tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. február 13. csütörtök, 12:12


anubisz írta:
tomy1228 írta: Igértem hogy irok mi lett a megoldás,miután hazahúztuk a kocsit sajnos már annyira le volt merülve hogy nem tudott indítani csak kattogott.Ma elmentem vettem egy bikakábelt,gondoltam rápróbálok még1x hátha és pöccre indult.Kicsit megjárattam hogy töltse az akksit és mostmár minden egyes indítás után egyből indul.Szerelő azt mondja hogy ac pumpa!
Egy kérdés hogyha diagra tesszük akkor megmondja mi volt a baja!




Nem biztos, sok dolog nem ír be hibát, vagy ha be ír akkor is ki kell bogarászni miért, mert ha beír egy égés kimaradást, vagy labdát valakinek, még nem biztos,hogy a szonda,vagy a trafó,gyertya a hibás, mert más generálja a hibakódot.
Járjatok utána,mert meg fog állni megint majd lehet a belvárosi forgalomba.
Mértetek nyomást? nem mi? beindult aztán jól van. Azért írtam én is,mert ilyen hirtelen agresszív nemindulás 90% hogy az AC szarakodott, vagy az üzemanyag rendszerbe van valami.de valamiért tuti nem kapott benzint,azért nem indult. Most hallgasd meg az Ac hogy hallod e hogy dolgozik, ha megint meg áll és nem fogod hallani,akkor tényleg az, vagy az AC vagy valamiért nem kap áramot, de azt ki lehet majd mérni,mikor nem megy.

Ha jól tudom az AC nak reléje is van lehet az szarakodott, de nem biztos,de mintha olvastam volna az AC kifejezést valamelyik relénél.

Ha jól látom a kesztyűtartóban van.
1 - A/C relay
2 - Secondary air pump relay
3 - Fuel pump relay
4 - A/C relay
5 - Foglight relay
6 - Horn relay
7 - General module (GM V)
a 3 számú.

ezt töltsd le, én raktam fel. https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

610-4 component locations ra lapozz ott van,hogy melyik milyen relé.

Nézesd meg a relét, mert lehet szarakodik, vagy beragadt, vagy isten tudja mi lehetett vele,villamosságis csak ki tudja mérni,jó e

Még annyit, a pumpa nem megy folyamatosan, mikor rá teszed a gyújtást, ha nem indítasz, leáll ,talán még fél percig se megy. Arra azért figyelj.Csak akkor jár folyamatosan,ha jár a motor.


Nem néztem nyomást,ahogy írod örülök hogy most megy,ez áll nekem is a terveim között hogy meghallgatom most az ac milyen a hangja hogy legyen vmi hasonlítási alapom ha esetleg megint megáll!Köszi a Relay az infót ezt is megnézem,lehet hogy be vannak égve a lábai,de talán egyszerűbb ha nézek egy delejt ha megint beszarik mert ha az ott van akkor a relének sok gondja nem lehet,de ötletnek nem rossz!Köszi a segítséget,ha kiolvastattam vagy meglessz a hiba oka akkor írom mi volt a baj!

üdv:Tomy


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 12. szerda, 18:08


tomy1228 írta: Igértem hogy irok mi lett a megoldás,miután hazahúztuk a kocsit sajnos már annyira le volt merülve hogy nem tudott indítani csak kattogott.Ma elmentem vettem egy bikakábelt,gondoltam rápróbálok még1x hátha és pöccre indult.Kicsit megjárattam hogy töltse az akksit és mostmár minden egyes indítás után egyből indul.Szerelő azt mondja hogy ac pumpa!
Egy kérdés hogyha diagra tesszük akkor megmondja mi volt a baja!




Nem biztos, sok dolog nem ír be hibát, vagy ha be ír akkor is ki kell bogarászni miért, mert ha beír egy égés kimaradást, vagy labdát valakinek, még nem biztos,hogy a szonda,vagy a trafó,gyertya a hibás, mert más generálja a hibakódot.
Járjatok utána,mert meg fog állni megint majd lehet a belvárosi forgalomba.
Mértetek nyomást? nem mi? beindult aztán jól van. Azért írtam én is,mert ilyen hirtelen agresszív nemindulás 90% hogy az AC szarakodott, vagy az üzemanyag rendszerbe van valami.de valamiért tuti nem kapott benzint,azért nem indult. Most hallgasd meg az Ac hogy hallod e hogy dolgozik, ha megint meg áll és nem fogod hallani,akkor tényleg az, vagy az AC vagy valamiért nem kap áramot, de azt ki lehet majd mérni,mikor nem megy.

Ha jól tudom az AC nak reléje is van lehet az szarakodott, de nem biztos,de mintha olvastam volna az AC kifejezést valamelyik relénél.

Ha jól látom a kesztyűtartóban van.
1 - A/C relay
2 - Secondary air pump relay
3 - Fuel pump relay
4 - A/C relay
5 - Foglight relay
6 - Horn relay
7 - General module (GM V)
a 3 számú.

ezt töltsd le, én raktam fel. https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

610-4 component locations ra lapozz ott van,hogy melyik milyen relé.

Nézesd meg a relét, mert lehet szarakodik, vagy beragadt, vagy isten tudja mi lehetett vele,villamosságis csak ki tudja mérni,jó e

Még annyit, a pumpa nem megy folyamatosan, mikor rá teszed a gyújtást, ha nem indítasz, leáll ,talán még fél percig se megy. Arra azért figyelj.Csak akkor jár folyamatosan,ha jár a motor.

Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2014. február 12. szerda, 19:52

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. február 12. szerda, 15:12


Igértem hogy irok mi lett a megoldás,miután hazahúztuk a kocsit sajnos már annyira le volt merülve hogy nem tudott indítani csak kattogott.Ma elmentem vettem egy bikakábelt,gondoltam rápróbálok még1x hátha és pöccre indult.Kicsit megjárattam hogy töltse az akksit és mostmár minden egyes indítás után egyből indul.Szerelő azt mondja hogy ac pumpa!
Egy kérdés hogyha diagra tesszük akkor megmondja mi volt a baja!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 12. szerda, 15:13

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. február 11. kedd, 19:43


szotakdavid írta:
tomy1228 írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta:
anubisz írta: Képeim között van, én hogy mértem meg, te is megtudod mérni úgy, csak kell egy nyomás mérő,amit rá lehet csíptetni.


Így már világos csak sajna nincs ilyen nyomásmérőm ugyh ezt meghagyom a szerelőnek,max delejt tudok rajta mérni.Köszönöm a segítséget,még egy kérdés milyen márkát érdemes venni ha netán az ac a probléma?


Azt nem tudom, de mindennek csak a pénztárca szab határt. Ugye a gyári az biztos fasza, 60,70 ezerért, de van itt 26 ért is
http://racing-bazar.hu/alkatre...6141184276
Lehet keresgetni.
18 ért is
http://wrcauto.hu/?1717,acpump...3i325i330i
Nem szokott gond lenniaz átlag minőséggel, de ne Kínai legyen. Aztán van egybe, külön.
Vagy VDO vagy pierburg, aszem ezek a leg elterjedtebbek. Ha jól tudom a BMW VDO használ,de lehet rosszul tudom.


Bosch nézegettem,ezek az olcsók kizárva nem akarom 1 év mulva cserélni!Köszi a segítséget még1x

üdv:Tomy





Tomika nyugodtan vehetsz a Wrc autótól nem volt még probléma velük!!!


Köszi az infót,most elviszi a szerelőm aztán meglátjuk mi lesz,de most néztem hogy az csak motort ad,bár ha ott beszart vmi akkor az ugyis csak a motor lehet!Végét meg majd adom mi lett a megoldás!


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. február 11. kedd, 19:23


tomy1228 írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta:
anubisz írta: Képeim között van, én hogy mértem meg, te is megtudod mérni úgy, csak kell egy nyomás mérő,amit rá lehet csíptetni.


Így már világos csak sajna nincs ilyen nyomásmérőm ugyh ezt meghagyom a szerelőnek,max delejt tudok rajta mérni.Köszönöm a segítséget,még egy kérdés milyen márkát érdemes venni ha netán az ac a probléma?


Azt nem tudom, de mindennek csak a pénztárca szab határt. Ugye a gyári az biztos fasza, 60,70 ezerért, de van itt 26 ért is
http://racing-bazar.hu/alkatre...6141184276
Lehet keresgetni.
18 ért is
http://wrcauto.hu/?1717,acpump...3i325i330i
Nem szokott gond lenniaz átlag minőséggel, de ne Kínai legyen. Aztán van egybe, külön.
Vagy VDO vagy pierburg, aszem ezek a leg elterjedtebbek. Ha jól tudom a BMW VDO használ,de lehet rosszul tudom.


Bosch nézegettem,ezek az olcsók kizárva nem akarom 1 év mulva cserélni!Köszi a segítséget még1x

üdv:Tomy





Tomika nyugodtan vehetsz a Wrc autótól nem volt még probléma velük!!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 11. kedd, 13:43


Majd írd meg mi volt a gond,kíváncsi vagyok

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. február 10. hétfő, 22:49


anubisz írta:
tomy1228 írta:
anubisz írta: Képeim között van, én hogy mértem meg, te is megtudod mérni úgy, csak kell egy nyomás mérő,amit rá lehet csíptetni.


Így már világos csak sajna nincs ilyen nyomásmérőm ugyh ezt meghagyom a szerelőnek,max delejt tudok rajta mérni.Köszönöm a segítséget,még egy kérdés milyen márkát érdemes venni ha netán az ac a probléma?


Azt nem tudom, de mindennek csak a pénztárca szab határt. Ugye a gyári az biztos fasza, 60,70 ezerért, de van itt 26 ért is
http://racing-bazar.hu/alkatre...6141184276
Lehet keresgetni.
18 ért is
http://wrcauto.hu/?1717,acpump...3i325i330i
Nem szokott gond lenniaz átlag minőséggel, de ne Kínai legyen. Aztán van egybe, külön.
Vagy VDO vagy pierburg, aszem ezek a leg elterjedtebbek. Ha jól tudom a BMW VDO használ,de lehet rosszul tudom.


Bosch nézegettem,ezek az olcsók kizárva nem akarom 1 év mulva cserélni!Köszi a segítséget még1x

üdv:Tomy





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 10. hétfő, 22:49


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 10. hétfő, 22:43

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 10. hétfő, 22:38


tomy1228 írta:
anubisz írta: Képeim között van, én hogy mértem meg, te is megtudod mérni úgy, csak kell egy nyomás mérő,amit rá lehet csíptetni.


Így már világos csak sajna nincs ilyen nyomásmérőm ugyh ezt meghagyom a szerelőnek,max delejt tudok rajta mérni.Köszönöm a segítséget,még egy kérdés milyen márkát érdemes venni ha netán az ac a probléma?


Azt nem tudom, de mindennek csak a pénztárca szab határt. Ugye a gyári az biztos fasza, 60,70 ezerért, de van itt 26 ért is
http://racing-bazar.hu/alkatre...6141184276
Lehet keresgetni.
18 ért is
http://wrcauto.hu/?1717,acpump...3i325i330i
Nem szokott gond lenniaz átlag minőséggel, de ne Kínai legyen. Aztán van egybe, külön.
Vagy VDO vagy pierburg, aszem ezek a leg elterjedtebbek. Ha jól tudom a BMW VDO használ,de lehet rosszul tudom.

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. február 10. hétfő, 22:21


anubisz írta: Képeim között van, én hogy mértem meg, te is megtudod mérni úgy, csak kell egy nyomás mérő,amit rá lehet csíptetni.


Így már világos csak sajna nincs ilyen nyomásmérőm ugyh ezt meghagyom a szerelőnek,max delejt tudok rajta mérni.Köszönöm a segítséget,még egy kérdés milyen márkát érdemes venni ha netán az ac a probléma?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 10. hétfő, 21:41


Képeim között van, én hogy mértem meg, te is megtudod mérni úgy, csak kell egy nyomás mérő,amit rá lehet csíptetni.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 10. hétfő, 21:38


tomy1228 írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta: Sziasztok!

Egy kis segítséger lenne szükségem mert sajnos a kocsim megadta magát(e46 320ci 2002 170le)
Probléma a következőképpen alakult,köki terminálig elmentem majd ott a mélygarázsban leraktam minden gond nélkül,majd amikor mentem vissza egy pár óra múlva próbálom inditani,beindul majd fél sec járás után leáll,ezt még megcsináltam vagy 4x vele de a vége az lett hogy mostmár csak tekeri de be sem indul majd mostmár nem is tekeri mert behalt az akksi!(kattogó hang).Én az ac re gyanakodom,probáltam fülelni nem tudom mennyire kell hogy hallható legyen de én nem halottam semmit pedig az ülést is feltéptem!Diagra nem tudom mert ugye nem mükxik,vicc az egészben hogy ezekbe a rohadt mélygarázsokba egy transit se fér be nem hogy egy trailer!

üdv Tomy





Most ci, vagy cd . No mindegy, ha benzines, jól gyanakszol az AC re, azért lehet hallani ha megy már gyújtás ráadáskor, ha nagyon halk, fel kel szedni az ülés lapot,akkor már biztos. Egyszerűbb, ha mértek egy benz. nyomást, egyszerűbb,gyorsabb,akár egy levegőnyomás mérővel is megoldhatod.én is azzal mértem.
Benzines ritkán dobja így el magát, tuti valami üzemanyag rendszer lesz. Rá is kéne dugni valamit, hátha beírt valami hibát.


Benzines,van egy cd is az az enyém az meg a páromé,és persze mikor döglene meg ha nem akkor amikor nálam van 10 percre!Igen feltéptem az ülést is de nem nagyon halottam semmit meg ahogy irtam az elején azért be be indult aztán gondolom elfogyott a csövekből a benya és itt állunk most,ja meg mostmár inditani sem hajlandó a lemerült akksi miatt!Probáltam ütögetni is egy kicsit de ez sem hatotta meg


M54 es motor? vedd le a motor borítást, 2 csavar ami a sínt takarja amiből az injektorok indulnak ki,azon van egy egyszerű szelep,mint az autó gumin,ott mérd meg a nyomást,de ha nincs az ülés, hallani kell, ha gyújtást adsz rá, jobb hátsó aszem,ott az AC ( ha a kocsi mögé állsz, úgy a jobb oldal ) mert ha puszira kicseréled, és mégse az akkor szívás, mert nem 10 ezer egy AC. Bele is mérhetsz, hogy kap e áramot, bár biztos kap, mert az elején csak be,be röffent, tehát áram az lehet.

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. február 10. hétfő, 21:27


anubisz írta:
tomy1228 írta: Sziasztok!

Egy kis segítséger lenne szükségem mert sajnos a kocsim megadta magát(e46 320ci 2002 170le)
Probléma a következőképpen alakult,köki terminálig elmentem majd ott a mélygarázsban leraktam minden gond nélkül,majd amikor mentem vissza egy pár óra múlva próbálom inditani,beindul majd fél sec járás után leáll,ezt még megcsináltam vagy 4x vele de a vége az lett hogy mostmár csak tekeri de be sem indul majd mostmár nem is tekeri mert behalt az akksi!(kattogó hang).Én az ac re gyanakodom,probáltam fülelni nem tudom mennyire kell hogy hallható legyen de én nem halottam semmit pedig az ülést is feltéptem!Diagra nem tudom mert ugye nem mükxik,vicc az egészben hogy ezekbe a rohadt mélygarázsokba egy transit se fér be nem hogy egy trailer!

üdv Tomy





Most ci, vagy cd . No mindegy, ha benzines, jól gyanakszol az AC re, azért lehet hallani ha megy már gyújtás ráadáskor, ha nagyon halk, fel kel szedni az ülés lapot,akkor már biztos. Egyszerűbb, ha mértek egy benz. nyomást, egyszerűbb,gyorsabb,akár egy levegőnyomás mérővel is megoldhatod.én is azzal mértem.
Benzines ritkán dobja így el magát, tuti valami üzemanyag rendszer lesz. Rá is kéne dugni valamit, hátha beírt valami hibát.


Benzines,van egy cd is az az enyém az meg a páromé,és persze mikor döglene meg ha nem akkor amikor nálam van 10 percre!Igen feltéptem az ülést is de nem nagyon halottam semmit meg ahogy irtam az elején azért be be indult aztán gondolom elfogyott a csövekből a benya és itt állunk most,ja meg mostmár inditani sem hajlandó a lemerült akksi miatt!Probáltam ütögetni is egy kicsit de ez sem hatotta meg


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 10. hétfő, 21:14


tomy1228 írta: Sziasztok!

Egy kis segítséger lenne szükségem mert sajnos a kocsim megadta magát(e46 320ci 2002 170le)
Probléma a következőképpen alakult,köki terminálig elmentem majd ott a mélygarázsban leraktam minden gond nélkül,majd amikor mentem vissza egy pár óra múlva próbálom inditani,beindul majd fél sec járás után leáll,ezt még megcsináltam vagy 4x vele de a vége az lett hogy mostmár csak tekeri de be sem indul majd mostmár nem is tekeri mert behalt az akksi!(kattogó hang).Én az ac re gyanakodom,probáltam fülelni nem tudom mennyire kell hogy hallható legyen de én nem halottam semmit pedig az ülést is feltéptem!Diagra nem tudom mert ugye nem mükxik,vicc az egészben hogy ezekbe a rohadt mélygarázsokba egy transit se fér be nem hogy egy trailer!

üdv Tomy





Most ci, vagy cd . No mindegy, ha benzines, jól gyanakszol az AC re, azért lehet hallani ha megy már gyújtás ráadáskor, ha nagyon halk, fel kel szedni az ülés lapot,akkor már biztos. Egyszerűbb, ha mértek egy benz. nyomást, egyszerűbb,gyorsabb,akár egy levegőnyomás mérővel is megoldhatod.én is azzal mértem.
Benzines ritkán dobja így el magát, tuti valami üzemanyag rendszer lesz. Rá is kéne dugni valamit, hátha beírt valami hibát.

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. február 10. hétfő, 20:55


Sziasztok!

Egy kis segítséger lenne szükségem mert sajnos a kocsim megadta magát(e46 320ci 2002 170le)
Probléma a következőképpen alakult,köki terminálig elmentem majd ott a mélygarázsban leraktam minden gond nélkül,majd amikor mentem vissza egy pár óra múlva próbálom inditani,beindul majd fél sec járás után leáll,ezt még megcsináltam vagy 4x vele de a vége az lett hogy mostmár csak tekeri de be sem indul majd mostmár nem is tekeri mert behalt az akksi!(kattogó hang).Én az ac re gyanakodom,probáltam fülelni nem tudom mennyire kell hogy hallható legyen de én nem halottam semmit pedig az ülést is feltéptem!Diagra nem tudom mert ugye nem mükxik,vicc az egészben hogy ezekbe a rohadt mélygarázsokba egy transit se fér be nem hogy egy trailer!

üdv Tomy





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. február 10. hétfő, 21:07