George fórum hozzászólásai

George Elküldve: 2009-05-31 18:27 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

szigiimi írta:
George írta:
szigiimi írta:
Fekete320d írta: Azt több helyen is feljött, hogy olajcsere az automatában.
Konkrétan mintha senki nem írta volna meg, hogy mikor kell. Ciklusonként vagy csak ha szerelve van?

Amikor lasítok lefelé mondjuk 60ról, és (lassan lasítva) lasítoktovább, akkor ahogy pakolgat viszafelé néha rámorog, de azonnal elveszi, és máshogy kapcsol. Olyan mint mikor jéghideg, és próbál lasú tempónál felkapcsolni, és (gondolom) nem elég meleg és inkább az alacsonyabb fordulatot erölteti, míg meleg lesz.

Ez szerintetek normális? 100'000Km vel vettem, most van benne 150valamennyi. De én nem is gondolkadtam automata szervizen.
Lehet megbírna egy olajcserét?

Az enyémben 180e van. Rászántam magam az olajcserére. Na amilyen olaj abban volt... Javaslom mindenkinek hogy cserélje le a váltóban az olajat.


Hello!

Látom, nem vagy messze tõlem, kikérdezgetnélek pár dologról részletesebben /ne aggódj csak szerviz ügyben/
Ha nem gond felveszlek MSN-re..


George

Szia. Inkább a skypot használom. Ugyanazon a néven megtalálsz.


Pff nincs Skypom.. irok privátba akkor!

George Elküldve: 2009-05-31 09:03 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

szigiimi írta:
Fekete320d írta: Azt több helyen is feljött, hogy olajcsere az automatában.
Konkrétan mintha senki nem írta volna meg, hogy mikor kell. Ciklusonként vagy csak ha szerelve van?

Amikor lasítok lefelé mondjuk 60ról, és (lassan lasítva) lasítoktovább, akkor ahogy pakolgat viszafelé néha rámorog, de azonnal elveszi, és máshogy kapcsol. Olyan mint mikor jéghideg, és próbál lasú tempónál felkapcsolni, és (gondolom) nem elég meleg és inkább az alacsonyabb fordulatot erölteti, míg meleg lesz.

Ez szerintetek normális? 100'000Km vel vettem, most van benne 150valamennyi. De én nem is gondolkadtam automata szervizen.
Lehet megbírna egy olajcserét?

Az enyémben 180e van. Rászántam magam az olajcserére. Na amilyen olaj abban volt... Javaslom mindenkinek hogy cserélje le a váltóban az olajat.


Hello!

Látom, nem vagy messze tõlem, kikérdezgetnélek pár dologról részletesebben /ne aggódj csak szerviz ügyben/
Ha nem gond felveszlek MSN-re..


George

George Elküldve: 2009-05-30 14:49 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Adi01 írta:
Fekete320d írta: ja megoldódott.
A fogyás volt a gond.
Igen lehet hogy kicsit bevillan az indításkor is, de a lényeg, hogy leálitáskor sokáig jelez.

Szakszervizben csinálták. olajcserével meg inspekcióval, 2000€ volt.
Hagyd ki.

Kibirtam röhögés nélkül.

Úristen.. én ezért vagyok a benzines mellett.
Mert a disel drágább mikor megveszed, drágább már az üzemanyag is és drágább a szervizelés. Akkor ügye erre mondják, h keveset eszik. De amit megspórol esetleg azt ráköltöd a szervizbe, és cserébe szép hangja sincs.. áááá


A benzines kis Astrámra is ráköltöttem 300at motorgenerálra, szerinted szerettem utána?
A Diesel jelenleg olcsóbb

George Elküldve: 2009-05-29 18:32 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Fekete320d írta: ja megoldódott.
A fogyás volt a gond.
Igen lehet hogy kicsit bevillan az indításkor is, de a lényeg, hogy leálitáskor sokáig jelez.

Szakszervizben csinálták. olajcserével meg inspekcióval, 2000€ volt.
Hagyd ki.

Kibirtam röhögés nélkül.


NA az elég komoly lehetett..
Tutti kihagyom!!

Különben a leállitás utáni jelzésen kivül, mit kell hogy érzékeljek még,
hogy ennyit költekezzek?
Teljesitményvisszaesés, hang..stb?

George Elküldve: 2009-05-28 09:34 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Fekete320d írta: Hi.

Nekem volt egy kis turbó problémám, ami miatt az olajszint megcsappant igen csak. Onnan vettem észre, hogy a gyujtásnál még csak minden ok volt, de mikor leálítottam a kocsit akkor (a beindításkori piros) viszajelzõ sárgán világított. Ekkor már semmi mûszer nem jelez, csak az. Egy jó pár másodperc multán kialszik. Kb. 30mp. Olajszintellenörzés, és rátöltés.
Egyszer ez miatt mérgemben jól feltötöttem. Max fölé. Azt nem jelzni, ha valakit érdekelne.

üdv.


Érdekes nekem induláskor villanik be kis idõre, de szint felett van /remélem még most is /.
Szóval te a fogyás miatt töltöttél bele többet, ha fogy se legyen gond?
Mi volt a turbógond? Megoldódott?

George Elküldve: 2009-05-28 09:16 Hifi beszerelése e46-ba

Tano írta:
George írta:
Mit jelent az hogy?
"Vigyazz, neked nem schaltzentrumod van? 2003as autoban csodalnam, ha kulon kapcsolok lennenek"


Azt, hogy a gombok középen a váltó elõtt nem külön-külön vannak mint a régebbi változatnál, hanem egy közös foglalatrészben. Lásd pl:

http://becha.houbi.ch/SC1.jpg


Rendben értem, köszi
Nekem akkor már kzös a faceliftben, de akkor elötte, nem ilyen?

George Elküldve: 2009-05-28 08:06 Hifi beszerelése e46-ba

Woockie írta:
Fekete320d írta: Kábel hátravezetéshez van valakinek tippje?
Gondolom ott jól szét kell majd mindent bombázni.

Ulesek ki, es a kuszobnel mennek a kabelek...
Idézet:
Arra gondoltam, hogy megveszem a gyári erõsitõ bekapcsoló gombot az ülésfûtés mellé. Pont volt egy a ebay-en. Valaki kötött már ilyet? Valószinû spec csatija van. De azt már gondolom egyszeübb kifundálni.

Vigyazz, neked nem schaltzentrumod van? 2003as autoban csodalnam, ha kulon kapcsolok lennenek.


Mit jelent az hogy?
"Vigyazz, neked nem schaltzentrumod van? 2003as autoban csodalnam, ha kulon kapcsolok lennenek"

George Elküldve: 2009-05-26 16:10 Hangszóró infó

Zolee írta:
Robinson írta: Rhantos is rainbow-t mondott nekem a minap!

Én is tõle hallottam elõször a Rainbow márkáról!


Szia!

Ha jól tudom neked gyári rainbow szetted van , kifejezetten e46 ba?!
Van hozzá hangváltó is gyárilag vagy csak a két közép, meg a két magas?

George

George Elküldve: 2009-05-25 08:03 Hangszóró infó

paircraft írta:
George írta:
paircraft írta:
Idézet: Na gyerekek!

Megvan a Rainbow szett
Csak miattatok döntöttem mellette, mégcsak meg se hallgattam..
Ajtót nehéz szétkapni hozzá?
Tippek trükkök hogy ne nagyon törjek semmit?!


Mennyiért vetted? Ja, és hol?


Na és milyet nem??
16ezerért bvettem egy csókától aki nem akarta benthagyni a céges kocsijába..
25re tartotta
Ugyan egy régebbi modell /még nem átlátszó plexis a hangváltó doboz/,
de nem egy alaptpus CSX265.02
Rutka tipus de ennyiért akkor is megvettem volna he nem lenne mibe tenni
Majd kiderül hogy muzsikál csak még a gyári fejegységet kell meghekkelni hogy rá lehessen kötni egy erõsitõt is..


Mázlista... A milyent azért nem kérdeztem, mert azt hittem, hogy az E46-hoz gyártott spéci hangszóróról van szó és abból csak egyféle van... Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra, lehet, hogy én is elszánom magam.


Rendben beszámolok majd róla mindeképp!
Különben majd egy u-dimension jr comp 6 ot akarok helyette, mert az erösitõm is olyan... Ugyhogy idõvel aktuális lesz a továbbadás

George Elküldve: 2009-05-24 16:40 Hangszóró infó

paircraft írta:
Idézet: Na gyerekek!

Megvan a Rainbow szett
Csak miattatok döntöttem mellette, mégcsak meg se hallgattam..
Ajtót nehéz szétkapni hozzá?
Tippek trükkök hogy ne nagyon törjek semmit?!


Mennyiért vetted? Ja, és hol?


Na és milyet nem??
16ezerért bvettem egy csókától aki nem akarta benthagyni a céges kocsijába..
25re tartotta
Ugyan egy régebbi modell /még nem átlátszó plexis a hangváltó doboz/,
de nem egy alaptpus CSX265.02
Rutka tipus de ennyiért akkor is megvettem volna he nem lenne mibe tenni
Majd kiderül hogy muzsikál csak még a gyári fejegységet kell meghekkelni hogy rá lehessen kötni egy erõsitõt is..

George Elküldve: 2009-05-24 13:46 Hangszóró infó

Tano írta:
George írta:
Ajtót nehéz szétkapni hozzá?
Tippek trükkök hogy ne nagyon törjek semmit?!


Nem vészes, itt van egy rövid leírás:
http://www.bmw3er.hu/modules.p...1rpit#6865


Köszi

George Elküldve: 2009-05-24 13:39 Motorolaj

Tano írta: Az a kérdés, hogy mennyivel leállítás után van felette. Ha 1-2 óra állás után, akkor elõfordulhat. A szintet leálítás után kb 5 perccel kell nézni üzemmelegen, és akkor nem szabad felette lennie!


Oké megnézem leállitás után 5 percel.
De elvileg ha hidegebb akkor a térfogata kisebb, azaz akkor lejebb van a szint nem?

George Elküldve: 2009-05-24 12:48 Motorolaj

YELLOW írta: dízelnél ezt már említette valaki, de szerintem nem jó ha több olaj van benne... nekem 4,25 lityi kell, de csak 4-et öntöttem bele, így is max-on van a jelzés szerint... nem akartam az 5. olajat felbontani, majd ha eszi öntök hozzá belõle...
ha pl 6 liter kell bele, akkor öntsd bele mind a 6-ot, de ha 6,25, akkor is csak 6-ot, max ha gáz van öntesz hozzá... a MIN-MAX között 1 liter különbség van, szóval nem lesz benne kevés... ha máûr mondjuk 6,5 lityi kell, akkor abba már érdemes 6,5 rakni


Hûûûû

A lényeg hogy benne van az olaj, nem most öntöm
Nivo flett van, szóval árthat e annyit hogy erreszek le belöle,
vagy akkor maradjon..

Az ember azt mondta, ezeknek nivo max felett kell lenni így a jó!
BMW-sek mondták neki
Nem tudom higgyem e így útólag... :S

George Elküldve: 2009-05-24 12:13 Motorolaj

YELLOW írta: mint korábban írtam tegnap megjött az olajam...
összehasonlítva a Longtec és Powerflow olajakatk, a Powerflow dobozon keresztül világosabb kicvsit pirosas színû volt... a Powerflow 2007-2008-as gyártású, míg a sötétebb Longtec 2009-es.
írtam a formula3000-nek, hogy miért nem frisebb olajat küldtek... felhívtak és mondták küldenek egy új gyártású olajakat (respect)
most már nálam is vannak az újak mindez 24 óra alatt.
mielõtt átvettem az olajakat összehasonlítottam a régi és új Powerflow-kat. az új színe sötétebb.

következtetés: a két olaj lehet nem egyforma?

a világosabb: lehet tisztább olaj? vagy éppen hígított?

sötétebb: koszos? vagy éppen olyannak kell lennie?

egy biztos a két eltérõ gyártású olaj színe nem egyezett. mivel dolgoztam vegyiparba, sõt BarG kollégát meg kérem, ha lehet valahol a TVK-n belül valamit ha lehet vizsgáljunk be. kíváncsi vagyok.


Kérdés mindenkihez!

Az elözõ tulaj azt mondta szint fölé kell tölteni a motorolajat kissé!!
Ez valóban így van??
2002 320d Automata touringom van!

Köszi a válaszokat vélemyényeket!
/induláskor bevillan ~10mp re a sárga olajvisszajezõ, de aztán kialszik.Normális?/

George Elküldve: 2009-05-24 11:45 Hifi beszerelése e46-ba

csu2 írta: jol.

Compendre