Hiko fórum hozzászólásai
« előző123következő »

Hiko Elküldve: 2010-01-20 21:14 Kulso tukorfutes

Helló!
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy hogyan tudom megállapítani azt, hogy mûködik-e a tükörnek a fûtése? Hogyan állapítható meg, hogy a delej nem megy el vagy a fûtõszál kakukk? Sanda gyanúm, hogy a jobb oldalim nem fût, mert többször deres, párás, a bal meg nem.
Köszi, Hiko

Hiko Elküldve: 2009-09-26 18:30 Beépített telefon - memória

Csaó!
Most jutottam csak ide. Szóval nálam is hasonló, nem enged menteni bele. "Szám nem elérhetõ" De akkor minek ajánlja föl, nem tudom?! Üdv.

Hiko Elküldve: 2009-09-18 20:51 Beépített telefon - memória

Hello, megnéztem.
A SIM-re nekem is csak 20 karaktert enged, de a bevitele elõtt ki lehet választani, hogy a telefonra vagy a SIM-re mentek. Szóval van a telefonnak is memóriája. De, hogy az mit bír nem néztem.
Egyébként miért nem elég neked a 20 karakter? Én ennyi számjegyet sehova sem használok.
Hiko

Hiko Elküldve: 2009-09-16 21:18 Beépített telefon - memória

Helló!
Sorry, persze nem néztem meg. Szóval, nálam autóskártya van (pannon-os), ami külön számmal bír és ha be van kapcsolva, akkor master funkcióban van. Az eredeti számom hívásakor automatice ide jönnek a hívások, kezdeményezéskor meg a saját számáról hív. De gondolom ez minden autóskátyánál ilyen. Olyat még nem tapasztaltam, amit írsz, hogy nem irányítódik át a hívás.
Az igazság, hogy én a gyorsbillentyûkbe (1,2, ...) raktam a sûrûbben használt számokat, így ezek elérhetõk a CD-s fejegységen keresztül a multikormányról is. Itt nekem neveket ír ki.
Amit említsz 25 karakter a számra vonatkozik vagy a névre?
Hiko

Hiko Elküldve: 2009-09-15 21:48 Beépített telefon - memória

Samanbacsi írta: Sziasztok!
Van a beépített telefonnak saját memóriája? Ha igen, mit kell tenni, hogy elérjem? (Business tipus) Mert mikor írnék bele nem engedi csak simre írást. (Az meg nem elég mert 26 karaktert kellene beírnom de kb. 20at lehet ) Köszönet! Ha van már ilyen topic megyek oda!


Helló!
Nem tudom ugyan olyanunk van-e, de ha kell az enyémet megnézem holnap. Egyébként gyanús, hogy nem. Ha jól emlékszem pl. sms-t sem lehet küldeni vele. Fogadni viszont lehet.
Üdv.Hiko

Hiko Elküldve: 2009-07-30 14:28 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Tiba!
Hát ez elég durva. Fõleg, hogy a kommuátor is így elfogyott. Gyanús, hogy a kommutátor ette meg a kefét. Kapott egy kis koszt, berágodott, onnatól elindult a lavina. Nem lehet, hogy valamkor szennyzõdést kaphatott a szivattyú vagy, hogy nem eredeti gyári? Valami szûrõ csak van a szítvattyú elõtt, ami védi a motort.

Üdv.

Hiko Elküldve: 2009-07-15 22:09 Kuplung_

Helló,
elég érdekes a problémád. A kevlározáshoz le lett véve gondolom a lendkerék is. Ötlet csak, ill. nem tudom hogyan van rögzítve a lendkerék a fõtengelyre. De ha kúpos (kúp felületen erõvel rögzül) nem lehet, hogy az forog/csúszik el a fõtengelyen. Bár ez elég durva lenne, mert ez már a fõtengely véget is szétcseszi. Esetleg a kettõs tömegû lendkerék?! Bár ennek a pontos lelkivilágát nem ismerem. Szóval a lenkerék körül is gondolkodnék, ha már a kuplungot magát ennyire kivesézted. Esetleg lendkerék csere? Másik, amit többen is említenek, hogy mindent tized mm pontossággal végigmérni, passzintani a gyári értékekhez, mert a kuplung valóban elég érzékeny.
Bocs, de tényleg csak ötletelgetni tudok. Üdv.

Hiko Elküldve: 2009-03-09 19:59 Gumi

Oldboy!
Nekem még E30 volt ilyen. Ott kerékcsavar hossz kavart be. Ha határon van, hangyap..nyi csapágymozgásnál beleérhet az agyba. Nézd meg a csavar hosszát, végét, egy próbát megér.

Üdv. Hiko

Hiko Elküldve: 2009-02-28 20:28 Index relé

Helló,
nekem igaz '99-es, de világít (Motormanagement kis motor ikon) gyújtás alatt is az aksi és az olajkannácskával együtt folyamatosan, amíg a motor el nem indul. Az EML felvillan, majd el is alszik, ahogy írjátok. Aztán lehet, hogy valami változott a 99-tõl. Ki tudja.

Üdv. Hiko

Hiko Elküldve: 2008-12-09 08:25 LED-es hátsólámpa

Helló, Ok.
Holnap vagyok Bp-en. Elérhetõséget (tel.) esetleg tudsz adni/küldeni?

Üdv.Hiko

Hiko Elküldve: 2008-12-07 20:17 LED-es hátsólámpa

Csaó!
Enegem t'án érdekelne. De a kinézetérõl tudnál valami bõvebbet, esetleg kép? Meg ez a szabályozó elektronika, amit itt olvasgattam az meg van, kell vagy egy az egyben aplikálató? Esetemben facelift elõttirõl lenne szó.

Köszi, Hiko

Hiko Elküldve: 2008-11-11 20:46 Szívósorjeladó

InsectKiller írta: Akkor köszönöm szépen!
És egyáltalán nem baj az ha elmondod amit tudsz én azért kérdeztem mert tudnom kell!
És köszi még 1x.

Üdv


Hiko írta:
InsectKiller írta: Nekem sincs.Amúgy biztos hogy nem volt félrehallás.
A gép azt írta ki, hogy "Gázbemenet vezérmûtengely szenzor" Direkt beleírtam a telefonomba mert tudtam h úgyis elfelejtem. De így 1000% h ezt írta.
De mostmár teljes a bizonytalanság.... :S


Bocs, hogy belekotyogok, de. Szerintem ha a gázbemenet 1000%, akkor csak a szívóoldalira gondol a gép, ami pedig a 18-as. Az 5-ös meg a kipufogóé.

Üdv.



Okszi! Jelezz majd vissza azért, hogy jól gondoltuk-e.
Üdv.Hiko

Hiko Elküldve: 2008-11-10 22:27 Szívósorjeladó

InsectKiller írta: Nekem sincs.Amúgy biztos hogy nem volt félrehallás.
A gép azt írta ki, hogy "Gázbemenet vezérmûtengely szenzor" Direkt beleírtam a telefonomba mert tudtam h úgyis elfelejtem. De így 1000% h ezt írta.
De mostmár teljes a bizonytalanság.... :S


Bocs, hogy belekotyogok, de. Szerintem ha a gázbemenet 1000%, akkor csak a szívóoldalira gondol a gép, ami pedig a 18-as. Az 5-ös meg a kipufogóé.

Üdv.

Hiko Elküldve: 2008-10-22 21:31 Kuplung cser????

Helló,
53eHUF (Sachs-LUK).

Üdv.

Hiko Elküldve: 2008-10-21 19:12 Kuplung cser????

Csaó!
Én pont ma csináltattam az enyémen 23i, találkozó révén még melegében az NT-nél.
Nos, "nagy könyv" szerint 160ekm, de ez sok mindentõl függhet, hol használod. stb. Enyében 178ekm van, és most jutottam el oda, hogy ku..ra zavaró.
Tanácsolom a kuplung szettben való cseréjét. Ez tartalmazza a kinyomó csapágyat, mechanikát és a tárcsát. Én mikorra leszedték onnantól végig ott voltam, néztem. Nos a gond, hogy nálam spec, de pont egy 5-ös is volt azon még jobban, megég a tárcsa + picit a csúszó felület is, csíkban. Ez a csere eredményeként még nem is lenne gond, hiszen cseréled, no de a lendkereket nem. Már pedig az is "feltükrösödhet". Szóval ha nagyon vastag vagy, akkor akár a lendkerék csere is bejátszhat, de az 100eHUF nagyságrend plusszban. Nekem így szett + hardy cserével + váltó szimeringekkel együtt 100eHUF-volt. Anyagot részben én vittem olcsóbban offkorsz.
Egyébként szerintem 200ekm-ig simán elmehet, kopva nálam sem volt nagyon, inkább a rugó (mechanika) + az égés tesz be neki.
Üdv.Hiko
« előző123következő »