kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2021. december 27. hétfő, 16:49


kisskarex írta:
katonaza írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?


ki tudja mióta állt a bárdiban... ott nem fogják töltögetni. gyártás után ha fél évet áll, sokat ront a helyzeten. akku forgalmazó kisebb cégek töltik folyamatosan.


Sziasztok.
Az akksit vissza vittem egyenlőre felülvizsgálaton van majd visszakapom.
Viszont megmérettem a kocsit és valami 8W-ot fogyaszt ha nincs bekapcsolva semmi.
Riasztó nem volt bekapcsolva beltér lámpa nem ég viszont vmi szivjka az akksit.
Létezik hogy a beltérbe és a rendszámhoz rakott ledes égőket érzékeli rosszul az elektronika?Mióta tettem bele sima szofita izzókat,egy éjszaka alatt csak 0.08 volttal lett kevesebb a töltöttsége tehát nagyon minimálisra esett vissza.
Létezik hogy bezavar a ledes izzó?


Az akksi visszavitel előtt, vagy után tetted vissza a szofitákat?




Vissza vittem az akksit aztán vettem izzókat és kicseréltem.
Az akksit még nem kaptam vissza de ezzel a kölcsön akksival jónak tűnik igaz most
naponta használom.


katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 11% (8 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2021. december 16. csütörtök, 20:38


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?


ki tudja mióta állt a bárdiban... ott nem fogják töltögetni. gyártás után ha fél évet áll, sokat ront a helyzeten. akku forgalmazó kisebb cégek töltik folyamatosan.


Sziasztok.
Az akksit vissza vittem egyenlőre felülvizsgálaton van majd visszakapom.
Viszont megmérettem a kocsit és valami 8W-ot fogyaszt ha nincs bekapcsolva semmi.
Riasztó nem volt bekapcsolva beltér lámpa nem ég viszont vmi szivjka az akksit.
Létezik hogy a beltérbe és a rendszámhoz rakott ledes égőket érzékeli rosszul az elektronika?Mióta tettem bele sima szofita izzókat,egy éjszaka alatt csak 0.08 volttal lett kevesebb a töltöttsége tehát nagyon minimálisra esett vissza.
Létezik hogy bezavar a ledes izzó?


Az akksi visszavitel előtt, vagy után tetted vissza a szofitákat?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15571 pont) | Hozzászólások: 17392

Elküldve: 2021. december 15. szerda, 21:47


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?


ki tudja mióta állt a bárdiban... ott nem fogják töltögetni. gyártás után ha fél évet áll, sokat ront a helyzeten. akku forgalmazó kisebb cégek töltik folyamatosan.


Sziasztok.
Az akksit vissza vittem egyenlőre felülvizsgálaton van majd visszakapom.
Viszont megmérettem a kocsit és valami 8W-ot fogyaszt ha nincs bekapcsolva semmi.
Riasztó nem volt bekapcsolva beltér lámpa nem ég viszont vmi szivjka az akksit.
Létezik hogy a beltérbe és a rendszámhoz rakott ledes égőket érzékeli rosszul az elektronika?Mióta tettem bele sima szofita izzókat,egy éjszaka alatt csak 0.08 volttal lett kevesebb a töltöttsége tehát nagyon minimálisra esett vissza.
Létezik hogy bezavar a ledes izzó?


hát a LED-es izzó simán bekavarhat. sokaknak haloványan szokott világítani ilyen esetben.
én nagyon sokszor leírtam már, sok helyen, hogy ami nincs LED-esre tervezve, ott felejtsük már el! értem én, hogy divatos, de attól a 20 éves autó ugyanúgy 20 éves marad. még akkor is, ha csak rendszámtábla, vagy belsőtér világításról beszélünk.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2021. december 15. szerda, 21:32


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?


ki tudja mióta állt a bárdiban... ott nem fogják töltögetni. gyártás után ha fél évet áll, sokat ront a helyzeten. akku forgalmazó kisebb cégek töltik folyamatosan.


Sziasztok.
Az akksit vissza vittem egyenlőre felülvizsgálaton van majd visszakapom.
Viszont megmérettem a kocsit és valami 8W-ot fogyaszt ha nincs bekapcsolva semmi.
Riasztó nem volt bekapcsolva beltér lámpa nem ég viszont vmi szivjka az akksit.
Létezik hogy a beltérbe és a rendszámhoz rakott ledes égőket érzékeli rosszul az elektronika?Mióta tettem bele sima szofita izzókat,egy éjszaka alatt csak 0.08 volttal lett kevesebb a töltöttsége tehát nagyon minimálisra esett vissza.
Létezik hogy bezavar a ledes izzó?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15571 pont) | Hozzászólások: 17392

Elküldve: 2021. december 10. péntek, 18:00


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?


ki tudja mióta állt a bárdiban... ott nem fogják töltögetni. gyártás után ha fél évet áll, sokat ront a helyzeten. akku forgalmazó kisebb cégek töltik folyamatosan.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2021. december 10. péntek, 16:19


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15571 pont) | Hozzászólások: 17392

Elküldve: 2021. december 09. csütörtök, 20:06


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2021. december 09. csütörtök, 19:39


YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15571 pont) | Hozzászólások: 17392

Elküldve: 2021. december 08. szerda, 17:25


kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2021. december 08. szerda, 17:08


Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 11% (8 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2021. november 27. szombat, 10:05


YELLOW írta:
Tibus1 írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, amely a tél beköszöntével talán sok fórumtársnak lehet segítség!
Szóval, van egy 2012-es E90 318d/143 LE-s autóm, melyet télen nem használok ezért ideiglenesen kivonattam fél évre, és bekuckóztam a garázsba.
Első körben (villamossági szerelő javaslatára) a csomagtérben lévő akksiról levettem a negatív sarut.
Mivel nem fogom nagyon (semennyire) elővenni tavaszig a verdát tudomásom szerint az akksival is kéne valamit kezdeni a teljes lemerülés elkerülése miatt.
Vettem egy Bosch C3-as töltőt, melynek van AGM töltési funkciója is.
A napokban rá akarom kötni, majd olyan 2 havonta ezt megismételném, így talán az akksi jobban átvészeli a telet.
A kérdéseim: a motortérben lévő +/- csatikról töltsem vagy a csomagtérben lévő akksiról rácsíptetve a sarukra a töltőt?
Valamint az nem is kérdés talán, hogy akármelyik töltési lehetőséget választom az akksira illik visszakötni a negatív sarut...

Valamint egyéb téli praktikát szívesen veszek a fent leírtak tudatában

Köszönöm előre is!


vagy kiveszed az akksit és úgy töltögeted, vagy rajtahagyod a sarukat és úgy.
bárhonnan töltheted.
ha tud fenntartó töltést, akár rajta is maradhat.
de én azt mondanám 2 hetente, legkésőbb havonta tölteném. ilyenkor egy 24 órát rajta lehet hagyni.
persze sok minden függ az akku állapotától, mennyi idős, korábban hogy volt használva.
szerk.: egyéb praktika? talán fel lehet bakolni, kerekeket levenni. így nem húzza a futóművet annyira le. vagy csak annyira alábakolni, hogy a kerék még ne lógjon a levegőben, de az autó súlya se legyen rajta. egyéb esetben, érdemes meggurítani néha, ne torzuljon el a gumi. ha olyan a garázs, akkor szellőzés céljából, az ablakot is le lehet engedni picit. műanyag tank lévén a teletankolás nem lényeges. szerintem.


A proc vezérelt akksi töltőknek rendszerint van un. fenntartó töltés funkciója, az pont erre van: ősszel rácsatlakoztatod, tavasszal lehúzod.
- Pár hetente azért érdemes ránézni, mert ha időközben áramszünet volt, akkor a töltő nem kapcsol vissza automatikusan.

Én valódi prémium üzemanyaggal a tankban tenném el téli álomra.
- Benzinesnél pláne, de talán gázolajnál sem közömbös.

Ha vízszintes helyen tudod tárolni, akkor ne legyen behúzva a kézifék és a váltó ne legyen sebességben.
- Ha nem, akkor sem, old meg másképp.

Kormányzár ne legyen aktív, vagy mechanikailag tökéletesen feszültség mentes állapotban zárjon be.

Garázs min. hőmérséklet fgv-ben az ablakmosó folyadékra is figyelni kell.







Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2021. november 27. szombat, 10:28

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15571 pont) | Hozzászólások: 17392

Elküldve: 2021. november 27. szombat, 07:41


Tibus1 írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, amely a tél beköszöntével talán sok fórumtársnak lehet segítség!
Szóval, van egy 2012-es E90 318d/143 LE-s autóm, melyet télen nem használok ezért ideiglenesen kivonattam fél évre, és bekuckóztam a garázsba.
Első körben (villamossági szerelő javaslatára) a csomagtérben lévő akksiról levettem a negatív sarut.
Mivel nem fogom nagyon (semennyire) elővenni tavaszig a verdát tudomásom szerint az akksival is kéne valamit kezdeni a teljes lemerülés elkerülése miatt.
Vettem egy Bosch C3-as töltőt, melynek van AGM töltési funkciója is.
A napokban rá akarom kötni, majd olyan 2 havonta ezt megismételném, így talán az akksi jobban átvészeli a telet.
A kérdéseim: a motortérben lévő +/- csatikról töltsem vagy a csomagtérben lévő akksiról rácsíptetve a sarukra a töltőt?
Valamint az nem is kérdés talán, hogy akármelyik töltési lehetőséget választom az akksira illik visszakötni a negatív sarut...

Valamint egyéb téli praktikát szívesen veszek a fent leírtak tudatában

Köszönöm előre is!


vagy kiveszed az akksit és úgy töltögeted, vagy rajtahagyod a sarukat és úgy.
bárhonnan töltheted.
ha tud fenntartó töltést, akár rajta is maradhat.
de én azt mondanám 2 hetente, legkésőbb havonta tölteném. ilyenkor egy 24 órát rajta lehet hagyni.
persze sok minden függ az akku állapotától, mennyi idős, korábban hogy volt használva.
szerk.: egyéb praktika? talán fel lehet bakolni, kerekeket levenni. így nem húzza a futóművet annyira le. vagy csak annyira alábakolni, hogy a kerék még ne lógjon a levegőben, de az autó súlya se legyen rajta. egyéb esetben, érdemes meggurítani néha, ne torzuljon el a gumi. ha olyan a garázs, akkor szellőzés céljából, az ablakot is le lehet engedni picit. műanyag tank lévén a teletankolás nem lényeges. szerintem.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. november 27. szombat, 07:46

Tibus1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz Tibus1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2021. november 27. szombat, 07:33


Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, amely a tél beköszöntével talán sok fórumtársnak lehet segítség!
Szóval, van egy 2012-es E90 318d/143 LE-s autóm, melyet télen nem használok ezért ideiglenesen kivonattam fél évre, és bekuckóztam a garázsba.
Első körben (villamossági szerelő javaslatára) a csomagtérben lévő akksiról levettem a negatív sarut.
Mivel nem fogom nagyon (semennyire) elővenni tavaszig a verdát tudomásom szerint az akksival is kéne valamit kezdeni a teljes lemerülés elkerülése miatt.
Vettem egy Bosch C3-as töltőt, melynek van AGM töltési funkciója is.
A napokban rá akarom kötni, majd olyan 2 havonta ezt megismételném, így talán az akksi jobban átvészeli a telet.
A kérdéseim: a motortérben lévő +/- csatikról töltsem vagy a csomagtérben lévő akksiról rácsíptetve a sarukra a töltőt?
Valamint az nem is kérdés talán, hogy akármelyik töltési lehetőséget választom az akksira illik visszakötni a negatív sarut...

Valamint egyéb téli praktikát szívesen veszek a fent leírtak tudatában

Köszönöm előre is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15571 pont) | Hozzászólások: 17392

Elküldve: 2021. október 28. csütörtök, 19:02


joezeyoutube írta: Köszi.
Hátul van.
2 percet vártam csak. 20mA volt a Vectra C is 3 perc mulva, nem vártam 20 percet.
Vezetékeljem ki, mert a csomagtér nyitva volt, csak a zárat kattintottam be, hogy ne világítson.

YELLOW írta:
joezeyoutube írta: E46 M47204D4 Compact azaz 320D be milyen akkut vegyek? Rövid utak szeptembertől májusig, nyáron van használva hétvégente 2x100km t.
Igazábol minek autó kategória.
Melyik gyártó akkuja kis önkisülésű? 103mA nyugalmi áramfogyasztás az autónak normális?
Csomagtérzár bekattint, kp zár zárva, se bent se a csomagtérben nem megy a világítás, szivargyujtóban nincs semmi.
Ha normális akkor egy 72Ah akkut 720óra alauu nulára merír, de ugye elég ha 72Ah ból 55-60Ah nyi energia hiányzikmár nem indít, azaz 600 óra parkolóban és a full jó új telitöltött akku indításképtelen, 720 óra alatt mélykisülés, kuka.
103mA normális, mérte valaki?

Gyujtáskulcs 10 m re el volt cipelve 10 perc multán is ennyi.


mivel ha minden igaz elől van az akksi, így sokkal nagyobb nem fér be, talán 75Ah-s van, aminek a külső méretei, még beférnek. de lehet van már 85-ös is, amit összezsugorítottak
amikben hátul van az akksi, oda 90 feletti is elfér, és gyárilag van, a nagyon extrásokban. mondjuk mivel 20d, lehet hátul van az akksi... bár mivel compact... ezt nem is tudom.
ha gyárilag 75-ös volt benen mondjuk, akkor 85-ös simán mehet bele.
hogy mi fogyaszt? 100mA-t? hát ne rögtön nézd meg. hanem vagy 20 perccel leállítás után. és jobb ha az ajtók is zárva vannak, mármint távossal. kivéve, ha hátul van az akksi. ugyanis "nyitott" ajtóknál néha feléleszti magát az autó, és csekkolgat vezérlőket. de ha utólag került valami beszerelésre, az is fogyaszthat. a 100mA sok. pontosan nem tudom,de 20mA alatt kellene lennie kb.



most csak mondtam valamit. de ha pl megy a rádió az is kb 20 perc környékén kapcsol le. amire minden vezérlő sleep mode-ba megy, annak idő kell. azért írtam 20 percet. lehet 5 perc alatt is lemennek, de a 20 a biztos.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz joezeyoutube

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2021. október 28. csütörtök, 15:03


Köszi.
Hátul van.
2 percet vártam csak. 20mA volt a Vectra C is 3 perc mulva, nem vártam 20 percet.
Vezetékeljem ki, mert a csomagtér nyitva volt, csak a zárat kattintottam be, hogy ne világítson.

YELLOW írta:
joezeyoutube írta: E46 M47204D4 Compact azaz 320D be milyen akkut vegyek? Rövid utak szeptembertől májusig, nyáron van használva hétvégente 2x100km t.
Igazábol minek autó kategória.
Melyik gyártó akkuja kis önkisülésű? 103mA nyugalmi áramfogyasztás az autónak normális?
Csomagtérzár bekattint, kp zár zárva, se bent se a csomagtérben nem megy a világítás, szivargyujtóban nincs semmi.
Ha normális akkor egy 72Ah akkut 720óra alauu nulára merír, de ugye elég ha 72Ah ból 55-60Ah nyi energia hiányzikmár nem indít, azaz 600 óra parkolóban és a full jó új telitöltött akku indításképtelen, 720 óra alatt mélykisülés, kuka.
103mA normális, mérte valaki?

Gyujtáskulcs 10 m re el volt cipelve 10 perc multán is ennyi.


mivel ha minden igaz elől van az akksi, így sokkal nagyobb nem fér be, talán 75Ah-s van, aminek a külső méretei, még beférnek. de lehet van már 85-ös is, amit összezsugorítottak
amikben hátul van az akksi, oda 90 feletti is elfér, és gyárilag van, a nagyon extrásokban. mondjuk mivel 20d, lehet hátul van az akksi... bár mivel compact... ezt nem is tudom.
ha gyárilag 75-ös volt benen mondjuk, akkor 85-ös simán mehet bele.
hogy mi fogyaszt? 100mA-t? hát ne rögtön nézd meg. hanem vagy 20 perccel leállítás után. és jobb ha az ajtók is zárva vannak, mármint távossal. kivéve, ha hátul van az akksi. ugyanis "nyitott" ajtóknál néha feléleszti magát az autó, és csekkolgat vezérlőket. de ha utólag került valami beszerelésre, az is fogyaszthat. a 100mA sok. pontosan nem tudom,de 20mA alatt kellene lennie kb.