autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 325ti
Évjárat: 2001

státusz frankopetre

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2017. november 05. vasárnap, 14:56


borbelyi írta:
hil írta:
borbelyi írta:

Na kedves BMW-s társaim. 2017. július végén, Székesfehérváron a Horváth Autódoktor-nál jól összegányolták az autót. Kicserélték az "elszakadt" vezérműláncot - ami mellesleg semmi kárt sem okozott az autóban - ami többek szerint hihetetlen nagy szerencse. Összerakásához nem használtak BMW szerszámot, mert nincs nekik és/vagy "rutinosak", de így is jó lesz, s csak 1,5-2 cm eltérés volt a lánckerekek között (az ő jelölésük szerint is). Eltört az olajzócső, hogy összerakáskor vagy utólag tudja a fene. Gyári tömítés helyett tömítőpasztával oldották meg a szelepfedél tömítést - az újabb szereléskor készített képek alapján nem csak a tömítendő helyre jutott belőle. Mindezen felül olajat cseréltek és levizsgáztatták az autót, s mindezt 260000 magyar forintért (ha kérek számlát akkor ettől sokkal több lesz...). A soproni (a jó) szerelő szerint, mivel a vezérlés szétszedése és újbóli, BMW szerszámmal történt összeszerelése után is meg-megállt az autó - az előtte is észlelt főtengely jeladó hibával, valószínűsíthetően ez lehetett a hibaok, s a vezérléshez nem is kellett volna hozzányúlni. A hátsó kipufogódobom a bemeneti csőnél szelelt, ezt hegesztés helyett kipufogócementtel betapasztották, ami mára megint lyukas (persze a pénzt ezért is megkérték). Szerencsére a sok leállás után találtunk Sopronban szerelőt (neki is E46-ja van), aki szakszerűen megcsinálta, helyrerakta a vezérlést és kicserélte a főtengely jeladót működő gyárira, s most az autó végre hibamentesen működik. Megállapítom, hogy Székesfehérváron valószínűleg jól lenyúltak!

Ez bizony szomorú történet


Az, viszont mindenki számára tanulságos lehet.


Magyarországon nagyon kevés a szakember. Zsákmányszerzés van.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2017. november 01. szerda, 06:05


hil írta:
borbelyi írta:

Na kedves BMW-s társaim. 2017. július végén, Székesfehérváron a Horváth Autódoktor-nál jól összegányolták az autót. Kicserélték az "elszakadt" vezérműláncot - ami mellesleg semmi kárt sem okozott az autóban - ami többek szerint hihetetlen nagy szerencse. Összerakásához nem használtak BMW szerszámot, mert nincs nekik és/vagy "rutinosak", de így is jó lesz, s csak 1,5-2 cm eltérés volt a lánckerekek között (az ő jelölésük szerint is). Eltört az olajzócső, hogy összerakáskor vagy utólag tudja a fene. Gyári tömítés helyett tömítőpasztával oldották meg a szelepfedél tömítést - az újabb szereléskor készített képek alapján nem csak a tömítendő helyre jutott belőle. Mindezen felül olajat cseréltek és levizsgáztatták az autót, s mindezt 260000 magyar forintért (ha kérek számlát akkor ettől sokkal több lesz...). A soproni (a jó) szerelő szerint, mivel a vezérlés szétszedése és újbóli, BMW szerszámmal történt összeszerelése után is meg-megállt az autó - az előtte is észlelt főtengely jeladó hibával, valószínűsíthetően ez lehetett a hibaok, s a vezérléshez nem is kellett volna hozzányúlni. A hátsó kipufogódobom a bemeneti csőnél szelelt, ezt hegesztés helyett kipufogócementtel betapasztották, ami mára megint lyukas (persze a pénzt ezért is megkérték). Szerencsére a sok leállás után találtunk Sopronban szerelőt (neki is E46-ja van), aki szakszerűen megcsinálta, helyrerakta a vezérlést és kicserélte a főtengely jeladót működő gyárira, s most az autó végre hibamentesen működik. Megállapítom, hogy Székesfehérváron valószínűleg jól lenyúltak!

Ez bizony szomorú történet


Az, viszont mindenki számára tanulságos lehet.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (274 pont) | Hozzászólások: 2922

Elküldve: 2017. október 31. kedd, 17:08


borbelyi írta:

Na kedves BMW-s társaim. 2017. július végén, Székesfehérváron a Horváth Autódoktor-nál jól összegányolták az autót. Kicserélték az "elszakadt" vezérműláncot - ami mellesleg semmi kárt sem okozott az autóban - ami többek szerint hihetetlen nagy szerencse. Összerakásához nem használtak BMW szerszámot, mert nincs nekik és/vagy "rutinosak", de így is jó lesz, s csak 1,5-2 cm eltérés volt a lánckerekek között (az ő jelölésük szerint is). Eltört az olajzócső, hogy összerakáskor vagy utólag tudja a fene. Gyári tömítés helyett tömítőpasztával oldották meg a szelepfedél tömítést - az újabb szereléskor készített képek alapján nem csak a tömítendő helyre jutott belőle. Mindezen felül olajat cseréltek és levizsgáztatták az autót, s mindezt 260000 magyar forintért (ha kérek számlát akkor ettől sokkal több lesz...). A soproni (a jó) szerelő szerint, mivel a vezérlés szétszedése és újbóli, BMW szerszámmal történt összeszerelése után is meg-megállt az autó - az előtte is észlelt főtengely jeladó hibával, valószínűsíthetően ez lehetett a hibaok, s a vezérléshez nem is kellett volna hozzányúlni. A hátsó kipufogódobom a bemeneti csőnél szelelt, ezt hegesztés helyett kipufogócementtel betapasztották, ami mára megint lyukas (persze a pénzt ezért is megkérték). Szerencsére a sok leállás után találtunk Sopronban szerelőt (neki is E46-ja van), aki szakszerűen megcsinálta, helyrerakta a vezérlést és kicserélte a főtengely jeladót működő gyárira, s most az autó végre hibamentesen működik. Megállapítom, hogy Székesfehérváron valószínűleg jól lenyúltak!

Ez bizony szomorú történet



borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2017. október 31. kedd, 13:38


borbelyi írta:
bricktopm írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Még mindig a megtorpanás és megállás problémával küzdök. (Szerelési tapasztalat: tegnap kicseréltem a főtengely jeladót - EBAY-en vettem Angliából cserét - de azzal az autóm el sem indult, így letakarítottam a régit és visszatettem.)
Az lenne a kérdésem, hogy ha alapjáraton rángat és néha le is áll, ezt okozhatja-e gyújtás trafó hiba. S ha ez a probléma, akkor ez okozhatja-e menet közben a töltésjelző felvillanását (a töltés hiba jelző csak a töltés hibáját jelzi, vagy egyéb, elektromos körben keletkezett hibát is?).
Köszönöm a segítségeteket előre is!


Szia,
Át kéne mérni a generátor meg a töltésvezérlő részt, megnézni nem csúsznak-e a szíjak, generátorcsapágy meg egyáltalán a generátor.
A gyujtótrafó hibája okoz torpanást, de alapvetően (bár lehet évjáratonként eltér ez a megoldás) az én motorvezérlőm letiltja azt a hengert amelyikben egyszer kihagy a gyujtás. kigyullad az EML lámpa és míg le nem állítom a kocsit így is marad. Gyujtótrafó problémám volt én ezt tapasztaltam.
Töltéskimaradás nem volt soha így sem. A menetközbeni torpanás lehet kettőstömegű, ha más panasz nincs ami arra utalna, akkor levegőrendszer meg üzemanyag körül nézelődnék. Gyertyákat ki átnézni ami nem szép barna azt vagy takarítani vagy csere. Üzemanyag szűrő ha nem tudod mikor volt cserélve szerintem cseréld. A levegő csöveket a légtömegmérőtől indulva át tudod nézni, csak szedegesd le. Látszik ha repedt, könyök környékén az alapjárati motor Y csatlakozónál szokott elszakadni.

Húzd le a MAF-ot járj anélkül pár napig, úgy jelentkezik e a gond. Ha nem segít húzd le a DISA-t anélkül is nézd meg. Amit kitettem pár HSZ-el előbb, DISA tömítést is érdemes megnézni.
Alapjárati motort is kiszedheted megnézni kotyog-e.

Köszönöm a kimerítő választ! Generátor lett elsőként felújítva, mikor a probléma először jelentkezett. Az üzemanyagszűrőt, gyertyákat tavaly decemberben - vásárlás után - saját magam cseréltem. Időnként a problémával együtt jár az EML lámpa kigyulladása is, így , hogy mondod!


Na kedves BMW-s társaim. 2017. július végén, Székesfehérváron a Horváth Autódoktor-nál jól összegányolták az autót. Kicserélték az "elszakadt" vezérműláncot - ami mellesleg semmi kárt sem okozott az autóban - ami többek szerint hihetetlen nagy szerencse. Összerakásához nem használtak BMW szerszámot, mert nincs nekik és/vagy "rutinosak", de így is jó lesz, s csak 1,5-2 cm eltérés volt a lánckerekek között (az ő jelölésük szerint is). Eltört az olajzócső, hogy összerakáskor vagy utólag tudja a fene. Gyári tömítés helyett tömítőpasztával oldották meg a szelepfedél tömítést - az újabb szereléskor készített képek alapján nem csak a tömítendő helyre jutott belőle. Mindezen felül olajat cseréltek és levizsgáztatták az autót, s mindezt 260000 magyar forintért (ha kérek számlát akkor ettől sokkal több lesz...). A soproni (a jó) szerelő szerint, mivel a vezérlés szétszedése és újbóli, BMW szerszámmal történt összeszerelése után is meg-megállt az autó - az előtte is észlelt főtengely jeladó hibával, valószínűsíthetően ez lehetett a hibaok, s a vezérléshez nem is kellett volna hozzányúlni. A hátsó kipufogódobom a bemeneti csőnél szelelt, ezt hegesztés helyett kipufogócementtel betapasztották, ami mára megint lyukas (persze a pénzt ezért is megkérték). Szerencsére a sok leállás után találtunk Sopronban szerelőt (neki is E46-ja van), aki szakszerűen megcsinálta, helyrerakta a vezérlést és kicserélte a főtengely jeladót működő gyárira, s most az autó végre hibamentesen működik. Megállapítom, hogy Székesfehérváron valószínűleg jól lenyúltak!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 15:28


hil írta:
Macska írta:
YELLOW írta:
pack írta:
bricktopm írta:
pack írta: Sziasztok!
Őlyan problemam adodot hogy elindulaskor kuplung felengedese kozben eleg suron be rangat az auto olyan rangato daralo hangot hallani.A kuplung majdnem teljesen fent fog kb 10 elindulasbol 6x csinalja mostanaban mi lehet ez?? Az autoban 240.000km van koszonom elore is a valaszokat..


Gondolom kb csavarig van kopva és elforog.


Akkor kuplungtarcsa csere? nem csuszik meg csak az egesz autot be razza indulaskor mint ha le akarna szakadni a kuplung


én gyanakodtam már kettős tömegűre is. de állítólag ez ilyen, ha nem adsz elég gázt.
nekem is csinálja, sőt másoknak is. van, akinek 200ezernél, vagy 150-nél, nekem 65ezernél is ilyen volt.
a BMW-k kuplungja eleve fent fog, legalábbis a 2005-ös szériákig biztos.
szóval magasan fog, kicsi az út, ami alatt dolgozik a kuplung. nehéz megszokni. vagy több gáz kell, vagy még óvatosabb kuplung kezelés.


Nekem is ez volt a jelenség és főtengely szíjtárcsa csere után megszűnt.

Szia,
előző autómon ugyanez volt, a kuplung és a kinyomó szerkezet cserével megszűnt. A kettőstömegű általában az öngyújtósban szokott elfáradni.
bye: hil



koszonom a valaszokat remelem nem kettostomegu lesz...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 23. hétfő, 15:29

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (274 pont) | Hozzászólások: 2922

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 11:57


Macska írta:
YELLOW írta:
pack írta:
bricktopm írta:
pack írta: Sziasztok!
Őlyan problemam adodot hogy elindulaskor kuplung felengedese kozben eleg suron be rangat az auto olyan rangato daralo hangot hallani.A kuplung majdnem teljesen fent fog kb 10 elindulasbol 6x csinalja mostanaban mi lehet ez?? Az autoban 240.000km van koszonom elore is a valaszokat..


Gondolom kb csavarig van kopva és elforog.


Akkor kuplungtarcsa csere? nem csuszik meg csak az egesz autot be razza indulaskor mint ha le akarna szakadni a kuplung


én gyanakodtam már kettős tömegűre is. de állítólag ez ilyen, ha nem adsz elég gázt.
nekem is csinálja, sőt másoknak is. van, akinek 200ezernél, vagy 150-nél, nekem 65ezernél is ilyen volt.
a BMW-k kuplungja eleve fent fog, legalábbis a 2005-ös szériákig biztos.
szóval magasan fog, kicsi az út, ami alatt dolgozik a kuplung. nehéz megszokni. vagy több gáz kell, vagy még óvatosabb kuplung kezelés.


Nekem is ez volt a jelenség és főtengely szíjtárcsa csere után megszűnt.

Szia,
előző autómon ugyanez volt, a kuplung és a kinyomó szerkezet cserével megszűnt. A kettőstömegű általában az öngyújtósban szokott elfáradni.
bye: hil



Macska
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Macska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 11:01


YELLOW írta:
pack írta:
bricktopm írta:
pack írta: Sziasztok!
Őlyan problemam adodot hogy elindulaskor kuplung felengedese kozben eleg suron be rangat az auto olyan rangato daralo hangot hallani.A kuplung majdnem teljesen fent fog kb 10 elindulasbol 6x csinalja mostanaban mi lehet ez?? Az autoban 240.000km van koszonom elore is a valaszokat..


Gondolom kb csavarig van kopva és elforog.


Akkor kuplungtarcsa csere? nem csuszik meg csak az egesz autot be razza indulaskor mint ha le akarna szakadni a kuplung


én gyanakodtam már kettős tömegűre is. de állítólag ez ilyen, ha nem adsz elég gázt.
nekem is csinálja, sőt másoknak is. van, akinek 200ezernél, vagy 150-nél, nekem 65ezernél is ilyen volt.
a BMW-k kuplungja eleve fent fog, legalábbis a 2005-ös szériákig biztos.
szóval magasan fog, kicsi az út, ami alatt dolgozik a kuplung. nehéz megszokni. vagy több gáz kell, vagy még óvatosabb kuplung kezelés.


Nekem is ez volt a jelenség és főtengely szíjtárcsa csere után megszűnt.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14551 pont) | Hozzászólások: 15911

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 09:39


pack írta:
bricktopm írta:
pack írta: Sziasztok!
Őlyan problemam adodot hogy elindulaskor kuplung felengedese kozben eleg suron be rangat az auto olyan rangato daralo hangot hallani.A kuplung majdnem teljesen fent fog kb 10 elindulasbol 6x csinalja mostanaban mi lehet ez?? Az autoban 240.000km van koszonom elore is a valaszokat..


Gondolom kb csavarig van kopva és elforog.


Akkor kuplungtarcsa csere? nem csuszik meg csak az egesz autot be razza indulaskor mint ha le akarna szakadni a kuplung


én gyanakodtam már kettős tömegűre is. de állítólag ez ilyen, ha nem adsz elég gázt.
nekem is csinálja, sőt másoknak is. van, akinek 200ezernél, vagy 150-nél, nekem 65ezernél is ilyen volt.
a BMW-k kuplungja eleve fent fog, legalábbis a 2005-ös szériákig biztos.
szóval magasan fog, kicsi az út, ami alatt dolgozik a kuplung. nehéz megszokni. vagy több gáz kell, vagy még óvatosabb kuplung kezelés.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 06:03


bricktopm írta:
pack írta: Sziasztok!
Őlyan problemam adodot hogy elindulaskor kuplung felengedese kozben eleg suron be rangat az auto olyan rangato daralo hangot hallani.A kuplung majdnem teljesen fent fog kb 10 elindulasbol 6x csinalja mostanaban mi lehet ez?? Az autoban 240.000km van koszonom elore is a valaszokat..


Gondolom kb csavarig van kopva és elforog.


Akkor kuplungtarcsa csere? nem csuszik meg csak az egesz autot be razza indulaskor mint ha le akarna szakadni a kuplung

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 161

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 00:19


pack írta: Sziasztok!
Őlyan problemam adodot hogy elindulaskor kuplung felengedese kozben eleg suron be rangat az auto olyan rangato daralo hangot hallani.A kuplung majdnem teljesen fent fog kb 10 elindulasbol 6x csinalja mostanaban mi lehet ez?? Az autoban 240.000km van koszonom elore is a valaszokat..


Gondolom kb csavarig van kopva és elforog.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. október 22. vasárnap, 14:56


Sziasztok!
Őlyan problemam adodot hogy elindulaskor kuplung felengedese kozben eleg suron be rangat az auto olyan rangato daralo hangot hallani.A kuplung majdnem teljesen fent fog kb 10 elindulasbol 6x csinalja mostanaban mi lehet ez?? Az autoban 240.000km van koszonom elore is a valaszokat..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 15. vasárnap, 19:07


bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?


Persze, nyugodtan. Azért vagytok ti is hogy segítsetek. Reálisan lássak én is.
Talpas, szilent, fékbetét, féktárcsa, fékbowden, szűrők(pollen,olaj) olajcsere, tömítés, csapágy, ennyi jut az eszembe hirtelen.


Megmondom az őszintét én sokallom ezekre a 250ezret. Anyagárban kb 150max az egész cucc.


te sokallod. DE! nem mindneki teheti meg, hogy kedvezményesen vegyen alkatrészt. főleg ha azt a szerelő intézi, aki beszereli. gyanítom, hogy a talpas csere az lengőkar cserét jelent. kivéve ha korábban Mayle HD volt benne. maga a fékszett alsó hangon szerintem egy 80ezer, de attól függ mi került bele. szóval ezekre még rájön a munkadíj, nem sok az.


A szerelő is féláron vásárol, tehát még mindig sokallom. Mindegy nem akarok én ezen vitatkozni.


persze, hogy fél áron vásárol, de melyik adja oda annyi kedvezménnyel? ebből élnek főként. tételesen kellene tudni, mik lettek vásárolva, most csak nagyjából be lett mondva.
de azon gondolkoztam reggel, hogy lehet félre értetted, a 980ezer az autó ára volt.


Nem értettem félre. Én abból indultam ki, hogy az '' én szerelőm''(max 3x voltam nála...) is kb féláron adja a cuccokat a boltihoz képest, mintha magam venném meg. Nem haraptam a nyelvemre mikor hozzá vittem. Pedig akkora spanok azért nem vagyunk, és csak a nagy hy sz pást viszem hozzá. De akkor biztos embere válogatja. Eddig legtöbb 30ezret fizettem nála, de abba volt olajtól kezdve szíjakon hűtőfolyadékig meg fél motortérmegbontásig minden. Reggel nyolctól háromig. De mondom nem vitatkozom, ha annyi hát annyi.



Srácok! Én már sírok esküszöm xD pénteken vittem volna el a szerelőhöz, de megkockáztattam, hogy még nem, még megyek vele egy két kört..Ugyanis....Nincs semmi gondja már hangzatosan...semmi kuplung zörgés, semmi motorbúgás...lehet én halucináltam már....vagy orrba szájba szívat a kicsi. Mindenesetre én nem hagyom annyiban. Azért jobb a békesség, és átnézetem!



BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 18:13


Sziasztok

ha jól emlékszem, ebbe a topicba ajánlottátok nekem ezt a kábelt, E46-hoz:
A link neve

Nos, a mai nap megjött a kábel, viszont telepítő cdt bsztak hozzá adni. Tudtok nekem olyan oldalt ajánlani, ahonnan le tudom tölteni, lehetőleg ingyen a hozzá való progikat? Vagy ha van valami iso képfájl a hozzávaló CD-ről valakinek, megosztaná velem? Köszi előre is!

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 161

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 16:53


YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?


Persze, nyugodtan. Azért vagytok ti is hogy segítsetek. Reálisan lássak én is.
Talpas, szilent, fékbetét, féktárcsa, fékbowden, szűrők(pollen,olaj) olajcsere, tömítés, csapágy, ennyi jut az eszembe hirtelen.


Megmondom az őszintét én sokallom ezekre a 250ezret. Anyagárban kb 150max az egész cucc.


te sokallod. DE! nem mindneki teheti meg, hogy kedvezményesen vegyen alkatrészt. főleg ha azt a szerelő intézi, aki beszereli. gyanítom, hogy a talpas csere az lengőkar cserét jelent. kivéve ha korábban Mayle HD volt benne. maga a fékszett alsó hangon szerintem egy 80ezer, de attól függ mi került bele. szóval ezekre még rájön a munkadíj, nem sok az.


A szerelő is féláron vásárol, tehát még mindig sokallom. Mindegy nem akarok én ezen vitatkozni.


persze, hogy fél áron vásárol, de melyik adja oda annyi kedvezménnyel? ebből élnek főként. tételesen kellene tudni, mik lettek vásárolva, most csak nagyjából be lett mondva.
de azon gondolkoztam reggel, hogy lehet félre értetted, a 980ezer az autó ára volt.


Nem értettem félre. Én abból indultam ki, hogy az '' én szerelőm''(max 3x voltam nála...) is kb féláron adja a cuccokat a boltihoz képest, mintha magam venném meg. Nem haraptam a nyelvemre mikor hozzá vittem. Pedig akkora spanok azért nem vagyunk, és csak a nagy hy sz pást viszem hozzá. De akkor biztos embere válogatja. Eddig legtöbb 30ezret fizettem nála, de abba volt olajtól kezdve szíjakon hűtőfolyadékig meg fél motortérmegbontásig minden. Reggel nyolctól háromig. De mondom nem vitatkozom, ha annyi hát annyi.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 13. péntek, 16:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14551 pont) | Hozzászólások: 15911

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 13:31


borbelyi írta:
bricktopm írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Még mindig a megtorpanás és megállás problémával küzdök. (Szerelési tapasztalat: tegnap kicseréltem a főtengely jeladót - EBAY-en vettem Angliából cserét - de azzal az autóm el sem indult, így letakarítottam a régit és visszatettem.)
Az lenne a kérdésem, hogy ha alapjáraton rángat és néha le is áll, ezt okozhatja-e gyújtás trafó hiba. S ha ez a probléma, akkor ez okozhatja-e menet közben a töltésjelző felvillanását (a töltés hiba jelző csak a töltés hibáját jelzi, vagy egyéb, elektromos körben keletkezett hibát is?).
Köszönöm a segítségeteket előre is!


Szia,
Át kéne mérni a generátor meg a töltésvezérlő részt, megnézni nem csúsznak-e a szíjak, generátorcsapágy meg egyáltalán a generátor.
A gyujtótrafó hibája okoz torpanást, de alapvetően (bár lehet évjáratonként eltér ez a megoldás) az én motorvezérlőm letiltja azt a hengert amelyikben egyszer kihagy a gyujtás. kigyullad az EML lámpa és míg le nem állítom a kocsit így is marad. Gyujtótrafó problémám volt én ezt tapasztaltam.
Töltéskimaradás nem volt soha így sem. A menetközbeni torpanás lehet kettőstömegű, ha más panasz nincs ami arra utalna, akkor levegőrendszer meg üzemanyag körül nézelődnék. Gyertyákat ki átnézni ami nem szép barna azt vagy takarítani vagy csere. Üzemanyag szűrő ha nem tudod mikor volt cserélve szerintem cseréld. A levegő csöveket a légtömegmérőtől indulva át tudod nézni, csak szedegesd le. Látszik ha repedt, könyök környékén az alapjárati motor Y csatlakozónál szokott elszakadni.

Húzd le a MAF-ot járj anélkül pár napig, úgy jelentkezik e a gond. Ha nem segít húzd le a DISA-t anélkül is nézd meg. Amit kitettem pár HSZ-el előbb, DISA tömítést is érdemes megnézni.
Alapjárati motort is kiszedheted megnézni kotyog-e.

Köszönöm a kimerítő választ! Generátor lett elsőként felújítva, mikor a probléma először jelentkezett. Az üzemanyagszűrőt, gyertyákat tavaly decemberben - vásárlás után - saját magam cseréltem. Időnként a problémával együtt jár az EML lámpa kigyulladása is, így , hogy mondod!


ha a trafó rossz, és gyújtás probléma van, arra próbálkozik a rendszer időnként beindítani. az EML lámpa villog olyankor. diaggal kiolvasva dob rá hibát ha a hiba fent áll. gyújtáskimaradásra, stb.