Ez egy archivált weboldal! bővebben
Hori fórum hozzászólásai

Hori Elküldve: 2011-03-26 02:17 Társalgó

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:


E46 M3? azon 345-ös tárcsák vannak



igen azt néztem, le is infóztam de az árától majdnem elestem, lemondtam a 345ös tárcsákról



Mattila?






Igen

Hori Elküldve: 2011-03-26 02:13 Társalgó

Robinson írta:
bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:

És akkor kap egy 4 dugattyús cuccot?




igen az szimpatikus megoldásnak tűnik. bontottunk e38-at azon volt de a tartót nem lesz egyszerű megoldani


E46 M3? azon 345-ös tárcsák vannak


jól elvagytok, de engem most az érdekel, hogy akkor az 280as a képen? csak hogy jól tudok-e számolni





gyere ki holnap lemérni 325ös

az enyém gyárilag 300assal jött ki



a facelift elötti a 286os vagy valami hasonló

Hori Elküldve: 2011-03-26 02:12 Társalgó

bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
Hori írta:

És akkor kap egy 4 dugattyús cuccot?




igen az szimpatikus megoldásnak tűnik. bontottunk e38-at azon volt de a tartót nem lesz egyszerű megoldani


E46 M3? azon 345-ös tárcsák vannak



igen azt néztem, le is infóztam de az árától majdnem elestem, lemondtam a 345ös tárcsákról

Hori Elküldve: 2011-03-26 02:07 Társalgó

bmw320d4 írta:
Hori írta:


na előbb töröltem mint ahogy elolvastad volna

a 22es nyeregbe én sem tudtam megoldani hogy a 25 ös tárcsát beletegyem, maradt e-bay megoldásnak




És akkor kap egy 4 dugattyús cuccot?




igen az szimpatikus megoldásnak tűnik. bontottunk e38-at azon volt de a tartót nem lesz egyszerű megoldani de valahogy majd megoldjuk

mondjuk azzal meg az a baj hogy még vastagabb tárcsához van de azt megpróbáljuk figyelmen kívűl hagyni

Hori Elküldve: 2011-03-26 02:03 Társalgó

bmw320d4 írta:
Majti írta: Fiúk! Gyors kérdés. E60-as sedan, hol van a színkód?


A bal első tornyon.





na előbb töröltem mint ahogy elolvastad volna

a 22es nyeregbe én sem tudtam megoldani hogy a 25 ös tárcsát beletegyem, maradt e-bay megoldásnak

Hori Elküldve: 2011-03-23 07:30 M-packet

kabec írta: Sziasztok!
Szeretném a hátsó lökhárítómat lecserélni M-es re. Miket kell "összevásárolgatnom", hogy neki kezdhessek a felszerelésnek? Értem itt lökhárító héj, diffúzor, lökhárítótartó és még ...? Valaki nem tud jó árban ajánlani?



lökhárító tartó müanyag a kocsioldalára mert más mint a sima lökösnek, díszlécek mert azok sem stimmelnek, vizvető a diffuzor alá ami összeköti a pótkerékdobbal, és patentok amivel a merevítőhöz tudod fogatni a lökhárító héjat

Hori Elküldve: 2011-03-23 07:27 Társalgó

RePTaiL írta: Sziasztok!

Mi a véleményetek az e46 prior design első lököséről?




szerintem baszott ronda, stylingon a snoopy13 usernek van ő 1 éve akar már rajta túladni de még senkit nem sikerült vele bepaliznia

Hori Elküldve: 2011-03-22 07:45 Carstyling Tuning Show 2011 márc 25-27

Nemzetközi profik és a magyar élvonal a GYMKHANA Show-n!

Nagyágyúkkal rajtol a sportágalapító verseny!




Várható volt, hogy a profi versenyzők sem mennek majd el szó nélkül a sportágalapító verseny mellett: számos magyar pro drifter és több külföldi pilóta is részt vesz a megmérettetésen, köztük a francia bajnok, Sebastien Cornec!

A kizárólag az első magyar trófea learatására érkező francia drifter mindeddig még hazánk drift versenyein sem volt látható, vezetési tudása és közel 600 lóerős Nissanja pedig nyugaton számos pilótának okoz komoly akadályt a győzelemben.

Nézzük, többek között kivel gyűlik meg majd a baja március 25-27 között a Hungexpón! A kihívásra – a teljesség igénye nélkül – az alábbi nagyágyúk regisztráltak:

Szántó Nikolett, alias NéróM3! A hölgy szépségét még autójának hangja sem múlja felül! A férfi pilóták rettegnek tőle, mert a vezetési tudása félelmetes!

Varga Tamás, alias Puci! Pokoli energiával támadó tavalyi bajnok, az új sportág babérjaira tör,

Lakatos Zoltán, alias Lakyboy! Ki ne hallott volna a platós E30-ról, jön lát és győzni akar,

Szekeres testvérek, alias TWINS! Aki járt már drift versenyen, az tudja, mit hoz a dupla dinamit egy versenyre,

Mester János! Cabrio M3? Ez show lesz a javából!

Ifj. Zentai Sándor! Sanyi Fordja komoly fejtőrést okozhat egyeseknek,

Florin Staici! Román rally bajnok! Rendőr festésű Subarujával számos helyi show és verseny sztárja,

Bojan Kurbalija! Szerb drift versenyző! 500le króm E36-os bmw-je hatalmas showt garantál,

és végül, de nem utolsósorban Bauer Bence és Ámon Olivér! A két 15 éves srác először debütál ekkora közönség előtt, és nehogy meglepődjenek tőlük a nagy öregek


Mi is az a GYMKHANA?

Hogy mi a Gymkhana? A válasz egyszerű; talán nem sok benzingőz-fanatikus él a világon, aki ne látta volna a legendás Ken Block-féle videókat. Ez a gyorsulás, a drift, és a szlalom akrobatikai látványosságainak legjava egy pályára sűrítve, melyben a hátramenet is követelmény!

GYM*KHA*NA (dzsim-ká-na) mögött lényegében egy olyan autós viadal rejtőzik, ahol a sofőr vezetési tudásán és ügyességén van a hangsúly. A GYMKHANA a világ legkoncentráltabb motorsportja! Ahhoz, hogy valaki jól szerepeljen a versenyeken, egyszerre kell jónak lennie a három versenyágazataiban; a nézők pedig mellékhatásként a három sportág látványosságainak legjavát kapják egy szinkronpályára sűrítve!

A GYMKHANA lesz az autósport világának új nagyágyúja!

A néha „autós rodeónak” hívott Gymkhanát gyakran tévesztik össze a hagyományos szlalom versenyekkel. S noha több tekintetben hasonló, (mivel a szlalom versenyzés az eredeti Gymkhana versenyek egy egyszerűbb változata), a szlalom legfontosabb tényezője az idő, és az egyszerű pálya, míg a GYMKHANA egy szinkronpályás megmérettetés, melyet versenyzőpárosoknak az előre megszabott komplikált nyomvonalon, és a kötelezően előírt módszertannal kell végigautózni!

Hogy is fog kinézni a sportágalapító verseny?

Sporttörténelmi pillanatok lesznek, hiszen 2011. március 25-27 között, a Hungexpó területén alapítjuk meg a sportágat, egy rendhagyó versennyel. Ez a verseny, a terület méretei miatt nem szinkronpályás, hanem a verseny módszertanát és jellemző elemeit a közönségnek a lehető leglátványosabban bemutató, különböző SHOW pályákon megy majd végbe, a három nap során folyamatosan. Természetesen a szabályok nem változnak: ugyanúgy mérjük az időt, és szigorúan megköveteljük a kivitelezés módszertanát, mint a hagyományos versenyeken, melyek eredményei alapján végül kiderül, ki lesz hazánk első Gymkhana megmérettetésének legjobbja!

A látvány és a hang orgazmikus lesz a nézők számára, a versenyzőknek pedig igazi kihívást jelent majd minden pálya, mert csak az nyerhet, aki minden pályán az előírásoknak megfelelő módszertannal teljesít!

A verseny, ahogyan a Tuning Show összes programja, bármilyen időjárási körülmények esetén meg lesz tartva. A Gymkhanáról bővebben pedig a Gymkhana.hu, vagy a Facebook.com/gymkhanahu oldalon olvashat

Hori Elküldve: 2011-03-21 08:02 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

YELLOW írta:
pneurob írta:

Talán próbáld ki ezt a szettet FK AK Gewindefahrwerk, hátul fix 40mm, elöl 40-65mm között állítható az ültetés Van E36, E46, E39, E90 szériákhoz, mindet elég jól viszik, van aki utcai autóba használja, van aki versenyez vele. Csak pozitív vélemény volt róla. Az ára sem vészes, most akcióban 59.300Ft/szett, rendesen számlával.
A szett a képen látható elemeket tartalmazza.






az FK egy foscsomó... de te természetesen nyomatod a cuccaid
miért nem nyitsz magadnak egy topic-ot, vagy szórod tele az aprót?

mondjuk sok minden van a szettbe, de az ára túl olcsó, hogy igaz és jó legyen





yellow meséld már el milyen tapasztalatod volt FK futóművel hogy ilyen magabiztosan tudod fikázni, gondolom volt már szett a kocsid alatt belőle
Az FK-val a legnagyobb gond hogy hamar összeül a rugo benne és 40mm-es ültetésből 2 év alatt lesz 60mm
az ára jó de a TA még ennél is olcsóbb 170eurotól van e-bay-en

Hori Elküldve: 2011-03-21 07:37 lefújo szelep dizelre

mattisxs írta: Hello!

SEGÍTSETEK KÉRLEK!
Vásároltam egy 2001-es évjáratú E46 szériás 330xd-t és ebbe szeretnék lefújószelepet szereltetni, vagy hogy megoldható-e egyáltalán?
Ha igen, akkor van-e különbség lefújószelp és lefújószelep közt,vagy milyet érdemes venni?
Kihez lehet fordulni beszereltetés céljából?
Ha meg nem akkor... így jártam! :S



megoldható bele a lefujószelep, leginkább árban meg hangban van közte különbség, az olcsó itt is szar.
olyanhoz érdemes menni venni aki fel is tudja neked progizni és úgy állítja be szelep elektronikáját hogy a motorba ne tegyen kárt
Ami fontos a Benzinesé nem jó bele mert Dieselbe elektromosan vezérelt kell

Hori Elküldve: 2011-03-20 18:16 Carstyling Tuning Show 2011 márc 25-27

Luxuskategóriás tuningban sem lesz hiány!

Nerpel I.P.D: Csúcsgépekkel, elit tuningcégek képviseletében




A luxuskategória kedvelői idén sem fognak hiányt szenvedni, hisz a Lubrinvest BMWay Design Kft. mára már állandó résztvevője a Carstyling Tuning Show-nak. Ki ne emlékezne az elmúlt években látott Lumma BMW-kre és a csillogó Breyton felnikre?


Idén a cég, saját brandjét képviselve sorakoztatja fel autóit a kiállításon.
A Nerpel Induvidual Performance & Design olyan nagy neveket képvisel, mint a Lumma, a Breyton, a Carlsson, a PPI Design, a Speedart, Kicherer valamint a Kelleners.
A magas minőség és színvonal további tökéletesítése és magyar utakra optimalizálása minden igényes tulajdonos számára kompromisszummentes megoldásokat kínál.

A közel 150 négyzetméteres standot nem lesz nehéz megtalálni, hiszen négy olyan luxusautó fogal majd rajta helyet, melyeken az átalakítás mértéke vetekszik az autók új árával.



A sort egy közel 600 lóerős M5-ös BMW nyitja, mely 12 centivel szélesebb a gyárinál, közel 4 másodperc alatt gyorsul százra és végsebessége 330 km / h.

Akik úgy gondolják, hogy az E60-as M5 nem tud újat mutatni, ezt meglátva - és az alatta helyet foglaló kipufogó rendszert meghallva - hamar megváltoztatják majd a véleményüket.



Mellette két X6-os kap helyet, két teljesen különböző optikával, kétszer 350 lóerővel és két szett 23" kerékkel. A Lumma egy teljesen új X6M design-t mutatott be idén a Genfi Autószalonon, melyet a Tuning Show látogatói saját szemeikkel csodálhatnak meg, mattfekete kivitelben.



A főszerepet idén a világon eddig összesen két példányban elkészített Lumma CLR 750 kapja, amely nem más, mint egy 2010-es 750LXi új köntösben. Több, mint 400 lóerő, 22" kerekek és eszméletlen optika. A Nerpel Individual Performance & Design olyan formában prezentálja az autót, hogy megjelenéséből semmit nem veszít, sőt kiemeli annak minden eleganciáját és erejét.



A négy autócsoda mellett helyet kapnak a - készletről azonnal megvásárolható - nem mindennapi felnik is 17"-tól 23"-ig. A Breyton, a Carlsson és a Kelleners kerekei teljesen egyedülálló fellépést biztosítanak viselőinek, és a tévhitekkel ellentétben teljességgel megfizethetőek.

Végül szeretnénk mindenki figyelmébe ajánlani a cég Facebook oldalát, mivel a lájkolók között egy páros belépőt sorsolnak ki a Tuning Show-ra március 24-én.

Hori Elküldve: 2011-03-19 21:11 Valaki segítsen

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Felraktuk gépre a vasat és övfeszítő gondot ír ki... Lehet ezt javítani/szerelni vagy csere? Ha csere akkor mennyibe fáj ez? Köszi!


hát vazze az gáz... lehet törve volt a gép. azaz csattant a lufi is. ha lent van az övcsat nagyon szinte beszorulva az ülés és a kardánközép közé, akkor működött az övfeszítő, és nem lett kicserélve.



Át lett nézve a gép szervizben és nem volt törve... Ami írsz azt nem nagyon értem most,ne haragudj! A gép írja ki hogy rossz,de semmi ''égés'' nyom az övön,és ha megrántom akkor működik,úgyhogy ezt most nem értem! Nézzek meg valami esetleg ?


az övfeszítő nem az... az ott van ahol a csatt... amibe beledugod... a harmónikás gumi részben. ha nagyon össze van rántva, akkor működött...



Most egy kicsit beparáztam Főleg,hogy úgy tudtam nem volt törve... Megnézem mindenképp! Köszi





ha lóg kifelé belőle a drót akkor az eldurrant, KaszaMester tud neked adni ebből jó áron bontottat

Hori Elküldve: 2011-03-19 21:03 Carstyling Tuning Show 2011 márc 25-27

Shake The Ass!

Mint az már nem titok, idén két vadonatúj műsorszámmal készülünk a Tuning Show-ra, melynek leginkább lenge ruházatú hölgyek a főszereplői. A sort Magyarország első Shake The Ass versenye nyitja, mely igen kellemes vizuális élményanyagot tartogat a férfilátogatók számára!

Shake The Ass – azaz Rázd a feneked! verseny, ahol a fenék rázására kerül a hangsúly, mint például a Rio-i karneválon. A rendezvény minden napján, központi nagyszínpadunkon napi három alkalommal lesznek megtekinthetők a hölgyversenyzők, akik alkalomhoz illő zene támogatásában számot adnak nem mindennapi tudásukról.

A verseny szólóban történik, minden lánynak 40 mp áll rendelkezésére, hogy megmutassa ebbéli tudását, ügyességét és kreativitását. Minden versenyző egyforma, és egyben nagyon látványos színpadi ruhában „rázhatja” a színpadon, hogy kimondottan a fenék mozgása kerüljön előtérbe.

A produkciók értékelése kizárólag a közönség reszortja. A versenyzőkre a – szintén nem kevésbé szexi – Shake The Ass! hostess lányok által kiosztott formanyomtatványokon lehet majd szavazni, melyekre annak a lánynak a rajtszámát kell felírni, akit a verseny győzteseként szeretnénk látni. Szavazni pedig érdemes, hiszen a voksukat leadók között több ajándékot is kisorsolunk mindhárom nap folyamán!

A Shake The Ass! egy országos roadshow első, és minden bizonnyal legnagyobb állomása, melyre limitált számban még lehet jelentkezni. További infók és elérhetőségek a verseny facebook oldalán találhatók.

És hogy mi lesz a másik csajos, egyben rendkívül forró műsorszám? Kövesd figyelemmel a Tuning Show híreit, és hamarosan erre is választ kapsz! És persze nézd meg a Shake The Ass! lányaival együtt Te is élőben, március 25-27 között, a szezonnyitó Carstyling.hu Tuning Show-n!

Hori Elküldve: 2011-03-19 21:00 Carstyling Tuning Show 2011 márc 25-27

Nyerj 2.000.000 Ft értékű tuningot a Szezonnyitó Show-n!


A Tuning Show 2011 nem szűkölködik nagy értékű nyereményekben: idei fődíjunk nem más, mint akár egy komplett autó-átalakítás, 2.000.000 Forint értékben!

Hiányzik még valami az autódból, hifit vagy utasteret építenél, optikailag vagy motorilag módosítanál? Most akár mindent megkaphatsz egyszerre TELJESEN INGYEN, ha benevezel a Tuning Show nyereményjátékára!

A játékban bárki részt vehet, aki a helyszínen, vagy elővételben jegyet váltott a rendezvényre – a szelvényt pedig érdemes belépés után is megőrizni, hiszen odabent azzal veheted át azt a rövid kvízjátékot is, amelyet kitöltve indulhatsz a fődíjért!

A részvételi lapot a Carstyling.hu standjánál veheted át, majd pontos kitöltés után szintén a standon található gyűjtőbe dobhatod be.

A nyertes 2.000.000 Forint értékig válogathat autójához partnereink tuning és hifi termékei, szolgáltatásai közül, az akcióban részt vevő cégek listája szintén megtalálható lesz a helyszínen. A tuningot természetesen senkire nem erőltetjük rá: amennyiben a nyertes mégsem élne a lehetőséggel (pl. nincs autója), alternatív lehetőségként 1.000.000 Forint értékű bankkártyát is választhat nyereményként, saját belátása szerint!

Hori Elküldve: 2011-03-19 17:22 alufelni

laci320d írta: Nekem 8,5x18 Et 35 felni van alatta 225/40 gumikkal 30mm ültetve és nem ér bele sehol sem és családdal közlekedem



nekem ami volt 8,5x19 ET35el 225/35ös gumikkal 45mm-t ültetve az 2 személlyel kisebb huplikon is beleért már