YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2022. augusztus 21. vasárnap, 07:51


Vekky írta: Üdv segítségeteket szeretném kérni
Autó 2009 1 es BMW, 123d 1995 cm3 N47D20 150 KW
Egyszer húz egyszer nem.Véletlenszerű indításnál, ha meleg ha hideg a motor nem húz az autó ,viszont ha egy darabig pl.: pirosnál állok vagy ha csak félre állok az autóval és berreg pár percig utánna mindig megjavul magától ,Diag. nem mutat semmit , Légtömegmérő-re gyanakszok ,ez van tervbe hogy lecserélem viszont azért beírok ide előtte hátha valaki valamit tud mondani.
Amúgy is már annyi minden le lett cserélve rajta és még mindig fennál ez a hiba.

Ui.:Leggyakrabban ha meleg idő van olyankor nem szok menni az autó ,azt vettem észre.


hát ezt senki nem mondja meg konkrétan, max beletrafálhat. diag, élőadat. szenzoroktól jó hőmérséklet, jó nyomások (levegő/üzemanyag) érkeznek-e be, turbo geo állítás nem szorul-e, porlasztók értékei, bár azokat porlasztós padon mérve lehetne a legjobban megmérni.
aztán amit cseréltek eddig, nem tudom mi volt, de valóban kicserélték-e?
ezt el kell vinned valakihez, aki ért hozzá, és a megfelelő eszközök rendelkezésre állnak nála.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 123d
Évjárat: 2009

státusz Vekky

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2022. augusztus 20. szombat, 22:05


Üdv segítségeteket szeretném kérni
Autó 2009 1 es BMW, 123d 1995 cm3 N47D20 150 KW
Egyszer húz egyszer nem.Véletlenszerű indításnál, ha meleg ha hideg a motor nem húz az autó ,viszont ha egy darabig pl.: pirosnál állok vagy ha csak félre állok az autóval és berreg pár percig utánna mindig megjavul magától ,Diag. nem mutat semmit , Légtömegmérő-re gyanakszok ,ez van tervbe hogy lecserélem viszont azért beírok ide előtte hátha valaki valamit tud mondani.
Amúgy is már annyi minden le lett cserélve rajta és még mindig fennál ez a hiba.

Ui.:Leggyakrabban ha meleg idő van olyankor nem szok menni az autó ,azt vettem észre.

státusz Tomi15

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2021. szeptember 03. péntek, 01:38


Noked írta: Sziasztok!
Auto: 2003-as, 3-as BMW, E46 2200cm3, sor 6,
Lassan 1 éve szenvedek az alábbi jelenséggel.
- A nap első indulásakor minden rendben zajlik, az autó úgy megy, ahogy kell. Mindegy, hogy 1km vagy 1000km megyek, 2 percet vagy 4 órát vezetek.
- A következő induláskor kezdődnek a gondok. Alapjáraton az első gázpedál érintésre hajlamos lefulladni az autó.
- Kitolatsz a parkolóból, kuplung 1-esbe, közben lefullad az autó.
- Stoptáblánál megállsz, lefullad az autó
- 90-es tempónál, nagyobb kanyar jön, ezért lassítok majd visszaváltás, közben beesik a fordulat és lefullad az autó (ritkán, de előfordul)
- továbbá gáz adásra lomha, erőtlen az autó, alig gyorsul. 3000 fordulat felett megindul az autó, de még ekkor se olyan mint szokott
Nagyából ezek a tünetek

Amiket már csináltam:
- Légtömegmérő cserélve
- 3-4 lyukas cső kicserélve
- teljes kartelgáz rendszer cserélve (csövek, szűrő stb..)
- Diagnosztikában semmi olyan hibajel nincs, ami ezekre a jelenségekre adna magyarázatot
- Gyertyák. trafók ellenőrizve.

Esetleg valaki találkozott hasonló jelenséggel, vagy netán van ötlet hogy mi lehet még a gond?
A jelenség annak tűnik, mintha nem jól mérnél az anyagokat és ezáltal az égés nem megfelelő. Ezért is cseréltük a légtömegmérőt, majd a teljes kártelgáz rendszert. Amikor a kartelgáz rendszer cseréltük, akkor fél évre 95%-ban megszűntek a hibajelenségek, de azóta megint kezdenek újra előjönni.

Előre is köszi a segítséget!


Szia!
Esetleg neked már meglett mi a hiba?
Nagyon hasonlítanak a jelenségek az enyémhez

státusz Tomi15

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2021. szeptember 03. péntek, 01:31


Lzoli írta: Sziasztok. Lenne egy m52tub20 motorral szerelt autóm, ami menet közben fullad. Végigjártam vagy 10 szerelőt, de nem tudják mi lehet.
80km/h 2-2200rpm fordulatig jó az autó. 90km/h felett 2500rpm- felfele ha egy gázon megyek vele befullad. Gyorsításkor viszont hibátlan. Érzésre mintha elvenném a gázt (tartom egyhelybe) ilyenkor a fogyasztásmérőm felmegy 20 literre, 4-5mp ott áll, majd elindul visszafele, ránt az autó és megy tovább. nem gyullad fel semmi a műszerfalon.
Nincsen semmi hibakódja. Nem kell levennem a gyújtást és újraindítanom. Vezérműtengely jeladó cserélve, főtengely jeladó cserélve, légtömegmérő cserélve. Lambdaszondák élőadatba nézve, illetve a befecskendezés is, szerelő szerint jók. Találkozott esetleg valaki ilyennel?

Előre is köszi!


Szia!
Esetleg meglett már a hiba?
Ugyan ebben a cipőben járok

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2021. május 01. szombat, 17:56


Lzoli írta: Sziasztok. Lenne egy m52tub20 motorral szerelt autóm, ami menet közben fullad. Végigjártam vagy 10 szerelőt, de nem tudják mi lehet.
80km/h 2-2200rpm fordulatig jó az autó. 90km/h felett 2500rpm- felfele ha egy gázon megyek vele befullad. Gyorsításkor viszont hibátlan. Érzésre mintha elvenném a gázt (tartom egyhelybe) ilyenkor a fogyasztásmérőm felmegy 20 literre, 4-5mp ott áll, majd elindul visszafele, ránt az autó és megy tovább. nem gyullad fel semmi a műszerfalon.
Nincsen semmi hibakódja. Nem kell levennem a gyújtást és újraindítanom. Vezérműtengely jeladó cserélve, főtengely jeladó cserélve, légtömegmérő cserélve. Lambdaszondák élőadatba nézve, illetve a befecskendezés is, szerelő szerint jók. Találkozott esetleg valaki ilyennel?

Előre is köszi!


én megnézném még a VANOS szolenoid szelepek tömítőgyűrűit, illetve a DISA szelepet, ami a változtatható szívócsőhosszért felelős.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1998

státusz Lzoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2021. május 01. szombat, 16:06


Sziasztok. Lenne egy m52tub20 motorral szerelt autóm, ami menet közben fullad. Végigjártam vagy 10 szerelőt, de nem tudják mi lehet.
80km/h 2-2200rpm fordulatig jó az autó. 90km/h felett 2500rpm- felfele ha egy gázon megyek vele befullad. Gyorsításkor viszont hibátlan. Érzésre mintha elvenném a gázt (tartom egyhelybe) ilyenkor a fogyasztásmérőm felmegy 20 literre, 4-5mp ott áll, majd elindul visszafele, ránt az autó és megy tovább. nem gyullad fel semmi a műszerfalon.
Nincsen semmi hibakódja. Nem kell levennem a gyújtást és újraindítanom. Vezérműtengely jeladó cserélve, főtengely jeladó cserélve, légtömegmérő cserélve. Lambdaszondák élőadatba nézve, illetve a befecskendezés is, szerelő szerint jók. Találkozott esetleg valaki ilyennel?

Előre is köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2021. április 13. kedd, 19:39


Noked írta: Sziasztok!
Auto: 2003-as, 3-as BMW, E46 2200cm3, sor 6,
Lassan 1 éve szenvedek az alábbi jelenséggel.
- A nap első indulásakor minden rendben zajlik, az autó úgy megy, ahogy kell. Mindegy, hogy 1km vagy 1000km megyek, 2 percet vagy 4 órát vezetek.
- A következő induláskor kezdődnek a gondok. Alapjáraton az első gázpedál érintésre hajlamos lefulladni az autó.
- Kitolatsz a parkolóból, kuplung 1-esbe, közben lefullad az autó.
- Stoptáblánál megállsz, lefullad az autó
- 90-es tempónál, nagyobb kanyar jön, ezért lassítok majd visszaváltás, közben beesik a fordulat és lefullad az autó (ritkán, de előfordul)
- továbbá gáz adásra lomha, erőtlen az autó, alig gyorsul. 3000 fordulat felett megindul az autó, de még ekkor se olyan mint szokott
Nagyából ezek a tünetek

Amiket már csináltam:
- Légtömegmérő cserélve
- 3-4 lyukas cső kicserélve
- teljes kartelgáz rendszer cserélve (csövek, szűrő stb..)
- Diagnosztikában semmi olyan hibajel nincs, ami ezekre a jelenségekre adna magyarázatot
- Gyertyák. trafók ellenőrizve.

Esetleg valaki találkozott hasonló jelenséggel, vagy netán van ötlet hogy mi lehet még a gond?
A jelenség annak tűnik, mintha nem jól mérnél az anyagokat és ezáltal az égés nem megfelelő. Ezért is cseréltük a légtömegmérőt, majd a teljes kártelgáz rendszert. Amikor a kartelgáz rendszer cseréltük, akkor fél évre 95%-ban megszűntek a hibajelenségek, de azóta megint kezdenek újra előjönni.

Előre is köszi a segítséget!


ez inkább olyan jelenség, mint amikor a főtengely jeladó rosszalkodik, ezek a befulladások tipikusan, kuplung benyomásra.
de ennél simán lehet a DISA szelep is problémás. vagy ennyit bírt a kartergáz szellőztető.
kartel az más, mivel 2x is rosszul írtad, gondoltam szólok.helyesen karter.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Noked

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. április 13. kedd, 10:07


Sziasztok!
Auto: 2003-as, 3-as BMW, E46 2200cm3, sor 6,
Lassan 1 éve szenvedek az alábbi jelenséggel.
- A nap első indulásakor minden rendben zajlik, az autó úgy megy, ahogy kell. Mindegy, hogy 1km vagy 1000km megyek, 2 percet vagy 4 órát vezetek.
- A következő induláskor kezdődnek a gondok. Alapjáraton az első gázpedál érintésre hajlamos lefulladni az autó.
- Kitolatsz a parkolóból, kuplung 1-esbe, közben lefullad az autó.
- Stoptáblánál megállsz, lefullad az autó
- 90-es tempónál, nagyobb kanyar jön, ezért lassítok majd visszaváltás, közben beesik a fordulat és lefullad az autó (ritkán, de előfordul)
- továbbá gáz adásra lomha, erőtlen az autó, alig gyorsul. 3000 fordulat felett megindul az autó, de még ekkor se olyan mint szokott
Nagyából ezek a tünetek

Amiket már csináltam:
- Légtömegmérő cserélve
- 3-4 lyukas cső kicserélve
- teljes kartelgáz rendszer cserélve (csövek, szűrő stb..)
- Diagnosztikában semmi olyan hibajel nincs, ami ezekre a jelenségekre adna magyarázatot
- Gyertyák. trafók ellenőrizve.

Esetleg valaki találkozott hasonló jelenséggel, vagy netán van ötlet hogy mi lehet még a gond?
A jelenség annak tűnik, mintha nem jól mérnél az anyagokat és ezáltal az égés nem megfelelő. Ezért is cseréltük a légtömegmérőt, majd a teljes kártelgáz rendszert. Amikor a kartelgáz rendszer cseréltük, akkor fél évre 95%-ban megszűntek a hibajelenségek, de azóta megint kezdenek újra előjönni.

Előre is köszi a segítséget!

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120i
Évjárat: 2005

státusz IQno

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. március 01. vasárnap, 22:23


Sziasztok!

Lenne egy problémám amire nem nagyon jöttek még rá szerelők sajnos
Van egy 2005 ös 120i-m ami hidegen beindul azonnal de már üzem meleg állapotban már nem akar elindulni de az az érdekesség benne, hogy minden egyes indíáskor beindul de azonnal megáll!Tehát nem tekertet hanem bepöcccen egyböl de megáll azonnal!
Ha kihül a motor azonnal beindul és akárhova elvisz szépen ….
Állítólag a kiolvasásánál semmit nem ír!
Benzinszivattyú lett eddig cserélve és a pótkulcsal is probáltam !

Köszönöm a válaszokat !

BMWcolose46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz BMWcolose46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. december 08. vasárnap, 10:41


YELLOW írta:
BMWcolose46 írta: Sziasztok
E46 320d 2001 136 le
Gágázolajszűrő csere után nem indul nem dolgozza ki a levegőt ha az a baj, szerelő azt mondta lehet elektronikai hiba teker teker de nem indul , semmi hibakód mi lehet a baj??


ez a motortérben lévő szűrő? azt fel kell tölteni gázolajjal, illetve. illetve a szűrő után célszerű lecsatlakoztatni és kicsit gyújtásra tenni, persze a gázolajat felfogni valamivel. illetve többször rátenni a gyújtást, mielőtt indítanád.


Igen a motortérben levő szűrő , feltöltöttük ahogy irtad gyujtást is adtunk többször ,jo volt minden,semmi baj nemvolt vele szokásos olaj és szűrők cseréje volt és azóta nem indul már több mint 1 hete kintatva van szegény önindító (fél éves vadonat uj) 10 hónapos akksi van benn már semmi ötletem mi lehet a baj

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2019. december 08. vasárnap, 08:38


BMWcolose46 írta: Sziasztok
E46 320d 2001 136 le
Gágázolajszűrő csere után nem indul nem dolgozza ki a levegőt ha az a baj, szerelő azt mondta lehet elektronikai hiba teker teker de nem indul , semmi hibakód mi lehet a baj??


ez a motortérben lévő szűrő? azt fel kell tölteni gázolajjal, illetve. illetve a szűrő után célszerű lecsatlakoztatni és kicsit gyújtásra tenni, persze a gázolajat felfogni valamivel. illetve többször rátenni a gyújtást, mielőtt indítanád.

BMWcolose46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz BMWcolose46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. december 08. vasárnap, 00:11


Sziasztok
E46 320d 2001 136 le
Gágázolajszűrő csere után nem indul nem dolgozza ki a levegőt ha az a baj, szerelő azt mondta lehet elektronikai hiba teker teker de nem indul , semmi hibakód mi lehet a baj??




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. december 08. vasárnap, 00:11

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2019. május 07. kedd, 22:05


Ibrahim írta: Segítsetek.
A hibam minden előjel nélkül lett.
Le állítottam és azóta nem indul be.
Semmilyen megelőző hibajel nem volt nem rángatt nem füstöl semmi.
745d 242kw 2008.
S.O.S
Diselt kap.


az, hogy nem indul elég tág. ne is várd, hogy konkrétan megmondjuk mi a hiba.
mit jelent a nem indul?
önindító teker? ha nem, akkor lehet a reléje, vagy testkábel probléma. ha teker, de kattog közben valami ütemesen, esetleg a lámpák villognak, akkor akkumulátor probléma, le van merülve és már nem indít. ha normálisan teker az önindító, akkor lehet EWS hiba, nem azonosítja be a kulcsot. a kulcsban lévő transponder távol esik (pl új kulcstokot kapott), vagy a gyújtáskapcsolóban lévő tekercs rossz.
esetleg meg kell próbálni többször gyújtást adni, mielőtt indítasz. lehet csak az üzemanyagnyomás nem elég, mert elengedi a rendszer.
illetve egy nem univerzális, hanem BMW spec. diaggal kellene ráolvasni, mert valami hibát csak eltárolt.

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 745d
Évjárat: 2008

státusz Ibrahim

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. május 07. kedd, 20:27


Segítsetek.
A hibam minden előjel nélkül lett.
Le állítottam és azóta nem indul be.
Semmilyen megelőző hibajel nem volt nem rángatt nem füstöl semmi.
745d 242kw 2008.
S.O.S
Diselt kap.


Pospisek
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Pospisek

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. május 06. hétfő, 13:29


Adamyno írta:
Pospisek írta: Sziasztok kedves Klubtársak! Az a problémám, h egy ideje állandóan világít a féklámpám és ha ráteszem a gyújtást akkor is ha meg leveszem az aksiról a sarut akkor is, régebben ez megoldotta a problémát de most már nem, ha a sarut vissza teszem akkor is világít.Valamint a légzsák is világít. amikor ez a panasz van sokkal halványabban világít mint szokott. Ezzel egyidejűleg a szervi és a rádióm se megy se a cd- olvasó se multi kormany. Ha meg dudálni akarok van amikor nem szól, vagy volt olyan is, hogy az utastért világítás villant fel dudaszó helyett este. Emiatt állandóan beírja a féklámpa hibát már voltam diagon és nem segített a problémát megoldani...Valami adatszál probléma lehet és teljesen meghülyíti a kocsit...Legalábbis erre gyanakszom! Van amikor menet közbe visszajön az erősen világító légzsák lámpa és kialszik. Akkor kialszik a féklámpa és már minden működik a jól megszokott szerint a kocsin.Ez után nincs is vele tovább probléma ha le nem állítom. Miután megint ráadom a gyújtást v előjön vagy nem de általában igen. Már tökre kivagyok borulva emiatt nem látom a megoldást..
Azért fordultam hozzátok , hát ha valakinek volt már hasonló problémája.A kocsim 2006 X5 30D.
A válaszokat előre is köszönöm üdv P!


Ez egy nagyon szemét hiba. Mondanám, hogy autóvillamosságis, de ők sem nagyon szereti kaz ilyet. Valahol valamilyen kábel vagy csatlakozó valamihez hozzáér, amihez nem kellene. Ezt megtalálni elég nagy szívás. Nekem is volt villanyos gondom, nekiálltam keresni de nem hittem benne, hogy meglesz. Végülis meglett, egy csatlakozó volt összeégve mert befolyt a víz. először amihez hozzáférsz és amit tudsz, nézz át! Minden mindennel összefügg.

Féklámpánál a pótféklámpa is világít felül? Ha igen, akkor én azt csinálnám a helyedben, hogy mindent, de mindent kihúzok ami nem kell. A középkonzolban a fejegyéget, klímavezérlőt, hátul az összes lámpát, elöl is, az ablakemelő kapcsolókat, akár még a kormányszög érzékelőt is, a navit, ha van akkor a tv modult, tolatóradarokat, belsőtér és tükör világítást... mindent amihez csak hozzá lehet férni akár a motor egyes csatlakozóit is. Ha eközben nem veszel észre kidörzsölődött/megtört vezetéket vagy oxidált, összeégett csatlakozót, akkor nézd meg, hogy még mindig megvan-e a hiba. Ha szinte mindent lehúztál (a pótféklámpa kivételével) és még mindig világít, akkor valami olyan helyen lehet a hiba, ami burkolat alatt van de ez nem igazán jellemző szerintem mert a vastagabb kábelkorbácsok nehezebben sérülnek és nem igazán mozognak. Esetleg a biztosítéktáblánál is lehet gáz, de az szívás megint mert nehéz hozzáférni normálisan + rendes fény is kell oda.
Ha viszont ezek után nem jön elő a hiba, akkor egyesével állj neki mindent visszarakni. Ahol újra előjön, ott a környéken kell keresni a hibát. Ezt persze érdemes úgy csinálni, hogy közben töltőn van az akku.

Azért nem hiszem, hogy az LCM vezérlőd, mert annak a légzsákhoz és annak a visszajelzőjéhez semmi köze. A légzsákvisszajelző kizárólag a műszerfal és a légzsákvezérlő kommunikációja alapján működik. A féklámpakapcsoló pedig tudtommal akkor is működteti a féklámpát ha nincs is bekötve a világításmodul, bár ebben nem vagyok teljesen biztos, mert ugye programozható, hogy melyik izzó világítson illetve melyik vegye át a helyét ha kiég az eredeti.


Szia hála az égnek megoldodotta, de köszönöm a segítséget
Nevetséges gyújtás kapcsoló csere megoldodotta a problémát
De tényleg köszönöm szépen.
Üdv P