Lacza fórum hozzászólásai
« előző123következő »

Lacza Elküldve: 2013-08-27 23:59 Belsõ

Tegnap megkerestem a környék legmeredekebb utcáját (30%-os) és toltam egy-két felfelé sprintet és lefelé tolatva fékezgetve eresztgetőst, de nem értem el semmit a fékek elmelegítésén és úgy általában az autó extra kopásán kívül...
Végül maradt a szétszedős téma, ami viszonylag könnyen ment, csak ugye meg kellett vágni a szellőző csatornát, mert egyben van begyógyítva.
Viszont most már tudom, hogy oldaltól függően combos (nálam a vezető ülés alatt volt, szóval jobb) kanyarban gyorsulással kellett volna próbálkoznom, mert szép ív van a szellőzőben.

Lacza Elküldve: 2013-08-26 16:53 Belsõ

tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.

Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?


tolass jó gyorsan, egy semleges úton, ahol nem okozol bajt, oszt satu fék, majd kicsúszik hátra a telefon nekem ez logikus


Na ezt már nekem is sikerült összehozni,próbáltam én is mindennel kipiszkálni de reménytelen volt aztán jött a tolatós megoldás és az bejött!


Az a baj, hogy szerintem nagyon előre csúszott. A tolatóst is próbáltam már (bár nem több százszor, csak párszor), meg felmásztam Hűvösvölgyből a Normafára intenzív gyorsításokkal tarkítva, meg úgy tolattam be a mélygarázsba ütemes fékezésekkel, hátha felveszi a ritmust, de semmi hatás. Még mondjuk próbálkozom ezekkel, de ha valakinek lenne ötlete legalább arról, hogy milyan alakú a vezető ülés alatti szellőző cső, akkor rámennék a horgászós témára is, hátha... Előre is köszi!

Nevetséges az egész, de úgy látszik tényleg nem egyedi! Mindenkinek ajánlom valami védekezés létesítését a nyílásra! A második eset megoldását nem szeretném
http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=441369
http://atom.blog.hu/2010/07/02/iphone_es_bmw

Lacza Elküldve: 2013-08-26 00:27 Belsõ

Sziasztok,

gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.

Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?

Lacza Elküldve: 2013-04-26 11:25 Business rádió kérdés

pupika írta: Sziasztok!

Két kérdésem is lenne:

- Venni szeretnék egy kihangosítót a kocsiba a dension iphone-t szeretném, azt rá lehet kapcsolni, hangolni simán az e 46 2000/12 autóba? Business cd van benne? Lehet triviális a kérdés de nem akarom poénból megvenni

- A hangszórót is ki szeretném cserélni az ajtóban vezető oldali + anyós (nem a kicsit) meg tudja vki mondani a pontos méretét, mert már kaptam itt két választ is.

köszi a választ előre is


Sziasztok, a dension kérdéskörre engem is érdekel a válasz, ha tudja valaki, légyszi írja meg! Nevezetesen, hogy kezel-e business cd-s rádió cd tárat, ill. van-e AUX bemenete.

Lacza Elküldve: 2013-01-27 20:52 Heeelp...!

anubisz írta:
Lacza írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

gyújtó trafót cseréltem, de a hibatárolót nem tudtam törölni, így továbbra is világít a check engine lámpa. Gondolom csak műszerrel lehet törölni.
Budapesten (legjobb lenne 13. ker. környékén) van esetleg valakinek ilyenje?

üdv
Lacza


ha valóban trafó baja volt, akkor magátol elalszik majd. tudom, mert nekem is cserélni kellett. neparázz.


igen, mert nekem is mikor gyújtás hibát írt be, elalszik, csak vagy 8,10 indítás, leállás után, ha nem törlik, annyit kell várni. Ha tényleg az okozta én nem áll még fent a hiba.


Köszi, akkor várok türelemmel.


nekem is írt be sokszor égéskimaradást régebben, 1 ,5, 6 hengerbe, utána sokára, vagy 10x kellett leállnom a kocsival mire elaludt a lámpa magától, ha nem töröltem, szerintem neked is elalszik, ha meg nem lenne jó azt éreznéd, ha 1 henger újra nem megy.


Sajnos megint "itt vagyok".
Csere és kb. 20 indítás után elaludt a check engine, aminek igen örültem, majd 150 km megtétele után a következő indításnál már megint csak 3 henger megy és újra jelez
Arra gondoltam, hogy szerzek hozzá gyertya kulcsot és kiderítem magam, hogy újra trafó gond van-e, vagy most a gyertya szórakozik. Viszont tartok kicsit tőle, hogy valami más lesz a baj, mivel már másodszor fordul elő.
Szerintetek okozhatja valami a trafók meghibásodását?

Lacza Elküldve: 2013-01-16 13:52 Heeelp...!

anubisz írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

gyújtó trafót cseréltem, de a hibatárolót nem tudtam törölni, így továbbra is világít a check engine lámpa. Gondolom csak műszerrel lehet törölni.
Budapesten (legjobb lenne 13. ker. környékén) van esetleg valakinek ilyenje?

üdv
Lacza


ha valóban trafó baja volt, akkor magátol elalszik majd. tudom, mert nekem is cserélni kellett. neparázz.


igen, mert nekem is mikor gyújtás hibát írt be, elalszik, csak vagy 8,10 indítás, leállás után, ha nem törlik, annyit kell várni. Ha tényleg az okozta én nem áll még fent a hiba.


Köszi, akkor várok türelemmel.

Lacza Elküldve: 2013-01-16 13:30 Heeelp...!

Sziasztok,

gyújtó trafót cseréltem, de a hibatárolót nem tudtam törölni, így továbbra is világít a check engine lámpa. Gondolom csak műszerrel lehet törölni.
Budapesten (legjobb lenne 13. ker. környékén) van esetleg valakinek ilyenje?

üdv
Lacza

Lacza Elküldve: 2012-11-12 11:19 Motorgenerál!

Ez egy érdekes dolog, mert nem egybevágó véleményeket hallottam, vagy csak a szóhasználatot kellene egységesíteni:
- a szerelőnél azt mondták, hogy van benne láncfeszítő, ami önmagában kevés, ha nincs benne átugrás gátló
- hozzá értő fórumos kollégák viszont azt mondták, hogy ebben a típusban alapból nincs láncfeszítő
Zoleenak köszönöm a tippeket, köztük találtam egy motort elfogadható áron!

jrtom írta: Ha benn van a láncátugrásgátló akkor nyogott lehetsz, de érdemes egy feszítőpatront is cserélni. Mennyi km van a tiedben Ferko?

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza






Lacza Elküldve: 2012-11-12 11:14 Motorgenerál!

Helló, az enyémben 218.000 van. Már amennyiben valós volt a 138000, mikor vettem 7 évesen...

Ferko írta: Szia!
Igen én is hallottam erről és azóta is félek tőle, mert nekem sajnos N40-es motorom van.
Mennyi km volt a kocsidba mikor ez történt ? Magyarul mikor számíthatok rá ?
Tudomásom szerint csak egy terelő lemezt építenek be meggátolva a lánc átugrását.
Vagy van még más is amit be kell rakatni ?
Köszi.




Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza




Lacza Elküldve: 2012-11-07 15:30 Motorgenerál!

Zolee írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza


igazából az ilyen blokkok nem véletlen eladók. ebben sajnos nincs is feszítő. nekem előtte sok közöm nem volt a BMW-hez ( most sem nagyon ), de akkor is hallottam már, hogy ez az N40-es motor kerülendő. én múltkor racing-bazáron is sok eladót láttam. nem tudom a forgalmiban hogy van feltüntetve, de ha tudsz, akkor N42 motort tegyél bele. vagy ha veszel egy N40-est, akkor rögtön rendeld meg hozzá a már utólag kapható feszítőkészletet.

Igazából a BMW-nek vissza kellett volna hívnia az összes N40-es blokkal szerelt autót, mert ez a lánc átugrósdi minden bizonnyal típushiba (korábban már volt tárgyalva a dolog)
Amúgy igazad van, én is gondolkodtam az N42-es blokkon...


Köszi a gyors választ nektek. Mikor megtudtam, mekkora a baj, egyből arra gondoltam, hogy itt az alkalom egy nagyobb motort beszerezni, csak kicsi utána olvasás után azt találtam, hogy hatalmas szívás az engedélyeztetés (időben és pénzben). Az N42-es típus azonosnak számít vajon? Mondjuk lehet mindegy, mert a forgalmiban szerepel a motorszám, ami tartalmazza a típust is. Mit tudtok az engedélyezésről, vagy hol lehetne utána járni?

Lacza Elküldve: 2012-11-07 11:11 Motorgenerál!

Sziasztok,

nem találtam jobb topicot, ezért ide írok.
Az történt, hogy az index visszahúzó rugó belevert a kartergázba...
Viccet félretéve elszakadt a láncfeszítőm, egyből ugrott is a lánc, mert nem volt benne gátló, eltörte a vezérműtengelyt, ami szétbarmolt maga körül pár dolgot. Eddig látom
most a problémák halmazát.

A lényeg: tud valaki bontott hengerfejet vezérműtengelyestül jó állapotban, jó áron E46 1.6 benzines N40B16AB motortípushoz?

Bármilyen infot szívesen látok!

köszi
Lacza

Lacza Elküldve: 2012-06-27 11:37 Csomagtartó nyitás

És van valami trükkje, hogy jön szét olyan állapotára, mint a képen van? (tömítést leszedem, az ok Magát a mikrokapcsolót nem próbáltad meg kiszedni és csak azt cserélni?

troooger írta: Nekem is volt ilyen gondom. Én vettem egy bontottat és mivel akkor nem volt olyan színben mint ami kellett volna, ezért a teljes belsö részt átraktam a régibe. Arra figyelj, hogy nem egyformák a belsö részek. Van kicsi és nagy kapcsolós rész. Ezt nem tudom másképp leírni. De remélem érted.


Lacza írta: Nekem nem jelez vissza a műszerfalon, kulccsal és távkapccsal is működik, csak kézzel nem, azt is okozhatja egy ilyen szakadás? Pontosan hol keressem?

jrtom írta: Nézd meg Te is az átvezetőkábeleket!

Lacza írta: Sziasztok,

úgy tűnik tönkre ment a csomagtér nyitó mikrokapcsolója. Kiszereltem, de nagyon úgy tűnik, hogy nem olyan egyszerű szétszedni és csak a mikrokapcsolót cserélni. Találtam róla egy ilyen képet, eszerint szétszedhető. Valaki kapott szét már ilyet? Mikrokapcsoló beszerzési forrást ismertek? Vagy bontottan érdemes az egészet venni és a fényezett elemet cserélni, amennyiben lehet?

köszi
Laci









Lacza Elküldve: 2012-06-26 09:09 Csomagtartó nyitás

Nekem nem jelez vissza a műszerfalon, kulccsal és távkapccsal is működik, csak kézzel nem, azt is okozhatja egy ilyen szakadás? Pontosan hol keressem?

jrtom írta: Nézd meg Te is az átvezetőkábeleket!

Lacza írta: Sziasztok,

úgy tűnik tönkre ment a csomagtér nyitó mikrokapcsolója. Kiszereltem, de nagyon úgy tűnik, hogy nem olyan egyszerű szétszedni és csak a mikrokapcsolót cserélni. Találtam róla egy ilyen képet, eszerint szétszedhető. Valaki kapott szét már ilyet? Mikrokapcsoló beszerzési forrást ismertek? Vagy bontottan érdemes az egészet venni és a fényezett elemet cserélni, amennyiben lehet?

köszi
Laci





Lacza Elküldve: 2012-06-25 22:39 Csomagtartó nyitás

Sziasztok,

úgy tűnik tönkre ment a csomagtér nyitó mikrokapcsolója. Kiszereltem, de nagyon úgy tűnik, hogy nem olyan egyszerű szétszedni és csak a mikrokapcsolót cserélni. Találtam róla egy ilyen képet, eszerint szétszedhető. Valaki kapott szét már ilyet? Mikrokapcsoló beszerzési forrást ismertek? Vagy bontottan érdemes az egészet venni és a fényezett elemet cserélni, amennyiben lehet?

köszi
Laci

Lacza Elküldve: 2012-05-16 20:19 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Sziasztok,

sedan tulajdonosok találkoztatok azzal a jelenséggel, hogy nagy eső, vagy autómosás után közvetlenül felnyitva a csomagtartót, befolyik a víz a csomagtérbe? Az ütközésig nyitás következtében vízszintesbe kerül a lámpás rész és a búra illesztésénél lévő kis perem alatt megálló víz szépen becsöpög a kárpitra. Szétszedtem a hátsó lámpát, de a tömítés hibátlan, valószínűleg a eleve a kialakítás a ludas.

Valaki tapasztalt már ilyet? Ötlet?

előre is köszi
Lacza
« előző123következő »