Pintyi86 fórum hozzászólásai

Pintyi86 Elküldve: 2013-03-03 22:03 Nem tudom mi a baja az autómnak

hil írta:
Pintyi86 írta:

Sziasztok !

Először is nem én néztem hülyének itt senkit és nem én nevettem először senkin hanem HIL !
Én szerelem vagy a wallis csak a kocsit, a wallisba azért nem vittem mert csak 4 nap múlva kaptam volna időpontot és nem a 4000ft szerelési díjért hanem azéért mert kellet a kocsi és idegesített ott megmutatták hogy csak 3 csavar fogja cseréljem ki én.
Nem nagyképűsködök ez az igazság ennyit keresek, és a kocsimba vagy jó minőségű utánagyártott alkatrészt veszek vagy gyárit.
Használtat soha ha nektek nagyképűség az , hogy nekem van pénzem meg venni az alkatrészt arról nem tehetek de ez az igazság akinek nincs rá az sajnos nem tudja meg venni akinek meg van rá az igen.

A kocsim igaz 2001-es évjáratú de 2004-ben vásároltam és nagyon bevált gép megvagyok elégedve vele most jött rajta ki komolyabb hiba csak és ez a kocsim olyan munka kocsim csak. 2004 ota most költök csak komolyabb összeget a BMW-re nekem elég a kis 1.6 os mert városba furikázok csak ellenőrzöm a területeket ahol dolgoznak az embereim.

A Luxus csajozós kijárós kocsim márkáját típusát azért nem írom le mert akkor lennék nagyképű.

Ernyit erről !

HA LEHET TÖRÖLJÉK AZ EGÉSZ FÓRUMOMAT BEJEGYZÉSEIMET. ÉS MÉG EGYSZER HA VALAKIT MEGBÁNTOTTAM VOLNA ELNÉZÉST SZIASZTOK.

Szia Pintyi86!
Csak azért válaszolok, mert megszólítottál: visszanéztem az előzményeket és a nevetés, már tisztelettel, de Tőled származik: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...103523#p23
Én általában nagyon ritkán teszek smilet az írásaimhoz, és akkor sem többet 2-nél. Ez évekre visszamenőleg ellenőrizhető.
Gondolom, de inkább a magam nevében írom, hogy örülök, hogy Neked olyan jól megy és elhiheted, irigy sem vagyok azért. Abban egyet értek Veled, hogy az anyagi helyzetet nem a köbcenti mutatja, nekem is elegendő az ami van, még évjáratban is, pedig megtehetném, hogy akár újat vegyek, de mint ismeretes, az autó a legrosszabb befektetés. Engem ugyan kissé megbántottál a pirossal kiemelt írásoddal, de ilyenekben feledékeny vagyok, spongyát rá.
Kívánok Neked a továbbiakra sok balesetmentes Km-t és sok szép élményt a Bömössel,
bye: hil (mint nemecsek)

ui: még annyit hozzátennék, hogy agy rossz DISA szelepet szívesen elfogadnék felboncolás céljából, hátha javítható. A magamét nem venném ki, mivel nincsen baja, de másnak már volt vele baja meg tán lesz is és hátha jól jönne akkor a segítség......







Szia !

az a lényeg nincs harag nincs balhé mert azt nem fórumnak hívjak hanem chetnek, a disa szelepet kidobtam de szerintem nem lehetett volna boncolni azt úgy ahogy van cserélni kell sajnos de ez csak az én véleményem.
de tudjátok mi a legnagyobb gáz újra kigyulladt a chek lámpa .
a baj a következő hol húz a kocsi hol nem ha nem éri el a üzemi hőfokot akkor meg 1-esbe padlógaz durrog vagy melegen padlógaz gondolkozik és csak utána húz. meg üresbe ha kirakom vagy kinyomom a kuplungot menetközbe az alapjárat le esik és le áll de ezt csak ritkán csinálja általában le esik 500ig utána rá dúsít vagy mi fel megy 900 majd vissza áll és táncol az alapjárat.
meg olyant csinál hogy a olaj lámpa beinditás után nem alszik el csak kb 30-60mp után de olaj meg van benne.
a önindító szarakodik de attól nem lehet szerintem, és a szelepfedélnél nyomja a olajat egy kicsit de szerintem az sem.
a gyertyák kormosak mind a 4 megtisztítottam és vissza raktam ma kiolvastam hibakód kiolvasóval p0170 hibakód ugyan az mint volt.
na erre varjatok gombot, mi lehet a baja eddig ami megvolt rajta : szívósor ház tömítés csere, üzemanyag szűrő csere, vezérműtengely holtpont jeladó csere, disa szelep csere, lambda szonda csere, aki tud okosat mondani az írjon mert ezt már nem hiszem el. cseréljem ki a légtömeg mérőt ? vagy a benzin nyomás szabályzót ? hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő ?

Pintyi86 Elküldve: 2013-03-03 20:57 Nem tudom mi a baja az autómnak

szotakdavid írta:
BarG írta:
anubisz írta:
hil írta:
Pintyi86 írta:

min nevettél jól nem érdekel ha át is basznak én ki tudom fizetni az a lényeg hogy működik és nem érdekel , hogy 100k fizetek a 5k meloért az a lényeg hogy el tudok menni melózni mert 18 embert foglalkoztatok és a kb 24h alatt vissza jött az ára. na ez a nevetséges öcsém !


Szia Pintyi86!
Már megbocsáss, de számomra némi bukfenc van a történetben: ha van miből kifizetned, mert mint írtad 24 óra alatt visszajött az ára, akkor mi a fenének Magad szerelted be, mert mintha azt említetted volna?

bye:hil



aki napi 100 ezret keres,az 316 os 2001 es BMW vel mászkál, pont ilyen a( Mogyar pogár )


Ott a pont!!!
Már majdnem írtam valami hasonlót, de szerencsére visszaolvastam, hogy leírtad, ami nekem is szemet szúrt.



Bolondok,hát persze h 316i,2001 napi 100E így nem keresi NAV A "HÜJE" csak nekem szúrt szemet??


Sziasztok !

Először is nem én néztem hülyének itt senkit és nem én nevettem először senkin hanem HIL !
Én szerelem vagy a wallis csak a kocsit, a wallisba azért nem vittem mert csak 4 nap múlva kaptam volna időpontot és nem a 4000ft szerelési díjért hanem azéért mert kellet a kocsi és idegesített ott megmutatták hogy csak 3 csavar fogja cseréljem ki én.
Nem nagyképűsködök ez az igazság ennyit keresek, és a kocsimba vagy jó minőségű utánagyártott alkatrészt veszek vagy gyárit.
Használtat soha ha nektek nagyképűség az , hogy nekem van pénzem meg venni az alkatrészt arról nem tehetek de ez az igazság akinek nincs rá az sajnos nem tudja meg venni akinek meg van rá az igen.

A kocsim igaz 2001-es évjáratú de 2004-ben vásároltam és nagyon bevált gép megvagyok elégedve vele most jött rajta ki komolyabb hiba csak és ez a kocsim olyan munka kocsim csak. 2004 ota most költök csak komolyabb összeget a BMW-re nekem elég a kis 1.6 os mert városba furikázok csak ellenőrzöm a területeket ahol dolgoznak az embereim.

A Luxus csajozós kijárós kocsim márkáját típusát azért nem írom le mert akkor lennék nagyképű.

Ernyit erről !

HA LEHET TÖRÖLJÉK AZ EGÉSZ FÓRUMOMAT BEJEGYZÉSEIMET. ÉS MÉG EGYSZER HA VALAKIT MEGBÁNTOTTAM VOLNA ELNÉZÉST SZIASZTOK.

Pintyi86 Elküldve: 2013-03-01 18:33 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Pintyi86 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pintyi86 írta:
Pintyi86 írta: Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!


Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
A Wallis a legnagyobb Király ők a HIVATALOS BMW SZERVIZ NEM MÁS hiába 20.000-ft a DIAGNOSZTIKA legalább nem szédítenek hogy ez meg az a baja és írásba is adja amire feleltséget válla.
Akinek kiég a check lámpa az ne szórakozzon irány a Wallis mert más ha nem is kéri el a munkadíjat akkor is anyagárba 100.000-nél járhatok mire megoldódik a hiba és ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Szia!
Már megbocsáss, de a Wallis ekkora dicsérete talán túlzó! A DISA szelep szerintem nem a forgattyúsház szellóztető szelep, mert akkor mit keres a szívó csövön? Mellesleg 8-9K körül lehet kapni tuti jót pl Kasza Mester. A különbségből nem kevés "Bambit" ihattál volna.

bye:hil



az a kertergázszelep lenne nem? lehet azt cserélték neki, csak a drágábbat (DISA) számolták fel?
mondjuk erre gondoltam, nem rég erről linkelgettek itt páran videjót


SZIASZTOK !

ÚJAT VETTEM GYÁRIT AZÉRT VOLT 83k MERT HÁLA ISTENNEK VAN MIBŐL MEG VENNI.
VETTEM BONTÓBA ÉS CSÖRGÖTT MONDTA A WALLIS NÉZZEM MEG KÉZZEL RÁNGASSAM MEG A SZELEPET A VÉGÉN ÉS HA CSÖRÖG SZAR.
HIGGYÉTEK EL NEM VAGYOK HŰJE GYEREK NEM TUDNAK BEHÚZNI ÉS NEM IS ÚGY NÉZEK KI MINT AKIVEL MEG MERNÉK PRÓBÁLNI. DE ÉN IS DOBTAM HÁTAST MERT AMIKOR MONDA A WALLIS AUGUSZTUSBAN HOGY DISA BAJA VAN AKKOR MÉG CSAK 58.000 VOLT DE A BOSCH A BESSZÁLLÍTÓJUK ÉS A WALLIS FELVÁSÁROLTA AZ EGÉSZET 2013.01-TÖL ÉS CSAK KÖZVETLEN A WALLIS-TOL VAGY KÜLFÖLDÖN TUDOD MEG VENNI BOSCH GYÁRI SZÁMMAL AZT ÍRJA 0-DB A GYÁRTÁS SZÜNETEL UTÁNAGYÁRTOTT MEG NEM LÉTEZIK. PEDIG 47%-OM VAN A BÁRDINÁL !


ha meg tudod venni, akkor jó. a lányeg, hogy megjavult.


Köszi te legalább vágod a témát csak azt akartam le írni ,hogy ha nincs jó bmw szerelőd akkor irány a wallis mert az összes szerelő mind mást mást mond.
2 szerelőt ismerek el 1: Wallis 2: Illatos ut 9 bmw-sek.

Pintyi86 Elküldve: 2013-03-01 18:29 Nem tudom mi a baja az autómnak

nickname írta:
Pintyi86 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pintyi86 írta:
Pintyi86 írta: Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!


Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
A Wallis a legnagyobb Király ők a HIVATALOS BMW SZERVIZ NEM MÁS hiába 20.000-ft a DIAGNOSZTIKA legalább nem szédítenek hogy ez meg az a baja és írásba is adja amire feleltséget válla.
Akinek kiég a check lámpa az ne szórakozzon irány a Wallis mert más ha nem is kéri el a munkadíjat akkor is anyagárba 100.000-nél járhatok mire megoldódik a hiba és ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Szia!
Már megbocsáss, de a Wallis ekkora dicsérete talán túlzó! A DISA szelep szerintem nem a forgattyúsház szellóztető szelep, mert akkor mit keres a szívó csövön? Mellesleg 8-9K körül lehet kapni tuti jót pl Kasza Mester. A különbségből nem kevés "Bambit" ihattál volna.

bye:hil



az a kertergázszelep lenne nem? lehet azt cserélték neki, csak a drágábbat (DISA) számolták fel?
mondjuk erre gondoltam, nem rég erről linkelgettek itt páran videjót


SZIASZTOK !

ÚJAT VETTEM GYÁRIT AZÉRT VOLT 83k MERT HÁLA ISTENNEK VAN MIBŐL MEG VENNI.
VETTEM BONTÓBA ÉS CSÖRGÖTT MONDTA A WALLIS NÉZZEM MEG KÉZZEL RÁNGASSAM MEG A SZELEPET A VÉGÉN ÉS HA CSÖRÖG SZAR.
HIGGYÉTEK EL NEM VAGYOK HŰJE GYEREK NEM TUDNAK BEHÚZNI ÉS NEM IS ÚGY NÉZEK KI MINT AKIVEL MEG MERNÉK PRÓBÁLNI. DE ÉN IS DOBTAM HÁTAST MERT AMIKOR MONDA A WALLIS AUGUSZTUSBAN HOGY DISA BAJA VAN AKKOR MÉG CSAK 58.000 VOLT DE A BOSCH A BESSZÁLLÍTÓJUK ÉS A WALLIS FELVÁSÁROLTA AZ EGÉSZET 2013.01-TÖL ÉS CSAK KÖZVETLEN A WALLIS-TOL VAGY KÜLFÖLDÖN TUDOD MEG VENNI BOSCH GYÁRI SZÁMMAL AZT ÍRJA 0-DB A GYÁRTÁS SZÜNETEL UTÁNAGYÁRTOTT MEG NEM LÉTEZIK. PEDIG 47%-OM VAN A BÁRDINÁL !


"HIGGYÉTEK EL NEM VAGYOK HŰJE GYEREK NEM TUDNAK BEHÚZNI ÉS NEM IS ÚGY NÉZEK KI MINT AKIVEL MEG MERNÉK PRÓBÁLNI"

Ezen jót nevettem


min nevettél jól nem érdekel ha át is basznak én ki tudom fizetni az a lényeg hogy működik és nem érdekel , hogy 100k fizetek a 5k meloért az a lényeg hogy el tudok menni melózni mert 18 embert foglalkoztatok és a kb 24h alatt vissza jött az ára. na ez a nevetséges öcsém !

Pintyi86 Elküldve: 2013-02-28 22:38 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
hil írta:
Pintyi86 írta:
Pintyi86 írta: Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!


Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
A Wallis a legnagyobb Király ők a HIVATALOS BMW SZERVIZ NEM MÁS hiába 20.000-ft a DIAGNOSZTIKA legalább nem szédítenek hogy ez meg az a baja és írásba is adja amire feleltséget válla.
Akinek kiég a check lámpa az ne szórakozzon irány a Wallis mert más ha nem is kéri el a munkadíjat akkor is anyagárba 100.000-nél járhatok mire megoldódik a hiba és ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Szia!
Már megbocsáss, de a Wallis ekkora dicsérete talán túlzó! A DISA szelep szerintem nem a forgattyúsház szellóztető szelep, mert akkor mit keres a szívó csövön? Mellesleg 8-9K körül lehet kapni tuti jót pl Kasza Mester. A különbségből nem kevés "Bambit" ihattál volna.

bye:hil



az a kertergázszelep lenne nem? lehet azt cserélték neki, csak a drágábbat (DISA) számolták fel?
mondjuk erre gondoltam, nem rég erről linkelgettek itt páran videjót


SZIASZTOK !

ÚJAT VETTEM GYÁRIT AZÉRT VOLT 83k MERT HÁLA ISTENNEK VAN MIBŐL MEG VENNI.
VETTEM BONTÓBA ÉS CSÖRGÖTT MONDTA A WALLIS NÉZZEM MEG KÉZZEL RÁNGASSAM MEG A SZELEPET A VÉGÉN ÉS HA CSÖRÖG SZAR.
HIGGYÉTEK EL NEM VAGYOK HŰJE GYEREK NEM TUDNAK BEHÚZNI ÉS NEM IS ÚGY NÉZEK KI MINT AKIVEL MEG MERNÉK PRÓBÁLNI. DE ÉN IS DOBTAM HÁTAST MERT AMIKOR MONDA A WALLIS AUGUSZTUSBAN HOGY DISA BAJA VAN AKKOR MÉG CSAK 58.000 VOLT DE A BOSCH A BESSZÁLLÍTÓJUK ÉS A WALLIS FELVÁSÁROLTA AZ EGÉSZET 2013.01-TÖL ÉS CSAK KÖZVETLEN A WALLIS-TOL VAGY KÜLFÖLDÖN TUDOD MEG VENNI BOSCH GYÁRI SZÁMMAL AZT ÍRJA 0-DB A GYÁRTÁS SZÜNETEL UTÁNAGYÁRTOTT MEG NEM LÉTEZIK. PEDIG 47%-OM VAN A BÁRDINÁL !

Pintyi86 Elküldve: 2013-02-28 22:24 Nem tudom mi a baja az autómnak

jons írta:
Pintyi86 írta:
Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Van ilyen. Rossz szerelőhöz mentél. Olyanhoz kellett volna aki látott már bmw-t. A DISA szelepet még én is megmondom ha rossz. Nagyon jellegzetes hangja van. A 83k az valami brutális ár... bárhonnan is van.

Az eredeti bmw diag programon mit értesz? E46-on már nem sokat frissítenek, szóval jó az INPA, DIS is hozzá. Ha csörög a DISA szelep azt nem fogja tudni kiolvasni egy diag program se. Nekem is csörög, mégsem szív fals levegőt... ott valami más is bajos volt.
És ahogy írták is az nem a forgattyúsház szellőztető, hanem az változtatja a szívócső geometriáját.



Szia !
Új 83k az mindenhol annyi meg lehet nézni bárhol külföldön is.
Azt írta ki a gyári Dis program hogy lambda szonda hiba , vettem bele egy ujjat aztán újból nem ment 3500 fölé amikor pörgettem és durrogót elöl valami a motortérben valamint a gyertyák kormosak.
Más hibakód kiolvasóval azt írja p0170 hibakód üzemanyag rendellenesség henger sor 1.
most jól húz a kocsi olyan 5 ezerig el lehet pörgetni fölé nem.
Még az van vele amióta kicseréltem a benzinszűrőt Utánagyártott (Alco) és a szívósor ház tömítést(Reinz) azóta kirakom üresbe vagy kinyomom a kuplungot le áll a kocsi pláne ha kanyarodok ez lehet trafó hiba mert a szerelő amikor vissza rakta a trafónál a vezetéket nem tekerte hanem csak rányomta és összetörte a menetet ez nem gond ? de ha megrángatom nem jön le csak ha erősen kihúzom már nem lehet tekerve leszedni csak rányomni és lehúzni.
a benzinszűrőt azért cseréltem ki mert gondoltam az a baja de a wallis azt mondta higgyem el a disa a baja.
most örülök hogy húz de van amikor le áll meg van amikor nem de az alapjárat ingadozik tovább csak a disátol jobban húz amióta kicseréltem
Megpróbálom még a benzinnyomás szabályzót kicserélni.
vagy el viszem a újból kiolvasásra.
AKI TUD VALAMI OKOSSAT IRJON

Pintyi86 Elküldve: 2013-02-28 20:02 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pintyi86 írta: Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!


Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
A Wallis a legnagyobb Király ők a HIVATALOS BMW SZERVIZ NEM MÁS hiába 20.000-ft a DIAGNOSZTIKA legalább nem szédítenek hogy ez meg az a baja és írásba is adja amire feleltséget válla.
Akinek kiég a check lámpa az ne szórakozzon irány a Wallis mert más ha nem is kéri el a munkadíjat akkor is anyagárba 100.000-nél járhatok mire megoldódik a hiba és ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.

Pintyi86 Elküldve: 2013-02-12 11:43 Nem tudom mi a baja az autómnak

Szia !

Nekem is csinálta párszor fölég ha emelkedőn vagy lejtőn állsz meg akkor csinálj.
Meg kell tankolni rendesen mert ha kevés a benzin benne akkor nem tudja a üzemanyagot át emelni az egyik tankból a másikba.
amit csináltam hogy megjavuljon : 1., Tankolóm rendesen !
2., Holtpont jeladó vagy más néven (vezérműtengely.jeladó).
3., Üzemanyag szűrő csere.
Ezek szerintem megoldják a problémát.
Még érdemes a akkumulátor sarujának a feszességét ellenőrizni.

ha valahol le robbansz úgy , hogy pl: lejtőn vagy emelkedőn nem indul be a kocsid vontatni kell addig amíg nem lesz egyenes az út és vontatás közbe indítózni , be fog indulni nekem is így volt.

Pintyi86 Elküldve: 2013-01-10 21:29 Nem tudom mi a baja az autómnak

Nos !
Ki cseréltem a szívósor tömítéseket és a benzin szűrőt alapjárati motor tisztítás fék spray-vel a Légtómegmérő nem volt koszos gyertya ki be hengerenként.
NEM MARADT MÁS MINT A DISA SZELEP CSERE AZAZ A FORGÓATYUSHÁT SZÉLŐZTETŐ SZELEP mert amikor cseréltük a tömítéseket meg nézte a szerelő és elégé mozog azaz a végén a szelep mozog ez adja a csörög hangot és ettől nem tud zárni rendesen innen jön a falsh levegő.
itt igazolódik be a wallis-ba amit mondtak nem hűje gyerekek ők ö a BMW SZERVIZ !!!

Pintyi86 Elküldve: 2013-01-05 16:52 Nem tudom mi a baja az autómnak

Szia !
Oké köszi a tippet ezt kipróbálom és írok mire jutottam mire jutottam.
YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


szerintem meg totál felesleges volt ezért új topic-ot nyitni, mikor ott a "Mi lehet a baj" topic.

Kérném az illetékest, hogy másolja oda át a dolgokat ezt meg törölje, mert totál felesleges! Danke!

ha a hangja is hülye az autónak, akkor nem lehet, hogy egy hengered nem megy? nekem akkor csinált ilyet, hogy nem lehetett pörgetni, nem ment olyan 3500 felé, de nem is akartam, hogy menjen, alapjárat ugrált. igaz nekem nem kormolt, de füst azé jött, nem vészesen.
a fekete füst általában vízre utal, ez alátámasztja a tömítés dolgot, pl hűtőfoyladék kerül az égéstérbe.
egyébként nekem ez tipikus gyújtés probléma. valóban lehet a jeladó, bár cserélve lett. akkor gyertya, trafó.
próbaképpen alapjáraton csináld már meg, hogy sorba lehúzod a gyújtókábelt, vagy a trafóból kicsatlakoztatod, vagy lehúzod a gyertyáról. de mindig csak egyről. aztán visszadugod, és mész a következőre. ne lepődj meg ha változik a motor járása. amelyik hengernél lehúzáskor nem fog változni, ott gyertya, vagy trafó gond van. egyszerű művelet. ha mindegyiknél változik, akkor gyújtásrész legalább kizárva.


Pintyi86 Elküldve: 2013-01-04 20:22 Nem tudom mi a baja az autómnak

Ezt én is tudtam de azért köszi én is megkerestem a hibakódot és azért cseréltem ki a összes vákuumcsőt, mert írja a levegőt.
hil írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


Erre a hibakódra igen tág a hibalehetőségek listája. Nem értem hogy szítta ki az ujjából, hogy pont lambda szonda.
http://www.obd-codes.com/p0170
csak így lefordítva van egy pár lehetséges ok.
Okok

A lehetséges okok közé tartozik a vákuum szivárgás, méretlen levegő szivárog üzemanyag telített motorolaj szivárgás a turbó levegő felelős tömlők (ha van), esetleg rossz O2 érzékelő (Ha Mercedes, megkövetelheti adaptációs M-Benz kompatibilis leolvasó eszközt.) Olaj szennyeződés MAF csatlakozóval vagy O2 érzékelő csatlakozókkal. Azt is ellenőrizze, gyújtótekercs, bütykös és forgattyús érzékelők, és az olaj szivárgását érzékelő hozzájárul a kőolaj behatolás a kábelköteget. Hibás MAF (Mass Air Flow) érzékelő (különösen Mercedez-Benz és más európai autók. Van egy csomó probléma utángyártott MAF érzékelők.) Hibás tüzelőanyag nyomás szabályozó szivárgó vezérműtengely beállító mágnesszelepek (Mercedes-Benz).

Megjegyzés: néhány Mercedes-Benz modellek van egy szolgáltatás visszahívás a forgattyúház szellőző tömlőt alatt található a szívócsatornát. Meg kell vizsgálni, nincs-e szivárgás / törés és működésének szelep a tömlő. A visszacsapó szelep kellene folyni csak egyféleképpen.

Beszélj ezekkel, ők kimérik ha rossz a szondád,és egyéb más dolgot is, én jártam már náluk, különben lehúzzák a gatyádat is a szervizek.
Itt hibakeresésre specializálódott szerelőt kell keresni, nem kicserélni a fél kocsit.
http://www.injektor.hu/

Sziasztok!
Már bocsánat, hogy belevau, senkit nem szeretnék megjegyzésemmel megsérteni és tiszteletben tartom a segítő szándékot, de: a google fordítót mindenki ismeri, tudja használni. Az eredmény értelmezhetetlen szöveg, ezért szerintem ide azt bekopizni teljesen felesleges. A jobb segítséget az jelentené, ha korrekt fordítás lenne betéve a válaszba.
Mégegyszer: a megsértés legcsekélyebb szándéka nélkül írtam megjegyzésemet.

Sajna mostanában a fordítás nélküli magyar szöveg is hemzseg a helyesírási és fogalmazási hibáktól, nehezen értelmezhető. Lehet, hogy ez az új divat, csak lemaradtam?





Pintyi86 Elküldve: 2013-01-04 20:19 Nem tudom mi a baja az autómnak

Igazad van ! szerintem sem a lambda a baj mivel most is 7 literrel járok de kicserélem még a szívósor tömítéseket de abból is mit cseréljek ? csak a szívósorháznál ott 4db van + 4db a hengereknél vagy nem is tudom hol úgy 8db-ot kell cserélni itt a mellékelt kép http://bmwfans.info/parts/cata...ld_system/ én a 5-ős és a 7-es tömítéseket akarom kicserélni vagy elég a 7-es ? a tömítés 5000 mind a 8 és a munkadíj 10.000 ezer ez profi szerelő de csak magának és közeli haveroknak szerel és ért is a Bmwk-hez ö mondta szerinte a szívósorház tömítés ott szív fals levegőt.
Ha akkor sem javul meg betolom a walissba és ki cserélem azt a 70.000-ft Disa szelepet ja azt mondták hozzátették garanciát vállalnak hogy az a baja. de beszerelve 80.000ft és az alkatrész a mellékelt képen a 8-as láttam élőbe és megmondom őszintén sajnálok kiadni egy ilyen kis alkatrészéért 70.000ft-ot.


anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.


Erre a hibakódra igen tág a hibalehetőségek listája. Nem értem hogy szítta ki az ujjából, hogy pont lambda szonda.
http://www.obd-codes.com/p0170
csak így lefordítva van egy pár lehetséges ok.
Okok

A lehetséges okok közé tartozik a vákuum szivárgás, méretlen levegő szivárog üzemanyag telített motorolaj szivárgás a turbó levegő felelős tömlők (ha van), esetleg rossz O2 érzékelő (Ha Mercedes, megkövetelheti adaptációs M-Benz kompatibilis leolvasó eszközt.) Olaj szennyeződés MAF csatlakozóval vagy O2 érzékelő csatlakozókkal. Azt is ellenőrizze, gyújtótekercs, bütykös és forgattyús érzékelők, és az olaj szivárgását érzékelő hozzájárul a kőolaj behatolás a kábelköteget. Hibás MAF (Mass Air Flow) érzékelő (különösen Mercedez-Benz és más európai autók. Van egy csomó probléma utángyártott MAF érzékelők.) Hibás tüzelőanyag nyomás szabályozó szivárgó vezérműtengely beállító mágnesszelepek (Mercedes-Benz).

Megjegyzés: néhány Mercedes-Benz modellek van egy szolgáltatás visszahívás a forgattyúház szellőző tömlőt alatt található a szívócsatornát. Meg kell vizsgálni, nincs-e szivárgás / törés és működésének szelep a tömlő. A visszacsapó szelep kellene folyni csak egyféleképpen.

Beszélj ezekkel, ők kimérik ha rossz a szondád,és egyéb más dolgot is, én jártam már náluk, különben lehúzzák a gatyádat is a szervizek.
Itt hibakeresésre specializálódott szerelőt kell keresni, nem kicserélni a fél kocsit.
http://www.injektor.hu/


Pintyi86 Elküldve: 2013-01-04 19:42 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.

Pintyi86 Elküldve: 2012-12-02 21:00 N42B18A valami zakatol a motorban

bbubbuka írta: Yellow nekem ugyan ennyire zakatol ha rárakom a fülem a szelepfedélre, olyan mint ha egy varrógép menne belül.. De én is elvittem már több emberhez, és ugye nekem már cserélve lett szinte a teljes teteje a motornak és azóta is ugyanolyan..
Ezek ilyenek sajna..

Viszont most olyan kérdésem lenne, hogy néha előjön néha nem, valami olyan hangot hallok mint ha valami csipogna, olyasmi mint mikor csúszik az ékszíj vagy valami hasonló.
De csak néha csinálja, valahonnan előröl vagy jobb oldalról jön.
Valakinek valami tipp? Lehet csak, a hidegtől valami nincs jól bekenve vagy mi a franc lehet? Ilyen kis ütemtelen csipogás..


Szia !

Ez 100% a disa szelep azaz szívósor állitóegység lesz néz meg egy videót a youtube-on írd be bmw disa valve.

Nekem is ez a baja és nem olcsó alkatrész 60 rongy a wallisba és csak gyári létezik.

Pintyi86 Elküldve: 2012-11-15 23:39 Heeelp...!

Roli888 írta: Hellosztok! Tudnátok segíteni abban hogy egy E36-os BMW-nek hogy lehet szétszedni a középső konzolját hogy kivegyem a váltószoknyát? Nagyon ramaty állapotban van és ujjat szeretnék varratni rá! Előre is köszönöm a válaszokat.

Szia hát nálam a e46-ba úgy le húzod a váltó gombot vagyis úgy kell letépni aztán egész kijön szerkezettel a váltózsák az is ki kell pattintani.