Ez egy archivált weboldal! bővebben
Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2015-02-22 13:14 bmw diagnosztika

Tano írta:
Pitykoo írta: Aham, köszi!
És annak lehet bármi a neve vagy ez kötött benne, mert szoktam látni érdekes elnevezéseket?!


A CFGDAT könyvtárban az INPA.ini fájlban a "LANGUAGE=ENGLISCH" legyen.


Oksa, köszi!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-22 13:13 Differenciálmû

[/quote]

szia
egy forintot ne költsél rá tovább és megmarad sok pénzed, ahogy a "dübögés" is. Volt e46-om, kicseréltem hátul mindent! Mindent! A dübögés ugyanúgy megmaradt. Most fogok hozni egy "új" e46-ot és az is csinálja. Előtte megnéztem még kettőt s azok is csinálták. Mindenki mást mond, ki váltót, ki szilentet stb. Én azt mondom élj vele együtt. [/quote]

Én azt figyeltem meg,hogy mikor bemelegszik a difi akkor jobban dübög.
Sztem ez olyan lehet mint a váltóbaj olajcsere után.
Nem gyári olaj van benne ezért elvékonyodik és dübög.
Bár ez csak az én gondolatom...
Próbából megérné egyszer egy másik fajta olajat belerakni...

Pitykoo Elküldve: 2015-02-22 12:31 Inditozásra nem inditt a kocsi !

jrtom írta:
Pitykoo írta:
jrtom írta:
Pitykoo írta:
feco7939 írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kocsit mikor indítanám akkor kattog és a kattogással együtt villog a tompított lámpa, de a kocsi nem indul!!
Mi lehet a baj?? Help!!
Kéne mennem vele....


Szerintem önindító baj, az szokott kattanni ha tönkremegy.



de csak így hirtelen?!
Mértem az aksit először 9V aztán 11.5V-ot mutatott!
Ez lehet az oka, gyenge az aksi?!


Aksi baja van, akkor szokta villogtatni a lámpát!


Remélem! Már tóltőn van, remélem utána pöc-röf!
Köszönöm a válaszokat!


Szerintem mihamarabb szerezz be egy új aksit.


1 éves!
Mostanában ismerkedek a programozással és sztem azért merült le....

Pitykoo Elküldve: 2015-02-22 12:06 Inditozásra nem inditt a kocsi !

jrtom írta:
Pitykoo írta:
feco7939 írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kocsit mikor indítanám akkor kattog és a kattogással együtt villog a tompított lámpa, de a kocsi nem indul!!
Mi lehet a baj?? Help!!
Kéne mennem vele....


Szerintem önindító baj, az szokott kattanni ha tönkremegy.



de csak így hirtelen?!
Mértem az aksit először 9V aztán 11.5V-ot mutatott!
Ez lehet az oka, gyenge az aksi?!


Aksi baja van, akkor szokta villogtatni a lámpát!


Remélem! Már tóltőn van, remélem utána pöc-röf!
Köszönöm a válaszokat!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-22 11:19 Inditozásra nem inditt a kocsi !

feco7939 írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kocsit mikor indítanám akkor kattog és a kattogással együtt villog a tompított lámpa, de a kocsi nem indul!!
Mi lehet a baj?? Help!!
Kéne mennem vele....


Szerintem önindító baj, az szokott kattanni ha tönkremegy.



de csak így hirtelen?!
Mértem az aksit először 9V aztán 11.5V-ot mutatott!
Ez lehet az oka, gyenge az aksi?!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-22 11:07 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Hali!
A kocsit mikor indítanám akkor kattog és a kattogással együtt villog a tompított lámpa, de a kocsi nem indul!!
Mi lehet a baj?? Help!!
Kéne mennem vele....

Pitykoo Elküldve: 2015-02-22 08:59 bmw diagnosztika

Tano írta:
Pitykoo írta: most próbálom majd, hogy angolul legyenek a fülek.
ez az ecu vagy car ez az, hogy ki olvasom vagy rátöltöm?!
https://www.youtube.com/watch?v=tYyIe69_cZc
én így szoktam próbálkozni nem tudom jó e?!
ha van egy kis időd megnézed, hogy így csinálhatom e tovább?!
Köszi!


Az NCS beállításainál át tudod írni hogy angolul legyen.
Jó a videó alapján is, ez az a verzió amit írtam az egy vezérlős kiválasztás (process ecu). Az elejéhez annyi, hogy érdemes elmenteni egy profilt, és akkor nem kell mindig jelszavat beírogatni az elején.


Aham, köszi!
És annak lehet bármi a neve vagy ez kötött benne, mert szoktam látni érdekes elnevezéseket?!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 20:10 bmw diagnosztika

Tano írta: Az elején amikor kilvastatod vele az autót, akkor az összes modul szerepel a trc-ben, ezért 60KB körüli. Ilyenkor a középső részen is fel van sorolva az összes. Ha csak egy modult olvastatsz ki akkor a néhány KB-os. Attól függ, hogy a menüpontokból a "process ECU", vagy a "process car" opciót választod. Ha közben ezzel nem variálsz, akkor ugyanoda fogod visszaírni mint amiből kiolvastad. Meg nyilván ezért kell átnézni az ablakot, hogy a jó helyre a jó dolgokat írd vissza, illetve backupot kel csinálni. Másik modulba próbálnád meg visszaírni szerintem hibaüzenetet is dobna, mivel másik modul nem tudná értelmezni azokat a funkciókat. De ezt inkább ne próbáld ki.


most próbálom majd, hogy angolul legyenek a fülek.
ez az ecu vagy car ez az, hogy ki olvasom vagy rátöltöm?!
https://www.youtube.com/watch?v=tYyIe69_cZc
én így szoktam próbálkozni nem tudom jó e?!
ha van egy kis időd megnézed, hogy így csinálhatom e tovább?!
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 19:53 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
a légzsákos volt a gépen, és a TRC file az ~50kB, a MAN file jóval kevesebb


Nekem az a TRC szokott 7 kb-t lenni mind ARB mind GM5-nél
Neked nincs véletlenül olyan videód ahogy te szoktad csinálni?!
Szoktam nézegetni youtub-on videókat de van rengeteg féle ahogyan csinálják és nem tudom melyik a jó vagy rossz...


hát passz... most így nem tudok videót fejből


majd lassacskán csak rájövök

Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 19:40 bmw diagnosztika


a légzsákos volt a gépen, és a TRC file az ~50kB, a MAN file jóval kevesebb[/quote]

Nekem az a TRC szokott 7 kb-t lenni mind ARB mind GM5-nél
Neked nincs véletlenül olyan videód ahogy te szoktad csinálni?!
Szoktam nézegetni youtub-on videókat de van rengeteg féle ahogyan csinálják és nem tudom melyik a jó vagy rossz...

Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 19:24 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az miért lehet, hogy mikor expertel programozom és ugye rak a Work-be egy FSW_PSW filet és csak 7kb-! abba kevés dolog van.
De van hogy 55-60kb-! a mérete és abba benne van minden!?
A leszedésnél van a hiba vagy a kábel miatt lehet?!
Előre is köszönöm a segítséget!


ha ugyanabból a modulból szeded le, akkor gáz. de ha másikból akkor normális. hisz minden modulban más-más mennyiségű adat (funkció) van.


ugyan abból sajna....
csak nem tudom, hogy a leszedési módszerem a rossz vagy akkor mi?!


arra azért vigyázzál, hogy bármelyik modulból mentesz le, azt ugyanolyan néven menti le. és ha nem figyelsz oda, akkor lehet egy másik modul adatait töltöd fel egy másik modulba. aztán nem fog működni. NCS Dummy-t használod? vagy csak simán nyomod?


most kezdtem vele ismerkedni. Ha valamiből letöltök és módosítás után vissza akkor a Work ben levő FSW_PSW-t lementem külön mappába aztán a mappa tartalmát törlöm, hogy ne keveredjen egy másikkal! A dummy-t még nem mert még azt nem értem sajna, hogy hogy műkszik!
Egyébként általában mekkora méretű file-nak kellene lennie?!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 19:15 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az miért lehet, hogy mikor expertel programozom és ugye rak a Work-be egy FSW_PSW filet és csak 7kb-! abba kevés dolog van.
De van hogy 55-60kb-! a mérete és abba benne van minden!?
A leszedésnél van a hiba vagy a kábel miatt lehet?!
Előre is köszönöm a segítséget!


ha ugyanabból a modulból szeded le, akkor gáz. de ha másikból akkor normális. hisz minden modulban más-más mennyiségű adat (funkció) van.


ugyan abból sajna....
csak nem tudom, hogy a leszedési módszerem a rossz vagy akkor mi?!
https://www.youtube.com/watch?v=tYyIe69_cZc
ezt a módszert követve szoktam csinálni...


Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 19:02 bmw diagnosztika

Hali!
Az miért lehet, hogy mikor expertel programozom és ugye rak a Work-be egy FSW_PSW filet és csak 7kb-! abba kevés dolog van.
De van hogy 55-60kb-! a mérete és abba benne van minden!?
A leszedésnél van a hiba vagy a kábel miatt lehet?!
Előre is köszönöm a segítséget!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-16 20:09 bmw diagnosztika

Hali!
Sajna az ülésfoglaltság érzékelő hibám kiegészült egy ilyennel!!!

134 mrsa vorne rechts
fehler aktuell vorhanden
programmierung fehlegeschlagen
fehler nicht sporadisch

Valakinek valami ötlet, hogy mi ez és hogy lehet eltüntetni?!
Törölni próbáltam, de visszajön....

Pitykoo Elküldve: 2015-02-15 17:44 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki meg tudja mondani mi a hiba oka!??
http://kepfeltoltes.hu/view/15...es.hu_.jpg
A COAPI még 2060 és 1020 is szokott lenni!
Valaki valami ötlet!!?


szerintem csak annyi, hogy ezzel a kábellel nem fogsz tudni mindenhova benézni


Az igen, akkor vágjam földhöz??!
Pedig csak az ülésfoglaltságot akarom kikapcsolni....

Ui.: Ezt már akkor írja ki amikor vissza akarom tölteni a kocsira a változást...
Kiolvasni engedi mindegyiket...