Bianconero fórum hozzászólásai

Bianconero Elküldve: 2011-03-27 21:45 Gumi

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata esetleg VREDESTEIN ULTRAC SESSANTA gumit illetően?
most tervezem a vásárlását,csak azért kérdezem.

Bianconero Elküldve: 2011-03-05 11:47 Gumi

Sziasztok!

Vredestein Ultrac Sessanta nyári abroncsokat keresnék természetesen a lehető legjobb áron
225/45 R17 és 245/40 R17 méretben, újakat. Tudom,hogy van itt fórumon olyan,aki gumikkal is foglalkozik, hátha megtalál egy jó ajánlattal
Köszi!

Bianconero Elküldve: 2011-03-02 19:49 320d Motor

Nekem picit kezd elegem lenni a havi 50-70 ezres kiadásokból.
Erősen gondolkodom az autótól való megszabadulásban.

Bianconero Elküldve: 2011-03-02 19:26 320d Motor

Csak 125 e a km..

YELLOW írta:
Bianconero írta: A hibatároló üa nyomáshibát írt ki. Pontosabban azt, hogy kicsi/kevés a nyomás.
Szóval vagy üa szivattyú vagy a rail szenzor a hunyó.


kempelen írta:
Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...




ha 150ezer vagy felette van a km, akkor gyanúsan AC pumpa lesz. eddig nem szóltam, mert nekem úgysem hisznek, de hamarosan semennyire sem fog menni az AC.



Bianconero Elküldve: 2011-03-02 18:14 320d Motor

A hibatároló üa nyomáshibát írt ki. Pontosabban azt, hogy kicsi/kevés a nyomás.
Szóval vagy üa szivattyú vagy a rail szenzor a hunyó.


kempelen írta:
Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


Ezzel azért kicsit óvatosan. Gondoljátok át mi a teendő, miután a "gép" kiírta szerinte mivel van a baj.
Amikor velem az ominózus eset történt - amiről írtam - akkor bár fel-fel villant a DDE lámpa, de a hibatárolóba betette a railnyomás hibajelet, ami egyenes következménye egy rossz kisnyomású szivattyúnak, de ha rosszul értelmezik még kicserélik neked a railnyomás szenzort vagy a nagynyomású szivattyú...a végén meg lehet a fél kocsit, de a hiba megmarad...
Ezt csak példaként említem és persze nem bántani akarok senkit, de a kiírt hibát elemezni is kell és nem minden esetben szabad közvetlenül rá hagyatkozni...


Bianconero Elküldve: 2011-03-02 14:01 320d Motor

Az is kellemes lehetett...miként jelentkezett? teljesen behalt a kocsi?
Volt bármi előjele?


MarcellHo írta:
Bianconero írta: Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


MarcellHo írta:
Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája







DDE= Nekem porlasztócsúcs volt...





Nekem is itt tanácsolták:
résolaj veszteséget kell méretni és abból kiderül, hogy milyen állapotban vannak a porlasztók. Nekem kettőt kellett felújítani a négyből egyik 30+áfa, a másik 45+áfa volt.
Újonnan 90-110 kb./db.
Tegnap az M3-on újra elpuhant a turbóm valószínűleg ---> tréler haza. Az sem volt kutya...


Bianconero Elküldve: 2011-03-02 07:49 320d Motor

A mai nap kérdése: Hogyan jussak el a kertből a szervízig az autóval?


kempelen írta:
Bianconero írta: Ne is mondd..kivert a hidegvíz,hogy miként fogom haza tolni a budaörsi útról. Arról nem is beszélve,hogy tök égő
Neked milyen mélyen kellett a zsebedbe nyúlnod a szivattyú miatt?


Új gázolajszűrővel együtt 40e forintban állt meg. Azóta nem fordult elő újra.

Nos mivel neked coupé-d van, nem tudom merre a szivattyú és a szűrő, de szűrőt mindenképpen cseréld ki, amikor beteszed a másik szivattyút.


Bianconero Elküldve: 2011-03-02 00:07 320d Motor

Ne is mondd..kivert a hidegvíz,hogy miként fogom haza tolni a budaörsi útról. Arról nem is beszélve,hogy tök égő
Neked milyen mélyen kellett a zsebedbe nyúlnod a szivattyú miatt?

kempelen írta:
Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Sajnos nem (csak) a szűrő miatt dobja el magát. Egyszerűen "..zarok" ezek a szivattyúk.
Ha minden nap szűrőt cserélnél, akkor is tönkremehet a szivattyú és annyi...


Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Mintha csak én írtam volna két évvel ezelött...
Szar is volt így anno hazajönnöm Komáromból...éppen hogy beestem itthon az udvarra.
Aztán amikor a szivattyú ki lett cserélve, mintha mi sem történt volna...

Lassan kezd az a kényszerképzetem támadni, hogy régen a megszakítós trabanthoz megszakítót és csavarhúzót kellett az autóban tartani, most pedig két bilincset, 8-as kulcsot, a gyári emelőt és egy tartalék szivattyút... (touring)


Bianconero Elküldve: 2011-03-01 23:51 320d Motor

Egyre jobb....a porlasztó csúcs emlékeim szerint olyan 3-400 e....
ha rádugják gépre,akkor egyből kiderül,hogy mi a gond?


MarcellHo írta:
Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája







DDE= Nekem porlasztócsúcs volt...


Bianconero Elküldve: 2011-03-01 23:43 320d Motor

ohhh...értem márkaszervízben csináltattad?

Rudus írta: Én ugyan így jártam. Én a régi nulláson haltam meg(tök ciki egy bmw-s miatt torlódtak).
Nekem az ülés alatti üz. szivattyú adta meg magát, mert dzsuvás volt a szűrő.
Kb 70.000.- be fájt a mutatvány mindennel.


Bianconero írta: Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája






Bianconero Elküldve: 2011-03-01 22:42 320d Motor

Igen, én is elektronikára gyanakszom...mennyire lehet földhözvágó az ára (hozzávetőleg) szerintetek?

pneurob írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.


Biztosan nem motorhiba, okozhatja üzemanyagszűrő vagy a szivattyú, rosszabb esetben elektromos vezérlés vagy a kábelköteg hibája


Bianconero Elküldve: 2011-03-01 21:41 320d Motor

Sziasztok!

Ma esti történet: Hazafelé úton egy kettesbe visszaváltásnál DDE felvillana műszerfalon, nuku gázreakció, 10 mp múlva megáll a motor. Elsőre újraindul. folytatom az utamat, a motorhang a megszokott, húz is rendesen, szóval mintha mi sem történt volna...5 perccel később ugyanez...ismét leáll...újraindítom..ezután már 2 perc múlva áll le, és újra sem akar indulni. Kb 5 percet vártam, plusz vagy 10et indítóztam mire beröffent. De a helyzet ugyanaz..1-2 percenként dde felvillan, motor leáll.
Épphogy hazaértem vele valahogy vért izzadva. alapjáraton ha járatom, akkor semmi baja..legalább is 5 perc után még járt...a motornak nincs semmi extra hangja. Szerintetek mi a gond? Enyhén kicsinált idegileg.

Bianconero Elküldve: 2011-02-22 19:37 E46 lámpa

Sziasztok!

Kérdésem: Hátsó ledes (elvileg gyári) lámpám van. Arra volnék kiváncsi,hogy mitől függ az,hogy az összes led világít benne alapjáraton vagy a szélső sora nem (ami csak erős fékezéskor villan fel). Tehát, láttam már ilyet is-olyat is. Na most akkor ez hogyan van??
Az enyém teljes egészében világít..

Bianconero Elküldve: 2011-02-21 23:56 320d Motor

Hát remélem tényleg "csak" ennyiről van szó..
én is figyelek a turbóra..bár hozzáteszem,hogy én 120.000-rel vettem, és ki tudja,hogy az előző tulaj/tulajok hogy jártak vele,mivel külföldi kocsi volt...
Az is megdöbbentő azért,hogy a dízel hidegen mennyire ráz/hangos...dúrva tud lenni néha..
és akkor itt még nincsenek is -20 fokos hidegek..

Bianconero Elküldve: 2011-02-21 21:15 320d Motor

Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..