autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 15. vasárnap, 19:07


bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?


Persze, nyugodtan. Azért vagytok ti is hogy segítsetek. Reálisan lássak én is.
Talpas, szilent, fékbetét, féktárcsa, fékbowden, szűrők(pollen,olaj) olajcsere, tömítés, csapágy, ennyi jut az eszembe hirtelen.


Megmondom az őszintét én sokallom ezekre a 250ezret. Anyagárban kb 150max az egész cucc.


te sokallod. DE! nem mindneki teheti meg, hogy kedvezményesen vegyen alkatrészt. főleg ha azt a szerelő intézi, aki beszereli. gyanítom, hogy a talpas csere az lengőkar cserét jelent. kivéve ha korábban Mayle HD volt benne. maga a fékszett alsó hangon szerintem egy 80ezer, de attól függ mi került bele. szóval ezekre még rájön a munkadíj, nem sok az.


A szerelő is féláron vásárol, tehát még mindig sokallom. Mindegy nem akarok én ezen vitatkozni.


persze, hogy fél áron vásárol, de melyik adja oda annyi kedvezménnyel? ebből élnek főként. tételesen kellene tudni, mik lettek vásárolva, most csak nagyjából be lett mondva.
de azon gondolkoztam reggel, hogy lehet félre értetted, a 980ezer az autó ára volt.


Nem értettem félre. Én abból indultam ki, hogy az '' én szerelőm''(max 3x voltam nála...) is kb féláron adja a cuccokat a boltihoz képest, mintha magam venném meg. Nem haraptam a nyelvemre mikor hozzá vittem. Pedig akkora spanok azért nem vagyunk, és csak a nagy hy sz pást viszem hozzá. De akkor biztos embere válogatja. Eddig legtöbb 30ezret fizettem nála, de abba volt olajtól kezdve szíjakon hűtőfolyadékig meg fél motortérmegbontásig minden. Reggel nyolctól háromig. De mondom nem vitatkozom, ha annyi hát annyi.



Srácok! Én már sírok esküszöm xD pénteken vittem volna el a szerelőhöz, de megkockáztattam, hogy még nem, még megyek vele egy két kört..Ugyanis....Nincs semmi gondja már hangzatosan...semmi kuplung zörgés, semmi motorbúgás...lehet én halucináltam már....vagy orrba szájba szívat a kicsi. Mindenesetre én nem hagyom annyiban. Azért jobb a békesség, és átnézetem!



BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 18:13


Sziasztok

ha jól emlékszem, ebbe a topicba ajánlottátok nekem ezt a kábelt, E46-hoz:
A link neve

Nos, a mai nap megjött a kábel, viszont telepítő cdt bsztak hozzá adni. Tudtok nekem olyan oldalt ajánlani, ahonnan le tudom tölteni, lehetőleg ingyen a hozzá való progikat? Vagy ha van valami iso képfájl a hozzávaló CD-ről valakinek, megosztaná velem? Köszi előre is!

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 139

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 16:53


YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?


Persze, nyugodtan. Azért vagytok ti is hogy segítsetek. Reálisan lássak én is.
Talpas, szilent, fékbetét, féktárcsa, fékbowden, szűrők(pollen,olaj) olajcsere, tömítés, csapágy, ennyi jut az eszembe hirtelen.


Megmondom az őszintét én sokallom ezekre a 250ezret. Anyagárban kb 150max az egész cucc.


te sokallod. DE! nem mindneki teheti meg, hogy kedvezményesen vegyen alkatrészt. főleg ha azt a szerelő intézi, aki beszereli. gyanítom, hogy a talpas csere az lengőkar cserét jelent. kivéve ha korábban Mayle HD volt benne. maga a fékszett alsó hangon szerintem egy 80ezer, de attól függ mi került bele. szóval ezekre még rájön a munkadíj, nem sok az.


A szerelő is féláron vásárol, tehát még mindig sokallom. Mindegy nem akarok én ezen vitatkozni.


persze, hogy fél áron vásárol, de melyik adja oda annyi kedvezménnyel? ebből élnek főként. tételesen kellene tudni, mik lettek vásárolva, most csak nagyjából be lett mondva.
de azon gondolkoztam reggel, hogy lehet félre értetted, a 980ezer az autó ára volt.


Nem értettem félre. Én abból indultam ki, hogy az '' én szerelőm''(max 3x voltam nála...) is kb féláron adja a cuccokat a boltihoz képest, mintha magam venném meg. Nem haraptam a nyelvemre mikor hozzá vittem. Pedig akkora spanok azért nem vagyunk, és csak a nagy hy sz pást viszem hozzá. De akkor biztos embere válogatja. Eddig legtöbb 30ezret fizettem nála, de abba volt olajtól kezdve szíjakon hűtőfolyadékig meg fél motortérmegbontásig minden. Reggel nyolctól háromig. De mondom nem vitatkozom, ha annyi hát annyi.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 13. péntek, 16:56

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14434 pont) | Hozzászólások: 15817

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 13:31


borbelyi írta:
bricktopm írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Még mindig a megtorpanás és megállás problémával küzdök. (Szerelési tapasztalat: tegnap kicseréltem a főtengely jeladót - EBAY-en vettem Angliából cserét - de azzal az autóm el sem indult, így letakarítottam a régit és visszatettem.)
Az lenne a kérdésem, hogy ha alapjáraton rángat és néha le is áll, ezt okozhatja-e gyújtás trafó hiba. S ha ez a probléma, akkor ez okozhatja-e menet közben a töltésjelző felvillanását (a töltés hiba jelző csak a töltés hibáját jelzi, vagy egyéb, elektromos körben keletkezett hibát is?).
Köszönöm a segítségeteket előre is!


Szia,
Át kéne mérni a generátor meg a töltésvezérlő részt, megnézni nem csúsznak-e a szíjak, generátorcsapágy meg egyáltalán a generátor.
A gyujtótrafó hibája okoz torpanást, de alapvetően (bár lehet évjáratonként eltér ez a megoldás) az én motorvezérlőm letiltja azt a hengert amelyikben egyszer kihagy a gyujtás. kigyullad az EML lámpa és míg le nem állítom a kocsit így is marad. Gyujtótrafó problémám volt én ezt tapasztaltam.
Töltéskimaradás nem volt soha így sem. A menetközbeni torpanás lehet kettőstömegű, ha más panasz nincs ami arra utalna, akkor levegőrendszer meg üzemanyag körül nézelődnék. Gyertyákat ki átnézni ami nem szép barna azt vagy takarítani vagy csere. Üzemanyag szűrő ha nem tudod mikor volt cserélve szerintem cseréld. A levegő csöveket a légtömegmérőtől indulva át tudod nézni, csak szedegesd le. Látszik ha repedt, könyök környékén az alapjárati motor Y csatlakozónál szokott elszakadni.

Húzd le a MAF-ot járj anélkül pár napig, úgy jelentkezik e a gond. Ha nem segít húzd le a DISA-t anélkül is nézd meg. Amit kitettem pár HSZ-el előbb, DISA tömítést is érdemes megnézni.
Alapjárati motort is kiszedheted megnézni kotyog-e.

Köszönöm a kimerítő választ! Generátor lett elsőként felújítva, mikor a probléma először jelentkezett. Az üzemanyagszűrőt, gyertyákat tavaly decemberben - vásárlás után - saját magam cseréltem. Időnként a problémával együtt jár az EML lámpa kigyulladása is, így , hogy mondod!


ha a trafó rossz, és gyújtás probléma van, arra próbálkozik a rendszer időnként beindítani. az EML lámpa villog olyankor. diaggal kiolvasva dob rá hibát ha a hiba fent áll. gyújtáskimaradásra, stb.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14434 pont) | Hozzászólások: 15817

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 13:28


bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?


Persze, nyugodtan. Azért vagytok ti is hogy segítsetek. Reálisan lássak én is.
Talpas, szilent, fékbetét, féktárcsa, fékbowden, szűrők(pollen,olaj) olajcsere, tömítés, csapágy, ennyi jut az eszembe hirtelen.


Megmondom az őszintét én sokallom ezekre a 250ezret. Anyagárban kb 150max az egész cucc.


te sokallod. DE! nem mindneki teheti meg, hogy kedvezményesen vegyen alkatrészt. főleg ha azt a szerelő intézi, aki beszereli. gyanítom, hogy a talpas csere az lengőkar cserét jelent. kivéve ha korábban Mayle HD volt benne. maga a fékszett alsó hangon szerintem egy 80ezer, de attól függ mi került bele. szóval ezekre még rájön a munkadíj, nem sok az.


A szerelő is féláron vásárol, tehát még mindig sokallom. Mindegy nem akarok én ezen vitatkozni.


persze, hogy fél áron vásárol, de melyik adja oda annyi kedvezménnyel? ebből élnek főként. tételesen kellene tudni, mik lettek vásárolva, most csak nagyjából be lett mondva.
de azon gondolkoztam reggel, hogy lehet félre értetted, a 980ezer az autó ára volt.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 13:05


bricktopm írta:
borbelyi írta: Sziasztok!

Még mindig a megtorpanás és megállás problémával küzdök. (Szerelési tapasztalat: tegnap kicseréltem a főtengely jeladót - EBAY-en vettem Angliából cserét - de azzal az autóm el sem indult, így letakarítottam a régit és visszatettem.)
Az lenne a kérdésem, hogy ha alapjáraton rángat és néha le is áll, ezt okozhatja-e gyújtás trafó hiba. S ha ez a probléma, akkor ez okozhatja-e menet közben a töltésjelző felvillanását (a töltés hiba jelző csak a töltés hibáját jelzi, vagy egyéb, elektromos körben keletkezett hibát is?).
Köszönöm a segítségeteket előre is!


Szia,
Át kéne mérni a generátor meg a töltésvezérlő részt, megnézni nem csúsznak-e a szíjak, generátorcsapágy meg egyáltalán a generátor.
A gyujtótrafó hibája okoz torpanást, de alapvetően (bár lehet évjáratonként eltér ez a megoldás) az én motorvezérlőm letiltja azt a hengert amelyikben egyszer kihagy a gyujtás. kigyullad az EML lámpa és míg le nem állítom a kocsit így is marad. Gyujtótrafó problémám volt én ezt tapasztaltam.
Töltéskimaradás nem volt soha így sem. A menetközbeni torpanás lehet kettőstömegű, ha más panasz nincs ami arra utalna, akkor levegőrendszer meg üzemanyag körül nézelődnék. Gyertyákat ki átnézni ami nem szép barna azt vagy takarítani vagy csere. Üzemanyag szűrő ha nem tudod mikor volt cserélve szerintem cseréld. A levegő csöveket a légtömegmérőtől indulva át tudod nézni, csak szedegesd le. Látszik ha repedt, könyök környékén az alapjárati motor Y csatlakozónál szokott elszakadni.

Húzd le a MAF-ot járj anélkül pár napig, úgy jelentkezik e a gond. Ha nem segít húzd le a DISA-t anélkül is nézd meg. Amit kitettem pár HSZ-el előbb, DISA tömítést is érdemes megnézni.
Alapjárati motort is kiszedheted megnézni kotyog-e.

Köszönöm a kimerítő választ! Generátor lett elsőként felújítva, mikor a probléma először jelentkezett. Az üzemanyagszűrőt, gyertyákat tavaly decemberben - vásárlás után - saját magam cseréltem. Időnként a problémával együtt jár az EML lámpa kigyulladása is, így , hogy mondod!


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 139

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 08:49


borbelyi írta: Sziasztok!

Még mindig a megtorpanás és megállás problémával küzdök. (Szerelési tapasztalat: tegnap kicseréltem a főtengely jeladót - EBAY-en vettem Angliából cserét - de azzal az autóm el sem indult, így letakarítottam a régit és visszatettem.)
Az lenne a kérdésem, hogy ha alapjáraton rángat és néha le is áll, ezt okozhatja-e gyújtás trafó hiba. S ha ez a probléma, akkor ez okozhatja-e menet közben a töltésjelző felvillanását (a töltés hiba jelző csak a töltés hibáját jelzi, vagy egyéb, elektromos körben keletkezett hibát is?).
Köszönöm a segítségeteket előre is!


Szia,
Át kéne mérni a generátor meg a töltésvezérlő részt, megnézni nem csúsznak-e a szíjak, generátorcsapágy meg egyáltalán a generátor.
A gyujtótrafó hibája okoz torpanást, de alapvetően (bár lehet évjáratonként eltér ez a megoldás) az én motorvezérlőm letiltja azt a hengert amelyikben egyszer kihagy a gyujtás. kigyullad az EML lámpa és míg le nem állítom a kocsit így is marad. Gyujtótrafó problémám volt én ezt tapasztaltam.
Töltéskimaradás nem volt soha így sem. A menetközbeni torpanás lehet kettőstömegű, ha más panasz nincs ami arra utalna, akkor levegőrendszer meg üzemanyag körül nézelődnék. Gyertyákat ki átnézni ami nem szép barna azt vagy takarítani vagy csere. Üzemanyag szűrő ha nem tudod mikor volt cserélve szerintem cseréld. A levegő csöveket a légtömegmérőtől indulva át tudod nézni, csak szedegesd le. Látszik ha repedt, könyök környékén az alapjárati motor Y csatlakozónál szokott elszakadni.

Húzd le a MAF-ot járj anélkül pár napig, úgy jelentkezik e a gond. Ha nem segít húzd le a DISA-t anélkül is nézd meg. Amit kitettem pár HSZ-el előbb, DISA tömítést is érdemes megnézni.
Alapjárati motort is kiszedheted megnézni kotyog-e.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 13. péntek, 08:53


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 139

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 08:43


YELLOW írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?


Persze, nyugodtan. Azért vagytok ti is hogy segítsetek. Reálisan lássak én is.
Talpas, szilent, fékbetét, féktárcsa, fékbowden, szűrők(pollen,olaj) olajcsere, tömítés, csapágy, ennyi jut az eszembe hirtelen.


Megmondom az őszintét én sokallom ezekre a 250ezret. Anyagárban kb 150max az egész cucc.


te sokallod. DE! nem mindneki teheti meg, hogy kedvezményesen vegyen alkatrészt. főleg ha azt a szerelő intézi, aki beszereli. gyanítom, hogy a talpas csere az lengőkar cserét jelent. kivéve ha korábban Mayle HD volt benne. maga a fékszett alsó hangon szerintem egy 80ezer, de attól függ mi került bele. szóval ezekre még rájön a munkadíj, nem sok az.


A szerelő is féláron vásárol, tehát még mindig sokallom. Mindegy nem akarok én ezen vitatkozni.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 07:06


Sziasztok!

Még mindig a megtorpanás és megállás problémával küzdök. (Szerelési tapasztalat: tegnap kicseréltem a főtengely jeladót - EBAY-en vettem Angliából cserét - de azzal az autóm el sem indult, így letakarítottam a régit és visszatettem.)
Az lenne a kérdésem, hogy ha alapjáraton rángat és néha le is áll, ezt okozhatja-e gyújtás trafó hiba. S ha ez a probléma, akkor ez okozhatja-e menet közben a töltésjelző felvillanását (a töltés hiba jelző csak a töltés hibáját jelzi, vagy egyéb, elektromos körben keletkezett hibát is?).
Köszönöm a segítségeteket előre is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14434 pont) | Hozzászólások: 15817

Elküldve: 2017. október 13. péntek, 06:53


bricktopm írta:
VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?


Persze, nyugodtan. Azért vagytok ti is hogy segítsetek. Reálisan lássak én is.
Talpas, szilent, fékbetét, féktárcsa, fékbowden, szűrők(pollen,olaj) olajcsere, tömítés, csapágy, ennyi jut az eszembe hirtelen.


Megmondom az őszintét én sokallom ezekre a 250ezret. Anyagárban kb 150max az egész cucc.


te sokallod. DE! nem mindneki teheti meg, hogy kedvezményesen vegyen alkatrészt. főleg ha azt a szerelő intézi, aki beszereli. gyanítom, hogy a talpas csere az lengőkar cserét jelent. kivéve ha korábban Mayle HD volt benne. maga a fékszett alsó hangon szerintem egy 80ezer, de attól függ mi került bele. szóval ezekre még rájön a munkadíj, nem sok az.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 139

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 20:12


VandaH írta:
bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?


Persze, nyugodtan. Azért vagytok ti is hogy segítsetek. Reálisan lássak én is.
Talpas, szilent, fékbetét, féktárcsa, fékbowden, szűrők(pollen,olaj) olajcsere, tömítés, csapágy, ennyi jut az eszembe hirtelen.



Megmondom az őszintét én sokallom ezekre a 250ezret. Anyagárban kb 150max az egész cucc.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 19:07


bricktopm írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?


Persze, nyugodtan. Azért vagytok ti is hogy segítsetek. Reálisan lássak én is.
Talpas, szilent, fékbetét, féktárcsa, fékbowden, szűrők(pollen,olaj) olajcsere, tömítés, csapágy, ennyi jut az eszembe hirtelen.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 139

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 14:58


Megosztanám mindenkivel, hátha valakinek még segítek ezzel.
Alapjáratom hideg motornál kb 20-30 mp-ig (míg nem melegedett minimálisat a motor és környéke) be beingott. Igazán nem is beingott, hanem kb 3-4-5mp enként egy picit lentebb esett majd vissza.
Illetve ebben az időtartományban ha érintettem a gázpedált lefelé indult a mutató.

Nyilvánvaló nem kell sokat agyalni, valami alapjárat és levegő közti összefüggés lehet, illetve a tömítésekre és azok pici repedéseire szűkül a kör, mivel pici melegedésre is elmulik.

A hiba okát a DISA szelep kiszerelésekor konstatáltam is, a nagy O gyűrű repedése okozta.
Fotó

BMWfans PN beszerzése után első utam a helyi autós nagykerbe vezetett, nincs ilyen gyűrűjök, se helyettesítő. Ok, márkaszerviz, van, de rendelni kell németországból szal várjak ha kell (plusz nettó 5500 az ára)... inkább nem pláne, hogy mivel már kiszedtem gondolom egy visszarakástól szét is szakadna. TÖmítéstechnika bolt, olaj sav vegyszer és hőálló tömítőgyrű, passzos méretben 250FT, plusz kicseréltem a két sz r torx csavart imbuszra, mert az egyik beesett a kasztniba és most csörög.A hibajelenség megszűnt. Bocs, hogy hosszú lett csak tetszik a laptopom billentyűzetén az írás

Szerk.: most látom nem csak ez a tömítés megy 5000- környékén


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 12. csütörtök, 15:00

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 139

Elküldve: 2017. október 12. csütörtök, 14:51


VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


Azigen, Az elég húzós. Meg szabad kérdezni miket javítottak ennyiért?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz VandaH

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2017. október 11. szerda, 12:54


YELLOW írta:
VandaH írta:
YELLOW írta:
VandaH írta:
Mindenféleképpen meg kell csináltatni, hiszen idén vettük februárban.
Elviszem szerelőhöz, és írok mi lett vele.
Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólását.


meg szabad kérdezni milyen áron vettétek? ha nagyon olcsó volt, akkor nem kell csodálkozni. lehet venni olcsón E46-ot, de majd annyit rá is kell költeni.


980. 000.- volt, első szerelés 140.000, második 80-90.000 harmadik 30.000 legutolsó csak 5.000 xD haladunk lefelé mit akartok xD


majd akkor lepődsz meg, amikor kiderült, hogy egy pár100Ft-os alkatrész volt rossz
mert ilyen is van, hogy sok 100ezret otthagynak, aztán kis bagatel hiba volt az egész. de ismerős szerelőnek hajlamosak az emberek bevenni mindent. persze nem általánosítok, nem mind olyan.
mondjuk ez legalább nem a kínálat legalja ár.


Az 5.000 egy tömítés volt, mert füst jött a motortérből de az mára jó lett.. Hát a szerelő a barátunk reméljük nem basz át...ha akkor...