Motyka1148 fórum hozzászólásai

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-29 18:04 Motorgenerál!

negativ0001 írta: Az enyem 5000km utan 1L olajat eszik,de csupa olaj alul a muanyagpajzs. Omlik az olaj az olajszurohazbol. Azt is neztetek, habar az elegge szembetuno.
Kapcsoloszekreny es motor kozott?? Szimering?


A jövő héten megyek vissza, akkor megnézzük megint, sajna én nem nagyon értek hozzá...

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-29 17:50 BMW autókulcs

YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok!

Az 1 db rombusz kulcsom egyik pillanatról a másikra nem nyitja -zárja gombnyomásra az ajtókat. Mi lehet a gond? Lemerült az elem? Korábban volt egy E39 em, abban vmi olyasmi volt, h az elemcsere nem tarthat tovább mint... másodperc (már nem emlékszem hány másodperc). Itt is van ez a szabály? Vagy ez már teljesen más eset?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv




szerintem próbálj egy ilyet, ha csak egy távirányítós kulcsod van, akkor egyértelmű meddig tart a móka...

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


szerk.: a másik, ha rég nem mentél az autóval, akkor hajrá, menni kell vele és az akksi feltöltődik.


Az a baj hogy csak ez az egy kulcsom van... akkor eddig tartott a móka? Azaz nincs mit tenni? Kicsit dilettáns vagyok, azért kérdezek mindent 2 szer, mer ami nektek egyértelmű az nekem sokszor nem az.


NEM!!!!

ennyit csinálj még meg! (mivel csak egy kulcsod van)

E46 kulcs betanítás:

ajtók legyenek bezárva (nem zár szinten, csak becsukva) -> kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust



Szuper, ez bejött!!! Újra működik! )) Nagyon köszönöm! Mi lehetett a gond egyébként?


van, hogy néha elfelejti a kulcs az infókat. nem árt néha megcsinálni... lehet szervízbe ha viszed, mindig megcsinálják hivatalosan, ha ott van mind a két kulcs.


Ok, hát minden esetre nagyon köszönöm! Egyébként most hogy ez történt felmerült bennem h jó lenne legalább egy pótkulcs.. erre van vmi javaslatod?

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-29 17:08 BMW autókulcs

YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok!

Az 1 db rombusz kulcsom egyik pillanatról a másikra nem nyitja -zárja gombnyomásra az ajtókat. Mi lehet a gond? Lemerült az elem? Korábban volt egy E39 em, abban vmi olyasmi volt, h az elemcsere nem tarthat tovább mint... másodperc (már nem emlékszem hány másodperc). Itt is van ez a szabály? Vagy ez már teljesen más eset?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv




szerintem próbálj egy ilyet, ha csak egy távirányítós kulcsod van, akkor egyértelmű meddig tart a móka...

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


szerk.: a másik, ha rég nem mentél az autóval, akkor hajrá, menni kell vele és az akksi feltöltődik.


Az a baj hogy csak ez az egy kulcsom van... akkor eddig tartott a móka? Azaz nincs mit tenni? Kicsit dilettáns vagyok, azért kérdezek mindent 2 szer, mer ami nektek egyértelmű az nekem sokszor nem az.


NEM!!!!

ennyit csinálj még meg! (mivel csak egy kulcsod van)

E46 kulcs betanítás:

ajtók legyenek bezárva (nem zár szinten, csak becsukva) -> kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust



Szuper, ez bejött!!! Újra működik! )) Nagyon köszönöm! Mi lehetett a gond egyébként?

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-29 16:08 BMW autókulcs

[quote="vivaladiesel"]
Motyka1148 írta: Sziasztok!

Az 1 db rombusz kulcsom egyik pillanatról a másikra nem nyitja -zárja gombnyomásra az ajtókat. Mi lehet a gond? Lemerült az elem? Korábban volt egy E39 em, abban vmi olyasmi volt, h az elemcsere nem tarthat tovább mint... másodperc (már nem emlékszem hány másodperc). Itt is van ez a szabály? Vagy ez már teljesen más eset?



Elem nincs benne. Akkumulátor van...

cseréje:

YouTube videó

Köszi!

Ez nagyon hasznos volt! Üdv

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-29 15:21 BMW autókulcs

kempelen írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok!

Az 1 db rombusz kulcsom egyik pillanatról a másikra nem nyitja -zárja gombnyomásra az ajtókat. Mi lehet a gond? Lemerült az elem? Korábban volt egy E39 em, abban vmi olyasmi volt, h az elemcsere nem tarthat tovább mint... másodperc (már nem emlékszem hány másodperc). Itt is van ez a szabály? Vagy ez már teljesen más eset?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv



Azért én pár napig megpróbálnám manuálisan nyitni és zárni az autót és úgy járni vele, hátha tényleg csak fel kell egy kicsit tölteni az kis gombelem alakú akkut, mert ha még nem volt szétvágva akkor vízálló a kulcs és akár nyáron strandon is használhatod.

Ellenben ha egyszer szétvágod, akkor úgy már nem ragasztod össze...

Aztán ha nem jön össze, akkor vághatod, cserélheted....



Hétfő óta nem működik, pedig nekem munkaeszköz, szóval elég sokat járok vele..

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-29 15:20 BMW autókulcs

YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok!

Az 1 db rombusz kulcsom egyik pillanatról a másikra nem nyitja -zárja gombnyomásra az ajtókat. Mi lehet a gond? Lemerült az elem? Korábban volt egy E39 em, abban vmi olyasmi volt, h az elemcsere nem tarthat tovább mint... másodperc (már nem emlékszem hány másodperc). Itt is van ez a szabály? Vagy ez már teljesen más eset?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv




szerintem próbálj egy ilyet, ha csak egy távirányítós kulcsod van, akkor egyértelmű meddig tart a móka...

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


szerk.: a másik, ha rég nem mentél az autóval, akkor hajrá, menni kell vele és az akksi feltöltődik.


Az a baj hogy csak ez az egy kulcsom van... akkor eddig tartott a móka? Azaz nincs mit tenni? Kicsit dilettáns vagyok, azért kérdezek mindent 2 szer, mer ami nektek egyértelmű az nekem sokszor nem az.

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-29 13:21 BMW autókulcs

Sziasztok!

Az 1 db rombusz kulcsom egyik pillanatról a másikra nem nyitja -zárja gombnyomásra az ajtókat. Mi lehet a gond? Lemerült az elem? Korábban volt egy E39 em, abban vmi olyasmi volt, h az elemcsere nem tarthat tovább mint... másodperc (már nem emlékszem hány másodperc). Itt is van ez a szabály? Vagy ez már teljesen más eset?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv



Motyka1148 Elküldve: 2012-11-28 23:18 Motorgenerál!

YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


abban nem 200ezer van akkor.
főtengely szimering, szelepszár szimering csere. jobb esetben gyűrűsor csere, vagy a henger fal megmunkálása is. na de 200ezernél ez hihetetlen volna.


szerk.: hűtővized tiszta?


Azt nemtom, de megnézzük... miért? Abból mi derül ki?



ha a kipuff gáz szináből nem látszik, akkor nem kell motorgenerál.
ha a hűtővíz habos, zavaros olajos, akkor hengerfejes az autó. jobb esetben csak tömítés csere, ha nem, akkor blokk, hengerfej, stb csere.


Ok, köszi, akkor megnézzük!

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-28 23:16 Segítsetek!

YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
Sziasztok, nekem is ugyanezt jelezte ki a kijelző, rátettük a diagnosztikai berendezésre és a kormányszög elfordulás érzékelőt jelezte h hibás. A szaki azt mondta, hogy akkor csere, de ezek szerint lehet h csak le kell nullázni?
Előre is köszi!!!


jah


Ok, akkor megpróbáljuk... egyébként ez mit jelent? Mitől van h le kell nullázni és honnan lehet tudni hogy nem csere?


pl INPA-val lehet. kormányt egyenesbe tenni, és nyomni egy nullázást. ennyi kb. ha enniy volt, akkor nem jön a hiba többet.


Ok, akkor azt megpróbáljuk!

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-28 22:54 Segítsetek!

YELLOW írta:
Motyka1148 írta:
Sziasztok, nekem is ugyanezt jelezte ki a kijelző, rátettük a diagnosztikai berendezésre és a kormányszög elfordulás érzékelőt jelezte h hibás. A szaki azt mondta, hogy akkor csere, de ezek szerint lehet h csak le kell nullázni?
Előre is köszi!!!


jah


Ok, akkor megpróbáljuk... egyébként ez mit jelent? Mitől van h le kell nullázni és honnan lehet tudni hogy nem csere?

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-28 22:50 Motorgenerál!

YELLOW írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


abban nem 200ezer van akkor.
főtengely szimering, szelepszár szimering csere. jobb esetben gyűrűsor csere, vagy a henger fal megmunkálása is. na de 200ezernél ez hihetetlen volna.


szerk.: hűtővized tiszta?


Azt nemtom, de megnézzük... miért? Abból mi derül ki?

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-28 22:49 Motorgenerál!

minimal írta:
Motyka1148 írta: Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!


Nem szivárog el valahol? olajos az alja, esetleg ahol parkolsz nem szokott olajos lenni a talaj?



Eddig nem láttam h olajos lett volna a talaj, az alját meg még nem néztem.. viszont volt egy olajmosás, ahol látszik egy helyen h szivárog, de ott cseréltünk tömítést, de szte nem ez az igazi baj... (a kipufogó gáz színéből is látszik állítólag)

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-28 21:43 Motorgenerál!

Sziasztok, E46 316 ti, 2003 as kb 200e km-el és nagyon eszi az olajat (kb 5 - 600 km enként 1 L), a szaki szerint ez azért van mert már kopott a motor és ezért generálozni kell.

El tudná valaki magyarázni h ez pontosan mit jelent és mekkora költséggel jár?

Előre is köszi!!!

Motyka1148 Elküldve: 2012-11-28 21:37 Segítsetek!

YELLOW írta:
vk92 írta:
YELLOW írta:
vk92 írta: Sziasztok!
Ma beinditás után menet közben kigyulladt a kézifék visszajelző sárgán + középen a háromszög az is sárgán.Mi lehet a probléma ,légyszives segítsetek.

Attila


sok!

DSC-vel ami összefügg...
- lehet csak kormányszög elfordulás érzékelőt kell nullázni
- ABS jeladó ls hozzá való minden sallang, csatlakozók
- DSC tömb-ben lévő hiba
- és mivel a motorba is belepiszkál, így azon a környéken is...
- vagy épp a DSC biztije ment ki, vagy aminek köze lehet hozzá


Köszönöm szépen hát ez nem tul biztató....




annyira nem vészes... végig kell nézni a megfelelő biztiket, aztán diag. az ki mutatja jobb esetben a gondot, és lehet tényleg csak nullázni kell a szögelfordulás mérőt



Sziasztok, nekem is ugyanezt jelezte ki a kijelző, rátettük a diagnosztikai berendezésre és a kormányszög elfordulás érzékelőt jelezte h hibás. A szaki azt mondta, hogy akkor csere, de ezek szerint lehet h csak le kell nullázni?
Előre is köszi!!!