Chipcad777 fórum hozzászólásai

Chipcad777 Elküldve: 2016-12-12 22:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Nemrég hozzájutottam egy OPS diaghead-hez (teljesen eredeti, "made in Germany", nem az ebay-es, utángyártott kínai).
Szeretném beélesíteni a gyári DIS szoftvert. Van IBM T30-as laptopom is, de akár Vmware-rel is kibékülnék. Ki-mit javasol?
A T30-hoz letöltöttem egy helyről Norton Ghost image fájl pakkot, de folyamatosan a 6. DVD berakásánál errort dob .

Tud valaki ajánlani egy linket, ahonnan egy jól működő DIS-t le lehet tölteni? Meg egy hozzávaló telepítési leírást?

(zárójelbe kérdezném, hogy az ISTA szoftver gondolom nincs jóba az OPS-sel?!)

Előre is köszönök minden segítséget!

Üdv: Bálint.

Chipcad777 Elküldve: 2015-04-14 11:05 BMW kulcsok

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.

Az alábbi képen pirossal bekarikázott kondenzátor értéke érdekelne, 433,92MHz-es rombusz kulcs esetén. Átbújtam a külföldi fórumokat, de csak 315MHz-es kulcshoz találtam meg, ott 220pF. Vagy ha bárkinek van elfekvőben ilyen kulcsa, vagy meg tudná mérni a kondi értékét, az is jó lenne nekem. Minden ötletet szívesen fogadok!

Sajna a pótkulcsaimat nem találom (lakásfelújítás projektbe vagyok).


Köszönöm a segítségeteket!


Üdv: Bálint.





Chipcad777 Elküldve: 2015-01-14 22:51 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Köszönöm!

YELLOW írta:
Chipcad777 írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A problémám a következő: Mostanság egyre gyakrabban fordul elő (sőt, gyakorlatilag mindig), hogy amikor megnyomom a kulcson a központizár nyit gombot, nem nyit ki, csak a csomagtartó. Az indexek felvillannak, a belső tér világítás bekapcsol. Ilyenkor többször rányomok a zárásra, nyitásra és egyszer csak kinyílik. Ha kulccsal nyitom, akkor a vezetőoldal nyitható, de a többi belülről, se a kilincsre nem reagál, sem pedig a központi zár gombra a kéziféknél.

Találkozott már valaki hasonló problémával? A grundmodul központi zár relé tud ilyen hibát generálni?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv: Bálint.


bezony, hogy tud. szóval GM relé.
nekem a sok számos más tünet mellett ezt is produkálta.


Chipcad777 Elküldve: 2015-01-14 10:58 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
A problémám a következő: Mostanság egyre gyakrabban fordul elő (sőt, gyakorlatilag mindig), hogy amikor megnyomom a kulcson a központizár nyit gombot, nem nyit ki, csak a csomagtartó. Az indexek felvillannak, a belső tér világítás bekapcsol. Ilyenkor többször rányomok a zárásra, nyitásra és egyszer csak kinyílik. Ha kulccsal nyitom, akkor a vezetőoldal nyitható, de a többi belülről, se a kilincsre nem reagál, sem pedig a központi zár gombra a kéziféknél.

Találkozott már valaki hasonló problémával? A grundmodul központi zár relé tud ilyen hibát generálni?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv: Bálint.

Chipcad777 Elküldve: 2013-12-26 12:06 Multimédia beszerelés

Köszönöm urak a válaszokat!

Így külső minőségre milyen? Beleillik az ottani milliőbe? Nem gagyi a kidolgozása?

Egészen eddig nem voltam híve a gyári rendszer megbojgatásának, de most úgy gondolom, hogy eljött az idő .

Köszi mégegyszer!

Chipcad777 Elküldve: 2013-12-25 12:23 Multimédia beszerelés

Sziasztok!

Kellemes Ünnepeket mindenkinek!


Van valakinek tapasztalata az alábbi multimédiás fejegységgel kapcsolatban?

http://www.automultimedia.info...p;Itemid=1

Köszi a válaszokat!

Üdv: Bálint.

Chipcad777 Elküldve: 2013-04-03 18:20 AUX

csbalu írta:
Chipcad777 írta: Üdv!

Nézegettem a korábban írtakat az AUX bemenet kivezetésről. Én is szeretném megcsinálni az enyémbe. Próbálgattam a hétvégén és egyelőre nem sikerült, igaz ilyen "kutyafuttába" álltam neki, nem fektettem rá nagy hangsúlyt. Kisnavi van a kocsimban, kazettás fejjel, hátul a csomagtérben 6-os gyári cd-tárral. A "SOUNDSYSTEM" csatlakozó 8 (Extern in R+), 9 (Extern in L+), 4 (GND) pontjára kötöttem a 3,5"-os sztero jack dugó megfelelő pontjait. A MODE gomb váltásakor nincs AUX, csak Tape, Tuner és CD. Gondoltam arra is, hogy (nyílván nagyobb meló) megkeresem a fejegységen belül a deck-nek a bemenetét és arra rákötöm, vagy a cd tár bemenetére.
Van esetleg valakinek tapasztalata, vagy (egyszerűbb) ötlete ezzel a típusú fejegységgel kapcsolatban?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv: Bálint.


Kisnavi nem tudja az AUX-ot! Legalábbis eddig akárhányat próbáltunk nem ment.

Amúgy kellene bele egy ellenállás is az L R közé anélkül próbálkozni is kár. (lehetséges hogy vannak olyan készülékek aminek a kimeneti ellenállása magasabb ezért képesek aktiválni az AUX menüpontot de ez nagyon ritka, még nem találkoztam vele)


Az ellenállást beraktam természetesen, csak kifelejtettem a fenti irományomból . Köszi a választ mindenesetre, próbálkozok még. Ha sikerül valami akkor leírom.

Üdv: Bálint.

Chipcad777 Elküldve: 2013-04-02 22:53 AUX

Üdv!

Nézegettem a korábban írtakat az AUX bemenet kivezetésről. Én is szeretném megcsinálni az enyémbe. Próbálgattam a hétvégén és egyelőre nem sikerült, igaz ilyen "kutyafuttába" álltam neki, nem fektettem rá nagy hangsúlyt. Kisnavi van a kocsimban, kazettás fejjel, hátul a csomagtérben 6-os gyári cd-tárral. A "SOUNDSYSTEM" csatlakozó 8 (Extern in R+), 9 (Extern in L+), 4 (GND) pontjára kötöttem a 3,5"-os sztero jack dugó megfelelő pontjait. A MODE gomb váltásakor nincs AUX, csak Tape, Tuner és CD. Gondoltam arra is, hogy (nyílván nagyobb meló) megkeresem a fejegységen belül a deck-nek a bemenetét és arra rákötöm, vagy a cd tár bemenetére.
Van esetleg valakinek tapasztalata, vagy (egyszerűbb) ötlete ezzel a típusú fejegységgel kapcsolatban?

Köszönöm a válaszokat!

Üdv: Bálint.

Chipcad777 Elküldve: 2011-05-02 16:13 Porlasztó

atidesign írta:
Robinson írta:
smas írta:
atidesign írta:
Ááááá az sok, jó lessz a bontott...
Ok., 4 bontott befecskendezőt bele azt go! bontott porlasztó belerak, indít, csörög, zörög füstöl, nem megy...
Mi a szar lehet? elsőre szűrjük ki mi nem jó! a 4 bontott porlasztó bemérés(25e), a 4 porlasztóból 4 rossz , vissza a feladónak.


Melyik bontó volt ez? Azért azt áruld már el a köznek, hamár a Bosch szervizt is megírtad melyik volt



Ez többünket is érdekel


Nem bontót írtam hanem bontottat, egy ismerős széthúzott egy ilyen vasat és abból kaptam meg a porlasztókat "ha jók lesznek kifizeted" alapon...


A pécsi Bosch szervízt nagyívbe kerülje mindenki, mert én leírtam két hónapja,h mi történt velem. Nem kívánom senkinek. A bosch által egy darab felújított porlasztó miatt, szétégett dugattyú + turbó + 4db porlasztó csere. Nagyon óvatosan velük!!

Chipcad777 Elküldve: 2011-03-06 20:57 festék javító stift

Robin68 írta:
Chipcad777 írta: Csáo!

Van valakinek tapasztalata polírozásban? Mert van ilyen gépem, még tavaly vettem és szeretném felpolírozni. Fekete metál a kocsi. Technikai infokra lenne szükségem. Milyen szert használjak? Milyen egyéb eszközöket?

Előre is köszönöm!

üdv.: Bálint


Polír
Polírozás, vaxolás
Ebben a két topikban mazsolázz, van pár hasznos infó paszták terén is.

A gépi polírozás fekete autónál kissé kényes téma mert hamar hologramossá lehet varázsolni a fényezést. Ha már belevágsz, inkább gyapjú korongot használj és ne szivacsot a feketére



Köszönöm a választ. Megkeresem azt a topikot és körülnézek ott.

Közbe én is olvasgattam a neten és mondják,h elég kényes dolog , szóval lehet nem állok neki mégsem én, inkább elviszem szakihoz.

Chipcad777 Elküldve: 2011-03-06 19:58 festék javító stift

Csáo!

Van valakinek tapasztalata polírozásban? Mert van ilyen gépem, még tavaly vettem és szeretném felpolírozni. Fekete metál a kocsi. Technikai infokra lenne szükségem. Milyen szert használjak? Milyen egyéb eszközöket?

Előre is köszönöm!

üdv.: Bálint

Chipcad777 Elküldve: 2011-02-26 14:21 320d Motor

kempelen írta:
Chipcad777 írta:
Chipcad777 írta: Üdv.

Végre elkészült az autóm... Viszont azt vettem észre,h leállítás után valamiért nem nyitja ki a zsalugátert. Ha lehúzom róla a vákuum csövet akkor kinyílik és mikor visszadugom és elindítom a kocsit, újra becsukódik, de leállításkor nem engedi el a vákuumot. Vákuum szivattyú egyéb dologért lett cserélve...
Valaki tudja,h ez miért lehet?

Előre is köszönöm a válaszokat!

üdv.: Bálint



Nincs ötlete senkinek??


A vákuumcsövek az eredeti helyükre kerültek? A szabályozószelepen nem cserélted fel véletlenül a vákuumcsöveket? Első körben...



Vákuumcsövek jó helyen vannak... Ellenőriztem már kétszer is.

Chipcad777 Elküldve: 2011-02-25 11:21 320d Motor

Chipcad777 írta: Üdv.

Végre elkészült az autóm... Viszont azt vettem észre,h leállítás után valamiért nem nyitja ki a zsalugátert. Ha lehúzom róla a vákuum csövet akkor kinyílik és mikor visszadugom és elindítom a kocsit, újra becsukódik, de leállításkor nem engedi el a vákuumot. Vákuum szivattyú egyéb dologért lett cserélve...
Valaki tudja,h ez miért lehet?

Előre is köszönöm a válaszokat!

üdv.: Bálint



Nincs ötlete senkinek??

Chipcad777 Elküldve: 2011-02-23 19:31 320d Motor

Üdv.

Végre elkészült az autóm... Viszont azt vettem észre,h leállítás után valamiért nem nyitja ki a zsalugátert. Ha lehúzom róla a vákuum csövet akkor kinyílik és mikor visszadugom és elindítom a kocsit, újra becsukódik, de leállításkor nem engedi el a vákuumot. Vákuum szivattyú egyéb dologért lett cserélve...
Valaki tudja,h ez miért lehet?

Előre is köszönöm a válaszokat!

üdv.: Bálint

Chipcad777 Elküldve: 2011-02-05 18:32 320d Motor

BarG írta:
Chipcad777 írta: Nem akarlak elkeseríteni, de én többet is megyek évente 40k-nál és baromira vigyáztam mind a bemelegítéssel, mind a visszahűtéssel, csak v-power dieselt tankoltam és ez lett.
Szóval semmit nem ér mennyire vigyázol rá.... Biztos vannak ellenpéldák, de én így jártam, ezek ellenére. Mindenesetre dízelt, meg BMW-t mégegyszer nem hinném,h veszek ...

pampi írta: Nem szívó disel 1-2 Golf, nyers motorral, hibalehetőség minimális, minimum elektronikával!!! A teljesítménynek és a kis fogyasztásnak árra van, (az a baj hogy néha súlyos árra)! Nekem még hálaistennek nem volt semmi gond vele, pedig használva van, évi 40.000km megyek vele, másfél éve van nálam. Csak gyári szerviz anyagokat kap, 10.000km olajcsere, üzemire melegedésig nincs forgatva, de azért benne van az emberben hogy mikor jön elő a baj!? És ez azért nem olyan jó érzés, főleg amikor olvassa az ember a pórul járt társainkat! Részvétem!!!!


hil írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Igen, felvállaltam a kockázatot én is...

Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej



De Te lagalább értesz is hozzá!






Elárulhatnád, hogy hány km-nél történt ez az eset.
Megnéztem gazdasági vonalon, hogy megérte-e dízelt vennem annak idején és az jött ki, hogyha most kéne vennem egy vadiúj motort, akkor is megérte! Persze nem esne jól most vagy bármikor máskor egy jó nagy kiadás, de tudatában vagyok annak, hogy bekövetkezhet és megpróbálhatok minél jobban vigyázni, hogy mégse következzen be. Ha bármi nem úgy rezzen, mint eddig, akkor pedig megyek és kiderítem-kideríttetem, hogy miért.



220.000 km-nél történt ez a dolog (tényleg ennyi!!!). Én is most számoltam egyet, nekem az jött ki,h benzinessel jobban járok, ha levonom azokat a pénzeket amiket erre költöttem, mert dízel (kéttömegű, porlasztó, turbó, főtengely ékszíjtárcsa, megint porlasztó + a motorgenerál). Ezután is csak azt mondom,h nagyon figyelni és bármi szokatlan egyből utánajárni mert itt az élő példa, mi történik ha figyelmen kívül hagyod!!!! Tisztában vagyok vele,h én is hibás vagyok részben, de ez összetett azért.