van...
A váltón egyébként matrica van, asszem a zöld ami 91 előtti és 80-90-es olaj kell bele, de a bmw-nél ajánlják ezt is lecserélni ATF olajra!
A narancs és citromsárga matricás váltóba pedig szigoruan ATF olaj való... "

A kézikönyv viszont az alábbit írja: "Olajspecifikáció: csak SAE 80 mechanikus sebességváltó olajat töltsünk be a MIL-L-2105 vagy API GL-4 specifikáció szerint.
Figyelem: ha az olajbetöltő csavar közelében egy sárga vagy zöld cédula van felragasztva akkor a speciális BMW olajat kell betölteni. Ha narancssárga cédula van, akkor a BMW által előírt ATF Dexron olajat kell betölteni."

Nem sper-es (önzáró) difibe milyen olajat ajánlotok? 75W-90et vagy 75W-140et érdemesebb rakni bele?




Adiii Elküldve: 2010-12-09 11:39 E46 összetört Jobb első sárvédő!!!! SEGÍTSÉG!!!

Qucsy írta:
hil írta:
Adiii írta:

Én is erre gondoltam... meg kell nézni, hogy azt az utángyártottat ki gyártotta. Szerintem egy utángyártott német cucc nem lehet rossz. Speciel pl. a Klokkerholm termékekről tudom, hogy jó minőségű.

Miután megvetted, feltetted, akkor derül ki, hogy nem lehet szépen beállítani, akkorra oda a pénzed. A németek is képesek szart gyártani. De lehet próbálkozni, tanácsot kértél, a döntés Nálad van



kinek kell jobb oldali első sárvédő???


DnielCool-nak aki nyitotta ezt a topicot.

Adiii Elküldve: 2010-12-01 14:09 E46 összetört Jobb első sárvédő!!!! SEGÍTSÉG!!!

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Adiii írta: Én sem úgy értettem, hogy mm pontosan passzol de mivel egy német gyártóról beszélünk és olyan terméket linkeltem így szerinte nem lehet szar. Személy szerint én biztos az új ám utángyártott mellett döntenék mint a bontott gyári mellett ha más miatt nem az ár miatt mindenképpen. Egy utángyártott alkatrész is lehet ugyanolyan jó mint egy gyári nyilván nem minden esetben. Persze ez csak az én véleményem és általánosságban beszélek.


haver E36-án utángyártott mocitető van. hogy az milyen bililemez anyagból te jóisten... szóval én is amelett vagyok, hogy inkább bontott. annak a mocitetőnek olyan hangja van, ha nincs felszerelve kb, mint a vihar effekteknek a régi coffbojos filmekben



Cseréltem off Német népautón sárvédőt, (Német, és nem Magyar kisipari) utángyártottra esett a választás (olcsóbb volt mint a bontott, és nem volt rozsda rajta). Nekünk pontosan illeszkedett, nem volt vele probléma.


Én is erre gondoltam... meg kell nézni, hogy azt az utángyártottat ki gyártotta. Szerintem egy utángyártott német cucc nem lehet rossz. Speciel pl. a Klokkerholm termékekről tudom, hogy jó minőségű.

Adiii Elküldve: 2010-12-01 08:03 E46 összetört Jobb első sárvédő!!!! SEGÍTSÉG!!!

Robinson írta:
KASZAMester írta:
Hori írta:
hil írta:
Adiii írta:
DnielCool írta: Üdv Mindenkinek . Összetört 2000 es évjáratú e46 om jobb első sárvédője. Nem találok már 1 hete sehol se . A bontóknak nincs sehol . Esetleg valaki tudna ebbe segíteni vagy ajánlani egy bontóst , ami befutó lehet? Köszönöm a válaszokat előre is.


Szia!

Nekik biztos kell hogy legyen:

http://czerko-car.hu/

http://www.weszkykft.hu/

http://bmwbonto.com/

de szerintem bárdiban, unixban kapsz annyiért vadi újat mint bontottat vagy még tán olcsóbban.

ez pontosan a te autódra jó pl.:
http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...gnNr=12022



Azért az utángyártott elemek méret pontossága eléggé feltételes és szabadon választott, úgyis mondhatnám digitális: passzol/nem passzol




teljes mértékben egyet értek! inkább egy jó bontott, mint egy kétes minőségű utángyártott

yes.



Ebben kivételesen mindannyian egyet értünk


Én sem úgy értettem, hogy mm pontosan passzol de mivel egy német gyártóról beszélünk és olyan terméket linkeltem így szerinte nem lehet szar. Személy szerint én biztos az új ám utángyártott mellett döntenék mint a bontott gyári mellett ha más miatt nem az ár miatt mindenképpen. Egy utángyártott alkatrész is lehet ugyanolyan jó mint egy gyári nyilván nem minden esetben. Persze ez csak az én véleményem és általánosságban beszélek.

Adiii Elküldve: 2010-11-30 19:17 E46 összetört Jobb első sárvédő!!!! SEGÍTSÉG!!!

DnielCool írta: Üdv Mindenkinek . Összetört 2000 es évjáratú e46 om jobb első sárvédője. Nem találok már 1 hete sehol se . A bontóknak nincs sehol . Esetleg valaki tudna ebbe segíteni vagy ajánlani egy bontóst , ami befutó lehet? Köszönöm a válaszokat előre is.


Szia!

Nekik biztos kell hogy legyen:

http://czerko-car.hu/

http://www.weszkykft.hu/

http://bmwbonto.com/

de szerintem bárdiban, unixban kapsz annyiért vadi újat mint bontottat vagy még tán olcsóbban.

ez pontosan a te autódra jó pl.:
http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...gnNr=12022

Adiii Elküldve: 2010-11-11 15:24 Társalgó

Sziasztok!

Valakinek esetleg van elfekvőben az alábbi két alkatrész?

8-9-es elem
26-os elem

Adiii Elküldve: 2010-11-10 12:57 Belsõ

kempelen írta:
Adiii írta: Sziasztok!

A jobb első oszlopot borító műanyagot ami mögött a légzsák lakozik
azt hogy lehet leszerelni? Kicsit hullámos rajta a textil ezt szeretnék helyreállítani.


A vékony ám hosszú 'airbag' feliratú, az oszlopburkolat színével azonos műanyag takaróelemet finoman ki kell pattintani kicsi, vékony, tiszta csavarhúzóval végig az oszlop mentén.
Ha az lejött, akkor lesz három torx fejű csavar alatta. Ha azokat kicsavartad lejön az 'A' oszlop burkolata.



Köszönöm... Esetleg arra ötlet, hogy a biztonsági öv magasságállítónál lévő műanyagot hogyan lehetne lekapni? ugyanebből az okból kifolyólag venném le azt is.

Adiii Elküldve: 2010-11-10 09:22 Belsõ

Sziasztok!

A jobb első oszlopot borító műanyagot ami mögött a légzsák lakozik
azt hogy lehet leszerelni? Kicsit hullámos rajta a textil ezt szeretnék helyreállítani.

Adiii Elküldve: 2010-11-03 09:44 légzsák lámpa világít

Sziasztok!

Nekem is világít a légzsák lámpám. Computerre tették és a hibát kiolvasva ülésfoglaltság jelzőt írt ki. Érdekessége az , hogy amikor a jobb első ülésen ül valaki és rázkódik az autó akkor egy időre elalszik majd újra világít a lámpa. Erre valakinek valami tipp?