Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-12 20:54 Belsõ
kínából pedig 20Ft-ért lehet venni darabját

elég jó cucc. ha nedvesebb, jobban kopik, de jobban csúszik. és tényleg olyankor nem kell szinte erőt sem kifejteni.
[/quote]
Az akkor még jobb.
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-12 20:54 Belsõ
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-12 17:00 Belsõ
Medvedisznoman írta: Heló!
Ma egy kicsit kisérleteztem egy speckó szivaccsal az üléseken. Eddig csak retkes cipőn bizonyított, gondoltam a beltérben sem okoz kárt.
Előtte:
Közben:
Utána:
Ha valakit érdekel, akkor Suprawisch Schmutz Radier Schwamme a neve és az Aldiban lehet kapni.
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-12 16:57 Belsõ
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-12 16:50 Belsõ
Papika írta: Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, most raknám be a könyöklős boxot az autómba.
Viszont előtte más kiadás volt benne. Ez ugye nem lehet akadály?
Oda lehet fogatni simán a padlóhoz a könyöklő alsó vázát? bár nem láttam csavarnak helyet, ezért furcsa ez az egész.
Előre is köszönöm.
Üdv, András
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-12 10:58 Elsõ lámpák
YELLOW írta:Medvedisznoman írta:YELLOW írta:Medvedisznoman írta:YELLOW írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).
vagy szórjunk bele "rizsát" nem?(nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig
Számítottam rád!
próbáltam nem okozni csalódástmelóhelyen annyi szilika gél van, hogy csak na. de több féle kivitelben is, tehát ami nem csak gél. ilyen elég jó méretes zacsikban. mármint nem cipős méretben. hanem kb 5-10x nagyobbak.
viszont szerintem vigyázni kell. mi azért tesztelgettük vízben. ha elég párát bevesz, akkor tud csúnyán is kinézni. pl volt olyan, hogy teleszorták a zsebem. mentem, még a budiban is az pergett belőlem, aztán csak úgy csapkodott ki, ahogy érte a víz. durranta másik poros változat, vagyis apróra darált szilika szerű, az meg összeáll keménnyé, mint az Intul a bakterházban a gombóc
Ennél jobb hasonlatot magam sem írhattam volna.
Azért a cipősdobozos zsákocskát mondtam, mert a legtöbb háztartásban ilyen formában fordul elő.
Ezt amúgy nagyon értettem, hogy mi történt a szilikával a zsebedben?
nem a zsebembe. csak ebleszórták "pojénból". aztán a wc-n, ahogy pergett le rólam, és beleesett a vízbe, akkor pattogott. nem mind, de jó sok. a másik fajta, ami örlemény, az konkrétan valami anyag, nem ilyen mű valami, az meg ilyen kikeményedett valamivé áll össze. felveszi a nedvességet, aztán... úgy marad.
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 22:38 Elsõ lámpák
Tomi88 írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).
Szia!
Én megrendeltem a gyári tömítéseket, amik reményeim szerint hamarosan bekerülnek és megszüntetik a problémát. Ellenőrizni fogom az izzók foglalatát, meg a mögöttük lévő kupakokat is, hogy rendesen zárnak-e.
Ha esetleg tudtok még olyan részt, ahol tömítetlen lehet a lámpa, örülnék ha megírnátok, mert szeretném véglegesen felszámolni a pára témát.
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 22:34 Elsõ lámpák
YELLOW írta:Medvedisznoman írta:YELLOW írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).
vagy szórjunk bele "rizsát" nem?(nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig
Számítottam rád!
próbáltam nem okozni csalódástmelóhelyen annyi szilika gél van, hogy csak na. de több féle kivitelben is, tehát ami nem csak gél. ilyen elég jó méretes zacsikban. mármint nem cipős méretben. hanem kb 5-10x nagyobbak.
viszont szerintem vigyázni kell. mi azért tesztelgettük vízben. ha elég párát bevesz, akkor tud csúnyán is kinézni. pl volt olyan, hogy teleszorták a zsebem. mentem, még a budiban is az pergett belőlem, aztán csak úgy csapkodott ki, ahogy érte a víz. durranta másik poros változat, vagyis apróra darált szilika szerű, az meg összeáll keménnyé, mint az Intul a bakterházban a gombóc
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 22:28 Megvegyem? Vegyek ilyet?
TomyMU írta: Köszönöm a segítségeket, és a cikket is, hasznos volt számomra, kb. énis ugyanilyen helyzetben voltam mikor eladtam a Golfot (650re volt feltéve, telefonba már ment az alkudozás hogy 550ért elviszik, volt olyan akik eljöttek és csak a hibákat keresték, amit ugye nem nagyon találtak, vagy ha volt leirtam, és 580...kiröhögtem őket és megköszöntem a fáradtságukat)
Visszatérve a témára, az 1est nem családi autónak venném természetesen, haveromnak amugy van egy 1es bömös, csak neki kicsit újabb mint amit belinkeltem (2013-as az övé), 1.6 benzin, és elég jól is megy szerintem mert vezettem már (vegyesbe kb. 6lityit eszik neki), de 2.0 benzinesben is gondolkodtam, mondjuk egy 6 sebességes váltóval, azt mondják legalább 1 literrel kevesebbet eszik a gép ha van egy 6. fokozat is. Nem vagyok az a széthajtós fajta, szóval elég lenne az 1.6, bár sokan mondták hogy gyenge, de hát kinek mi a gyengeAz 1.4-es motor után nekem biztos nem lesz az, de kipróbálom nagyobb motorral is, mondjuk a fogyasztás sosem az autón múlik, hanem a jobb lábon
![]()
A következő kérdésem, Pesten belül melyik BMW-s szervíz megbízható? (ahol mondjuk nem bunkók és lenézőek)
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 14:50 Elsõ lámpák
YELLOW írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).
vagy szórjunk bele "rizsát" nem?(nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 12:25 Megvegyem? Vegyek ilyet?
TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181
Ez a 3as szerintetek megér ennyit?
Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156
Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-11 11:15 Elsõ lámpák
Medvedisznoman Elküldve: 2016-02-01 11:20 Akkumulátor
Bitu79 írta:Medvedisznoman írta:hil írta:Medvedisznoman írta:YELLOW írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik)
Köszönöm!
kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.
Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.
Szia!
Attól, hogy az ablak nem mozdul (coupe), az ajtó simán nyitható.
Sajnos nem. Ha nem jön lejjebb akkor elakad az ajtó fölötti díszlécben, ami alá bekúszik becsukás után.
Így
Szerintem manuálisan nyitható az autó.Csak a kulcsot kell elfordítani a zárban...
Becseszne ha így tervezték volna meg.
Medvedisznoman Elküldve: 2016-01-31 16:52 Akkumulátor
hil írta:Medvedisznoman írta:YELLOW írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik)
Köszönöm!
kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.
Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.
Szia!
Attól, hogy az ablak nem mozdul (coupe), az ajtó simán nyitható.
Medvedisznoman Elküldve: 2016-01-31 16:36 Akkumulátor
YELLOW írta:Medvedisznoman írta:YELLOW írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik)
Köszönöm!
kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.
Jó a gondolat, de az ablak ilyenkor is felhúzva marad és akku nélkül nem fog lejjebb jönni, ergo nem tudom majd kinyitni az ajtót. Ja, és az akksi a motortérben van. Ez a baj.
jah vágomigaz.
ő szerezz ideiglenesen egy csere akksit, ha tudsz
Medvedisznoman Elküldve: 2016-01-31 16:25 Akkumulátor
YELLOW írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupéból szeretném kivenni az akksit egy 24 órás töltögetésre. A coupénál azonban van az az érdekesség, hogy ajtó nyitáskor lejjebb húzza az ablakot, enélkül az ajtó nem nyitható. Szóval, ha nincs akksi, nem jön lejjebb az ablak, nincs beszállás, nem lehet kinyitni a motorteret és visszatenni az áramforrást. Én legalábbis erre jutottam kis eszemmel, de ha tévednék, akkor javítsatok ki. Létezik valami trükk, vagy okosság erre, a nyitva hagyott motorháztetőn és a lehúzva hagyott ablakon kívül? (Lakótelepen lakom és az eső is esik)
Köszönöm!
kinyitod a motorteret. lezárod az autót. kiveszed az akksit, majd lezárod a motorteret. ennyi. utána majd kulccsal tudod nyitni manuálisan az ajtót, majd a csomagteret, és visszaszerel.