Alesi fórum hozzászólásai

Alesi Elküldve: 2014-09-10 17:15 Belsõ

rece65 írta:
Robin68 írta:
rece65 írta: Hi!

Nekem olyan gondom van hogy mind a 4 oldalsó ablak üveg "nyikorog" amikor teljesen fel van húzva!(elektromos mind a 4)
Ha egy picit "pöccintek" a gombon akkor halkabb a nyikorgás de megmarad.
Fóliázott a két hátsó,az elsőkről ne,régen lett leszedve tehát ez sem lett megoldás erre.

Megkenjem valami anyaggal vagy mit tegyek vele?
Nagyon zavaró az amúgy csendes autóban...

Valószínű ki vannak száradva az ajtó szigetelések. Kezeld át minden ajtónál alaposan.


Mivel kezeljem le és hogyan?

Köszi!



En nagyon ajanlom a gyari, BMW gumiapolo spray-t (vatera-n asszem olcson beszerezheto), mert nekem volt olyan homasitas gumiapolo spray, amitol csak rosszabb lett...

Korbe az ajtokedereket, az ajtokeret koruli gumit, valamint az ajton a gumi feletti reszt is apold le a garantalt eredmenyert

Alesi Elküldve: 2014-09-08 19:57 Autóvásárlás

Cabrio-sok/ahhoz ertok segitseget kernem!

Gondolkodom a ceges verda melle egy 2001-2002 koruli E46 cabrio vasarlasan, szigoruan hobbi celra. Mennyire rizikos egy ilyen koru kabrio megvetele? Az elektromos teto mukodese, allaga (beazas stb.) mennyire megbizhato? Szigoruan 6 hengeres, benzinest neznek (legalabb 20i), dizel sedanom ugyebar mar volt, igy gondolom a motoron kivuli egyeb dolgokban hasonlo koltsegekre szamithatok (a motornal meg remelem alacsonyabbakra).

Mas: telen mennyire lenne tarolas szempontjabol gazos, ha nem zart garazsban, hanem max egy fedel alatti kocsibealloban, letakarva pihenne? Valszeg hulye kerdes, de mennyire art a hideg/meleg/nap a tetonek?

Remelem vannak itt cabriosok, es tudtok segiteni

Alesi Elküldve: 2014-03-17 21:38 320d Motor

laszlo0918 írta: Köszi mindenkinek a hozzászólásokat kicsit le vagyok törve jobban megy kevesebbet eszik is.Próbáltam régebben egy 320 ast nem ment sokkal jobban csak picit de kevesebb km volt benne.


A legjobb cimboramnak 2,0 PdTDI A3 Sportback-je van, es egyszer mentunk par gyorsulasos orultkodest, minden egyes alkalommal gyakorlatilag fej-fej mellett ment a ket auto.

Az A3 sztem konnyebb picivel a Passat-nal, de nalunk egal volt a papirforma. Ja, es ekkor meg nem volt 100e km az automban, semmi baja nem volt, huzott mint az alom...

Alesi Elküldve: 2014-01-28 11:01 Megvegyem? Vegyek ilyet?

TheMan írta:

Volt dízelünk azt jobban szerette, mert mindegy hova vált akkor is húúúzzz.

Azért szeretném tudni, hogy mik a tapasztalatok, mert a dízelben van egy halom olyan alkatrész ami a benzinesben (régebbiekben) nincsen.

-turbó
-intercooler
-stb.



Köszi


Itt egy remek kis leiras az altalad valasztott motorrol:

http://www.lezo.hu/szerkezetta...MW-N47.pdf

Alesi Elküldve: 2014-01-19 20:26 Autóvásárlás

jlaci74 írta:
jrtom írta:
Csabi056 írta: Sziasztok,
320d-t szeretnék vásárolni, kinéztem pár darabot itthon, érdekelne a véleményetek, hátha valaki már megleste az egyiket, v épp ismeri:
Linkek:
ami a legjobban tetszik, csak a chiptuning var.
A link neve

2. :
A link neve

3.
A link neve

Vélemények??


Szia.
Én a 3.-at választanám, de mindenképpen vidd el átvizsgáltatni egy olyan helyre ahol már láttak BMW-t.
Egyébként az elsőnek semmi köze az M packet-hez, ráraktak egy kínai első lököst és kész.
A km meg szerintem mindegyikben több mint amit írnak.


Igen, 190e.-nél nem kell kormányt bőrözni ...
A 3. legszimpibb, bár 2M-ért nekem hiányzik egy gyári xenon meg egy üvegtető ...
( bár úgy emlékszem , hogy tavaly volt ez már 1,89 -ért is hirdetve a poweren ... )



En 48e km-rel vettem az automat (magyar, szervizkonyves), es mar akkor olyan kopott ovlt a kormany a tulaj csajanak gyurui miatt, hogy 70e-nel vittem is ujra borozni.

Ezt a kormany dolgot nem kell torvenyertekunek venni, meg kell nezni, de csak ebbol nem lehet kovetkeztetes levonni...

Alesi Elküldve: 2014-01-18 12:31 Autóvásárlás

BarG írta:
Szemy írta:
BarG írta:
zoliika írta:
ohh,meine Güte!Eladod?Szabad kérdezni az új kiszemelted tipusát "F".. mennyi?




F32, 430d



De kar azert a "d" betüert a vegen!


Generáljunk egy kis vérdízel - vérbenzines vitát?!
Az elmúlt ~400e km-t dízelekkel tudtam le, eddig a magasabb szervízköltségeket bőven kompenzálták az alacsonyabb fogyasztással. Ráadásul a benzinesek épp most erősítenek bele a karbantartási költségigénybe ....

Ami inkább érdekes kérdés, hogy megfussam-e a használtautó eladási próbálkozásokat, hátha egy párszázezerrel többet tudnék kicsikarni a meglévőért. Őszintén semmi kedvem harcolni a magyar használtautó vásárló réteggel. Látva az itteni hozzászólásokat is, hogy a többség hibátlan autót akar 2 fillérért. Majd küzdenek a problémával a szalonosok, bár szerintem nem lesz nehéz dolguk. Tegnap összeírtam, hogy eddig mit cseréltem a gépemen, hát két A4-es oldal tele lett! Magam is megrémültem tőle.



Szia!

Szerintem erdemes megprobalkoznod vele, en is feltem, a heten adtam el az autom 2M Ft-ert, 2 nap alatt vitte el az elso vevo. Igaz az enyemben 128e valos km volt, de akkor is kevesnek erzem az 1,3-at egy vegig szervizelt 30d coupe-ert. Eleg sok a szemet a piacon, aki olyat keres az ugyse teged fog felhivni.

Az en dragamat is egy tok normalis srac vitte el, lejott Gyorbol, atnezette szervizben es lefoglalozta. Mondta, hogy kozel fel eve keres, de nem talalt normalis allapotut, szerintem biztos sok az ilyen vevo.

Alesi Elküldve: 2014-01-09 16:51 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

Milan írta: Néha felvillan a jobb hátsó lámpa hiba, mintha kiment volna az izzó. Pedig nem.
Kicseréltem azért az izzókat, felkapcsoltam a helyzetjelzőt (álló motornál) és észrevettem, hogy nagyon picit hunyorog az összes lámpám. A furcsa, hogy elöl is. Mitől lehet ez?
Mellesleg nem szűnt meg a gond, időnként ugyanúgy világít a jobb hátsó lámpa visszajelző.
Megnéztem a rendszámtábla világítást is, hát szépen össze vannak oxidálódva a foglalatok.
Megtakarítottam de semmi javulás.
Ötlet? Valaki találkozott már ilyesmi hibával?


Nekem is igy kezdodott jobb hatul, eloszor elhalvanyodott a feny, utana elkezdett neha jelezni a BC. Kis lampacsatlakozo tisztitas-kontakt spray utan par honapig jo volt, utana megint bekokszosodott, vegul az atkotes oldotta meg veglegesen, erre egyebkent leiras is van tobb a neten.

Alesi Elküldve: 2013-09-22 12:52 Autóvásárlás

feco7939 írta:
Szia!
Annak idején én az e46-om 2600000 km-el adtam el és egyáltalán nem lógott így az ülés széle. De ez még mindig nem jelent semmit. Ha nem egy buher, jó a mocija és nem rohad, na meg beleszerettél, akkor meg kell venni. Ennyi idős autót már nem találsz hibátlant. Olyan autót vegyél amire nem sajnálsz majd pénzt költeni.


Az, hogy 42e km van egy autoban, nem jelenti azt, hogy nem hasznaltak, nem csak autopalyak vannak a vilagon.

Yellow, latnad az en 80 eves fateromat ki-be szallni a kocsimbol, nem csoadalkoznal, hogy igy nez ki az ules. Siman el tudja igy lapitani a parnat egy testes, oregebb bacsi 42e km alatt is!

Alesi Elküldve: 2013-08-21 17:39 Szívócsonk-pillangószelep

haka írta:

Haha de hülye vagyok Nem linkeltem be a lényeget
Szóval erről szólt a kérdés, hgoy ezzel van-e tapasztalat: http://www.i6automotive.co.uk/swirl-flaps/


Ezek dugok, nem szelepek

Amugy van tapasztalat, nekem pl ilyen van, hibatlan

Alesi Elküldve: 2013-08-07 18:06 Autóvásárlás

mlaller írta: Sziasztok!

Szép autónak tűnik, bár jól látom, hogy a kormány újra van bőrözve?
Bár nem vagyok szakértő, de 166e km után még nem szokták, de amúgy a képek alapján jól néz ki.

Várom én is a beszámolót.





En az automon kb 80e km-nel boroztettem ujra a kormanyt, egyszeruen csak azert, mert a csajszi aki vezette, az ujjan levo gyurukkel agyon karcolta/koptatta a bort. A volt ceges automat 160e km-rel kaptam meg, es a kormany teteje olyan kopott volt, mintha kiharaptak volna belole egy darabot.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem szabadna, de nagyon sokan szentirasnak veszik azt a kliset, hogy a kormanyt csak 400e km alatt lehet lekoptatni... Kesztyuben, autopalyan biztos.

Alesi Elküldve: 2013-06-23 08:17 Motortartó gumibak

Sziasztok!

Egy kis tanacsra lenne szuksegem... Ritkan hasznalom az autot mostansag, tegnap vettem elo eloszor ebben a nagy melegben, azt vettem eszre, hogy nagyon eros az alapjarati rezonanciam, olyannyira, hogy amikor gurulas kozben kiveszem uresbe, hallhatoan a kipuff veg (ami nem gyari) hozzaer a hatso lokoshoz.

Na most, akkor volt ilyen tunet egyuttes, amikor bakot kellett cserelni kb masfel eve, 25e km-rel ezelott, igy eros ketsegeim vannak, hogy megint a bakok mentek tonkre. Vagy megis? Vagy mi okozhatja az alapjarati remeges erosodeset meg?

Alesi Elküldve: 2013-05-31 21:17 Autóvásárlás

Coyote írta:
YELLOW írta: itteni hirdetés. meg lehet nézni, hogy milyen a 330ezret futott bőr, ami ráadásul világos. (bár nem tudom vezető odlalról fotózva milyen lenne a kopottsága) az árát is megkérik, mindenkinek így kéne. vagy elgondolkozni az 1-1,5 misis verdák milyenek lehetnek... lehet nem lehet enniyért eladni, de....

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-6917189


Hááát...

elöl "ügyesen" nem látszik vezetőoldali ülés bal széle, ahogy te is mondtad. A hátsó ülés viszont használt, erősen, mert gyárilag ezen alig szabadna gyűrődésnek látszódnia. Az enyém (218e km-nél) ehhez képest gyári állapotú.

A rommá kopott bőrösökön én is csak nevetek, azok 600-at mehettek, vagy ultratrehány tulajdonosuk volt.


"...vagy ultratrehány tulajdonosuk volt." <- ez marha sokat jelent, nekem van a barati tarsasagomban E60 110e km-rel, ami ennel is gyurottebbnek, es lelakottabbnak nez ki.

Alesi Elküldve: 2013-04-26 22:51 E46 futómű állítás

zoliika írta: Urak egy kérdés!
Januárban M.Attiláéknál kormányműcserém volt és persze futóműbeállítás is azóta az autó olyan egyenesen fut mintha sínen mennénk,de ezek 16"os téli kerekek voltak.......amióta felraktam a 17"-os kereket ,mentem az autóval 2.5km-t mivel festőnél van azóta is.Így nem tudtam lekontrolálni az egyenes futását stb.Viszont a gumis azt mondta,hogy most és azonnal menjek futóműbeállításra,mert a 16"-os kerekeknél másként "terpeszt" a kerék .Nagy kedvem nincs elvinni,mert ott Szombathelyen kívűl senki nem tudta normálisan beállítani még,itt helyi viszonylatban 5 helyen voltam és mind "kókler".
Tehát?225/45/17(et45 felni sz.8") van most 205/55/16(et47 felni sz.7") volt.Számít-e vagy sem?


En nemreg raktam fel a 18as nyarikat, 16os teli helyett. 16ossal hibatlan volt az auto, 18assal ugy huz jobbra mint az allat (tavaly meg semmi baja nem volt).
Ugyh egy futomubeallitast en is celba vettem, remelem megoldja, mert meg pluszba a kormanyom is ferde egy kicsit

Alesi Elküldve: 2013-04-23 20:25 320d Motor

zolfek írta: Sziasztok Kedves Fórumozók!

Megosztom veletek a tapasztalatomat az én E46-os 150Le-s BMW-ről. Röviden soha többet BMW.
4 hete azzal kezdődött a dolog, hogy elkezdett csörögni a motor. Alapjáraton nem hallatszott, bevittem szervízbe. Ekkor már egyre hangosabban csörgött. Elkezdték lebontani a hengerfejet és kiderült, hogy láncos motor révén sikerült átugrania a vezérlésnek a szelepek hozzáértek a dugattyúkhoz. Nem kicsit lepődtem meg, de az első sokk után úgy gondoltam, hogy jó adok a kocsinak 1 esélyt. A hengerfejben kicseréltettem a szelepeket, a hidrotőkéket, a szelep vezetőket, a szelepszár szimeringeket. Ha már szét volt szedve a felső része akkor szedjük szét a blokkot is ne végezzünk fél munkát. Új gyűrűket és hajtókar csapágyakat kaptak a dugattyúk. Azután mind a két láncot, a csúszkákat a feszítőket és feszítő patront kicseréltem. Mind a három fogaskereket ledobattam róla és újakat gyári fogaskerekeket kapott. Minden tömítést kicseréltettem. Egy olajos motortartó bakom ki volt szakadva azt is kidobtuk. A hosszbordás a szíjakat, a feszítő elemeket, a spanolókat és görgőket kicseréltettem. Az alkatrészek úgy, hogy 46% kedvezményem van rájuk így kerültek 350.000Ft-ba. Elkészült a kocsi szép hangja volt. 2 hét alatt mentem vele 3.000km-t majd múlthét pénteken amikor Pesten voltam, egyszer csak rántott egyet a motor és ismét elkezdett csörögni. Traileren hazavitettem a kocsit. Péntek délután nézi a szerelő és kiderült, hogy van egy lyuk a szívócsonkon a 2. hengernél. Hoztam rá új szívócsonkot de ugyanúgy csörög. Utána észrevettük, hogy a régi szívócsonkon a 2. henger pillangószelepének hiányzik a tengelye. Most ott tartunk, hogy újabb hengerfej felújítás, és új dugattyúk. Gratulálok a német tervezőknek, hogy így elbasznak 1 kocsit hogy pillangó szelepet kell építeni a szívótorokba.


Sajnos a pillangoszelep talan az egyetlen olyan tipusbetegseg, ami ekkora galibat tud okozni. Sajnalatos, ami veled tortent, kar, hogy nem elobb olvastal utana ennek a problemanak itt a forumon, mert a megelozes / megoldas fillerekbe kerul. Nekem is szinte elso dolgom volt, miutan olvastam rola.

Alesi Elküldve: 2013-04-04 18:44 ablakemelő

ateszka86 írta:
Alesi írta:
ateszka86 írta: sziasztok valakinek van tapasztalata ezzel a céggel?
http://www.ablakemelokjavitasa...vitas.html

lemenni megy az ablakom,de fel már nem igazán csak ha húzom kézzel...gondoltam szakemberekre bíznám.


En naluk csinaltattam az ablakom, mert eltort a csuszka a szerkezetben, es osszevissza kattogott, meg lassu volt.

Korrektul megcsinaltak ott helyben egy srac vegzi a szerelest is, de eleg sokaig tart (en ott vartam meg), mikor megerkeztem is helybol fel ora kesessel inditott, ugyhogy keszulj erre.


köszi. a szigetelést szápen vissza raktak? nem ázott be utanna?


Nekem nem volt semmi problemam, latszott, hogy nem eloszor csinal E46-ot (mondjuk tipushiba, ugyhogy nem csoda)