Buxa fórum hozzászólásai

Buxa Elküldve: 2016-03-05 18:45 Szívócsonk-pillangószelep

Sziasztok!

Ma átnéztem a szívósort az autómon (E46; 320d 2004 110kW)
Mindent rendben találtam, terveztem, hogy ha nagyon retkes elviszem egy profihoz és megcsináltatom vele. Már vettem le ezt a sort, és nem volt nagy gond.

Azonban az összeszerelésnél annál inkább, a 8db-os csavarsoron 1 csavart sikeresen túl erősen húztam meg és elforog. Sajnos szerintem bele szakítottam.
Javasoltok az orvoslására valamit, össze merjem így rakni?
Nem mertem vissza venni az egész sort, megnézni, mi lett a csavarral.
Előre is köszönöm,
Üdvözlettel,
Zsolt

Buxa Elküldve: 2015-10-25 12:40 Turbo

szotakdavid írta:
Buxa írta: Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
A problémám:
- Körülmények: Ugyanazon útvonalon, ~kb ugyan annyi km után /Autópálya 130-as tempó, fő út után kb 25km-el, indulástól 70km-re, immár 4. alkalommal
- Az autó gyönyörűen teszi a dolgát, 6. Gang. Ha kell húz, ha nem kell, csak siklik. Ezen adott ponton egyszer csak eltűnik az ereje, mint ha eltűnne a turbó, menne, de csak kb mint egy szívó dízel.
Nem tudom, hogy van -e benne DPF szűrő, szerintem van, EURO5. Arra gyanakodtam, hogy regenerál, ezért mentem tovább, még 25km, de nem hagyta abba. Megérkeztem Győrbe. Kis járatás, ugye a turbó lecsengés végett, majd újra indít.
Ismét tökéletes minden. 2 hét városi cirkálás, 1-2 100km-es főút, semmi gond.
Majd ma megint jövök haza, és szintén ugyanez a felállás.
A szűrés végett érezni ezt a teljesítmény csökkenést? A turbóval lehet gond?
Mindig indításnál járatom egy fél percet, majd kövér gáz nélkül indulok, míg nem melegszik fel a motor. Leállítás előtt egy percet járom lecsengeni a turbót, nem széthajtani vettem.

Az autót kb 1,5 hónapja vettem, ezért még a szűrés metódusát nem ismerem. Küllemre nagyon szép, motorikusan sem volt eddig hiba. 138.000Km van benne, Unterberger, szervízkönyv. Az adatokat lekérettem BMW szalonban. Egyeznek a papírformával. Az autó kb, mint mikor kigurult a gyárból. Fóliába bugyolálva, garázsban tartott küllem, belső tér. Minden működik, semmi hibakód.
Előre is köszönöm a segítségeket.



E46-ban nincs DPF és eu4-es.

Szia

Akkor tényleg nem tudom, miért csinálhatja.
Igazad van, rosszul emlékeztem, EURO 4-es. A DPF-re nem találtam rá sehol sem, hogy van -e benne, alá még nem másztam azóta. A keresgélések közben találtam olyat, hogy ez lehet a gond, de nem volt egyértelmű, hogy most akkor van -e benne.
Akkor mi lehet a gond? Szoftveres hiba, eltömődés? Pont mindig ugyan akkor jön ez elő, ezért furcsa.



Buxa Elküldve: 2015-10-24 22:16 Turbo

Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
A problémám:
- Körülmények: Ugyanazon útvonalon, ~kb ugyan annyi km után /Autópálya 130-as tempó, fő út után kb 25km-el, indulástól 70km-re, immár 4. alkalommal
- Az autó gyönyörűen teszi a dolgát, 6. Gang. Ha kell húz, ha nem kell, csak siklik. Ezen adott ponton egyszer csak eltűnik az ereje, mint ha eltűnne a turbó, menne, de csak kb mint egy szívó dízel.
Nem tudom, hogy van -e benne DPF szűrő, szerintem van, EURO5. Arra gyanakodtam, hogy regenerál, ezért mentem tovább, még 25km, de nem hagyta abba. Megérkeztem Győrbe. Kis járatás, ugye a turbó lecsengés végett, majd újra indít.
Ismét tökéletes minden. 2 hét városi cirkálás, 1-2 100km-es főút, semmi gond.
Majd ma megint jövök haza, és szintén ugyanez a felállás.
A szűrés végett érezni ezt a teljesítmény csökkenést? A turbóval lehet gond?
Mindig indításnál járatom egy fél percet, majd kövér gáz nélkül indulok, míg nem melegszik fel a motor. Leállítás előtt egy percet járom lecsengeni a turbót, nem széthajtani vettem.

Az autót kb 1,5 hónapja vettem, ezért még a szűrés metódusát nem ismerem. Küllemre nagyon szép, motorikusan sem volt eddig hiba. 138.000Km van benne, Unterberger, szervízkönyv. Az adatokat lekérettem BMW szalonban. Egyeznek a papírformával. Az autó kb, mint mikor kigurult a gyárból. Fóliába bugyolálva, garázsban tartott küllem, belső tér. Minden működik, semmi hibakód.
Előre is köszönöm a segítségeket.