Ez egy archivált weboldal! bővebben
Medvedisznoman fórum hozzászólásai

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-27 17:22 alufelni

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupera valyon rámegy csont nélkül 8x17" ET20 (E39 - M5) felni 225/45 gumival, vagy nagyon kilóg már?


szerintem kilóg, és tehermentesítő gyűrű is kell plusszban.
szerintem nem nézne ki jól,mert olyan ahtása lenne, mint valami off-road gépnek. de próbáljátok fel, az a biztos.


Csak készülök a tavaszra, nincs a közelemben ilyen felni. Gondoltam egyszerűbb megkérdezni, mint csalódni. Semmiképpen nem szeretnék olyat ami csak átalakítás árán megy fel az autóra, szívtam már ezzel eleget. Egy tehermentesítő azért még belefér

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-27 16:48 alufelni

Sziasztok!
E46 coupera valyon rámegy csont nélkül 8x17" ET20 (E39 - M5) felni 225/45 gumival, vagy nagyon kilóg már?

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-24 10:45 Mi lehet a baj?

Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom!

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-23 12:49 Mi lehet a baj?

Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-18 16:45 ELLOPTÁK!!!

[quote="jencispy"][quote="dbtibi"]
jencispy írta: Segítsetek!

MMH220

Volt - nincs

Bp. XI. kerület, Budaörs utcáról ellopták ma éjjel !!


Nagyon sajnálom! Nem nagy segítség, de hátha vezet valahova, www.autovadasz.eu. Itt jelentsd be az autót. Állítólag jópáran vadásszák a lopott autókat és nemegy elő is került már így. Talán szerencséd lesz. Fel a fejjel! Amúgy a Casco az egészet megtéríti?

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-18 16:07 Mi lehet a baj?

Sziasztok. Olyan gondom van, hogy menet közben kivillan a kézifék és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Ez naponta egyszer történik meg. Meg van még egy olyan, hogy 120-130 as tempó fölött erősen megemelkedik az autó zaja, valami olyasmi hang mintha bütykös terepgumival mennék. Nem tudom mennyire lehet ez alapján beazonosítani, de bízom a tapasztalatotokban. E46 318ci 143HP.
Köszönöm

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-15 17:49 riasztó?

nickname írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Elég fura kérdés lesz, de honnan tudhatom, hogy van-e riasztó az autómban? A CD lejátszó mellett villog egy kis piros LED, de az nem biztos, hogy az. E46 318ci 2003-as.


már visszább jó párszor le lett írva:

ha van ilyen dobozod fent a tetőn középen, akkor van gyári: bár nem tudom, hogy a coupe olyan-e mint a cabrio, hogy nem a tetőn van.



Néhány oldalt visszalapoztam, de nem láttam, ezért írtam inkább. Nekem nincs ilyenem, akkor esélyes, hogy nincs riasztó. Még megpróbálom feltörni egy csavarhúzóval, az a biztos.


Cabrionál hol van?


közben eszemnbe jutott, hogy amikor láttam coupe tetőkárpitot eladót, akkro azon is volt dobozka.
cabrio-ban a középboxban van valami, pontosan nem tudom, de ilyen koppanás érzékelő vagy mi, mert haver kérdezte, hogy nyitott tetőnél bedobott valami cuccot, oszt elkezdett rinyálni.


Na, akkor biztos nincs. Akkor rakatok bele. Majd visszaolvasok, biztos volt már szó erről is, hogy hl, meg milyet érdemes...
Köszi a segítséget


Rejtett kapcsoló és pont.



Az is megfordult a fejemben, meg a TATU is, csak nem sok fém cucc van a beltérben amire rá lehet kötni. Egy válózár mindenesetre biztos.

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-15 10:56 riasztó?

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Elég fura kérdés lesz, de honnan tudhatom, hogy van-e riasztó az autómban? A CD lejátszó mellett villog egy kis piros LED, de az nem biztos, hogy az. E46 318ci 2003-as.


már visszább jó párszor le lett írva:

ha van ilyen dobozod fent a tetőn középen, akkor van gyári: bár nem tudom, hogy a coupe olyan-e mint a cabrio, hogy nem a tetőn van.



Néhány oldalt visszalapoztam, de nem láttam, ezért írtam inkább. Nekem nincs ilyenem, akkor esélyes, hogy nincs riasztó. Még megpróbálom feltörni egy csavarhúzóval, az a biztos.


Cabrionál hol van?


közben eszemnbe jutott, hogy amikor láttam coupe tetőkárpitot eladót, akkro azon is volt dobozka.
cabrio-ban a középboxban van valami, pontosan nem tudom, de ilyen koppanás érzékelő vagy mi, mert haver kérdezte, hogy nyitott tetőnél bedobott valami cuccot, oszt elkezdett rinyálni.


Na, akkor biztos nincs. Akkor rakatok bele. Majd visszaolvasok, biztos volt már szó erről is, hogy hl, meg milyet érdemes...
Köszi a segítséget

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-15 10:41 riasztó?

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Elég fura kérdés lesz, de honnan tudhatom, hogy van-e riasztó az autómban? A CD lejátszó mellett villog egy kis piros LED, de az nem biztos, hogy az. E46 318ci 2003-as.


már visszább jó párszor le lett írva:

ha van ilyen dobozod fent a tetőn középen, akkor van gyári: bár nem tudom, hogy a coupe olyan-e mint a cabrio, hogy nem a tetőn van.



Néhány oldalt visszalapoztam, de nem láttam, ezért írtam inkább. Nekem nincs ilyenem, akkor esélyes, hogy nincs riasztó. Még megpróbálom feltörni egy csavarhúzóval, az a biztos.


Cabrionál hol van?

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-15 10:40 riasztó?

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Elég fura kérdés lesz, de honnan tudhatom, hogy van-e riasztó az autómban? A CD lejátszó mellett villog egy kis piros LED, de az nem biztos, hogy az. E46 318ci 2003-as.


már visszább jó párszor le lett írva:

ha van ilyen dobozod fent a tetőn középen, akkor van gyári: bár nem tudom, hogy a coupe olyan-e mint a cabrio, hogy nem a tetőn van.



Néhány oldalt visszalapoztam, de nem láttam, ezért írtam inkább. Nekem nincs ilyenem, akkor esélyes, hogy nincs riasztó. Még megpróbálom feltörni egy csavarhúzóval, az a biztos.

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-15 10:20 riasztó?

Sziasztok!
Elég fura kérdés lesz, de honnan tudhatom, hogy van-e riasztó az autómban? A CD lejátszó mellett villog egy kis piros LED, de az nem biztos, hogy az. E46 318ci 2003-as.

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-13 15:10 Használati útmutató

feco7939 írta:
Medvedisznoman írta:
jencispy írta: Sziasztok.

Kértem a BMW-től magyar manualt, és elküldték postán, ide feltettem:
BMW e90 e91 LCI iDrive Manual HUN



Szia!
Nekem is szükségem lenne egy ilyenre.
Hogyan lehet igényelni? Elég telefonon, vagy személyesen? Kérnek valami papírt az autóról?


E46-ról nem küldenek, én is próbáltam, az jött vissza, hogy ez nincs meg nekik digitális formában, és nyomtatott formában sem tudnak küldeni, egyébként fent van a Weboldalon, hogy csak a 2004 után gyártott autókra biztosítják. Erre beszereztem egy 2005-ben gyártott E46 alvázszámát, erre is ugyanaz a válasz jött mint a 2002-esre.

De ha itt a főoldalon lejjebb lapozol, a letöltéseknél megtalálod az E46 Magyar Kezelési Kézikönyvét beszkennelt változatban.





Igen, az már megvan, csak gondoltam hátha van egy eredeti is, végülis az van beszkennelve.

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-13 07:39 Használati útmutató

jencispy írta: Sziasztok.

Kértem a BMW-től magyar manualt, és elküldték postán, ide feltettem:
BMW e90 e91 LCI iDrive Manual HUN



Szia!
Nekem is szükségem lenne egy ilyenre.
Hogyan lehet igényelni? Elég telefonon, vagy személyesen? Kérnek valami papírt az autóról?

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-12 11:46 Elsõ lámpák

MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
Jogos! Nem akarok én ezen spórolni, a fixre állítás csak legvégső megoldás és az is csak a keddi műszaki vizsga erejéig. Mindenesetre bízom benne, hogy meg lesz a baj és kerül, amibe kerül meg fogom csináltatni. Nem szeretem, ha valami nem működik úgy ahogy kell.


Műszakin nem hiszem, hogy ezzel foglalkoznak.


Állítólag, ha a szintező szar, az nem baj, csak normálisan világítsanak. Már így is csúszott egy hetet a forgalomba helyezés, inkább nem kockáztatok.

Medvedisznoman Elküldve: 2013-12-12 11:32 Elsõ lámpák

MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


1: nézzétek meg azt, hogy menet közben járó motornál valaki nézi a lámpát, aztán vagy ketten üljenek be hátra, esetleg a csomagtartó peremére (kinyitva). ha mozog, akkor szabályoz.
2: azért mondom ezt, mert vannak országok, ha jól emlékszem, ahol más a beállított értékek, azaz alapból lentebb világít. az alap beállítást manuálisan kell elvégezni a lámpatesten a belső részén, ezt műszakiztató helyen meg tudják csinálni. vagy épp lámpát cseréltek, és sok esetben gyárilag alacsonyra vannak állítva, így beszerelésnél nem vajítasz el senkit, ha meg nem látsz úgyis elviszed beszinteztetni. az automata állítás, csak minimálisan állít, a súlypontoktól, terhelés következtében bekövetkező szint különbségek függvényében.


Minimálisan állít a szintszabályzó??? Az enyémnél 10m-re világított, néha-néha szintezett csak, aztán jött ez a baromság, hogy munkából hazamenet már tök sötét van és megelégeltem. Kerék leszed, szintszabályzó "kutyacsontja" nem törött, így kiszereltem a szabályzót, csatlakozót rajta hagyva kézzel megmozgattam, semmit nem reagált. Vettem egy újat, beszereltem, azóta mintha egy fénycsőben közlekednék, és lámpa állító csavarokhoz hozzá sem nyúltam.

Ui. Nagyon fontos, hogy előtte ellenőrizd a szintezőket, mert ha az beszart, akkor a legalacsonyabb állásba pozicionálja magát!


Elvittem szerelőhöz, hibakódot is generált a dolog. Alaposabban megnézi, aztán kiderül. Én nem akartam piszkálni, mert nem értek hozzá. A lényeg, hogy nem szintez. Ha nagy a baj, akkor kézzel beállítja úgy hogy a műszakin átmenjen, aztán jövőre foglalkozunk vele.



Pont ezért írtam, hogy vigyázz vele, mert ha szar a szintező és feljebb állítjátok max értékhez közel, és mondjuk gondol egyet és elkezd szintezni, lehet hogy nem fogja tolerálni és leszakít valamit a lámpában, de nem tudom. Nem akarsz sokat beleölni, akkor vegyél bontottat vagy tedd le az autót, mert úgy ne menj ki az utakra, hogy a Marsot világítja a fényszóród, mert lehet pár embernek nem fog tetszeni.


Jogos! Nem akarok én ezen spórolni, a fixre állítás csak legvégső megoldás és az is csak a keddi műszaki vizsga erejéig. Mindenesetre bízom benne, hogy meg lesz a baj és kerül, amibe kerül meg fogom csináltatni. Nem szeretem, ha valami nem működik úgy ahogy kell.