BWauto fórum hozzászólásai

BWauto Elküldve: 2010-03-26 01:12 hangszoró??

Lacci írta:
slidest írta: sziasztok! azt szeretném kérdezni, hogy 320 e46 ba a bal elso hangszoro elhalgatott aztan neha visszajon majd megint elmegy, tudja valaki, hogy mi lehet a gond?


Ezt ha megfejti valaki úgy mondja, hogy én is lássam
Nekem is csinálja, mikor a szervíznél voltam, akkor épp ment tökéletesen.


Az esetek 99 százalékában a baj annál a csatlakozónál van ahol az ajtóköteg a kasznikábelköteggel csatlakozik,vagyis az a oszlopon.Az ajtót ki kel nyitni a két zsanér közt van a csatlakozó amit egy csavar tart melyet egy 8as kulcsal ki kell csavarni,utána már ki lehet venni a csatlakozót és meg kell pucolni majd összerakni.
Balazs

BWauto Elküldve: 2010-03-26 01:07 bc

galrobika írta:
Tano írta:
galrobika írta: Próbáltam a mûszerfalon lévõ jobb gombbal állítani,mert úgy hallottam,hogy azzal nem csak az idõt lehet 24/12 állítani hanem a fok/f-heit is!Mondjuk ezt kizárólag olyannál olvastam akinél már benne volt a bc a kocsiban!Van összefüggés?Át lehet a titk. menü-ben állítani?
Ja most jut eszembe,hogy én nem benyomtam,hanem jobra-balra tekertem!Lehet ez vot a gond?Vagy nincs hozzá túl sok köze!


Ez jó kérdés, szerintem még egyikünk sem próbálta ki, hogy a "titkos" menüben is mûködik-e ez az átállítás, mert a BC-n mindenkinek be van állítva. KEvés autóban nincs benne a BC szerintem. De próbáld ki. Nyomni kell a gombot nem pedig forgatni a változtatáshoz. Forgatni az óra állításához kell.


Igen,közben rájöttem.Megpróbáljuk holnap, aztán meglátjuk.Na ja az én kisautóm egy alap,fapados kisautó.Se bc,se multikormány(az most lesz),se digit klima,se cd-s rádió.Egyetlen extra,ha annak mondható a kétezres moci benne.Gyárilag 360nm 153 ló.Viszonylag keveset látok ebbõl a 320td Compact-ból itthon!Több a benzines ti.(316-18ti)Mondjuk ettõl,hogy nincsennek benne ezek a dolgok,ettõl függetlenül nagyon szeretem.Piszokul megy!
Ki akartam cserélni,a klímát digit-re,de azt mondták,hogy lehet nem kéne!
Plusz 3 motor,a panelen kívül és nem is mûködne úgy,mintha gyárilag lenne benne.Vélemény?Megérné?Nem mintha annyira zavarna a manuális,az is jól hût.Csak az érdekesség kedvééert!


Szia

A BMW azért nagyon jó autó mert szinte minden megoldható benne.Digitklímát meg lehet csinálni nem is olyan nagy munka.A BC pár perces mutatvány csak egy BC-s kar kell hozzá és fel kell kódolni a műszercsoportot.(amugy az enyém is manual klímás volt és most digit van benne ugyogy ha gondolod meg is tudod nézni hogyan működik.)de megoldható a 16:9 navi Bluetooth kihangosító az esőszenzor Xenon és tulajdonképpen bármi.Ami nem megoldható az a tolótető mert senki nem szeretne egy ilyenért komplett tetőt cserélni.
Balázs

BWauto Elküldve: 2010-03-26 00:58 Tempomat - utólag?

Multikormány bekötéséhez összesen 3 szál vezetéket kell bekötni kell egy I BUS vezeték egy kapcsolt táp (lila fehér vezeték) és egy a motorvezérlőhöz ami a tempomatot működteti.A tempomatot csak akkor lehet így megoldani ha diesel, vagy EML vezérlésű benzines moror van az autóban.
Balazs

BWauto Elküldve: 2010-03-26 00:44 Szívócsonk-pillangószelep

Burns írta:
BarG írta: Bocs, de szerintem elektromosan van állítva (lenne)a klapnik tengelye, nem vákuummal.





A klapnikat minden esetben vákum vezérli. Elméletileg ez egy változó hosszúságú szívócsövet eredményez ami pedig némi nyomatéknövekedéssel jár alacsony fordulaton de amúgy semmi értelme.Pl E53 X5 soha nem is volt benne gyárilag.de megnyugtatásképp a 2005/9 utáni autókban már más technológiával készül ez az izé ami már nem esik szét és nem csinál kárt.
balázs

BWauto Elküldve: 2010-03-26 00:31 Hûtõvíz

vsop14 írta:
Tano írta:
vsop14 írta: nekem is ez volt. elrepedt egy kicsit a csavar. a fej egy kicsit elvált a szártól, majd mikor ki akartam cserélni akkor le is tört. a víz meg felforrt.... nézd meg, hogy a géptetõn nem látsz vízfoltot?


Ilyesmi akkor tud elõfordulni, ha túl van húzva és elnyírja magát. Érdemes mindenféle szerelésnél megnézni a TIS-ben hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni az egyes alkatrészeket.

nem is birizgáltam akkortájt azt, ugyhogy nem attol volt szerintem


Vegyél egy ÚJ kis műanyag légtelenítő csavart és nem lesz gond.Gyakran van egy pici hajszálrepedés a csillagrész közepe és a légtelenítő járat közt mert ott a legvékonyabb az anyaga. Balázs

BWauto Elküldve: 2010-03-26 00:26 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

Sziasztok!

Lehet kicsit megkésve de hátha segít.A BMW immobiliser rendszerét régebbi típusoknál EWS nek hívják az újabb modelleknél CAS modul a neve.Az 1 es szériában CAS modul van ami sajnos (esetenként általában az akku lemerüléséből adódik)a motorvezérlővel való kommunikációja szokott kicsit megzavarodni de ezt diagnosztikával 2 perc alatt hejreállítható.Ebben az esetben viszont az önindítónak forgatni kellene mert azt a CAS vezérli. Ha viszont gyujtás van de nem indít akkor ott valami más gond van mert ha nem lenne jó a kulcs kódja a CAS modulnak akkor ott már gyújtás sem lenne.De ez igazából akkor megállapítható korrektül ha az autó hibatárolója ki van olvasva.

Balázs