BoryG fórum hozzászólásai
« előző12következő »

BoryG Elküldve: 2015-12-28 09:36 alufelni

mrsla írta:
YELLOW írta:
mrsla írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Régebben érdeklődtem már alufelnikkel kapcsolatban, 17-es M alufelnire esett a választásom, gyári méret 1 az 1-ben felmegy. 225/45 R17 Bridgestone RSC gumikkal.
Kérdésem a következő lenne, szerintetek egy 5mm-es nyomtávszélesítővel jól mutatna, vagy felesleges??? Ha igen csak hátra vagy előre is vásároljak?
Várom válaszotokat, meglátásotokat!
Minden kedves tagnak Kellemes Ünnepeket kívánok
üdv
Gery


Szia! nekem a 7esemen van nyomtávszélesítő. Télen 18as, nyáron 19es gumikat használok. Nagyon fullos a kinézet. A lényeg, hogy jó anyagból legyen a szélesítő! A másik, hogy annyi hátránya van, hogy rossz időben a kasznira jobban hordja a szennyeződést. Ja és szerintem néha emiatt a dsc is kikapcsol. De az lehet, hogy a kormányszög jadó miatt van. Néha. De szvsz szuper


nekem gyári 15-ös 195-ös gumis van most, és ugyanúgy összeveri az oldalát. pedig elég beesett a felni a nyárihoz képest...
annyi hátránya van a nyomtávszélesítőnek, hogy a rendőr sokkal könnyebben észreveszi, főleg ha ritka küllős a felnid.


még nem szóltak. remélem nem is fognak


Szia Yellow!
Nem valami atomdurvát szeretnék, a lényeg hogy a felni kiérjen a sárvédőívhez, nem kell túlmenni rajta, egyonalban legyenek.
Remélem nem szólnak érte!
Köszi a tippet

BoryG Elküldve: 2015-12-26 11:10 alufelni

Sziasztok!

Régebben érdeklődtem már alufelnikkel kapcsolatban, 17-es M alufelnire esett a választásom, gyári méret 1 az 1-ben felmegy. 225/45 R17 Bridgestone RSC gumikkal.
Kérdésem a következő lenne, szerintetek egy 5mm-es nyomtávszélesítővel jól mutatna, vagy felesleges??? Ha igen csak hátra vagy előre is vásároljak?
Várom válaszotokat, meglátásotokat!
Minden kedves tagnak Kellemes Ünnepeket kívánok
üdv
Gery

BoryG Elküldve: 2015-11-21 23:13 alufelni

Tomi88 írta:
BoryG írta:
YELLOW írta:
BoryG írta:
YELLOW írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery


16-tól nagyobbat már megérezni. 17-18 között nem igazán van különbség komfortban. 19 már megint egy fokkal jobban érezhetőbb, ugye még peresebb gumi miatt.
mindennapi használat mellett, nem kiállításos autónál felesleges 18-tól nagyobb felni. komfort romlás, sérülékenyebb, drágább a felni és gumi is.
az ültetésnek nagyon nincs köze hozzá, hacsak annyi, hogy a keményebb rugók miatt, ésa peresebb gumik miatt még feszesebb, pattogósabb lesz.
szerintem 17-18 az egészséges, és mégis mutatós.

elég 1 helyre leírnod a kérdést!


Én is a 17-re voksolok! Igaz hogy hamarabb tönkremegy a futómű, mint a 16-os gyárinál?
Gery



szerintem ez nem teljesen egzakt következtetés. inkább az útminőség függvénye ez nálunk. ha normális az ET száma a felninek, nem extrém széles és extrém széle sgumikkal megy, akkor nem feltétlen. de tény, hogy a peresebb gumi miatt kevesebb a rugózó rész, így a szilentek nagyobb terhelést kapnak. főleg ha a futómű és feszes.
a tuning lényege ez lenne, hogy hangolás, összehangolás. azaz, egymáshoz kell igazítani az egy rendszerben lévő egységeket. mert ha van egy gyengébb láncszem, akkor úgyis az húzza a rövidebbet. ugyanez igaza hifi (hangfal, erősítő, fejegység, kábelek, minőségi zene egy egység), motor (szívórész, motor, kipuufogó rész, üzemanyagellátás, chip, megint egy egészet képez) tuningra is.


Kinéztem egy M-es felnit, 225/45 R17 gumikkal et 47. Mi a véleményed? Tudom sajnos a "jó magyar utakon" nem tudok változtatni. Ahol lehet kímélem az autót, fekvőrendőröknél lassan óvatosan, még az aknafedeleket is kerülgetem
Most cseréltem lengőkart és szilenteket (Starline lengőkar, Lemfölder szilentek).
Gery



Szia!

Egész nyáron a felnikkel szenvedtem, cserélgettem oda-vissza a 16-17-18-as kerekeket. Mivel Borsodban élek, ritkán látok sima aszfaltot. Arra jutottam, hogy ilyen utakra a 17-es a legjobb megoldás, mert az még nem idétlenül kicsi, de komfortban egész jó. Persze a 16-os télim érezhetően kényelmesebb. A 18-as lényegében megszüntette a rugózást, mert 255/35-ös méretben nem elég, hogy peremesek a gumik, de még valami 2,8 bar nyomás is kellett beléjük. Miután szétnyílt az oldalfaluk, nem is erőltettem tovább ezt a méretet.
Az természetes, hogy egy nagyobb felnivel nagyobb igénybevétel lép fel a futóműnél. Kisebb lesz a gumi oldalának magassága, ami miatt kevesebb energiát nyel el, és a rugózatlan tömeg is nagyobb lesz a nehezebb kerék miatt.

A kinézett felnit és gumit nyugodtan felteheted, nem tartozik a szélsőséges méretek közé.



Köszönöm a válaszod, tényleg nem egy extrém méret meglátásom szerint!
Üdv
Gery

BoryG Elküldve: 2015-11-21 20:37 alufelni

YELLOW írta:
BoryG írta:
YELLOW írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery


16-tól nagyobbat már megérezni. 17-18 között nem igazán van különbség komfortban. 19 már megint egy fokkal jobban érezhetőbb, ugye még peresebb gumi miatt.
mindennapi használat mellett, nem kiállításos autónál felesleges 18-tól nagyobb felni. komfort romlás, sérülékenyebb, drágább a felni és gumi is.
az ültetésnek nagyon nincs köze hozzá, hacsak annyi, hogy a keményebb rugók miatt, ésa peresebb gumik miatt még feszesebb, pattogósabb lesz.
szerintem 17-18 az egészséges, és mégis mutatós.

elég 1 helyre leírnod a kérdést!


Én is a 17-re voksolok! Igaz hogy hamarabb tönkremegy a futómű, mint a 16-os gyárinál?
Gery



szerintem ez nem teljesen egzakt következtetés. inkább az útminőség függvénye ez nálunk. ha normális az ET száma a felninek, nem extrém széles és extrém széle sgumikkal megy, akkor nem feltétlen. de tény, hogy a peresebb gumi miatt kevesebb a rugózó rész, így a szilentek nagyobb terhelést kapnak. főleg ha a futómű és feszes.
a tuning lényege ez lenne, hogy hangolás, összehangolás. azaz, egymáshoz kell igazítani az egy rendszerben lévő egységeket. mert ha van egy gyengébb láncszem, akkor úgyis az húzza a rövidebbet. ugyanez igaza hifi (hangfal, erősítő, fejegység, kábelek, minőségi zene egy egység), motor (szívórész, motor, kipuufogó rész, üzemanyagellátás, chip, megint egy egészet képez) tuningra is.


Kinéztem egy M-es felnit, 225/45 R17 gumikkal et 47. Mi a véleményed? Tudom sajnos a "jó magyar utakon" nem tudok változtatni. Ahol lehet kímélem az autót, fekvőrendőröknél lassan óvatosan, még az aknafedeleket is kerülgetem
Most cseréltem lengőkart és szilenteket (Starline lengőkar, Lemfölder szilentek).
Gery

BoryG Elküldve: 2015-11-21 16:56 alufelni

YELLOW írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery


16-tól nagyobbat már megérezni. 17-18 között nem igazán van különbség komfortban. 19 már megint egy fokkal jobban érezhetőbb, ugye még peresebb gumi miatt.
mindennapi használat mellett, nem kiállításos autónál felesleges 18-tól nagyobb felni. komfort romlás, sérülékenyebb, drágább a felni és gumi is.
az ültetésnek nagyon nincs köze hozzá, hacsak annyi, hogy a keményebb rugók miatt, ésa peresebb gumik miatt még feszesebb, pattogósabb lesz.
szerintem 17-18 az egészséges, és mégis mutatós.

elég 1 helyre leírnod a kérdést!


Én is a 17-re voksolok! Igaz hogy hamarabb tönkremegy a futómű, mint a 16-os gyárinál?
Gery

BoryG Elküldve: 2015-11-21 16:47 alufelni

Sziasztok!

Van egy 99-es e46 320D-m. Szeretnék szép alufelniket, a szervizesem nem igazán ajánlja még a 17-es görgőket sem az ültetett futóművemhez.
Általában vegyesen használom az autót naponta, 10-20 km városban, 20-30 km főúton. Az autót munkám során minden nap használom.
Kérdésem a következő:
- Milyen véleményetek van a gyári felnitől nagyobb görgőkről? Érdemes 17-es felniket vennem, a leírtak alapján?
Köszönöm a segítségeteket, válaszotokat!
Üdv.:
Gery

BoryG Elküldve: 2015-08-30 11:20 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Leírnám az én autóvásárlási történetem, hátha segítek a jövőbeli tulajdonosoknak!
Szemezgettem E46-okkal, mivel kevés pénzem volt külföldi papírosokat keresgéltem. Benzinesbe számtalan megtetszett, rengeteget megnéztem, de egyiknek a beltere, másiknak a motorja volt gyenge... Egyik nap böngészgettem és találtam egy 320D-t, elmentem megnézni, esztétikai hibái voltak (ápolatlan szakadt vezető oldali bőrülés, kaszni sérülések, lakk hibák), de a motor kárpótolt mindenért Igaz egy 136 lovas gépről beszélünk, de 1.4 fábia után meghökkentő volt. Kis alku után egy 99-es 320D tulaja lettem.
Először a rengeted papír munka az átírással, honosítással kapcsolatban (magamnak intéztem mindent) ill. a 230-240 ezres költség. Meglett a rendszám és a forgalmi, irány a szervíz..
Komplett szűrő és folyadékcsere, turbótakarítás, geometria beállítás, hűtőventillátor elektronika csere... Kedvezményekkel együtt nem is volt sok. Később kaszni csinosítása, fényezése, komplett alvázvédelem. 1 hónapja lengőkar csere szilentekkel, stabilkarokkal együtt. A kisebb munkákat (beázás, vákumcső, olajcsövek) nem is számolom Vannak még javítandó területek most is, bőrülés, szép felni, kárpittakarítás.... de ezeket majd sorjában megoldom.
Összességében nem bántam meg a vételt, költöttem rá de ezt tudtam is. Körülbelül ott járok mintha itthon vettem volna meg, de ne feledjük hogy sok dolgot megcsináltattam ami a magyarba is kijöhet hibaként. Így legalább tudom hogy üzembiztos a járgány.
Kellő odafigyeléssel lehet jó külföldi autót venni, ám nagyon szét kell nézni nem szabad beleugrani az elsőbe. Azt ajánlom hogy a futóműre és a motorra érdemes nagyon figyelni...

Remélem tudtam a leendő tulajoknak egy kis útbaigazítást adni.
Üdv:
Gery


hát leírhattad volna, cirka mennyiért vetted alapesetben. mert szerintem sok dolog volt vele. sőt azt mondom itthon szerintem kaphattál volna anyniért olyat, amire nem kell költeni, mint amit erre ráköltöttél. legalábbis én is kalkulálom, ahogy elmondod.


Üdv Yellow!
550 ezerért vettem, a papírok 230-240-be voltak, a szervizeket nem számoltam forintra pontosan, a kasznit két barátom ( az egyik fényező a másik lakatos) csináltattam meg, igaz nem teljes árba Számításaim szerint olyan 1.1-1.2 millió forintnál állt meg eddig. De így legalább tudom mik lettek ténylegesen cserélve. Nézegettem, körülbelül ezen az áron mozognak a magyar autók is kevesebb felszereltséggel s több kilóméterrel. Igaz külföldi autónál nem a kilóméter számít hanem az állapot. Meg vagyok vele elégedve, keveset fogyaszt, sokkal többet járok vele mint az előző autóimmal!
Üdv
Gery

BoryG Elküldve: 2015-08-29 15:49 Autóvásárlás

Sziasztok!

Leírnám az én autóvásárlási történetem, hátha segítek a jövőbeli tulajdonosoknak!
Szemezgettem E46-okkal, mivel kevés pénzem volt külföldi papírosokat keresgéltem. Benzinesbe számtalan megtetszett, rengeteget megnéztem, de egyiknek a beltere, másiknak a motorja volt gyenge... Egyik nap böngészgettem és találtam egy 320D-t, elmentem megnézni, esztétikai hibái voltak (ápolatlan szakadt vezető oldali bőrülés, kaszni sérülések, lakk hibák), de a motor kárpótolt mindenért Igaz egy 136 lovas gépről beszélünk, de 1.4 fábia után meghökkentő volt. Kis alku után egy 99-es 320D tulaja lettem.
Először a rengeted papír munka az átírással, honosítással kapcsolatban (magamnak intéztem mindent) ill. a 230-240 ezres költség. Meglett a rendszám és a forgalmi, irány a szervíz..
Komplett szűrő és folyadékcsere, turbótakarítás, geometria beállítás, hűtőventillátor elektronika csere... Kedvezményekkel együtt nem is volt sok. Később kaszni csinosítása, fényezése, komplett alvázvédelem. 1 hónapja lengőkar csere szilentekkel, stabilkarokkal együtt. A kisebb munkákat (beázás, vákumcső, olajcsövek) nem is számolom Vannak még javítandó területek most is, bőrülés, szép felni, kárpittakarítás.... de ezeket majd sorjában megoldom.
Összességében nem bántam meg a vételt, költöttem rá de ezt tudtam is. Körülbelül ott járok mintha itthon vettem volna meg, de ne feledjük hogy sok dolgot megcsináltattam ami a magyarba is kijöhet hibaként. Így legalább tudom hogy üzembiztos a járgány.
Kellő odafigyeléssel lehet jó külföldi autót venni, ám nagyon szét kell nézni nem szabad beleugrani az elsőbe. Azt ajánlom hogy a futóműre és a motorra érdemes nagyon figyelni...

Remélem tudtam a leendő tulajoknak egy kis útbaigazítást adni.
Üdv:
Gery

BoryG Elküldve: 2015-08-24 11:26 Mi lehet a baj?

Gyula74 írta: Sziasztok!
Egy hete vettem az autót és a következőt tapasztalom: El indulásnál akár óvatosan vagy tök normál indulással és tolatásnál ahogy rá engedem a kuplungot a hátsó részről hatalmas akadozó ütő hangok jönnek amíg el nem indulok vele és utána nem szól. 318 a gépem. Difi vagy féltengely vagy kardán,ki tudja mi lehet a baj??



Hello Gyula74!
Én is ezt tapasztalom, hidegen indítok berakom 1-be egy élesebb ütőhang, a többi fokozatban csend van. Ha felmelegszik a motor akkor 1-esbe sem csinálja. 6 hónapja járok vele így, a szerelőm semmit nem mondott hogy hibás lenne. De érdekelne engem is hogy mi lehet ez....
Ha megtudsz valamit írj....
Üdv
Gery

BoryG Elküldve: 2015-08-22 22:10 Beázás!!!

Bitu79 írta:
BoryG írta: Megtaláltam a hibát! Lent voltam a kocsinál, mondom az ajtó vízlevezető furatokat kitakarítom.... aláfeküdtem és a bőr kárpit aljából csurgott a víz, tehát az ajtóban van probléma és 100% hogy a polifoam a bűnös, nem lett normálisan visszarakva elektromos ablak szervíz után.
Egy kérdésem lenne, a kéder gumik amik az ajtón vannak kezdenek leválni ( nem szakadtak, hibásak) milyen ragasztóval lehet visszarakni hogy tartós legyen mert a patex nem igazán jó megoldás. Merev és néhány ajtónyitás után leválik!
Mindenkinek köszönet a segítségekért!
Üdv
Gery


Én próbáltam ezeket ragasztani,és nem lehet.Újakra van szükséged,hidd el.



Köszi szépen, de valami horror ára van ezeknek a gumi szigeteléseknek, de ha kell akkor kell..... Lehet a szalagot kipróbálom mielőtt újat vennék!

BoryG Elküldve: 2015-08-20 16:11 Beázás!!!

Megtaláltam a hibát! Lent voltam a kocsinál, mondom az ajtó vízlevezető furatokat kitakarítom.... aláfeküdtem és a bőr kárpit aljából csurgott a víz, tehát az ajtóban van probléma és 100% hogy a polifoam a bűnös, nem lett normálisan visszarakva elektromos ablak szervíz után.
Egy kérdésem lenne, a kéder gumik amik az ajtón vannak kezdenek leválni ( nem szakadtak, hibásak) milyen ragasztóval lehet visszarakni hogy tartós legyen mert a patex nem igazán jó megoldás. Merev és néhány ajtónyitás után leválik!
Mindenkinek köszönet a segítségekért!
Üdv
Gery

BoryG Elküldve: 2015-08-20 11:25 Beázás!!!

hil írta:
BoryG írta:
laszlo0918 írta:
BoryG írta:
hil írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es E46 sedan 320 D-m! Eddig semmi problémám nem volt a beázással ám a napokban sokat esett így gondoltam megnézem! A jobb első oldalon tocsog a víztől nem az egész csak az elülső fele a lemeznek. A szőnyeg nedves, de az alatta lévő szövet tocsog. A kesztyűtartónál ill. az ülés előtt száraz. nemrég javítottam az elektromos ablakot (2-3 hónapja), így megbontottam a kárpitot. Az emlegetett polifoam szürke bélést csak visszanyomtam a helyére különösebben nem foglalkoztam vele..... Lehet ez lesz a hiba?? A szövet kéderem ami a kaszniba van vizes egy helyen, ott vezetné be a vizet??
Olvasgattam a fórumot írták a szélvédő alatti műanyag borítást is, sérülést nem látok rajta viszont az aksi mögött a sárvédő ívnél nedves kicsit a borítás.... Ez probléma lehet??
Szerintetek mivel kezdjem? Inkább az ajtó vagy a műanyag borítás?
A segítséget előre is köszönöm
Üdv.
Gery

Szia!
Szia!
Úgy csináltam, hogy először is aprólékosan (nagy melegben könnyen ment) leszedtem a fekete ragacsot a fémről és a polifoamról is. Lehetőleg minél többet. A polin a sérült részeket megjavítottam: cipőragasztót (de lehet Pálmatex is) használtam és megfelelő szalagot alkalmaztam, amin utána megáll a fekete ragacs, tehát nem fényes a felülete. A fémről a maradékot lemostam Isopropillal (alkohol). Utána leszedett ragaszból csíkokat csináltam, amit felraktam a fémre a megfelelő helyekre és rányomtam a borítást (jól bele kell nyomkodni). Biztosan megoldható Sziloplaszttal is, de akkor, ha le kell venni valamiért, akkor sokkal gázosabb az ügy. Mellesleg az ajtó borítás is szorítja a fémhez a polit, ezért is nem válik el magától a melegben. Sok szarakodás volt vele, de már nem ázik. Ja, és nálam tocsogás nem volt, csak kisebb ázás.

bye: hil

Nekem a j. hátsó ajtónál volt ugyanez. Ötödszörre sikerült megoldanom a beázást (ajtókárpit alatti polifoam burkolat felragasztása), pedig minden korábbi alkalommal igen körültekintően jártam el és mégis ázott, most már nem.
bye:hil


Értem én is erre gondolok előtte Skoda Fabiám volt ugyanezzel a problémával, nekem is sok utánajárás ragasztás után sikerült kiküszöbölni a hibát! A víz neked is tocsogott vagy csak nedves volt???


Sziasztok én is ezzel szenvedek.hil -végül hogy oldottad meg a felragasztást?Én tegnap vissza szedtem és hajszárítóval melegítve nyomkodtam jól vissza.(elég szarul van ez megoldva....)



Szerintem a szilikon alapú FBS ragasztó is megfogja, vagy legalábbis én ezzel fogok először próbálkozni! Ha van sérülés a felületen akkor azt Patex szalaggal orvoslom majd! Nem tudom remélem jó lesz. Szerintem ha egyszer megbontod utána rámelegítéssel nem lesz olyan mintha újraragasztanád.
Ragasztás előtt töröld át és zsírtalanítsd a felületet. Ha nedves hagyd száradni! Ragaszd meg óvatosan majd legalább 12-16 órát hagyd száradni. Így csináltam a Skodánál, remélem a Bömbölőnél is beválik majd.



Kedves hil!
Köszönöm a segítséget, igaz kicsit macerás de megcsinálom én is! Remélem segít! A gyári ragasztóval nem foglalkozom mint te, mert sniccerel óvatosan az fbs is eltávolítható, meg kicsit meggyötört már a gyári ragasz. A vízelvezető csatornákat is meg akarom tisztítani, de sajna nem tudom hol keressem a szélvédő alatt.....
Mindent köszönök!
Üdv
Gery

BoryG Elküldve: 2015-08-20 11:16 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
BoryG írta:
KGR írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tempomat még mindig....
Átnéztem minden csatlakozót a kormánynál, aksi lehúz pár perc múlva visszarak.
Motor beindít és jó, legalább is azt hittem....
A következőt csinálja az autó:
Ha beindítom és bekapcsolom akkor jó, de amint a fékre lépek kikapcsol. Ha nyomom a féket és úgy indítom be az autót akkor be se lehet kapcsolni. Menet közben ha kocsi leállít és újraindít akkor be tudom kapcsolni működik is rendesen amíg a fékre nem lépek akkor egy nagy rántás kíséretébe kikapcsol.
Ebből gondolom az jön, hogy valamilyen kapcsoló lehet a ludas a féknél ha jól gondolom, de mi?! Vagy ha nem akkor mi lehet?!
Előre is köszönöm!


Azt ugye tudod, hogy a tempomat direkt kapcsol ki amikor a fékre/gázra lépsz? Képzeld el, hogy mi lenne, ha nem így működne. Mész bekapcsolt tempomattal és bevág eléd valaki. Te nyomod a féket és amint leveszed a lábad, a tempomat elkezd visszagyorsítani és belemész az előtted haladóba....


Hello!
Ha bekapcsolod a tempomatot és +/- jelekkel beállítod a sebességet, akkor azt a sebességtartományt tartja??? Nekem úgy van ha rálépek a fékre elkezd lassulni, a kormányon van egy gomb egy kis órát ábrázol, ha benyomom fékezés után akkor visszaáll az általam beállított sebességre.


Ezeket tudom, évek óta használok tempomatot, működik minden rendesen ha megy...
Ha rálépek a fékre akkor kikapcsolja teljesen, eltűnik a jel a műszerfalról és többet be se tudom kapcsolni amíg le nem állítom és újra el nem indítom a kocsit!
Ha nyomom a féket be se lehet kapcsolni, nem jelzi a műszerfalon és nem is csinál semmit!!


Nem vagyok szerelő, de akkor szerintem is valami jeladó vagy elektronikus probléma lehet az oka.

BoryG Elküldve: 2015-08-20 10:44 Beázás!!!

laszlo0918 írta:
BoryG írta:
hil írta:
BoryG írta: Sziasztok!

Van egy 99-es E46 sedan 320 D-m! Eddig semmi problémám nem volt a beázással ám a napokban sokat esett így gondoltam megnézem! A jobb első oldalon tocsog a víztől nem az egész csak az elülső fele a lemeznek. A szőnyeg nedves, de az alatta lévő szövet tocsog. A kesztyűtartónál ill. az ülés előtt száraz. nemrég javítottam az elektromos ablakot (2-3 hónapja), így megbontottam a kárpitot. Az emlegetett polifoam szürke bélést csak visszanyomtam a helyére különösebben nem foglalkoztam vele..... Lehet ez lesz a hiba?? A szövet kéderem ami a kaszniba van vizes egy helyen, ott vezetné be a vizet??
Olvasgattam a fórumot írták a szélvédő alatti műanyag borítást is, sérülést nem látok rajta viszont az aksi mögött a sárvédő ívnél nedves kicsit a borítás.... Ez probléma lehet??
Szerintetek mivel kezdjem? Inkább az ajtó vagy a műanyag borítás?
A segítséget előre is köszönöm
Üdv.
Gery

Szia!

Nekem a j. hátsó ajtónál volt ugyanez. Ötödszörre sikerült megoldanom a beázást (ajtókárpit alatti polifoam burkolat felragasztása), pedig minden korábbi alkalommal igen körültekintően jártam el és mégis ázott, most már nem.
bye:hil


Értem én is erre gondolok előtte Skoda Fabiám volt ugyanezzel a problémával, nekem is sok utánajárás ragasztás után sikerült kiküszöbölni a hibát! A víz neked is tocsogott vagy csak nedves volt???


Sziasztok én is ezzel szenvedek.hil -végül hogy oldottad meg a felragasztást?Én tegnap vissza szedtem és hajszárítóval melegítve nyomkodtam jól vissza.(elég szarul van ez megoldva....)



Szerintem a szilikon alapú FBS ragasztó is megfogja, vagy legalábbis én ezzel fogok először próbálkozni! Ha van sérülés a felületen akkor azt Patex szalaggal orvoslom majd! Nem tudom remélem jó lesz. Szerintem ha egyszer megbontod utána rámelegítéssel nem lesz olyan mintha újraragasztanád.
Ragasztás előtt töröld át és zsírtalanítsd a felületet. Ha nedves hagyd száradni! Ragaszd meg óvatosan majd legalább 12-16 órát hagyd száradni. Így csináltam a Skodánál, remélem a Bömbölőnél is beválik majd.

BoryG Elküldve: 2015-08-20 10:37 Mi lehet a baj?

KGR írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tempomat még mindig....
Átnéztem minden csatlakozót a kormánynál, aksi lehúz pár perc múlva visszarak.
Motor beindít és jó, legalább is azt hittem....
A következőt csinálja az autó:
Ha beindítom és bekapcsolom akkor jó, de amint a fékre lépek kikapcsol. Ha nyomom a féket és úgy indítom be az autót akkor be se lehet kapcsolni. Menet közben ha kocsi leállít és újraindít akkor be tudom kapcsolni működik is rendesen amíg a fékre nem lépek akkor egy nagy rántás kíséretébe kikapcsol.
Ebből gondolom az jön, hogy valamilyen kapcsoló lehet a ludas a féknél ha jól gondolom, de mi?! Vagy ha nem akkor mi lehet?!
Előre is köszönöm!


Azt ugye tudod, hogy a tempomat direkt kapcsol ki amikor a fékre/gázra lépsz? Képzeld el, hogy mi lenne, ha nem így működne. Mész bekapcsolt tempomattal és bevág eléd valaki. Te nyomod a féket és amint leveszed a lábad, a tempomat elkezd visszagyorsítani és belemész az előtted haladóba....


Hello!
Ha bekapcsolod a tempomatot és +/- jelekkel beállítod a sebességet, akkor azt a sebességtartományt tartja??? Nekem úgy van ha rálépek a fékre elkezd lassulni, a kormányon van egy gomb egy kis órát ábrázol, ha benyomom fékezés után akkor visszaáll az általam beállított sebességre.
« előző12következő »