Lacza fórum hozzászólásai

Lacza Elküldve: 2011-11-17 09:03 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

YELLOW írta:
Lacza írta:

Sziasztok!
Csak hogy jól értem-e: automata állásban van a lámpa, gyújtásra az angel eye kapcsolódik, ha besötétedik, akkor pedig az elalszik és a tompított világít, leállításkor minden elalszik. Így sikerült megoldani? Csak mert fél éve még mindenki dilisnek nézett ebben a topicban, mikor ilyen megoldást kerestem. De ezek szerint mégsem vagyok egyedül


mi a DRL-ről beszélünk. az utólagos AE nem használható DRL-nek. max ezért néztünk "hülyének" megoldani meg lehet sok mindent, de nem szabályos. az E39-ben is van gyárilag AE, de az csak helyzetjelző és nem nappali világítás. érti? saját felelősségre használd.



Hm... Pedig Coyote kolléga hozzászólásából nekem egyértelműen úgy tűnt, hogy ő is ezt szeretné, ezek szerint félre értettem. Vagy mindenki más. Nem számít. Januárban műszakizik az autó, utána megcsináltatom egy szakival, aztán beszámolok róla.

Végigolvasva a topikot, még nem derült ki számomra, hogy megoldható-e a következő: lámpakapcsolás automata módban, angel eye mindig világítson DRL-ként amíg a tompított fel nem kapcsolódik.

Valaki? Tipp ezzel kapcsolatban? Szeretném kényelmesen DRL-ként hasznalni az angel eyest, nappal lakott területen kívül.

Lacza Elküldve: 2011-11-16 20:20 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

gampetibor írta:
Coyote írta:
gampetibor írta:
Coyote írta:
gampetibor írta:
Coyote írta: Végigolvasva a topikot, még nem derült ki számomra, hogy megoldható-e a következő: lámpakapcsolás automata módban, angel eye mindig világítson DRL-ként amíg a tompított fel nem kapcsolódik.

Valaki? Tipp ezzel kapcsolatban? Szeretném kényelmesen DRL-ként hasznalni az angel eyest, nappal lakott területen kívül.


Nekem úgy kötötték be h amint a kulcsot 2. kattanásig fordítom onnantól kezdve világitanak az angyalszemek még ha nem is inditok rá akkor is és persze utánna is. Amikor pedig leállitom az autót és kiveszem a kulcsot még kb tiz másodpercig világit és csak utánna alszik el. És ehhez nem kell állitani a lámpakapcsolón hanem marad nulla álláson. Erre gondolsz?


Pontosan!

Tudnál segíteni részletekkel ezügyben? Nappal lakott területen kívül te is csak ezt használod? Szerintem elég erős a fénye, rá lehet fogni, hogy DRL


Persze, sötétedésig nekem csak az angyalszemek világítanak annyi kiegészítéssel, hogy a lámpakapcsolót helyzetjelző állásba fordítom h hátul is világítson valami. Tompítottat csak sötétben tolom rá. Egyébként sötétedéshez közeli szürkületben néz ki a legfaszábban a cucc. De nappal is simán látható, még jobban mint a gyári sárga, mert nekem LED-es van. Bekötésben sajnos nem igazán tudok segíteni mert nem én csináltam és nem is értek hozzá. Annyit tudok hogy a vezetékdobozba kötötték be a fehér vagy a sárga vezetéket valahova és annyi.



Köszi, utánanézek!
Egyébként nem tudom, hátul is kötelező a nappali fény? Nem csak elöl?
Az is jó lenne, ha folyamatosan fel lenne kapcsolva a helyzetjelző, csak kapcsolja le őket a gyújtás levétele... persze lehet, hogy ez bonyolultabb.

Vettem krómszínű irányjelző-izzókat is (borostyánsárga a fénye, de ha nem világít, akkor krómszínűnek látszik, nem sárgának!) Eszméletlen sokat dobott az autó megjelenésén az angel eyes-szal együtt...


Nem tudom hátul kell e, én fel szoktam nyomni abból baj biztos nem lesz. Nekem folyamatosan fel van kapcsolva és ha leveszem a gyujtást akkor kialszik, még a tompitott is. Szal nekem be lehet kapcsolva folyamatosan minden és nem kell kapcsolgatnom sosem, hanem egyszerűen leállitom és lekapcsolnak a lámpák maguktól pedig a lámpakapcsolo tompitotton vagy helyzetjelzőn marad. Ez azért is jó mert nem tudom felkapcsolva hagyni véletlenül sem a lámpát. Indexet én már régóta ilyet használok mert fehérek a buráim és abban nagyon bután nézett ki a sárga izzó.


Sziasztok!
Csak hogy jól értem-e: automata állásban van a lámpa, gyújtásra az angel eye kapcsolódik, ha besötétedik, akkor pedig az elalszik és a tompított világít, leállításkor minden elalszik. Így sikerült megoldani? Csak mert fél éve még mindenki dilisnek nézett ebben a topicban, mikor ilyen megoldást kerestem. De ezek szerint mégsem vagyok egyedül

Lacza Elküldve: 2011-08-01 15:45 gyári cd-és rádió

Sziasztok!

Remélem nem lövök mellé nagyon a topiccal!
Az érdekelne, hogy van-e valakinek hasonló problémája és/vagy tudja-e valaki a megoldást:
Fóliázás után erősen lecsökkent a rádió adók vételi erőssége. Előtte sem volt az az atom
biztos, azóta viszont határozottan gyengült.

Mit évő legyek?

üdv
Lacza

Lacza Elküldve: 2011-07-12 20:47 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
anubisz írta:
Lacza írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok!

Végigolvastam a hozzászólásokat és 90%-ban tárcsákról van szó, betétről nem sok
Nekem most ajánlottak Brembo betétet hátra (13e/pár) a meglévő (talán gyári) tárcsához.
Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

üdv
Laci


szerintem gyári tárcsához vegyél gyári betétet. ha jól sejtem a Jurid a gyári beszállító, legalábbis a tiédhez igen.


Vajon melyik a keményebb, azt lehet tudni?


Juridot vegyél bele. itt van a választék,UNIX nál 10% engedményt kapsz.
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx
Értelem szerűen,a drágább az erősebb minőség.
Azt hiszem a Juridnál a 620 az erősebb minőség, de ugye az drágább,571959J-AS 620, 571959J 475, 571959D 260 Ezek a minőségi fokozatok vannak első pofákba a JURID márkánál a kocsidhoz. Neked bőven megfelel a sima J 475 ős, az 13000, 1,6 motorhoz mit akarsz még.
Amúgy a tiedhez a JURID 620 keménységűt írja.
http://bmwfans.info/parts/cata...ad_sensor/



így van, gyárilag a 620-as van benne


Köszi mindenkinek!

Lacza Elküldve: 2011-07-11 20:31 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok!

Végigolvastam a hozzászólásokat és 90%-ban tárcsákról van szó, betétről nem sok
Nekem most ajánlottak Brembo betétet hátra (13e/pár) a meglévő (talán gyári) tárcsához.
Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

üdv
Laci


szerintem gyári tárcsához vegyél gyári betétet. ha jól sejtem a Jurid a gyári beszállító, legalábbis a tiédhez igen.


Vajon melyik a keményebb, azt lehet tudni?

Lacza Elküldve: 2011-07-11 16:23 Féktárcsa és fékbetét

Sziasztok!

Végigolvastam a hozzászólásokat és 90%-ban tárcsákról van szó, betétről nem sok
Nekem most ajánlottak Brembo betétet hátra (13e/pár) a meglévő (talán gyári) tárcsához.
Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

üdv
Laci

Lacza Elküldve: 2011-07-07 13:55 Hangszóró infó

Korábban én is érdeklődtem ezen a topicon, hogyan lehetne nem túl nagy ráfordítással, meg munkával nagyobb, szebb hangot kicsikarni az autóból. Én sem akartam cserélni a fejegységet. Kaptam is egy tippet első hangszóróra: mac audio pro flat 2.16

Jelentem: kicseréltem (sok küzdelem árán: beépítő keret, kis reszelés itt, kis házi barkács ott)és nem lett (számottevően) jobb! A magas szebben, tisztábban szól, a mélyet és az egész új szettet viszont halkabbnak és kevésbé erőteljesnek hallom.

Szóval az én tapasztalatom, hogy csak a (elsővel próbálkoztam) hangszóró cseréje nem éri meg a fáradtságot/pénzt. Aki skót, vagy ragaszkodik a kinézethez, érje be azzal, amit a gyári szett nyújt! Egyelőre én is ezt teszem. Aztán később ki tudja...

Lacza Elküldve: 2011-06-24 15:17 Heeelp...!

Robinson írta:
anubisz írta:
Arról nem is beszélve,hogy én ugyan kit támadok itt le? Azzal amit én írtam oda?


Már bocs, de pont azt írtam, hogy NEM gondolom letámadásnak amit írtál... de lelked rajta. De érzékenyek vagyunk. Azért meg már meg ne haragudjon a világ, hogy megkérlek hagyd el a káromkodást. A helyesírásod miatt most szóltam be mindösszesen másodjára, azt is csak a káromkodás miatt, így egy kicsit erősnek tartom, hogy állandóan azt figyelem


Köszönöm, hogy a védelmetekbe vettetek, de egyébként én sem éreztem semmi támadást anubisz kolléga hozzászólásában. Egészen az utolsóig, mikor a gugli használati képességeimet feszegeti Egyébként azt sem vettem magamra, mert hogy próbáltam ott is infot keresni. Az alkatrész keresőt pedig én is ismerem, csak azt nem tudom, mi okozhatja a hibát, mit kell cserélnem. Mindegy.

A lényeg, hogy köszi az építő hozzászólásokat. Beljebb egyelőre nem vagyok: próbálkozom.

Lacza Elküldve: 2011-06-23 16:25 Ablaktörlõ víztartály

No, akkor hátha itt sikerül választ kapni :9

Sziasztok!

Ereszt az ablakmosó tartályom. Eddig egyáltalán nem tapasztaltam, most meg hirtelen
elkezdte. A szivattyú csatlakozási pontjáig meg le a szint, szóval gondolom ott lehet
a baj, nem a tartály lyukadt ki.
Valakivel fordult már elő hasonló? Lehet vajon csak tömítést cserélni, vagy szivattyút,
vagy csak kompletten?

Lacza Elküldve: 2011-06-23 16:21 Heeelp...!

Robin68 írta:
Lacza írta: Sziasztok!

Nem találtam megfelelő topicot, itt pedig mostanában pörög az élet.

Ereszt az ablakmosó tartályom. Eddig egyáltalán nem tapasztaltam, most meg hirtelen
elkezdte. A szivattyú csatlakozási pontjáig meg le a szint, szóval gondolom ott lehet
a baj, nem a tartály lyukadt ki.
Valakivel fordult már elő hasonló? Lehet vajon csak tömítést cserélni, vagy szivattyút,
vagy csak kompletten?

Ablaktörlõ víztartály
Ez az a topik
(mint a Google, a kereső is a barátunk - jobb felső sarok - )


De hát az ablakmosónak van víztartálya, nem az ablaktörlőnek
Előbbivel kerestem is, de nem volt találat. Már várom a gondolatolvasó keresőket,
addig is a hiba az én készülékemben van
Köszi!

Lacza Elküldve: 2011-06-23 16:01 Heeelp...!

Sziasztok!

Nem találtam megfelelő topicot, itt pedig mostanában pörög az élet.

Ereszt az ablakmosó tartályom. Eddig egyáltalán nem tapasztaltam, most meg hirtelen
elkezdte. A szivattyú csatlakozási pontjáig meg le a szint, szóval gondolom ott lehet
a baj, nem a tartály lyukadt ki.
Valakivel fordult már elő hasonló? Lehet vajon csak tömítést cserélni, vagy szivattyút,
vagy csak kompletten?

Lacza Elküldve: 2011-05-16 09:30 Inspekcios km számláló: hogyan mûködik?

ute107 írta: Sajnos nem tudom! Valaki több infót???


Az inspekcióról mondta nekem egy szervizes, hogy elégetett üzemanyag mennyiségével arányosan csökken a km, ill. közeledik a dátum, akinél úgy van beállítva.
A többiről sajnos nem tudok.

Lacza Elküldve: 2011-04-22 11:26 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Robin68 írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
Robin68 írta: Azt azért ne hagyja ki senki a számításból mielőtt az utólagos Angel Eyes karikákit szeretné "nappali fényként" használni, hogy közel nincs meg az a fényereje a magas fényerővel hirdetett ledes karikáknak sem mint a gyári nappali fényeknek. Hivatalosan 21 Watt fényerőt kell produkálnia illetve ennek megfelelő fényerőt kell kibocsájtania és a világítást bekapcsolva le kell csökkennie 5 Wattra, azaz a helyzetjelzővel egyenértékűnek kell lennie.
Ha esetleg nem helyesek az információim akkor szívesen várom én is a pontos választ
Mindenesetre én tuti nem kezdek bele a Homasitás tuningba a lámpáim terén csak azért mert ez az új trendi......


Ezt nem vágom,most lehet én olvastam el valamit. Valaki 'nappali fényként' akarja használni az angel eyet? Azt mégis hogy? Az csak helyzetjelzőként lehet használni,mert lófaszt nem világít előre és nagyon nem elég a fényereje! Én is csak azért raktam bele,mert tetszik Lakott területen kívül felkapcs tompított és szeva


itt a LED-es Angel-ről van szó. gondolom abból indul ki a kolléga, hogy audi, és akkor mint azokban is, itt is nappali fényként lehet használni. Mondjuk ha úgy vesszük tudja ugyanazt a fényerőt, csak mivel E46-ban ez nem gyári így...


Én Lacza újonc klubtársunk hozzászólásából mertem következtetni, hogy nappali fényként szeretné használni a karikákat ha már nem akar nyúlkálni a lámpa kapcsolójához .
Különben ez nem csak az Audiból kiindulva van így, már egy ideje használja a ledes nappali fényt a Skoda is, igaz az csak az RS modelleknél, a Ford is és még más típus is. Ahol nem ledes fényt használnak ott 21w-os izzó van külön erre a célra vagy egyszerűen alapból a tompított fény már az indításnál felkapcsol, vagy a távolsági csökkentett módban. És meg lehet figyelni az újabb BMW-k karikáit mekkora fényerővel világítanak nappal fényszóró nélkül. De nem akarok ebbe belemélyülni mert innen már elviszi ezt a topikot. Én csak egy olyan infót próbáltam megosztani amiről tudomásom van (a munkahelyem révén ) .
Szóval maradjunk itt csak az Angel Eyes témánál



Legnagyobb tiszteletem minden fannak és hozzászólónak, de tényleg! Azt nem értem miért gondoljátok hülyeségnek, amit írok, de megpróbálom kifejteni, mire gondoltam.

2011.02.07-től minden új autót egy un. nappali menetlámpával (Daytime Running Lights - DRL) kell felszerelni, amely automatikusan bekapcsol, ahogy a jármű elindul, függetlenül a napszaktól illetve a látási viszonyoktól. A DRL nem helyettesíti majd a tompított fényszórót, hanem új, enyhébb fényű lámpa lesz, amit a megszokott világítás mellé szerelnek be. Ha a sofőr sötétedéskor felkapcsolja a tompítottat, a DRL automatikusan kialszik majd.

Egyáltalán nem akarom a mocskos ingolstadtiakat majmolni!
Éppen ezért gondoltam arra, hogy az angel eye-t kellene alkalmassá tenni a feladatra.
Viszont össze szeretném kötni a fényérzékelős automata világítással.
Az újonnan gyártott bömösöknél vajon hogy oldják meg a kötelező DRL és az automata világítás együtt működésést? Ezt szeretném én is.

Lacza Elküldve: 2011-04-21 13:45 Hangszóró infó

DzsanniE írta:
DigitalSentiment írta: Sziasztok!

Valaki tudna nekem segíteni első hangszóró ügyében? Visszaolvastam ugyan a régebbi hozzászólásokat de úgy látom azokban fiatalabb autókról van szó. Az enyém 98as E46 320d sedan és nekem nagyon úgy tűnik, hogy csak 13-as megy be előre... :\ Ki is néztem egy Hertz szettet, de nem vagyok biztos benne, hogy a mélysége passzol. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném, mert addig nem kezdem el a berhelést!
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv:
Gergő




Tudnék neked ajánlani, mert én most rakattam be mindenhová új szettet.
Le is fotóztam mindent lépésről-lépésre. Ha gondolod e-mailben tudok küldeni.
A választásom a macAudio Pro Flat 2.16 -ra esett előre!
16,5 cm átmérőjű, mélysége 4,5 cm!!! Egy pár beépítőkarika kellett és pici műanyagigazítás, hogy pontosan passzoljon.
Javaslom, hogy minél szélesebb frekvenciatartományú szettet válassz!



Szia DzsanniE!

Engem is érdekelne a képes illusztráció a cseréről. Ha megteszed, hogy elküldöd mailben, azt megköszönöm (Elég az elsőkről, mert sedan-om van)!

Szerintetek a gyári business fejegységet meghagyva is érdemes lecserélni a hangszórókat, vagy azzal nem tudnak sokkal többet az újak sem?

Lacza Elküldve: 2011-04-21 10:49 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Bero írta:
Lacza írta: Sziasztok!

A hozzászólásokból és a netes hirdetésekből úgy látom, hogy eléggé kiforrott már az utólag beszerelhető ledes angel eye téma.
Nekem olyan felvetésem lenne, hogy automata fényszóróhoz lehetne-e úgy illeszteni, hogy a tompított bekapcsolódásakor kikapcsoljon? Így soha többé nem kellene fényszóró kapcsolóhoz nyúlnom

üdv
Lacza


WTF? Automata fényszóró? Neked nem sima foncsoros van? Vagy már raktál bele xenont? A kérdést nem nagyon értem..


Féltem tőle, hogy bénán fogalmaztam, bocs! Szóval sima foncsoros és nem úgy automata, hogy bevilágít a kanyarba, hanem a fényérzékelőnek köszönhetően magától felkapcsol
Viszont ugye nappal, lakott területen kívül kénytelen vagyok jelenleg manuálban használni. Ha sikerülne az angel eye működését nem a kapcsolótól, hanem magától a tompított bekapcsolásától függővé tenni, akkor hagyhatnám folyamatosan automatán, mert az angel eye és a tompított felváltva működnének fényviszonytól függően. Ez lenne a kérdés, hogy lehetséges-e.

@csatis1:
Hogyhogy nem kell? Ezt az ide vonatkozó hozzászólást találtam egy másik fórumon:
"A gyárilag nappali menetjelző fényes kocsikon nem is világít más alapból, csak a nappali fény.
Kritérium viszont, hogy vagy magában, vagy a helyzetjelzővel világíthat együtt a nappali menetjelző fény, tompított és országúti fény kapcsolásával ki kell aludnia."