YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16606

Elküldve: 2019. május 07. kedd, 22:05


Ibrahim írta: Segítsetek.
A hibam minden előjel nélkül lett.
Le állítottam és azóta nem indul be.
Semmilyen megelőző hibajel nem volt nem rángatt nem füstöl semmi.
745d 242kw 2008.
S.O.S
Diselt kap.


az, hogy nem indul elég tág. ne is várd, hogy konkrétan megmondjuk mi a hiba.
mit jelent a nem indul?
önindító teker? ha nem, akkor lehet a reléje, vagy testkábel probléma. ha teker, de kattog közben valami ütemesen, esetleg a lámpák villognak, akkor akkumulátor probléma, le van merülve és már nem indít. ha normálisan teker az önindító, akkor lehet EWS hiba, nem azonosítja be a kulcsot. a kulcsban lévő transponder távol esik (pl új kulcstokot kapott), vagy a gyújtáskapcsolóban lévő tekercs rossz.
esetleg meg kell próbálni többször gyújtást adni, mielőtt indítasz. lehet csak az üzemanyagnyomás nem elég, mert elengedi a rendszer.
illetve egy nem univerzális, hanem BMW spec. diaggal kellene ráolvasni, mert valami hibát csak eltárolt.

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 745d
Évjárat: 2008

státusz Ibrahim

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. május 07. kedd, 20:27


Segítsetek.
A hibam minden előjel nélkül lett.
Le állítottam és azóta nem indul be.
Semmilyen megelőző hibajel nem volt nem rángatt nem füstöl semmi.
745d 242kw 2008.
S.O.S
Diselt kap.


Pospisek
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Pospisek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. május 06. hétfő, 13:29


Adamyno írta:
Pospisek írta: Sziasztok kedves Klubtársak! Az a problémám, h egy ideje állandóan világít a féklámpám és ha ráteszem a gyújtást akkor is ha meg leveszem az aksiról a sarut akkor is, régebben ez megoldotta a problémát de most már nem, ha a sarut vissza teszem akkor is világít.Valamint a légzsák is világít. amikor ez a panasz van sokkal halványabban világít mint szokott. Ezzel egyidejűleg a szervi és a rádióm se megy se a cd- olvasó se multi kormany. Ha meg dudálni akarok van amikor nem szól, vagy volt olyan is, hogy az utastért világítás villant fel dudaszó helyett este. Emiatt állandóan beírja a féklámpa hibát már voltam diagon és nem segített a problémát megoldani...Valami adatszál probléma lehet és teljesen meghülyíti a kocsit...Legalábbis erre gyanakszom! Van amikor menet közbe visszajön az erősen világító légzsák lámpa és kialszik. Akkor kialszik a féklámpa és már minden működik a jól megszokott szerint a kocsin.Ez után nincs is vele tovább probléma ha le nem állítom. Miután megint ráadom a gyújtást v előjön vagy nem de általában igen. Már tökre kivagyok borulva emiatt nem látom a megoldást..
Azért fordultam hozzátok , hát ha valakinek volt már hasonló problémája.A kocsim 2006 X5 30D.
A válaszokat előre is köszönöm üdv P!


Ez egy nagyon szemét hiba. Mondanám, hogy autóvillamosságis, de ők sem nagyon szereti kaz ilyet. Valahol valamilyen kábel vagy csatlakozó valamihez hozzáér, amihez nem kellene. Ezt megtalálni elég nagy szívás. Nekem is volt villanyos gondom, nekiálltam keresni de nem hittem benne, hogy meglesz. Végülis meglett, egy csatlakozó volt összeégve mert befolyt a víz. először amihez hozzáférsz és amit tudsz, nézz át! Minden mindennel összefügg.

Féklámpánál a pótféklámpa is világít felül? Ha igen, akkor én azt csinálnám a helyedben, hogy mindent, de mindent kihúzok ami nem kell. A középkonzolban a fejegyéget, klímavezérlőt, hátul az összes lámpát, elöl is, az ablakemelő kapcsolókat, akár még a kormányszög érzékelőt is, a navit, ha van akkor a tv modult, tolatóradarokat, belsőtér és tükör világítást... mindent amihez csak hozzá lehet férni akár a motor egyes csatlakozóit is. Ha eközben nem veszel észre kidörzsölődött/megtört vezetéket vagy oxidált, összeégett csatlakozót, akkor nézd meg, hogy még mindig megvan-e a hiba. Ha szinte mindent lehúztál (a pótféklámpa kivételével) és még mindig világít, akkor valami olyan helyen lehet a hiba, ami burkolat alatt van de ez nem igazán jellemző szerintem mert a vastagabb kábelkorbácsok nehezebben sérülnek és nem igazán mozognak. Esetleg a biztosítéktáblánál is lehet gáz, de az szívás megint mert nehéz hozzáférni normálisan + rendes fény is kell oda.
Ha viszont ezek után nem jön elő a hiba, akkor egyesével állj neki mindent visszarakni. Ahol újra előjön, ott a környéken kell keresni a hibát. Ezt persze érdemes úgy csinálni, hogy közben töltőn van az akku.

Azért nem hiszem, hogy az LCM vezérlőd, mert annak a légzsákhoz és annak a visszajelzőjéhez semmi köze. A légzsákvisszajelző kizárólag a műszerfal és a légzsákvezérlő kommunikációja alapján működik. A féklámpakapcsoló pedig tudtommal akkor is működteti a féklámpát ha nincs is bekötve a világításmodul, bár ebben nem vagyok teljesen biztos, mert ugye programozható, hogy melyik izzó világítson illetve melyik vegye át a helyét ha kiég az eredeti.


Szia hála az égnek megoldodotta, de köszönöm a segítséget
Nevetséges gyújtás kapcsoló csere megoldodotta a problémát
De tényleg köszönöm szépen.
Üdv P


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz benikkk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. május 05. vasárnap, 21:13


Sziasztok.Kb 1 hete vásároltam egy E36 323i coupet(2,5 170le M52B25). Kb 1 napja előjött egy olyan hiba hogy az autó kicsit erőtlen alacsonyabb fordulaton mintha furcsábban járna a motor idáig szépen indult most viszont kell azért tekertetni....illetve leszabályozni sem akar, lefulladni nem akar és alapjáraton is szépen jár.Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a hiba?Probáltam a csatlakozókat amit találtam kitisztítani kontakt sprayvel de nem segített a problémán.Illetve egy másik probláma... a tompított nem mindig akar felkapcsolni hiaba kapcsolgatom.. helyzetjelző jó fényszóró jó,ködlámpák jók de viszont a tompított volt hogy fogta magát és menet közben lekapcsolt mind a két oldali. köszönöm a segítséget.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. május 04. szombat, 14:14


Pospisek írta: Sziasztok kedves Klubtársak! Az a problémám, h egy ideje állandóan világít a féklámpám és ha ráteszem a gyújtást akkor is ha meg leveszem az aksiról a sarut akkor is, régebben ez megoldotta a problémát de most már nem, ha a sarut vissza teszem akkor is világít.Valamint a légzsák is világít. amikor ez a panasz van sokkal halványabban világít mint szokott. Ezzel egyidejűleg a szervi és a rádióm se megy se a cd- olvasó se multi kormany. Ha meg dudálni akarok van amikor nem szól, vagy volt olyan is, hogy az utastért világítás villant fel dudaszó helyett este. Emiatt állandóan beírja a féklámpa hibát már voltam diagon és nem segített a problémát megoldani...Valami adatszál probléma lehet és teljesen meghülyíti a kocsit...Legalábbis erre gyanakszom! Van amikor menet közbe visszajön az erősen világító légzsák lámpa és kialszik. Akkor kialszik a féklámpa és már minden működik a jól megszokott szerint a kocsin.Ez után nincs is vele tovább probléma ha le nem állítom. Miután megint ráadom a gyújtást v előjön vagy nem de általában igen. Már tökre kivagyok borulva emiatt nem látom a megoldást..
Azért fordultam hozzátok , hát ha valakinek volt már hasonló problémája.A kocsim 2006 X5 30D.
A válaszokat előre is köszönöm üdv P!


Ez egy nagyon szemét hiba. Mondanám, hogy autóvillamosságis, de ők sem nagyon szereti kaz ilyet. Valahol valamilyen kábel vagy csatlakozó valamihez hozzáér, amihez nem kellene. Ezt megtalálni elég nagy szívás. Nekem is volt villanyos gondom, nekiálltam keresni de nem hittem benne, hogy meglesz. Végülis meglett, egy csatlakozó volt összeégve mert befolyt a víz. először amihez hozzáférsz és amit tudsz, nézz át! Minden mindennel összefügg.

Féklámpánál a pótféklámpa is világít felül? Ha igen, akkor én azt csinálnám a helyedben, hogy mindent, de mindent kihúzok ami nem kell. A középkonzolban a fejegyéget, klímavezérlőt, hátul az összes lámpát, elöl is, az ablakemelő kapcsolókat, akár még a kormányszög érzékelőt is, a navit, ha van akkor a tv modult, tolatóradarokat, belsőtér és tükör világítást... mindent amihez csak hozzá lehet férni akár a motor egyes csatlakozóit is. Ha eközben nem veszel észre kidörzsölődött/megtört vezetéket vagy oxidált, összeégett csatlakozót, akkor nézd meg, hogy még mindig megvan-e a hiba. Ha szinte mindent lehúztál (a pótféklámpa kivételével) és még mindig világít, akkor valami olyan helyen lehet a hiba, ami burkolat alatt van de ez nem igazán jellemző szerintem mert a vastagabb kábelkorbácsok nehezebben sérülnek és nem igazán mozognak. Esetleg a biztosítéktáblánál is lehet gáz, de az szívás megint mert nehéz hozzáférni normálisan + rendes fény is kell oda.
Ha viszont ezek után nem jön elő a hiba, akkor egyesével állj neki mindent visszarakni. Ahol újra előjön, ott a környéken kell keresni a hibát. Ezt persze érdemes úgy csinálni, hogy közben töltőn van az akku.

Azért nem hiszem, hogy az LCM vezérlőd, mert annak a légzsákhoz és annak a visszajelzőjéhez semmi köze. A légzsákvisszajelző kizárólag a műszerfal és a légzsákvezérlő kommunikációja alapján működik. A féklámpakapcsoló pedig tudtommal akkor is működteti a féklámpát ha nincs is bekötve a világításmodul, bár ebben nem vagyok teljesen biztos, mert ugye programozható, hogy melyik izzó világítson illetve melyik vegye át a helyét ha kiég az eredeti.


Pospisek
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Pospisek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. május 03. péntek, 10:41


Sziasztok kedves Klubtársak! Az a problémám, h egy ideje állandóan világít a féklámpám és ha ráteszem a gyújtást akkor is ha meg leveszem az aksiról a sarut akkor is, régebben ez megoldotta a problémát de most már nem, ha a sarut vissza teszem akkor is világít.Valamint a légzsák is világít. amikor ez a panasz van sokkal halványabban világít mint szokott. Ezzel egyidejűleg a szervi és a rádióm se megy se a cd- olvasó se multi kormany. Ha meg dudálni akarok van amikor nem szól, vagy volt olyan is, hogy az utastért világítás villant fel dudaszó helyett este. Emiatt állandóan beírja a féklámpa hibát már voltam diagon és nem segített a problémát megoldani...Valami adatszál probléma lehet és teljesen meghülyíti a kocsit...Legalábbis erre gyanakszom! Van amikor menet közbe visszajön az erősen világító légzsák lámpa és kialszik. Akkor kialszik a féklámpa és már minden működik a jól megszokott szerint a kocsin.Ez után nincs is vele tovább probléma ha le nem állítom. Miután megint ráadom a gyújtást v előjön vagy nem de általában igen. Már tökre kivagyok borulva emiatt nem látom a megoldást..
Azért fordultam hozzátok , hát ha valakinek volt már hasonló problémája.A kocsim 2006 X5 30D.
A válaszokat előre is köszönöm üdv P!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16606

Elküldve: 2019. március 26. kedd, 13:23


Canard írta: Üdv kedves 'BMW Fanatics' lakók !

Nem tudom mi a baja az autómnak. Van egy 530xd 2013 év végi M pakettes touring a birtokomban. 106 ezer km. és ez a kedves üzenet fogadott. "Nem áll rendelkezésre a teljes hatásteljesítmény. Ellenőriztesse Márka szervízben". Az üzenetet megelőzően éreztem egy kis égett szagot az utas térben. Így 180km/h-ról lassítottam 80km/h-ra. és a következő benzinkút felé vettem az irányt. Kb 5 percre rá kaptam az üzenetet. Megérkeztem a benzinkútra és járó motor mellett ( turbó pihenő ) megnéztem a motor házat és semmi égett szag. Találkozott már valaki ezzel? Ha igen lehet vele közlekedni? Csak mert elég sok volt a kigyulladt a motor rém hír. Ráadásul itt a "csodálatos" Németországban 1 hét múlvára kaptam időpontot.

Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv,
Balázs




nem tudom mennyire vagy laikus, de a motorteret át lehetne nézni. Látszik-e valahol hűtőfolyadék csöpögés, esetleg égett vezeték, szigetelés.
az is lehet egy bizti szállt el. de lehet egy vezeték elégett valahol.
ha jól tudom a motorkigyulladások oka az EGR hűtő repedés miatt kifolyó hűtőfolyadék a fő felelő. szóval én azt a környéket nézném át.
ha nem muszáj vagy meg tudod oldani, inkább ne járj vele addig.
sajnos távgyógyászatilag ettől többet én nem tudok mondani.
egy hibakód olvasás segítene, mert számos dolog miatt visszaveheti a rendszer a teljesítményt.


státusz Canard

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. március 26. kedd, 09:46


Üdv kedves 'BMW Fanatics' lakók !

Nem tudom mi a baja az autómnak. Van egy 530xd 2013 év végi M pakettes touring a birtokomban. 106 ezer km. és ez a kedves üzenet fogadott. "Nem áll rendelkezésre a teljes hatásteljesítmény. Ellenőriztesse Márka szervízben". Az üzenetet megelőzően éreztem egy kis égett szagot az utas térben. Így 180km/h-ról lassítottam 80km/h-ra. és a következő benzinkút felé vettem az irányt. Kb 5 percre rá kaptam az üzenetet. Megérkeztem a benzinkútra és járó motor mellett ( turbó pihenő ) megnéztem a motor házat és semmi égett szag. Találkozott már valaki ezzel? Ha igen lehet vele közlekedni? Csak mert elég sok volt a kigyulladt a motor rém hír. Ráadásul itt a "csodálatos" Németországban 1 hét múlvára kaptam időpontot.

Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv,
Balázs






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. március 26. kedd, 10:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 325ti
Évjárat: 2001

státusz frankopetre

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. november 05. vasárnap, 14:56


borbelyi írta:
hil írta:
borbelyi írta:

Na kedves BMW-s társaim. 2017. július végén, Székesfehérváron a Horváth Autódoktor-nál jól összegányolták az autót. Kicserélték az "elszakadt" vezérműláncot - ami mellesleg semmi kárt sem okozott az autóban - ami többek szerint hihetetlen nagy szerencse. Összerakásához nem használtak BMW szerszámot, mert nincs nekik és/vagy "rutinosak", de így is jó lesz, s csak 1,5-2 cm eltérés volt a lánckerekek között (az ő jelölésük szerint is). Eltört az olajzócső, hogy összerakáskor vagy utólag tudja a fene. Gyári tömítés helyett tömítőpasztával oldották meg a szelepfedél tömítést - az újabb szereléskor készített képek alapján nem csak a tömítendő helyre jutott belőle. Mindezen felül olajat cseréltek és levizsgáztatták az autót, s mindezt 260000 magyar forintért (ha kérek számlát akkor ettől sokkal több lesz...). A soproni (a jó) szerelő szerint, mivel a vezérlés szétszedése és újbóli, BMW szerszámmal történt összeszerelése után is meg-megállt az autó - az előtte is észlelt főtengely jeladó hibával, valószínűsíthetően ez lehetett a hibaok, s a vezérléshez nem is kellett volna hozzányúlni. A hátsó kipufogódobom a bemeneti csőnél szelelt, ezt hegesztés helyett kipufogócementtel betapasztották, ami mára megint lyukas (persze a pénzt ezért is megkérték). Szerencsére a sok leállás után találtunk Sopronban szerelőt (neki is E46-ja van), aki szakszerűen megcsinálta, helyrerakta a vezérlést és kicserélte a főtengely jeladót működő gyárira, s most az autó végre hibamentesen működik. Megállapítom, hogy Székesfehérváron valószínűleg jól lenyúltak!

Ez bizony szomorú történet


Az, viszont mindenki számára tanulságos lehet.


Magyarországon nagyon kevés a szakember. Zsákmányszerzés van.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. november 01. szerda, 06:05


hil írta:
borbelyi írta:

Na kedves BMW-s társaim. 2017. július végén, Székesfehérváron a Horváth Autódoktor-nál jól összegányolták az autót. Kicserélték az "elszakadt" vezérműláncot - ami mellesleg semmi kárt sem okozott az autóban - ami többek szerint hihetetlen nagy szerencse. Összerakásához nem használtak BMW szerszámot, mert nincs nekik és/vagy "rutinosak", de így is jó lesz, s csak 1,5-2 cm eltérés volt a lánckerekek között (az ő jelölésük szerint is). Eltört az olajzócső, hogy összerakáskor vagy utólag tudja a fene. Gyári tömítés helyett tömítőpasztával oldották meg a szelepfedél tömítést - az újabb szereléskor készített képek alapján nem csak a tömítendő helyre jutott belőle. Mindezen felül olajat cseréltek és levizsgáztatták az autót, s mindezt 260000 magyar forintért (ha kérek számlát akkor ettől sokkal több lesz...). A soproni (a jó) szerelő szerint, mivel a vezérlés szétszedése és újbóli, BMW szerszámmal történt összeszerelése után is meg-megállt az autó - az előtte is észlelt főtengely jeladó hibával, valószínűsíthetően ez lehetett a hibaok, s a vezérléshez nem is kellett volna hozzányúlni. A hátsó kipufogódobom a bemeneti csőnél szelelt, ezt hegesztés helyett kipufogócementtel betapasztották, ami mára megint lyukas (persze a pénzt ezért is megkérték). Szerencsére a sok leállás után találtunk Sopronban szerelőt (neki is E46-ja van), aki szakszerűen megcsinálta, helyrerakta a vezérlést és kicserélte a főtengely jeladót működő gyárira, s most az autó végre hibamentesen működik. Megállapítom, hogy Székesfehérváron valószínűleg jól lenyúltak!

Ez bizony szomorú történet


Az, viszont mindenki számára tanulságos lehet.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (279 pont) | Hozzászólások: 2984

Elküldve: 2017. október 31. kedd, 17:08


borbelyi írta:

Na kedves BMW-s társaim. 2017. július végén, Székesfehérváron a Horváth Autódoktor-nál jól összegányolták az autót. Kicserélték az "elszakadt" vezérműláncot - ami mellesleg semmi kárt sem okozott az autóban - ami többek szerint hihetetlen nagy szerencse. Összerakásához nem használtak BMW szerszámot, mert nincs nekik és/vagy "rutinosak", de így is jó lesz, s csak 1,5-2 cm eltérés volt a lánckerekek között (az ő jelölésük szerint is). Eltört az olajzócső, hogy összerakáskor vagy utólag tudja a fene. Gyári tömítés helyett tömítőpasztával oldották meg a szelepfedél tömítést - az újabb szereléskor készített képek alapján nem csak a tömítendő helyre jutott belőle. Mindezen felül olajat cseréltek és levizsgáztatták az autót, s mindezt 260000 magyar forintért (ha kérek számlát akkor ettől sokkal több lesz...). A soproni (a jó) szerelő szerint, mivel a vezérlés szétszedése és újbóli, BMW szerszámmal történt összeszerelése után is meg-megállt az autó - az előtte is észlelt főtengely jeladó hibával, valószínűsíthetően ez lehetett a hibaok, s a vezérléshez nem is kellett volna hozzányúlni. A hátsó kipufogódobom a bemeneti csőnél szelelt, ezt hegesztés helyett kipufogócementtel betapasztották, ami mára megint lyukas (persze a pénzt ezért is megkérték). Szerencsére a sok leállás után találtunk Sopronban szerelőt (neki is E46-ja van), aki szakszerűen megcsinálta, helyrerakta a vezérlést és kicserélte a főtengely jeladót működő gyárira, s most az autó végre hibamentesen működik. Megállapítom, hogy Székesfehérváron valószínűleg jól lenyúltak!

Ez bizony szomorú történet



borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. október 31. kedd, 13:38


borbelyi írta:
bricktopm írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Még mindig a megtorpanás és megállás problémával küzdök. (Szerelési tapasztalat: tegnap kicseréltem a főtengely jeladót - EBAY-en vettem Angliából cserét - de azzal az autóm el sem indult, így letakarítottam a régit és visszatettem.)
Az lenne a kérdésem, hogy ha alapjáraton rángat és néha le is áll, ezt okozhatja-e gyújtás trafó hiba. S ha ez a probléma, akkor ez okozhatja-e menet közben a töltésjelző felvillanását (a töltés hiba jelző csak a töltés hibáját jelzi, vagy egyéb, elektromos körben keletkezett hibát is?).
Köszönöm a segítségeteket előre is!


Szia,
Át kéne mérni a generátor meg a töltésvezérlő részt, megnézni nem csúsznak-e a szíjak, generátorcsapágy meg egyáltalán a generátor.
A gyujtótrafó hibája okoz torpanást, de alapvetően (bár lehet évjáratonként eltér ez a megoldás) az én motorvezérlőm letiltja azt a hengert amelyikben egyszer kihagy a gyujtás. kigyullad az EML lámpa és míg le nem állítom a kocsit így is marad. Gyujtótrafó problémám volt én ezt tapasztaltam.
Töltéskimaradás nem volt soha így sem. A menetközbeni torpanás lehet kettőstömegű, ha más panasz nincs ami arra utalna, akkor levegőrendszer meg üzemanyag körül nézelődnék. Gyertyákat ki átnézni ami nem szép barna azt vagy takarítani vagy csere. Üzemanyag szűrő ha nem tudod mikor volt cserélve szerintem cseréld. A levegő csöveket a légtömegmérőtől indulva át tudod nézni, csak szedegesd le. Látszik ha repedt, könyök környékén az alapjárati motor Y csatlakozónál szokott elszakadni.

Húzd le a MAF-ot járj anélkül pár napig, úgy jelentkezik e a gond. Ha nem segít húzd le a DISA-t anélkül is nézd meg. Amit kitettem pár HSZ-el előbb, DISA tömítést is érdemes megnézni.
Alapjárati motort is kiszedheted megnézni kotyog-e.

Köszönöm a kimerítő választ! Generátor lett elsőként felújítva, mikor a probléma először jelentkezett. Az üzemanyagszűrőt, gyertyákat tavaly decemberben - vásárlás után - saját magam cseréltem. Időnként a problémával együtt jár az EML lámpa kigyulladása is, így , hogy mondod!


Na kedves BMW-s társaim. 2017. július végén, Székesfehérváron a Horváth Autódoktor-nál jól összegányolták az autót. Kicserélték az "elszakadt" vezérműláncot - ami mellesleg semmi kárt sem okozott az autóban - ami többek szerint hihetetlen nagy szerencse. Összerakásához nem használtak BMW szerszámot, mert nincs nekik és/vagy "rutinosak", de így is jó lesz, s csak 1,5-2 cm eltérés volt a lánckerekek között (az ő jelölésük szerint is). Eltört az olajzócső, hogy összerakáskor vagy utólag tudja a fene. Gyári tömítés helyett tömítőpasztával oldották meg a szelepfedél tömítést - az újabb szereléskor készített képek alapján nem csak a tömítendő helyre jutott belőle. Mindezen felül olajat cseréltek és levizsgáztatták az autót, s mindezt 260000 magyar forintért (ha kérek számlát akkor ettől sokkal több lesz...). A soproni (a jó) szerelő szerint, mivel a vezérlés szétszedése és újbóli, BMW szerszámmal történt összeszerelése után is meg-megállt az autó - az előtte is észlelt főtengely jeladó hibával, valószínűsíthetően ez lehetett a hibaok, s a vezérléshez nem is kellett volna hozzányúlni. A hátsó kipufogódobom a bemeneti csőnél szelelt, ezt hegesztés helyett kipufogócementtel betapasztották, ami mára megint lyukas (persze a pénzt ezért is megkérték). Szerencsére a sok leállás után találtunk Sopronban szerelőt (neki is E46-ja van), aki szakszerűen megcsinálta, helyrerakta a vezérlést és kicserélte a főtengely jeladót működő gyárira, s most az autó végre hibamentesen működik. Megállapítom, hogy Székesfehérváron valószínűleg jól lenyúltak!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz pack

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 15:28


hil írta:
Macska írta:
YELLOW írta:
pack írta:
bricktopm írta:
pack írta: Sziasztok!
Őlyan problemam adodot hogy elindulaskor kuplung felengedese kozben eleg suron be rangat az auto olyan rangato daralo hangot hallani.A kuplung majdnem teljesen fent fog kb 10 elindulasbol 6x csinalja mostanaban mi lehet ez?? Az autoban 240.000km van koszonom elore is a valaszokat..


Gondolom kb csavarig van kopva és elforog.


Akkor kuplungtarcsa csere? nem csuszik meg csak az egesz autot be razza indulaskor mint ha le akarna szakadni a kuplung


én gyanakodtam már kettős tömegűre is. de állítólag ez ilyen, ha nem adsz elég gázt.
nekem is csinálja, sőt másoknak is. van, akinek 200ezernél, vagy 150-nél, nekem 65ezernél is ilyen volt.
a BMW-k kuplungja eleve fent fog, legalábbis a 2005-ös szériákig biztos.
szóval magasan fog, kicsi az út, ami alatt dolgozik a kuplung. nehéz megszokni. vagy több gáz kell, vagy még óvatosabb kuplung kezelés.


Nekem is ez volt a jelenség és főtengely szíjtárcsa csere után megszűnt.

Szia,
előző autómon ugyanez volt, a kuplung és a kinyomó szerkezet cserével megszűnt. A kettőstömegű általában az öngyújtósban szokott elfáradni.
bye: hil



koszonom a valaszokat remelem nem kettostomegu lesz...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 23. hétfő, 15:29

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (279 pont) | Hozzászólások: 2984

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 11:57


Macska írta:
YELLOW írta:
pack írta:
bricktopm írta:
pack írta: Sziasztok!
Őlyan problemam adodot hogy elindulaskor kuplung felengedese kozben eleg suron be rangat az auto olyan rangato daralo hangot hallani.A kuplung majdnem teljesen fent fog kb 10 elindulasbol 6x csinalja mostanaban mi lehet ez?? Az autoban 240.000km van koszonom elore is a valaszokat..


Gondolom kb csavarig van kopva és elforog.


Akkor kuplungtarcsa csere? nem csuszik meg csak az egesz autot be razza indulaskor mint ha le akarna szakadni a kuplung


én gyanakodtam már kettős tömegűre is. de állítólag ez ilyen, ha nem adsz elég gázt.
nekem is csinálja, sőt másoknak is. van, akinek 200ezernél, vagy 150-nél, nekem 65ezernél is ilyen volt.
a BMW-k kuplungja eleve fent fog, legalábbis a 2005-ös szériákig biztos.
szóval magasan fog, kicsi az út, ami alatt dolgozik a kuplung. nehéz megszokni. vagy több gáz kell, vagy még óvatosabb kuplung kezelés.


Nekem is ez volt a jelenség és főtengely szíjtárcsa csere után megszűnt.

Szia,
előző autómon ugyanez volt, a kuplung és a kinyomó szerkezet cserével megszűnt. A kettőstömegű általában az öngyújtósban szokott elfáradni.
bye: hil



Macska
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Macska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 23. hétfő, 11:01


YELLOW írta:
pack írta:
bricktopm írta:
pack írta: Sziasztok!
Őlyan problemam adodot hogy elindulaskor kuplung felengedese kozben eleg suron be rangat az auto olyan rangato daralo hangot hallani.A kuplung majdnem teljesen fent fog kb 10 elindulasbol 6x csinalja mostanaban mi lehet ez?? Az autoban 240.000km van koszonom elore is a valaszokat..


Gondolom kb csavarig van kopva és elforog.


Akkor kuplungtarcsa csere? nem csuszik meg csak az egesz autot be razza indulaskor mint ha le akarna szakadni a kuplung


én gyanakodtam már kettős tömegűre is. de állítólag ez ilyen, ha nem adsz elég gázt.
nekem is csinálja, sőt másoknak is. van, akinek 200ezernél, vagy 150-nél, nekem 65ezernél is ilyen volt.
a BMW-k kuplungja eleve fent fog, legalábbis a 2005-ös szériákig biztos.
szóval magasan fog, kicsi az út, ami alatt dolgozik a kuplung. nehéz megszokni. vagy több gáz kell, vagy még óvatosabb kuplung kezelés.


Nekem is ez volt a jelenség és főtengely szíjtárcsa csere után megszűnt.