Fekete320d fórum hozzászólásai

Fekete320d Elküldve: 2012-04-30 10:52 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

Lecserélném a vasat, és ez igazán tetszik.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-5752100
Kérdésem az volna, hogy a váltón a kormányon és a műszerfalon lévő burkolatok nem igen egyeznek meg színben. Ez lehet egy volt karambol ismérve?

Ja meg van egy másik is ami tetszik. Ez képek alapján előitélet mentes:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...dc-5421589

köszi a véleményeket előre is

Fekete320d Elküldve: 2012-03-22 07:00 Egr szelep

lorand007 írta:
Fekete320d írta:
Tano írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Nekem is leesett a hőfok mindig menet közben és csak a fűtés kikapcsolásával jutottam el olyan majdnem üzemi hőre. Kicserélték a viz thermosztátot. Most már nem esik le, de lassabban melegszik fel. Gondoltam majd az Egr tisztítás segít. Ki takarítottam. Kicsit jobb lett. 10 fokban olyan 8 városi kilométeren nem melegedett fel teljesen csak kb 90 százalékosan. Ez normális? Szerintem melegedhetne jobban vagyis gyorsabban. A szerelő a múltkor szólt hogy egy vízvezeték minimálisan csepeg. Olyan 0'7 liter ment el egy év alatt. Kb 35'000km. Hűtő cserét javasolt. Talán ez lehet a hiba? Ahogy tapasztalom 15km-t kell kb. menni, hogy felmelegedjen teljesen. Gondoltam Egr cserére is. Meg az Egr elötti tégla test alakú alkatrésze, bár nem tudom miaz. Csak láttam, hogy együtt árulják a neten.
Még egy gyors kérdés. Az Egr-re megy egy vékony cső. Azt semmi nem rögzíti. Jó az úgy?
Üdv.


Az EGR szelep tisztításnak nincs sok köze a víz melegedéséhez. Ezt leginkább a két termosztát befojásolja.
Hm, ha vízvezeték ereszt, akkor miért is a hűtőt akarja a szerelőd kicseréltetni? Szerintem ettől sem melegszik lassabban.
Az EGR termosztát csere segíthet, de azt a téglatestet (ami az EGR hőcserélője) nem kell cserélni, hacsak nem lyukas belül.
Az a vékony cső a vákumcső, teljesen jól van az úgy, nem olyan hosszú, hogy nagyon mozoghatna.


A szerelő (szakszervízben) mondta, hogy úgy van gyártva a hütő, hogy egyben van valami csővel és az a cső a bűnös. Rá van préselve. ADAC szervízben is ugyan azt mondták.
Hol lehet EGR-t venni? Az ebayen csak használtat találtam, vagy utángyártottat. Illetve a német honlapok meg csak szám alapján adnak találatot, és az én számomat nem fogadják el. Viszont használtban van az ebay-en, de azt kihagynám.

A vákum szívását még nem ellenőriztem, mert utolag olvastam visza a fórumban és adigra már összeraktam, de le fogom ellenőrizni. Annyit még az EGR ről, hogy valami bazi erős rugó van benne. Alig bírtam benyomni. Azt a vákum be tudja szívni? Érdekes...

Szám: 7.28264.00 03T / 069 7 785 452 04
Ez van rajta.
Ui.: remélem nem egy 50'000Ft-os alkatrész...


Itt egy link http://www.bimmer.hu/index.php...prodid=503
Nekem is pont ezzek voltak a tünetek, egr termosztét csere megoldotta



Kicseréltem. Nagyon jó lett! Mint új korában.
Köszi a tippet! Nulla fokban 5 km alatt totál üzemi hó és nyarias belső hőmérséklet.

Fekete320d Elküldve: 2012-03-18 13:01 Egr szelep

Tano írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Nekem is leesett a hőfok mindig menet közben és csak a fűtés kikapcsolásával jutottam el olyan majdnem üzemi hőre. Kicserélték a viz thermosztátot. Most már nem esik le, de lassabban melegszik fel. Gondoltam majd az Egr tisztítás segít. Ki takarítottam. Kicsit jobb lett. 10 fokban olyan 8 városi kilométeren nem melegedett fel teljesen csak kb 90 százalékosan. Ez normális? Szerintem melegedhetne jobban vagyis gyorsabban. A szerelő a múltkor szólt hogy egy vízvezeték minimálisan csepeg. Olyan 0'7 liter ment el egy év alatt. Kb 35'000km. Hűtő cserét javasolt. Talán ez lehet a hiba? Ahogy tapasztalom 15km-t kell kb. menni, hogy felmelegedjen teljesen. Gondoltam Egr cserére is. Meg az Egr elötti tégla test alakú alkatrésze, bár nem tudom miaz. Csak láttam, hogy együtt árulják a neten.
Még egy gyors kérdés. Az Egr-re megy egy vékony cső. Azt semmi nem rögzíti. Jó az úgy?
Üdv.


Az EGR szelep tisztításnak nincs sok köze a víz melegedéséhez. Ezt leginkább a két termosztát befojásolja.
Hm, ha vízvezeték ereszt, akkor miért is a hűtőt akarja a szerelőd kicseréltetni? Szerintem ettől sem melegszik lassabban.
Az EGR termosztát csere segíthet, de azt a téglatestet (ami az EGR hőcserélője) nem kell cserélni, hacsak nem lyukas belül.
Az a vékony cső a vákumcső, teljesen jól van az úgy, nem olyan hosszú, hogy nagyon mozoghatna.


A szerelő (szakszervízben) mondta, hogy úgy van gyártva a hütő, hogy egyben van valami csővel és az a cső a bűnös. Rá van préselve. ADAC szervízben is ugyan azt mondták.
Hol lehet EGR-t venni? Az ebayen csak használtat találtam, vagy utángyártottat. Illetve a német honlapok meg csak szám alapján adnak találatot, és az én számomat nem fogadják el. Viszont használtban van az ebay-en, de azt kihagynám.

A vákum szívását még nem ellenőriztem, mert utolag olvastam visza a fórumban és adigra már összeraktam, de le fogom ellenőrizni. Annyit még az EGR ről, hogy valami bazi erős rugó van benne. Alig bírtam benyomni. Azt a vákum be tudja szívni? Érdekes...

Szám: 7.28264.00 03T / 069 7 785 452 04
Ez van rajta.
Ui.: remélem nem egy 50'000Ft-os alkatrész...

Fekete320d Elküldve: 2012-03-16 22:46 Egr szelep

Sziasztok!

Nekem is leesett a hőfok mindig menet közben és csak a fűtés kikapcsolásával jutottam el olyan majdnem üzemi hőre. Kicserélték a viz thermosztátot. Most már nem esik le, de lassabban melegszik fel. Gondoltam majd az Egr tisztítás segít. Ki takarítottam. Kicsit jobb lett. 10 fokban olyan 8 városi kilométeren nem melegedett fel teljesen csak kb 90 százalékosan. Ez normális? Szerintem melegedhetne jobban vagyis gyorsabban. A szerelő a múltkor szólt hogy egy vízvezeték minimálisan csepeg. Olyan 0'7 liter ment el egy év alatt. Kb 35'000km. Hűtő cserét javasolt. Talán ez lehet a hiba? Ahogy tapasztalom 15km-t kell kb. menni, hogy felmelegedjen teljesen. Gondoltam Egr cserére is. Meg az Egr elötti tégla test alakú alkatrésze, bár nem tudom miaz. Csak láttam, hogy együtt árulják a neten.
Még egy gyors kérdés. Az Egr-re megy egy vékony cső. Azt semmi nem rögzíti. Jó az úgy?
Üdv.

Fekete320d Elküldve: 2011-10-10 23:40 Első lámpa

Az AL-es lámpára jó a ZKW-s burkolat?

Fekete320d Elküldve: 2011-10-03 17:50 mp3 cd tár

Zolee írta:
petermover írta: Sziasztok!

Mi a véleményetek erről a ketyeréről?
A CD-tár helyére lehetne bekötni a csomagtartóba. (nincs CD-táram, vennék, de előbb körülnézek más alternatívát keresve)

http://cgi.ebay.at/BMW-USB-MP3...972wt_1098

A videón igaz, hogy kapkodnak, de látszik, mi mindent tud ez a kis doboz.
Tetszik, hogy a rádióról lehetne kezelni az eszközt, nem kellene külön mp3 lejátszó gombjait nyomogatni.
Kérdés, hogy mennyire gagyi, illetve leégne-e az autóm, ha rosszul kötném be?



A hagyományos CD-tárat sztem felejtsd el, vegyél Dension 300-atjobban jársz vele, mint ezzel.


Én is az ebayen vettem hasonlót csak 57€-ért. Ilyet senki ne vegyen! http://www.ebay.de/itm/USB-SD-...573wt_1156 Egy nagy semmit nem érő valami. Lassú és 10ből csak 2 féle mp3at ismert fel. Akinek kell és játszana vele írjon és postai utánvéttel megkaphatja. Bobozában minden kábelével. Ez a Gateway 300 remélem komolyabb.

Fekete320d Elküldve: 2011-07-05 23:23 BMW autókulcs

Fekete320d Elküldve: 2011-03-04 16:49 Részecskeszûrõ_

Utólga beépitett DFP mennyire fogja le a teljesitmányt?
Magyarországon hol lehet olcson elvégeztetni a beszerelést (szürő is kell, nem csak szerelés)?

Kellene a zöld matrica, mert sokat járok német nagyvárosokban. Stuttgartba pl. dec 31.tő nem mehetek be Itt 980€-t mondtak a beépitésre.

Fekete320d Elküldve: 2011-01-12 00:15 Társalgó

Kedves BMW-s fótumtagok. Ha sírni van kedvetek ajánlanám s következő linket. Hagyjuk szépet. Ez most a csúnyáról szól. http://jajjdecsunya.blog.hu/20..._bmw_bunti

Fekete320d Elküldve: 2010-11-11 15:55 Olajzabálás

Sziasztok.

Olajcsere óta Kb 15'000Km-t mentem. 3 hete bejelzett a gép, hogy kevés az olaj. BMW szerviz azonnal és vettem 1L-t. Suty bele mindet. Fölső nívóig ment. Akkor néztem, hogy nekem 0w-40et adtak a cetlin amit a szakszerviz rakott rá meg az 5w-30 van bejelölve. Azóta mentem 3000Km-t és már a felénél van megint a nívó. 180'000Km van a kocsiban.
Sosem volt olajfogyás problémám. Vagyis egyszer turbó csere előtt. Februárban jár le a turbó garija. 24hó. Vajon az lehet a baj? Vagy már a Km a sok és ez normális. Illetve belejátszik az olaj különbsége is? Semmiféle teljesítménybeli különbséget nem érzek. Hang problémák sincsenek. Sosem vettem volna észre, mert sosem volt ilyen gond. Még jó hogy jelezte.
Turbó csere óta Kb 40'000Km-t mentem. Az első pár ezret km-t nagyon kíméletesen tettem meg. Arra gondoltam hogy esedékes az olajcsere és megcsináltatom dec. elején. Januárig belenyomok még vagy 4000Km-t minimum, és ha akkor is lesz olajfogyás akkor garira hivatkozok. Vagy okozhatja más is? Pánik helyzet van, kérlek írjatok! Köszönöm!

Fekete320d Elküldve: 2010-10-25 12:36 BMW Performance és Accessories Configurator DVD-k

Mindenki szereti tervezgetni a jövőt. Pláne egy egyedi BMW-t! Tedd meg a hivatalos konfigurátorral. Kétszáz megás csomagokban. Lementhető, és nyomtatható. Gyönyörű képekkel. Nem olyan gyenge és hiányos mint a bmw.hu honlap konfigurátora. Angol és német nyelvű kezelőfelület.

Min. rendszerkövetelmény:
PC Pentium III 1,4GHz CPU (vagy ehez kompatibilis)
Win 2000, NT, XP vagy Vista (Machintoson nem megy)
512MB RAM
1024x768 felbontás TrueColor-al.

Performance(ez jobb szerintem, de csak az 1es, 3as és X6os van benne):
http://www.4shared.com/file/tB...rpart.html
http://www.4shared.com/file/--...rpart.html
http://www.4shared.com/file/Tm...rpart.html
http://www.4shared.com/file/uy...rpart.html
http://www.4shared.com/file/2A...rpart.html
http://www.4shared.com/file/7_...rpart.html
http://www.4shared.com/file/mf...rpart.html
http://www.4shared.com/file/-j...rpart.html
http://www.4shared.com/file/HB...rpart.html
http://www.4shared.com/file/re...rpart.html


A tartozékos pedig(minden tipus):
http://www.4shared.com/file/b-...art01.html
http://www.4shared.com/file/9F...art02.html
http://www.4shared.com/file/Yl...art03.html
http://www.4shared.com/file/qk...art04.html
http://www.4shared.com/file/Bv...art05.html
http://www.4shared.com/file/1z...art06.html
http://www.4shared.com/file/Zi...art07.html
http://www.4shared.com/file/no...art08.html
http://www.4shared.com/file/Vk...art09.html
http://www.4shared.com/file/1s...art10.html
http://www.4shared.com/file/gi...art11.html
http://www.4shared.com/file/05...art12.html
http://www.4shared.com/file/OB...art13.html
http://www.4shared.com/file/6t...art14.html
http://www.4shared.com/file/Be...art15.html
http://www.4shared.com/file/YQ...art16.html
http://www.4shared.com/file/Xv...art17.html
http://www.4shared.com/file/NA...art18.html






Fekete320d Elküldve: 2010-09-09 10:02 Vélemények a hírekről

Én úgy tudtam, hogy nem lehet megállni a proto cuccokkal. Főleg nem leparkolni. Aki fényképezte az miért nem csinált belső nézetet? Kicsit sánit.

Fekete320d Elküldve: 2010-08-25 22:47 au. váltó olaj

Sziasztok

Voltam szerelőnél. Azt mondta, hogy csak akkor cseréli le a váltóban az olajat ha rendesen 60000Km-enként volt cserélve. Amit viszek, azt rakja bele. Mondtam neki, hogy nem volt még elméletileg soha. El küldött nagy sajnálkozva. Azt is mondta, hogy a mutkorjában is bevállaltak egy hasonlót. Olajcsere aután 200m-t ment a kocsi. Pedig nem volt gond a váltójával, csak egy olajcserét kellett csinálni. Valami régi koszt kimosott magából. Szedhették szét sz egészet. Igaz ez passat volt.

Fekete320d Elküldve: 2010-08-15 23:41 au. váltó olaj

Én is ezen a cseréljek vagy ne cseréljek varián vagyok(180'000Km). Illetve ki cserlje? Tudja-e milyen olaj kell bele. Nehogy elrontson valamit. A Haver 528i vardáját újonnan vette, és 400'000Km után adta be magát. Váltó generál volt valami 200'000Ft. Azóta ment vele vagy 280'000Km-t és semmi baja. Ugyan az a váltó van benne mint nekem, csak azt hiszem sport program nélküli. 4 vagy 5 gangons, azt nemtudom.

Fekete320d Elküldve: 2010-08-13 22:55 Karosszéria (javítás?)

Qucsy írta: Ugy látom a probléma nem kevés..de megoldható,engem az érdekelne hogy pontosan holhejezkedik el a probléma..csak azért kérdem mert én az egész autó belsejét
szétszedtem(felujítom saját ízlés szerint),néhol törtem faragtam,de mindent megoldottam,nincs megoldatlan dolog...ha ismerteted aproblémát velem is konkrétan akkor elmondom mit csinálj..a hátsó ajtó záródásánál(az autón belül),ott igen tényleg van 1 félköríves elem..ami az ülés alatt végződik és a b oszlop alatt kezdődik..ettől nem kell megilyedni ezek mind külön vannak,nálam is törtek a csapok de 1 jó kis műanyag forasztóval vagy 1 kis fifikával minden megoldható,de 1 amit sose tegyél..pillanat ragasztót azt soha..1,nem kapaszkodik a fémbe csak összebarmolja neked..ha választani kell akkor van 1 ragasztó amit kimondottan spoilerek,szárnyak,szemöldökök felragasztására használnak fekete gyurma szerű anyag bivaly erős de kárt nem okoz és biztos tart...B1 ez a neve ezt tunning boltokban lehet venni kb max 1500 ft..de nagyon jó ezt próbáld meg ez biztos hogy segít és nem kell kiadni több ezer ft-ot 1 újjért..



Fekete320d írta: Sziasztok!

Igen a 14-es elem. Kép nézetben a jobb oldali része, tehát a legvége, ami visszakanyarodik. De eltört a patenttól is. Meg 1 patent is tört. De 1-2 db megvan. KB 4 hullott ki. Hátha viszatudom ragasztani.

Illetve tört a 13-as 14 es közötti toldás is. Ott a kettő közt van valami kis fém fül. Az is egyik oldalról engedett.

Neki álljak sima pill ragasztóval? Érhet ez valamit? Vagy újat venni lehet?





Igen tudom melyikre gondolsz. Olyan mint amivel a 320d felirat volt felrakva gyárilag. Az tényleg tart mint állat.

De ez a Hil által is pontosan megfogalmazott tető szél műanyag. Megvannak a patentok. Mind, és szépen csatlakoztatni is lehet. Annyi, hogy a fekete félköríves műanyagléctől váltak el, a fehér kis patentok. A jobb oldaom a toldásnál is elengette(ez fém műanyag kapcsolat).

A 2K az két komponensű ragasztót akar jelenteni? Mert arrül már halottam, csak hol lehet beszerezni. Gondolom nem a Tescoban. Talán OBI? Praktiker nincsen a közelben