autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz SaFi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2023. október 29. vasárnap, 19:17


Sziasztok!

Adott egy 2003-as FL E46 20D Touring. Hazafelé tartottam miután egy kigyorsítást követően a motor leállt és azóta nem tudom beindítani.
Amiket eddig megnéztem:
- kézzel áttekertem a motort, nem szorul
- indítózik, akksi jó
- tettem fel INPA-t és ISTA-t is, az látom ,hogy van nyomás indítózáskor. (500-600bar)
- üzemanyagszvattyú búg
- porlasztók ~50e Km ment bele a felújítás óta ekkor volt vezérlés is cserélve

Hol lehet még érdemes keresni a hibát?

Köszönöm előre is a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz zoles514

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2023. május 08. hétfő, 10:53


YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.


Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!


szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.


Üdv! Az autó új,(0 km-es) volt amikor vettem 2005-ben. Valóban, mindig tele tankoltam amennyire lehetett és mindig megvártam a lámpa kigyulladását és még utána is mentem 20-30 km-t. Ezek szerint ez nem jó módszer? Pumpa alatt a üzemanyag szivattyút érted? Bocsánat az értetlenkedésért. Válaszod köszönöm!


igen, pumpa = üa. szivattyú.
ennek a módszernek nem kellene gondot okoznia. úgy értettem, hogy sokan sosem tankolják 1/4-ed felé, és szinte nullára kijárják. te viszont legalább mindig tele tankoltad, ez jó pont. de célszerű 1/4-nél tankolni inkább.
egy idő után így is úgy is meghal a pumpa, csak el lehet tolni ezt az időt, és akkor már csak a kopás miatt fog meghalni. viszont a BMW, és az E46 is több alkatrészben érzékeny a minőségre. általában az olcsóbb alkatrészek nem sokáig bírják. hogy egy adott szerelő mit mond, mit tett bele, az lehet csak neked lett kiszámlázva a drága alkatrész, de egy olcsó került bele. Hiszen a tankba úgy sem nézegeted.


Üdv! Akkor az első reggeli indításnál is az üzemanyag szivattyú hibája miatt rövid ideig szaggat, rángat (néha le is áll), de utána rendesen indul. Nem kap az indításhoz elég üzemanyagot? Persze mérni kell a nyomást. Lehet a tankot is ki kell takarítani 18 év után. Nehéz rendes szerelőt találni itt Kecskemét, Kiskunfélegyháza környékén. A szervízben az első 5 évben (Kecskemét Formont) folyamatosan átbasztak+nem értenek hozzá!!Oda nem viszem már 10 éve.


igen az első indítás is lehet attól rossz.
csináld meg azt ilyen reggeli indításnál, hogy ráadod a gyújtást, de nem indítasz, majd leveszed, megint ráadod vár picit, leveszed, majd harmadjára is ráadod, vársz és indítasz. ha akkor nem produkálja a rángatást leállást, akkor az szintén garancia arra, hogy a pumpa halódik.


Üdv! Ma reggel próbáltam úgy indítani, ahogy írtad, de sajnos a tank 1/4-ig van (így lehet, h. fals eredményt ad ez a módszer). Továbbra is produkálta a tüneteket! Kicsit szaggatva rángatva, de indult! Azt szeretném még kérdezni, h. egy vagy kettő üzemanyag szivattyú van ebben a típusban? Nyereg tank van, ha jól tudom. A tank egyik feléből a másikba szivattyú emeli át az üzemanyagot? És utána egy másik szivattyú továbbítja? Illetve, hogyan jut el az üzemanyag a tankból a motorig? Köszönöm a választ. Talán jövő héten tudom vinni szerelőhöz.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17567

Elküldve: 2023. május 06. szombat, 16:44


zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.


Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!


szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.


Üdv! Az autó új,(0 km-es) volt amikor vettem 2005-ben. Valóban, mindig tele tankoltam amennyire lehetett és mindig megvártam a lámpa kigyulladását és még utána is mentem 20-30 km-t. Ezek szerint ez nem jó módszer? Pumpa alatt a üzemanyag szivattyút érted? Bocsánat az értetlenkedésért. Válaszod köszönöm!


igen, pumpa = üa. szivattyú.
ennek a módszernek nem kellene gondot okoznia. úgy értettem, hogy sokan sosem tankolják 1/4-ed felé, és szinte nullára kijárják. te viszont legalább mindig tele tankoltad, ez jó pont. de célszerű 1/4-nél tankolni inkább.
egy idő után így is úgy is meghal a pumpa, csak el lehet tolni ezt az időt, és akkor már csak a kopás miatt fog meghalni. viszont a BMW, és az E46 is több alkatrészben érzékeny a minőségre. általában az olcsóbb alkatrészek nem sokáig bírják. hogy egy adott szerelő mit mond, mit tett bele, az lehet csak neked lett kiszámlázva a drága alkatrész, de egy olcsó került bele. Hiszen a tankba úgy sem nézegeted.


Üdv! Akkor az első reggeli indításnál is az üzemanyag szivattyú hibája miatt rövid ideig szaggat, rángat (néha le is áll), de utána rendesen indul. Nem kap az indításhoz elég üzemanyagot? Persze mérni kell a nyomást. Lehet a tankot is ki kell takarítani 18 év után. Nehéz rendes szerelőt találni itt Kecskemét, Kiskunfélegyháza környékén. A szervízben az első 5 évben (Kecskemét Formont) folyamatosan átbasztak+nem értenek hozzá!!Oda nem viszem már 10 éve.


igen az első indítás is lehet attól rossz.
csináld meg azt ilyen reggeli indításnál, hogy ráadod a gyújtást, de nem indítasz, majd leveszed, megint ráadod vár picit, leveszed, majd harmadjára is ráadod, vársz és indítasz. ha akkor nem produkálja a rángatást leállást, akkor az szintén garancia arra, hogy a pumpa halódik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz zoles514

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2023. május 06. szombat, 16:41


YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.


Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!


szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.


Üdv! Az autó új,(0 km-es) volt amikor vettem 2005-ben. Valóban, mindig tele tankoltam amennyire lehetett és mindig megvártam a lámpa kigyulladását és még utána is mentem 20-30 km-t. Ezek szerint ez nem jó módszer? Pumpa alatt a üzemanyag szivattyút érted? Bocsánat az értetlenkedésért. Válaszod köszönöm!


igen, pumpa = üa. szivattyú.
ennek a módszernek nem kellene gondot okoznia. úgy értettem, hogy sokan sosem tankolják 1/4-ed felé, és szinte nullára kijárják. te viszont legalább mindig tele tankoltad, ez jó pont. de célszerű 1/4-nél tankolni inkább.
egy idő után így is úgy is meghal a pumpa, csak el lehet tolni ezt az időt, és akkor már csak a kopás miatt fog meghalni. viszont a BMW, és az E46 is több alkatrészben érzékeny a minőségre. általában az olcsóbb alkatrészek nem sokáig bírják. hogy egy adott szerelő mit mond, mit tett bele, az lehet csak neked lett kiszámlázva a drága alkatrész, de egy olcsó került bele. Hiszen a tankba úgy sem nézegeted.


Üdv! Akkor az első reggeli indításnál is az üzemanyag szivattyú hibája miatt rövid ideig szaggat, rángat (néha le is áll), de utána rendesen indul. Nem kap az indításhoz elég üzemanyagot? Persze mérni kell a nyomást. Lehet a tankot is ki kell takarítani 18 év után. Nehéz rendes szerelőt találni itt Kecskemét, Kiskunfélegyháza környékén. A szervízben az első 5 évben (Kecskemét Formont) folyamatosan átbasztak+nem értenek hozzá!!Oda nem viszem már 10 éve.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17567

Elküldve: 2023. május 05. péntek, 19:38


zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.


Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!


szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.


Üdv! Az autó új,(0 km-es) volt amikor vettem 2005-ben. Valóban, mindig tele tankoltam amennyire lehetett és mindig megvártam a lámpa kigyulladását és még utána is mentem 20-30 km-t. Ezek szerint ez nem jó módszer? Pumpa alatt a üzemanyag szivattyút érted? Bocsánat az értetlenkedésért. Válaszod köszönöm!


igen, pumpa = üa. szivattyú.
ennek a módszernek nem kellene gondot okoznia. úgy értettem, hogy sokan sosem tankolják 1/4-ed felé, és szinte nullára kijárják. te viszont legalább mindig tele tankoltad, ez jó pont. de célszerű 1/4-nél tankolni inkább.
egy idő után így is úgy is meghal a pumpa, csak el lehet tolni ezt az időt, és akkor már csak a kopás miatt fog meghalni. viszont a BMW, és az E46 is több alkatrészben érzékeny a minőségre. általában az olcsóbb alkatrészek nem sokáig bírják. hogy egy adott szerelő mit mond, mit tett bele, az lehet csak neked lett kiszámlázva a drága alkatrész, de egy olcsó került bele. Hiszen a tankba úgy sem nézegeted.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz zoles514

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2023. május 05. péntek, 18:17


YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.


Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!


szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.


Üdv! Az autó új,(0 km-es) volt amikor vettem 2005-ben. Valóban, mindig tele tankoltam amennyire lehetett és mindig megvártam a lámpa kigyulladását és még utána is mentem 20-30 km-t. Ezek szerint ez nem jó módszer? Pumpa alatt a üzemanyag szivattyút érted? Bocsánat az értetlenkedésért. Válaszod köszönöm!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2023. május 05. péntek, 18:18

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17567

Elküldve: 2023. április 27. csütörtök, 22:20


zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.


Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!


szerintem a pumpa lesz. mérni kell nyomást, akár elől a motornál, akár a pumpa után.
de az üzemanyag mennyisége segít a pumpának. aki mindig negyed tankokkal jár, és úgy megy szinte üresig, annak jóval hamarabb kell majd cserélni. minden márka esetén, nem csak a BMW-nél.
én azt szoktam javasolni, hogy a negyed tank legyen a nulla. ha azt eléri, tankolni kell, ha van rá lehetőség. és ha lehet, mindig tele. vagy ha jellemzően csak 10-15ezerért tud tankolni valaki, akkor 1x tele kell, és akkor 1/2 vagy 3/4 tanknál tankoljon újra tele 10-15ezerért. segít a nyomásnak, nem erőlködik a pumpa, jobb a hűtése, még ha furcsán is hangzik.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz zoles514

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2023. április 27. csütörtök, 07:58


YELLOW írta:
zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.


Üdv! Valóban víz csöpög (ma reggel megnéztem). Viszont, így hidegen nehezebben, nyöszörögve indult. Felmelegedett motornál nincs gond. Így félek használni nem először hagyott az úton, majd üzemanyagot rátöltve indult. Szerinted üzemanyag-szivattyú a probléma? Esetleg üzemanyag nyomásszabályzó? Köszönöm a választ!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17567

Elküldve: 2023. április 26. szerda, 21:05


zoles514 írta:
YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.


benzin a kipufogóból? nem kondenzvíz volt, csak a túldúsítás miatt a füstnek volt benzinszaga, de a csöpögés víz volt. ha néha csak beindítottad, akkor simán összegyűlik a sok víz a rendszerben.
nekem is sokat áll az autó, főleg az utóbbi 2 évben, de nekem is volt, hogy beindítás nélkül állt 3 hónapot. és semmi gond nem volt vele, pöccre indult.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz zoles514

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2023. április 26. szerda, 19:24


YELLOW írta:
zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.


Télen 2-3 hónapig nem használom. Kb 2 hetente beindítottam, akkor a kipufogóból csöpögött a benzin alapjáraton. Lehet ez is valaminek az előjele volt? Szerelőnél volt most! A tank egyik felében volt üzemanyag a másikban nem, ekkor a mutató kicsit negyed alatt volt és nem indult. Tehát a mutató jó. Az üzemanyag nyomás alacsony volt -a diagnosztika ezt mutatta. A szerelő szennyeződésre gondolt (áttisztította). De szerintem megint nem fog indulni! Most 3/4-ig van a tank. Nehezebben indul, mint korábban.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17567

Elküldve: 2023. április 26. szerda, 17:48


zoles514 írta: Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!


vagy rossz a mutató és valójában nulla van a tankban, vagy ismét a pumpa haldoklik. ez tipikus jele annak. lehet 2 éve cserélted, az nem jelent semmit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz zoles514

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2023. április 26. szerda, 12:17


Sziasztok! BMW E46 316i (2005.)
Az üzemanyagszint-jelző negyed alatt van kicsivel és az autó megáll.
Tankolás után újra indul.
Üzemanyag szivattyú kb. 2 éve, üzemanyagszűrő 4 hónapja volt cserélve. Egészen idáig nem volt gond.
Mi lehet a probléma?
Köszönöm a válaszokat!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Bimmerzsolesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. május 05. szerda, 07:46


Sziasztok. Az alany e46 320d 136hp. Adagoló csere történt rajta, azóta folyamatosan le levegősödik az autó. Már minden is kilett rajta cserélve, de semmi. Ha légteleintem utána elindul de másnap reggel megint nem akar beindulni. Van tippetek hol kaphat levegőt? Ac új benne, szűrő új benne. Köszönöm előre is

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 19:44


YELLOW írta:
hil írta:
Nem is értem, miért nem lehet ide képet egyszerűen betenni, csak a képfeltöltéssel történő szarakodás után.......


semmi komoly nincs pedig ebben. a képeekt valahova muszáj eltárolni. saját magadnak feltöltöd. aztán a galériádban a kisképre kattintasz jobb gombbal és másolod a kép címét. aztán itt a kép ikonra kattintva tudod beszúrni, csak a .jpg elől törlöd a _150x100 részt.


Szia Y,
köszi, amikor volt türelmem, úgy a 10-re sikerült is betenni a képet, most sem időm, se türelmem erre. Mivel ritkán használom ezt, ezért érdektelen a megtanulása számomra.
hil





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17567

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 19:39


hil írta:
Nem is értem, miért nem lehet ide képet egyszerűen betenni, csak a képfeltöltéssel történő szarakodás után.......


semmi komoly nincs pedig ebben. a képeekt valahova muszáj eltárolni. saját magadnak feltöltöd. aztán a galériádban a kisképre kattintasz jobb gombbal és másolod a kép címét. aztán itt a kép ikonra kattintva tudod beszúrni, csak a .jpg elől törlöd a _150x100 részt.