Kevlar fórum hozzászólásai

Kevlar Elküldve: 2018-11-29 15:48 Töltés hiány

adams22 írta: Sziasztok!

Az alábbi problémámat szeretném megosztani veletek, hátha valaki már találkozott ilyen esettel..
Januárban cseréltem fesz.szabályzót a generátoron mert a gyári (valeo-s) túltöltött (18V).
Sajnos nem találtam hozzá gyári valeo fesz.szab.-ot ezért utángyártott (Mobiletron) került bele és amióta ez van benne Szinkrongenerátor kommunikációs hibát tárol és nem törölhető.
Feltételezem emiatt van gyújtáskimaradásom is mert hidegindításkor amikor villog a check engine és remeg az autó (nem jár minden henger) akkor a feszültség 11.8 V körül van. Azaz semmi, olyan mintha akksiról menne. Melegen meg van a 14.2 V.
Szerencsére meg van még a régi valeo-s, raktam bele új keféket és szilikonnal kitöltöttem az elektronikát (lehet ezek voltak amúgy is a bajai). Vissza fogom cserélni, hogy mit produkál.

Kérdésem az lenne, hogy az utángyártott feszültségszabályzót esetleg hozzá lehet tanítani az ecu-hoz mint az újabb bmw-ben az akkumulátor tanítás pl vagy sem?
Mert ha nem, akkor nem is értem minek gyártanak ilyen fesz.szab.-ot.

Szia!
Nekem nem csinálja ezt az új mobiletron feszültségszabályzótól ,teljesen jól teszi a dolgát...


Kevlar Elküldve: 2018-11-29 15:44 Töltés hiány

Sziasztok !
Csak megosztom veletek mert hátha nektek is van vagy lesz ilyen problémátok.
Hideg időben a bizonyos fordulat felett ,bevillogtak a műszerek ,a kijelzők minden újraindult, túláramot kapott 18V. Szétszedtem a generátort és a feszültségszabályzó egyik kommutátora és a szénkeféje el volt kopva. Új feszszab ,és a kommutátor felszabályozása után működik a töltés rendesen.
Jó szerelgetést!