Oldboy fórum hozzászólásai

Oldboy Elküldve: 2008-12-03 08:10 Alufelni méretek

Köszi mégegyszer a válaszokat!
Még egy utolsó kérdés, ha már ilyen kiváncsi természet vagyok.
Az úgynevezett olasz "replika felni" mind egy kutya ( AEZ, DEZENT, ENZO stb. ) vagy van közöttük minõséginek is nevezhetõ, jobb anyag összetétel, más gyártás technológia stb. Illetve tök egyformák, csupán "vizuális" külömbság van közöttük.
Oldboy!

Oldboy Elküldve: 2008-12-02 18:58 Eladó alufelnik gumival

Hali Yellow, meg akit érdekel!
A Galériában, Tagok autói, 9-es blokk, Oldboy névnél raktam fel képet a lentebb hirdetett német MBN felnikrõl.

Oldboy Elküldve: 2008-12-02 18:49 Alufelni méretek

Köszönöm a gyors válaszokat!
Akkor már csak egy kérdésem van, a gumi méret 225/45R17-es, elméletileg melyik az ideális felni mérete szélességre : 7,5 - 8 - 8,5-es?
( Erre a gumira hozza mind a hármat a felnis cégek termék választéka. )
Oldboy!

Oldboy Elküldve: 2008-12-02 14:58 Alufelni méretek

Üdv!
Körbe rágott kérdés, de feltenném más "szemszögbõl".
Az E46-ra, alap 15 colos acélfelni esetében 195-ös gumival az ET 42 tudomásom szerint.
Kérdés 225-ös 17 colos szabályos váltó méret esetén mennyire lehet lemenni az ET számmal? Azért a fél kerék ne lógjon ki, de azért dögösen nézzen ki a szerkezet. Ki milyent használ, mi a tapasztalat.
Oldboy!

Oldboy Elküldve: 2008-12-02 08:00 Eladó alufelnik gumival

Üdv!
Majd megpróbálom "felbarkácsolni" a képeket. Az E39-en az Apróhirdetések rovatban van róla kép. A felnik külsõ peremén van egy-egy kis korróziós elváltozás, de durva patkázás, odaverõs karcok nincsenek, mondhatni hibátlan. A hátuljában bele van öntve a méret, a "Made in Germany" stb. Erõs felni, téli gumira való.

Ami a motort illeti én is futottam vele pár kõrt. Ez ilyen, hid el. Még a Wallis-ban is megkérdeztem egy "öreg" szervíz tanácsadót, õ is azt magyarázta, hogy ennek ilyen "dízeles" hangja van a valvetronic miatt. A Hõsök teri talin is volt egy ilyen motor, ugyan úgy "zakatolt" mint az enyém. ( Eltérések persze lehetnek egy 70-80 e. ill. 150-160 e. futott motor között, pláne ha nem egyforma stílusban nyomták a gázpedált.)
Oldboy!

Oldboy Elküldve: 2008-12-01 17:43 Eladó alufelnik gumival

Üdv!
Ha valakit érdekel téli gumihoz.
Eladó 4db német MBN márkájú BMW-re való alufelni 7,5x15-ös.
( Most 195x65R15 Michelin nyári gumik vannak rajta, 5mm-es profil mélységgel. ) Stílusa ötágú széles "küllõk". Fényképet tudok küldeni.
Egyben 50.000 Ft, csak a felnik 45.000 Ft.
Oldboy, 30-9624-235

Oldboy Elküldve: 2008-12-01 17:33 Ablaktörlõ lapát

Bömbölõnél tízért.
Tökéletes!

Oldboy Elküldve: 2008-11-19 07:38 Társalgó

Kerekítette, mint az "ötforintot".

Oldboy Elküldve: 2008-11-18 09:39 talalkozo

Üdv!
Mi elég késõn estünk be a talira, kérdés az lenne, hogy szóba került-e a BMW-és pulcsi, dzseki téma. ( Úgy rémlik Steve fut/futott vele pár kört a rendeléssel kapcsolatba. )
A másik téma a matrica lenne. December közepe körül tudna foglalkozni az NT a matrica "gyártással". Addigra jó lenne tudni, hogy mennyire érdekli a társaságot a dolog. ( Volt egy kis szervíz ügyem, akkor érdeklõdött Nikola Iván. Ha "elalszik a dolog" engem nem zavar, részemrõl többet nem eröltetem a témát. )
Oldboy!

Oldboy Elküldve: 2008-10-25 14:35 Benzin VS Dízel

Hurá újra indul a gumicsont!
Szerintem itt mindenki nagyon szereti azt, amije van és ez a lényeg.
( Persze lehet mindig jobbról ábrándozni, M5, Ferrari stb. )
Én az 540 mellé vettem egy 1800ccm compactot és valami okból marhára megszerettem, biztos bennem van a hiba.

Oldboy Elküldve: 2008-10-24 14:31 Ennyit a szervízekrõl!!!

Akkor folytatom a ritka emberek sorozatát : Az 540-et csont új fék tárcsákkal+pofák vettem, eladás elött lett cserélve, a vétel után semmi "új sumák" dolog nem derült ki.

Oldboy Elküldve: 2008-10-23 17:41 NT Autómatrica & ezzel járó kedvezmények

Az E46-osok, E46-os matricát fognak kapni.
( Csak mint írtam E39-es ötletre indult a dolog. )

Oldboy Elküldve: 2008-10-23 14:42 NT Autómatrica & ezzel járó kedvezmények

Üdv!
Mivel annó én kezdtem ezt a matrica dolgot ledumálni Nikola Ivánnal - E39-en régebb óta fenn van a dolog - mint "fõbünös" mégegyszer és utoljára :
1. Mindenki az alkatrész oldalról fogja meg a dolgot, világos, hogy az NT ezt domborította ki, mivel a szervíz óradíj eléggé behatárolt dolog. De, NT-nél sosem volt probléma a hozott olajból, alkatrészbõl.
2. Világos, hogy a matrica reklám a szervíznek, ha valaki az utolsó csiga-szöget is viszi - mert máshol ócsóbban megveszi - de beválalja a matrica dolgot, akkor is kaphat kedvezményt a "dologra" csak ez másképp lesz elszámolva, értékelve nála. ( Azért kiváncsi lennék, hogy hányan vállalnak be otthon maguk egy kuplung cserét, aut. váltó olaj cserét vagy bejött egy kis hibácska de ki kéne üttetni és még lehetne sorolni a komolyabb mûveleteket. Persze ez végül is egyéni tudás és szerszámozottság kérdése. )
3. Akinek van más tuti szerelõje az máshová viszi. Kinek a pap, kinek a papné.
Szóval ennyi, lehet ezt rágni mint a gumi csontot, de fölösleges szerintem, döntsön akit érdekel a dolog - matrica szavazás - oszt annyi.
Oldboy!

Oldboy Elküldve: 2008-10-21 11:50 Chip tuning

Okos dolgok, de egyértelmûen dízeleseké ez a fajta tuning világ.
YELLOW! A Tiba ajánlotta cég szerint 115LE-124LE, 175Nm-190Nm valamit biztosan számít. Még lehet, hogy én is elgondolkodok a dologról. ( Mondjuk az 540-nél 286LE-299LE, 440Nm-465Nm értékek már kevésbé érik meg a bele feccölést. )

Oldboy Elküldve: 2008-10-20 10:47 Chip tuning

Nem rossz táblázat, vezettem az E90 320d-ét, az különösen meggyõzõ volt, de itt az a kérdés, hogy benzines fronton mit lehet csinálni.
Lenti soraimhoz még annyit mégegyszer, annó én is futottam pár kört tuning ügyben az 1.6-os motorommal kapcsolatba, lehet "élénkinteni" egy picit, de csoda nincs. Persze megértem, hogy nem cserélgetjük csak úgy a BMW-ket mint az alsó gatyát, nekem is nagy dilemma volt. Végül is az 1.8-as motor hozzá értõen megpiszkálva már hozhat valamit, ezen a szinten sokat számít az a 200 ccm plusz ami alapból benne van az 1.6-hoz képest.