BMW_Noob83 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

BMW_Noob83 Elküldve: 2018-08-27 00:34 Kuplung

Üdv!

Hát sok válsz nem érkezett, de mostanra egyre valószínűbb, hogy valóban kuplung hiba.
Jövő év elején megcsináltatom, akkor kiderül biztosra.

BMWblk írta: Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.

Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.

Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.

Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??

Előre is köszi a segítséget!


BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-18 15:59 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: Hú srácok durva az, ami itt megy. Most nem azért, de "vargadre" simán csak egy baromi egyszerű kérdést tett fel. KB. mit fizet egy E46 tulaj. Erre szerintem a legrosszabb válasz az, hogy google-zd meg, vagy hogy netrisk, stb.
Ilyen kérdéseknél azt fel lehet tételezni, hogy az illető már végigrágta a kérdést, és nem jutott dőlőre valamilyen oknál fogva. Valószínűleg ezért teszi fel egy szakértő fórumon a kérdését.

Erre szerintem az a jó válasz, hogy vagy nem válaszolunk neki, ha nem tudunk, nem akarunk segíteni, vagy odaírjuk, hogy "figyelj, én XY, évente ennyit meg annyit fizetek, de lehet, hogy te fele ennyit fogsz, vagy kétszer ennyit!"

Ő is tisztában van vele - gondolom - hogy neki akár sokszoros eltérés is lehet, de a kolléga tényleg nem azt kérdezte, hogy Ő maga mennyit fog fizetni, hanem hogy akinek E46-osa van, az kb mit fizet. Sok netriskes/netes/elméleti összeg mellett tényleg megnyugtató lehet konkrét számokat látni, még akkor is ha a vége az, hogy ő totálisan mást fog fizetni.

Egy baromi egyszerű kérdést tett fel, nem tudom, hogy miért kell ennyire szétoltani. Az az igazság, hogy a legtöbb hozzászólás nem volt sem konkrétum, sem segítség. Akkor minek írjátok le? Nem akarok senkit megbántani, de ez kb annyira hasznos, mint mikor egy éhezőnek bár kaját nem adsz, de biztosítod afelől, hogy együtt érzel vele. Elnézést, nem kioktatásnak szántam, de én is jártam már így. Feltettem egy barmi egyszerű kérdést (nem itt, más fórumon), és baromira nem kaptam rá választ, csak a fikázás, a terelés, a mellébeszélés, az értetlenkedés, a pökhendi baromságok, és az univerzális patronok hangoztatás, és a végén még le is "hülye sznob"-oztak. Mi értelme ennek? Meg ezen vitázni? Ha valaki feltesz egy kérdést, ami ráadásul még életszagú is, (tehát nem egy nagyon levont, elméleti baromság), plusz érthető is, akkor miért kell mellébeszélni, meg olyan fantasztikus okosságokkal traktálni, hogy "Use the Google, Luke"? Ez annyira felesleges. És ezen még vitázni is...
Váhh...

Nah bocsi, de ez kikívánkozott!

Legyetek jók, és cccccerecccsétek egymást!



szerintem olvasd el az első kommentjeimet. ha nem tetted. normális volt, benne volt a lényeg. a kérdésnek max abban a részében volt értelme, mikor utólag a luxusadót kérdezte van-e olyan. persze a neten az is fent van ha rákeres. az meg, hogy a 30d tulajok benyögik ki menniyt fizet, marhára nem elsz előrébb, de ezt elírtam. ezt nem volt képes megérteni, akkor én vagyok a fasz. oké az vagyok. és az is igaz, az ilyen kérdésre általában nem is szoktak válaszolni, mert sok értelme nem volt. én vettem a fáradtságot, és próbáltam rávezetni, hogy sokra nem megy azzal. egy kb árat meg kap minden netes kalkulátorral. olyan nagy diffi nem lesz közte, ami számítana. kb árat meg azzal tud, hogy kiszámol egy régi, mege gy újabb típussal magára, aztán meglátja, hogy alakul. de ehhez nem kellene segítség, ennyi esze bárkinek van. vagy nincs? a legtöbbet a biztosítón lehet fogni, bár ha A0-ban kezd, akkor lényegtelen, mert ugyanazt kapja kb.
mindegy én leírtam, de sajnálom, hogy a logikus gondolkozás lassan kihal, aztán ha valaki (vbármiylen stílusban, mert valakinek osztan mindegy ha mázosan mondják is) próbálgatná terelni az embert, akkor még megsértődik. én kérek elnézést. de aki így gondolja, akkor többet nekem privátba se jöjjön senki. oldjátok meg.


Részemről a kommentem egy "no offense" volt, sajnálom, hogy magadra vetted. De ahogy érzed.

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-18 11:47 Autóvásárlás

Hú srácok durva az, ami itt megy. Most nem azért, de "vargadre" simán csak egy baromi egyszerű kérdést tett fel. KB. mit fizet egy E46 tulaj. Erre szerintem a legrosszabb válasz az, hogy google-zd meg, vagy hogy netrisk, stb.
Ilyen kérdéseknél azt fel lehet tételezni, hogy az illető már végigrágta a kérdést, és nem jutott dőlőre valamilyen oknál fogva. Valószínűleg ezért teszi fel egy szakértő fórumon a kérdését.

Erre szerintem az a jó válasz, hogy vagy nem válaszolunk neki, ha nem tudunk, nem akarunk segíteni, vagy odaírjuk, hogy "figyelj, én XY, évente ennyit meg annyit fizetek, de lehet, hogy te fele ennyit fogsz, vagy kétszer ennyit!"

Ő is tisztában van vele - gondolom - hogy neki akár sokszoros eltérés is lehet, de a kolléga tényleg nem azt kérdezte, hogy Ő maga mennyit fog fizetni, hanem hogy akinek E46-osa van, az kb mit fizet. Sok netriskes/netes/elméleti összeg mellett tényleg megnyugtató lehet konkrét számokat látni, még akkor is ha a vége az, hogy ő totálisan mást fog fizetni.

Egy baromi egyszerű kérdést tett fel, nem tudom, hogy miért kell ennyire szétoltani. Az az igazság, hogy a legtöbb hozzászólás nem volt sem konkrétum, sem segítség. Akkor minek írjátok le? Nem akarok senkit megbántani, de ez kb annyira hasznos, mint mikor egy éhezőnek bár kaját nem adsz, de biztosítod afelől, hogy együtt érzel vele. Elnézést, nem kioktatásnak szántam, de én is jártam már így. Feltettem egy barmi egyszerű kérdést (nem itt, más fórumon), és baromira nem kaptam rá választ, csak a fikázás, a terelés, a mellébeszélés, az értetlenkedés, a pökhendi baromságok, és az univerzális patronok hangoztatás, és a végén még le is "hülye sznob"-oztak. Mi értelme ennek? Meg ezen vitázni? Ha valaki feltesz egy kérdést, ami ráadásul még életszagú is, (tehát nem egy nagyon levont, elméleti baromság), plusz érthető is, akkor miért kell mellébeszélni, meg olyan fantasztikus okosságokkal traktálni, hogy "Use the Google, Luke"? Ez annyira felesleges. És ezen még vitázni is...
Váhh...

Nah bocsi, de ez kikívánkozott!

Legyetek jók, és cccccerecccsétek egymást!

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-17 15:39 Autóvásárlás

YELLOW írta:

félre értés ne essék, nem beszéllek le semmiről, azt veszel, amit akarsz, ha tellik.
csak próbállak rávezetni a dolgokra. ugye használt autó esetén, pedig a több dolog, mégtöbb hiba forrása lehet. na meg utána ne emiatt utáld meg a márkát.

szerk.: amúgy anubisz kollégának asszem pont ilyen 30xi gépe van, ő tudna mesélni, költött már rá sokat ő is. bár most nagyon el van tűnve. hirtelen azt hittem az ő autója az eladó...


No hát kicsit átgondolva tényleg nem nekem való a 330XI. Az összkerekesről Ti, a 3000-es benzinesről a Net beszélt le. Kicsit utána néztem a fogyasztásának és oly 13 litert írnak városra. Ehhez ha hozzá jön mondjuk egy 1,2 szorzó, mert tudjuk a gyári adatok mennyire hihetőek, hát az sok. 15 liter. Oké, hogy faterom E65-öse is 18-at eszik (ha én vezetem, és 20 fölött, ha ő vezeti. Kicsit sportosabban tolja.), de azt hittem, hogy egy 3000-es és egy fél tonnával könnyebb kasztni többet számít.
Nekem max olyan 12 literes valós!! fogyasztás lenne a plafon. De az tényleg a legteteje.

Viszont. Lehet telhetetlen vagyok, de lehet azt tudni, hogy nagyságrendileg mit jelent az, hogy "anubisz kolléga... tudna mesélni, költött már rá sokat ő is...?"
Mi az a sok? Tényleg csak nagyságrendileg. Fél milla? Vagy inkább 2-3? Autó árát még egyszer ráköltötte már?
Mert mondjuk szerintem 2-3kiló per év még nem a világ vége, de ha több, az már gáz. Yarisban az a jó, hogy nem lehet neki 500 rugónál nagyobb baja, mert ha mégis, beletolja az ember a Dunába, és vesz egy másikat.
Ellenben pl fater E65-öse az első évben belekerül legalább másfél millába. Volt rajta, klíma gond 300 rugó, hangfalak elkussoltak, 150k, tolatóradar 200k, iDrive-val is volt valami, nem vette be a parancsokat, no ez 200k körül volt.
És akkor még mechanikus gondja (úgy értem futómű, motor, stb) még nem volt. Na akkor mi lesz. Mondjuk az első évet 2 nyugis követte, de akkor sem egy könnyen fenntartható kocsi.
Csak a kötelezője az egy havi fizetésem. Szóval egy ilyen autót én bizti nem tudnék fenntartani.

Egyéb iránt én spec azért akarnék BMW-t, mert imádom az E65-t, aki egyszer hozzászokik, annak vége. Ezt az érzést szeretném, csak kicsit kisebb, és olcsóbb kiadásban. Oké, hogy ajtó szervó nem lesz benne, de azért a bőr, a kényelem, az automata váltó, a belső tér kialakítása, anyaghasználat, dizájn, az csak BMW-s. A presztízs meg nem érdekel. Szerintem egy 10-15 éves autónak már amúgy sincs semmi presztízse, szóval ez nekem nem szempont.
Inkább riszáltatom a fenekem egy 10 éves (de tipp-topp) full-extrás autóban, mint egy ugyan annyiba kerülő, 5 éves, de full fapad népautóban. És itt nem a népautóval van a baj, hanem a fapaddal. A Yaris utasterében 100-nál már olyan hangzavar van, hogy ordítva sem hallod a másikat. Ez van, ha spórolnak az anyaggal...
Szerk: a futóművét meg már had ne minősítsem. Mint ahogy balesetet sem szeretnék vele. Nem vagyok meggyőződve róla, hogy az előttem lévő fél méternyi autóba kell méretű gyűrődési zónát tudtak bepréselni. Max mint a tescós kaja... "nyomokban gyűrődési zónát is tartalmaz..."




BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-16 21:30 Autóvásárlás

Hát azért az tényleg ismert, hogy a benzines többet fogyaszt, mint a dízel, a nagy köbcenti többet, mint a kicsi (kivéve a downsizeingos vackokat, amit szénné kell pörgetni, hogy egyáltalán elinduljon), és az automata, mint a kézi. Szóval ha összeadjuk, hogy nagy+benzines+automata, akkor tényleg kijön, hogy kell hozzá egy tartálykocsi, vagy egy olajfinomító.
De azért 3000 köbcenti egy nem túl nehéz kasztnival talán nem olyan veszélyes. Azt mondják 13-15 liter városban. Bár már az is jóval több, mint amit szívesen fogadnék. Szóval jogos.
Szerk: csak eleinte arra gondoltam, hogy valami nyomaték problémára akarsz utalni, pl hogy az automaták nem bírják az erősebb motorokat, vagy ilyesmi.


BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-16 20:43 Autóvásárlás

biztos akarsz Te összkerekest?
Nekem mindegy. Nincs igényem az összkerékre, de nem is vagyok ellene. Talán még jól is jöhet bizonyos szituációkban.
Viszont kb. benzinesből ez az egy darab van jelenleg Mo-n, ami megfelel a kritériumaimnak. Egy darab. Nem vicc. (Szerk. Dízel meg nincs is, haha...)

A beltér engem is aggaszt kicsit, igazából még a színe sem látszik rendesen, de általában ahol tip-topp az autó kívülről, ott a belsőre is szoktak figyelni. Max még kérek képet a tulajtól.

Mi a baj a nagy köbcentivel meg az automatával?




BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-16 17:55 Autóvásárlás

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-16 17:43 Autóvásárlás

Totyasrac írta:
BMW_Noob83 írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-7729236

Ezzel szemezgetek. Mi a véleményetek róla? Ez az igényeimnek 100%-ban megfelel, túl is teljesíti, csak a dízelsége gond, de ezzel nincs mit tenni. Vigyázok rá, s lehet 2-3 év múlva lecserélem egy E60-ra. (Azok között persze még kevesebb a benzines).

Tényleg kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy szerintetek érdemes-e egyáltalán agyalni rajta. Aztán ha komolyra fordul a dolog, akkor persze úgyis bevizsgáltatom egy független szervizben (ha engedik, de ha meg nem engedik, akkor alapból felejtős, mert ott tuti sáros valami), de előzetesen kíváncsi vagyok a véleményetekre, mielőtt bejelentkeznék megnézni.


Képek alapján zsír (ha nagyon kiugró balhé lett volna korábban, HD-képek sem lennének, de végignézve korrekt darab), ha ilyesmire vágynék, tuti elmennék megnézni.
Költeni valószínűleg kellhet rá (folyadékok cseréje, ilyesmik), ha szépen jár és a váltó is rendben akkor lehet akár tuti vétel is.
(Ettől függetlenül nem akarnék dízelt, de megértelek :roll

Köszi. A folyadék/szűrő csere az nálam alap, be van kalkulálva. Azért nem akarok 1.7-nél többet adni érte, mert nagyon max 3 misim van most kocsira, de azt akarom, hogy 2-ből kijöjjön átírással, és egy olajcserével együtt.

Dízelt én sem akarnék, de tényleg NINCS olyan benzines, ami fel van extrázva, és nincs széthajtva. És az újabbak között még ennyi benzines sincs. Ha nem hiszed, végezz el egy kísérletet. Használtautó.hu-n csak 2 paramétert állíts be. BMW 5-ös, és 2008-tól. Semmi másra ne szűrjél rá. Jelenleg 498 dízelre jut 18 benzines. Az a helyzet, hogy mikor ezek a 2008+-os autók beesnek a (számunkra, halandók számára) megfizethető ártartományba, akkor ahogy elnézem Ti is kénytelenek lesztek dízelt venni. (Esetleg lehet bogarászni külföldről, akinek van hozzá kedve, rá ideje, de ott is hasonlóak az arányook). Tetszk, nem tetszik, ez van. Thats all, falks...




BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-16 17:32 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-7729236

Ezzel szemezgetek. Mi a véleményetek róla? Ez az igényeimnek 100%-ban megfelel, túl is teljesíti, csak a dízelsége gond, de ezzel nincs mit tenni. Vigyázok rá, s lehet 2-3 év múlva lecserélem egy E60-ra. (Azok között persze még kevesebb a benzines).

Tényleg kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy szerintetek érdemes-e egyáltalán agyalni rajta. Aztán ha komolyra fordul a dolog, akkor persze úgyis bevizsgáltatom egy független szervizben (ha engedik, de ha meg nem engedik, akkor alapból felejtős, mert ott tuti sáros valami), de előzetesen kíváncsi vagyok a véleményetekre, mielőtt bejelentkeznék megnézni.


kép alapján nem tűnik rossznak. bár a vezető ülés lapján meglátszik a sok ki/beszállás, de nem mondanám vészesnek. képről ok, én azt mondom.


Köszi!

Szerk: így megnézve amit mondtál, hát még messze ennek az autónak van a leginkább rendben a kárpitja - beleértve a vezetőülést is - azok közül, amiket itthon kapni. (És/vagy amiket eddig én láttam)

Még egyszer köszi a segítséget!



BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-16 17:21 Autóvásárlás

http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-7729236

Ezzel szemezgetek. Mi a véleményetek róla? Ez az igényeimnek 100%-ban megfelel, túl is teljesíti, csak a dízelsége gond, de ezzel nincs mit tenni. Vigyázok rá, s lehet 2-3 év múlva lecserélem egy E60-ra. (Azok között persze még kevesebb a benzines).

Tényleg kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy szerintetek érdemes-e egyáltalán agyalni rajta. Aztán ha komolyra fordul a dolog, akkor persze úgyis bevizsgáltatom egy független szervizben (ha engedik, de ha meg nem engedik, akkor alapból felejtős, mert ott tuti sáros valami), de előzetesen kíváncsi vagyok a véleményetekre, mielőtt bejelentkeznék megnézni.

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-16 16:24 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: Köszönöm a tegnapi hozzászólásokat, próbáltam benzines 5-t keresni. Tudjátok mire jutottam? 204 darab dízel 5-re jutott 13 benzines. Na ebből nem lesz benzines bömbi, azt már most mondom.
Marad az éventkénti olajcsere, a motoradalékanyag, az előmelegítés, és az extra óvatos vezetési stílus. Plusz hétvégente kiruccanok vele valahova. Jobbat nem tudok. Mission impossible ma benzines 5-t venni...


és az nem jutott eszedbe, vajon miért dízel van több eladó?
mert km marha sok van bennük, és sokat kellene már rájuk költeni. a legtöbb eladó autó azért eladó, mert valami kínja van. aztán jön az, hogy másik autót akar venni az illető, de ez kis %. a kettő között vannak a hiteles autók, amiknél ha hitelre nem futotta, akkor alkatrészre, szervizelésre vajon?
Te dolgod.


Én ezt értem, de ha egyszer NINCS választék benzinesből? Ami meg eladó az vagy leharcolt (már szemre is), vagy giga nagy motorral van, ami benzintemető. Én is szeretnék egy jó kis 525i-t, de szinte lehetetlen találni egy olyat, ami magasan extrázott, és nincs széthajtva. Nem csak Mo-n. Tegnap sokan rágták a fülem, hogy külföld, külföld, hát nem hiszem, hogy abba belemennék, de azért kicsit körülnéztem Mobile.de-n, ott sem sokkal nagyobb a benzines paletta, és ha mégis akad olyan, amire rámondanám az áment, akkor tuti drágább, mint amit szánok rá, plusz regadó, anyám kínja. Egyszerűen nincs választásom, marad a dízel. Ki kell fogni egy jót. Ennyit lehet tenni az ügy érdekében.
Azér a 204 vs 13 az brutálisan szar arány, szerintem.

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-16 16:11 Autóvásárlás

Köszönöm a tegnapi hozzászólásokat, próbáltam benzines 5-t keresni. Tudjátok mire jutottam? 204 darab dízel 5-re jutott 13 benzines. Na ebből nem lesz benzines bömbi, azt már most mondom.
Marad az éventkénti olajcsere, a motoradalékanyag, az előmelegítés, és az extra óvatos vezetési stílus. Plusz hétvégente kiruccanok vele valahova. Jobbat nem tudok. Mission impossible ma benzines 5-t venni...

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-15 11:38 Autóvásárlás

MattM325 írta:
BMW_Noob83 írta: Egyébiránt ha mégis úgy döntök, hogy beleugrok egy bömösbe, a fenntartási költségekről is tudnátok mondani valamit?


Nyugodtan vegyél BMW-t, nem lesz nagyobb a fenntartási költsége mint pl. egy Passatnak.
E46: Alapból elöl nem többlengőkaros a futómű, eleve kevesebb pénz a javítás, valamint nem szintszabályzós, ami szintén költségkímélőbb.
A dízeleket nagyon gyorsan felejtsd el a városi araszoláshoz, mert arra alkalmatlanok, nézz inkább benzinest.



Köszönöm az infót, ez már legalább konkrétum. THX még egyszer.

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-15 11:00 Autóvásárlás

Egyébiránt ha mégis úgy döntök, hogy beleugrok egy bömösbe, a fenntartási költségekről is tudnátok mondani valamit?

BMW_Noob83 Elküldve: 2014-04-15 10:46 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta:
YELLOW írta:
BMW_Noob83 írta: Sziasztok!

Volna pár kérdésem, de légyszi ne oltsatok le, más helyeken már fikáztak, "csóró/sznob/prosztó"-tak már eleget.

Szeretnék vásárolni egy BMW-t, úgy max 1,7 millióig (2 millából meg akarom úszni az átírást, és az átvétel utáni komplett olaj/szűrő cserét is).
Ebből már biztos kitaláltátok, hogy ez egy E46-os vagy E39-es lesz. Igazából nekem az E46 tetszik, és az áll közel a szívemhez, de ha beütöm az összes extrát, amihez ragaszkodom (automata váltó, klíma, eletronyos ablak, függöny+oldal légzsák, metál szín (ezüst, vagy fekete), alufelni, sedan) és azokat, amiket nagyon szeretnék (bőr belső, fűthető ülés), akkor kb 1-2 darabot dob csak ki a kereső.

Tehát választék nuku. E39-ből már jóval több van, több, mint egy tucat, viszont ha kiszűröm a lepukkant darabokat, akkor jószerivel csak 530D-k maradnak. Na most ezzel az a gond, hogy jószerivel csak városban használnám, napi kb. 10km-t, azt is két részletben. Melóba be, és onnan haza.
No a két kérdés:
1. Szerintetek ez nagyon szétgyilkolja a motort? Lehet ez ellen tenni valamit?
2. Mekkora lehet kb. a két típus fenntartási költsége (szerviz, ilyenek, a tankolást ne számoljátok). Fateromnak van egy E65 735i-je, az nagyon nyeli a pénzt, mind szerviz, mind adók terén, hogy a 18-22 literes városi fogyasztás már ne is említsem. Szóval szerintetek mire lehet számítani, mit tanácsoltok?


na idefigyelj Te csóró, sznob, prosztó. (persze ez csak vicc)
szerintem hagyd a dízelt. ilyen távokon nem jó, nem a dízelnek való, főleg egy 3ezres dízelnek végképp semmi értelme nincs. E39-ből jóval több a lepukkant. viszont ár alapján jól belőtted legalább, hogy nem 1 milla körül akarsz venni. szerintem ha 1,7-et rászánsz, akkor mindenképp kintről nézz, ne úgy hogy itthon árulják kintről behozottként, mert az ilyenek általában a legolcsóbb szarokat veszik meg, amire kicsit költenek, majd nagy haszonnal árulják.
a másik. inkább engedj egy kicsit az extrákból. a függönylégzsák eleve alap. de pl egy automata váltóval is lehet több bajod lenne, főleg ha nem tudni az autó valódi előéletét.


Köszi a választ. Hát akkor nem tudom, hogy mi lesz, mert külföldről gőőőőzöm nincs, hogy hogyan kell kocsit behozni, még soha nem csináltam, és ahhoz sincs kedvem, hogy hónapokig keresgéljek, németül sem beszélek, csak angolul. Szóval ez nekem akkora macera, hogy ha inkább maradok a Yaris-nál, bármennyire is rühellem azt a "kocsit".
Ami az automata váltót illeti, az pont olyasmi amiből nem engedek. Gyakorlatilag ez a lényege számomra. Hogy ne kelljen már váltogatni, mert azt is rohadtul utálom. Nem vagyok egy sportos sofőr, én csak suhanni szeretek, szépen, nyugisan, kényelmesen, kezemet se kelljen megemelni. Ha nincs automata váltó, akkor átülök egy passatba vagy egy mondeóba azt csók. Szóval akkor nem lettem okosabb, de azért köszönöm a segítő szándékot.


vannak olyanok, akik tudnak segíteni behozatalban. te kinézed melyik kell, ők behozzák. vagy sokkal mehetsz is, de tud segítnei a lebonyolításba.
városban az automata váltóhoz kellhet sokat nyúlkálni. mert ha megállsz, szerintem az sem egészséges, ha folyamatosan a féket taposod. ha nem vagy száguldozós, talán egy 18d jó választás lehetne, van azokból is jól felszerelt.


Mondjuk E65-ben nyugodtan leszállhatsz a gázról, nem kezd el kúszni, nem indul el pirosnál, amíg rá nem lépsz a gázra. Bár lehet ez már modern feature.
« előző12következő »