Barbajsz fórum hozzászólásai

Barbajsz Elküldve: 2013-09-22 20:43 E46 TÍPUSHIBÁK

Megtudnátok mondani, hogy hidegindítás után mi adja azt a mélyebb hangot ami nem sokkal később elhallgat?

Barbajsz Elküldve: 2013-09-13 12:02 E46 TÍPUSHIBÁK

Milyen hátsó rugópárt érdemes venni? Gyáriból létezik? Kis darab le van törve a bal oldaliból. A mostani olyan mintha kicsit le lenne ültetve. Szürke festékkel van jelölve.

Barbajsz Elküldve: 2013-09-10 19:05 E46 TÍPUSHIBÁK

Pocses írta:
Barbajsz írta:
YELLOW írta:
Barbajsz írta: N46B18A motorba milyen gyújtógyertyát ajánlotok, milyet kell belerakni amit "szeret"?
Motorolajra is kérnék ajánlásokat.
Egy ilyen motor mennyit megy el gond nélkül nagy eséllyel?
Köszönöm!


szerintem gyertyában: NGK BKR6EQUP
olajban, 0w-30, 0w-40, sok km-nél ha csipegeti az olajat, akkor 5w-30, 5w-40 de inkább az első kettő. márkában legyen BMW LL-04 minősítése, Mobil 1, Aral, Fuchs, Eneos, Liqui Molly, én ezeket választanám.
mennyit megy el? ereraz tud válaszolni, akinél új kora óta nála van, és normálisan járt vele. hogy mi lenen a komolyabb gond, az nézőpont kérdése, mert ugye időszakosan cserélendő kopóalkatrészek vannak. szerintem erre nem lehet konkrétumot mondani, de henger bontás mentesen, 300ezret simán el kell neki. vagy akár többet is.


Köszönöm a választ! Láttam egy videót yt-on:
YouTube videó
Ez most mit jelent, valaki elmagyarázná? Azt értem hogy akkor szarabb a BMW olaj de van-e jelentősége a mindennapi használatban, illetve ha nem hagyjuk 40 ezret menni egy olajjal a kocsit? Tehát ez a kísérlet visszaadja életszerűrűséget?


Én úgy látom a Castrol a gyengébb minőségű, ráégett az üveg falára, viszont a másik az nem.


Ja megnéztem még egyszer a videót, tényleg!

Barbajsz Elküldve: 2013-09-10 13:19 E46 TÍPUSHIBÁK

YELLOW írta:
Barbajsz írta:
YELLOW írta:
Barbajsz írta: N46B18A motorba milyen gyújtógyertyát ajánlotok, milyet kell belerakni amit "szeret"?
Motorolajra is kérnék ajánlásokat.
Egy ilyen motor mennyit megy el gond nélkül nagy eséllyel?
Köszönöm!


szerintem gyertyában: NGK BKR6EQUP
olajban, 0w-30, 0w-40, sok km-nél ha csipegeti az olajat, akkor 5w-30, 5w-40 de inkább az első kettő. márkában legyen BMW LL-04 minősítése, Mobil 1, Aral, Fuchs, Eneos, Liqui Molly, én ezeket választanám.
mennyit megy el? ereraz tud válaszolni, akinél új kora óta nála van, és normálisan járt vele. hogy mi lenen a komolyabb gond, az nézőpont kérdése, mert ugye időszakosan cserélendő kopóalkatrészek vannak. szerintem erre nem lehet konkrétumot mondani, de henger bontás mentesen, 300ezret simán el kell neki. vagy akár többet is.


Köszönöm a választ! Láttam egy videót yt-on:
YouTube videó
Ez most mit jelent, valaki elmagyarázná? Azt értem hogy akkor szarabb a BMW olaj de van-e jelentősége a mindennapi használatban, illetve ha nem hagyjuk 40 ezret menni egy olajjal a kocsit? Tehát ez a kísérlet visszaadja életszerűrűséget?


ebbe a dologba ne menjünk bele szerintem, keresd vissza beszéltünk róla elég hosszan.


mikor beszéltetek róla kb.?

Barbajsz Elküldve: 2013-09-09 22:22 E46 TÍPUSHIBÁK

A BMW gyári alkatrészek mennyire jók? Gondolok itt szélvédőlapátra, gyertyára, gyújtótekercsre, fékbetétre, féktárcsára vagy éppen motorolajra.

Barbajsz Elküldve: 2013-09-09 19:25 E46 TÍPUSHIBÁK

gyújtótrafó hiba volt amit nemrég kérdeztem. Viszont az új gyertya eléggé fekete kormos volt, az amelyiknél a gyújtótrafó feltehetően rossz (a többit nem néztük). Az új gyertyákkal max 100km mentem. Mi lehet az oka?

Barbajsz Elküldve: 2013-09-09 19:21 E46 TÍPUSHIBÁK

YELLOW írta:
Barbajsz írta: N46B18A motorba milyen gyújtógyertyát ajánlotok, milyet kell belerakni amit "szeret"?
Motorolajra is kérnék ajánlásokat.
Egy ilyen motor mennyit megy el gond nélkül nagy eséllyel?
Köszönöm!


szerintem gyertyában: NGK BKR6EQUP
olajban, 0w-30, 0w-40, sok km-nél ha csipegeti az olajat, akkor 5w-30, 5w-40 de inkább az első kettő. márkában legyen BMW LL-04 minősítése, Mobil 1, Aral, Fuchs, Eneos, Liqui Molly, én ezeket választanám.
mennyit megy el? ereraz tud válaszolni, akinél új kora óta nála van, és normálisan járt vele. hogy mi lenen a komolyabb gond, az nézőpont kérdése, mert ugye időszakosan cserélendő kopóalkatrészek vannak. szerintem erre nem lehet konkrétumot mondani, de henger bontás mentesen, 300ezret simán el kell neki. vagy akár többet is.


Köszönöm a választ! Láttam egy videót yt-on:
YouTube videó
Ez most mit jelent, valaki elmagyarázná? Azt értem hogy akkor szarabb a BMW olaj de van-e jelentősége a mindennapi használatban, illetve ha nem hagyjuk 40 ezret menni egy olajjal a kocsit? Tehát ez a kísérlet visszaadja életszerűrűséget?

Barbajsz Elküldve: 2013-09-08 22:17 E46 TÍPUSHIBÁK

N46B18A motorba milyen gyújtógyertyát ajánlotok, milyet kell belerakni amit "szeret"?
Motorolajra is kérnék ajánlásokat.
Egy ilyen motor mennyit megy el gond nélkül nagy eséllyel?
Köszönöm!


Barbajsz Elküldve: 2013-09-07 20:44 E46 TÍPUSHIBÁK

Bocsánat aztán rájöttem, hogy nem a légszűrőházban volt olaj, hanem az olajszűrő házban volt benzin szagú az olaj.
És mintha olajcsere után is ezt érezném a szintmérő pálcán levő olajon.

Barbajsz Elküldve: 2013-09-07 14:16 E46 TÍPUSHIBÁK

Az olajszint max jelzés felett van 3-4mm-rel, az olajcsere után néztem 1 nappal.
Így töltötte fel az autószerelő?!?
A benzines olaj a levegőszűrőben még olajcsere előtt volt. Bár most nem tudom mi lehet odabent.
Mit okozhat az ha nagyobb az olajszint?




Barbajsz Elküldve: 2013-09-07 13:57 E46 TÍPUSHIBÁK

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Nemrégen vásároltam egy BMW 316ti (N46B18A) autót, 2004. Ma reggeltől nem jár rendesen a motor, olyan mintha csak 2-3 henger menne. Engine lámpa világít. Ha jól emlékszem a levegőszűrő házban olaj volt ami benzinszagú volt. Most úgy érzem amikor nem jár rendesen a motor, hogy az új olajjal is benzinszagú az olaj, az olajszintmérőnél szagoltam. Nagy gáz lehet a motorral?

Még hozzátenném a problémámhoz, hogy vagy kifogyott a benzin vagy nagyon kevés volt a tankba reggel amikor indulni akartam. Először 2-3 liter üzemanyagot töltöttem a tankba, aztán mivel így sem indult még töltöttem hozzá kb. 10 litert. Így, ha a kevés üzemanyagszint miatt nem vette volna fel először az üzemanyagot, akkor az ennyi mennyiségű utántöltés után el kellett volna indulnia igaz?