Gyozy fórum hozzászólásai
« előző123456következő »

Gyozy Elküldve: 2011-09-24 20:45 Heeelp...!


az a csati meg aranyos tényleg,csak azt kellett volna lefotózni,hogy honnan szedted le,vagy hova való.[/quote]

Aranyos volt mikor megtaláltam is, ugyanis csak így levágva hevert a motortérben oldalt!
Fogalmam sincs mi ez...

Gyozy Elküldve: 2011-09-24 20:42 Heeelp...!

1 kép itt nézd meg mi az,mert nagyon szar a kép,és fogalmam sincs mi az.
http://bmwfans.info/parts/cata...e_cubbies/

Bejelöltem!
http://kepfeltoltes.hu/110924/...es.hu_.png

Gyozy Elküldve: 2011-09-24 16:57 Heeelp...!

Sziasztok!

Lenne egy pár alkatrész amit vennem kellene, de nem tudom a cikkszámát, ha valaki tud segíteni nagyon megköszönném!

Hiányzik egy kis takaró műanyag, sajnos nem lett valami jó kép.


Ez meg letört a kesztyűtartóból.


Ez is letört.


Na ez egy jó kérdés, hogy mi, valaki tudja?

Ilyen kódok vannak rajta, két oldalán is van más-más:
09 4403 01 CODE I.
09 4403 02 CODE II.
09 4403 03 CODE III.
09 4403 04 CODE IV.

1 427 222.9 CODE I.
1 427 789.9 CODE II.
1 433 214.9 CODE III.
1 433 215.9 CODE IV.
1 427 791.9 Co.16R

Nekem elég kicsik lettek a képek, ezért rakok direkt linket is!
http://kepfeltoltes.hu/110924/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110924/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110924/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110924/...es.hu_.jpg

Köszönöm a segítséget előre is!

Üdv!



Gyozy Elküldve: 2011-09-13 17:58 Valaki segítsen

Köszönöm a válaszokat mindenkinek, először is elárulom, hogy ez tényleg egy 325-ös, csak full M3 kinézetű, nem csak pakett! Gyári dupla kipufogós, még a bőrbelsőn is M3 van meg minden, szóval becsapós!

Tudom, ez a 135e km irreálisnak tűnhet, de egy 2004-es motorolajcsere papírt találtam, amin 24ezer volt a km állás, tehát ha 2 év alatt ennyit mentek vele, akkor reális is lehet!

Egyébként az autó svájcból jött, 2009-ben hozta be saját magának egy autókereskedő akkori áron 4.5 millióért, aki elvileg mindig szervizelte, rendben tartotta. Meg egyébként nem is látszik semmin sok használat nyomai, a bőr is csak azon az egy ponton kopott, ahol mindig érintkezik a ruhával.
Törve nem volt sose, az alja se rozsdás, szóval úgy nagy vonalakban átnéztem, mielőtt megvettem.
A motorja nagyon húz, a hangja is nagyon szép, szerintem rendben van, hibakódot se dob semmit.

Holnapután viszem szerelőhöz difiszilent cserére, aztán ott majd jobban ránéznek, a kardánt nem tudták megnézni múltkor, mert nagyon meleg volt azt mondták.

A futóműben mikor megvettem cseréltek pár alkatrészt, hazafele meg is szlalonoztattam kicsit, semmi nyikorgás, kattogás nem volt, az utat nagyon fogja.

A váltóról valami porvédő le van csúszva azt mondták, a szerelő szerint lehet egy kicsit azért veszi be nehezebben az ötöst, de egyébként sem kell erőlködni vele, csak a többihez képest ez megy a legnehezebben be.

Az olajat eddig nem vettem észre, hogy enné, és csöpögni se csöpögött, mikor alánéztünk.
A fogyasztása városban 12.5 körül van, szerintem ez is reális.
Fékek is jól fognak, kormány nem ráz. Elektromos kütyük is működnek az említett tükörbehajtó kivételével.
A tetőmechanika is hibátlan, a ponyva szintén, az ablakok is.
Pöccre indul mindig...

Szóval úgy összességében egyben van a drága, remélem nem lesz igazatok és csak a difi szilentet kell cserélni! )

De ha mégis rámegy a gatyám, akkor is BMW fanatikus maradok!

Gyozy Elküldve: 2011-09-13 02:09 Valaki segítsen

Sziasztok!

Lenne pár kérdésem:

1.Váltásnál mikor felengedem a kuplungot, úgy félúton egy kattanást hallok a kocsi aljából! Valamikor rendesen kivehető, de van, hogy egyáltalán nem csinálja.
De akkor is hallottam néha, mikor csak levettem a lábam a gázpedálról és esett vissza a fordulat. Maga a váltón meg a kuplungon nem veszek észre hibát, nem csúszik, jól veszi a sebességet. Hirtelen gázadás vagy ha megrángatom a kormányt, nem befolyásolja. A futóművel nincs gond. Kipufogó nem lyukas. úgy összességéban ha nem lenne ez a kattanás, semmi hibát nem tudnék mondani. - lendkerékre tippelnek a szerelők, de az egy 200ezres mutatvány lenne, nem szívesen cserélném ki!

2.Álló helyzetben, ha pl. tolatok és full alászedem a kormányt, néha elmegy a szervó és ha visszaforgatom egy kicsit, akkor megint jó lesz. - kormánymű felújítást javasoltak, 50ezerért kb.

3.Cabrioról van szó, a tetőt csak álló helyzetben lehet működtetni, ha akár öttel megyek, már nem csinál semmit! Ez így normális? Valaki azt mondta, hogy kb 40km/h sebességig kellene működnie.

4.A bal oldali tükröt nem húzza fel a tükörbehúzó, de a tükröt lehet állítani minden irányba. Itt mi lehet a baj?

5. Hidegindításnál kicsit remeg az autó és az alapjárat is picit ingadozik. benzines, tehát elvileg nem kéne vagy ez normális? Ill. hidegen érces-reszelő hangot ad gázadásnál. - ezek a jelenségek csak hidegen, reggeli indulásnál tapasztalhatóak!

6. álló helyzetben, ha megrángatom a kormányt balra-jobbra, akkor egy nem nagy, de koppanó hangot hallok, de csak mikor balra megy. A holtjáték a kormánynak teljesen jó. Lehet ez összefügg a szervó hibával vagy ez nem is hiba?

7. Most vettem az autó, 135.000km van benne, milyen olajat tegyek bele? Ajánlott cserélni vagy megnézetni valamit?

Más:
Elvileg gyári riasztó van benne, de egyszer lenyitott tetőnél, zárt ajtóknál benyúltam a táskámért és nem riasztott be, gondolom akkor mozgásérzékelés nincs benne. Akkor milyen esetekben riaszt?

A digitális fogyasztásmérő mennyire pontos? Mik a tapasztalatok?

Gyári M3-as LED-es hátsó lámpát be lehet rakni a sima helyére átalakítás nélkül?



Bocsi a sokK kérdésért, de minden álmom volt egy ilyen autó, és most, hogy megvan, szeretném, ha pikk-pakk lenne!

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv!

Győző
« előző123456következő »