autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2021. szeptember 10. péntek, 09:15


hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.


Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?


de ha este kiengedted a nyomást, akkor reggel ne csodálkozz ha nem spriccol.
menj vele, aztán este ne nézd meg. csak reggel. úgy valid az ellenőrzés.


Este megjárattam, reggelre semmi nyomás nem volt a szelepben...


így akkor oké. vagyis nem oké, de az a hiba, amit írtak.

Jobb hátsó ülés alatt van a szivattyú. Tudsz ezzel is járni, ha gyújtás ráadás után vársz kb 10-15 másodpercet az indítózással. Én így használtam 2 éven ár, télen nem kellett ezt csinálni. Én javasolnám nem gagyi és nem bontott szivattyú vásárlását. Én a teljes szerkezetet cserélném
Bye: hil



Kicseréltem a szivattyút sajnos ugyanúgy elengedi a nyomást reggelre. A bal hátsó ülés alatti fehér szivattyúnak látszó tárgynak mi a szerepe, az is egy szivattyú vagy csak a benzinszint mérő szerepe van? Teljesen tanácstalan vagyok...

Szia,
az a szivattyú és a szinszint mérő is azon van. Milyen "új" szivattyút vettél bele? Saját tapasztalat: elromlott a gyári szivattyú, vettem bele újat. Ugyanaz volt a jelenség az újjal mint Neked. Kb másfél évig jártam vele (indítás előtt 10 sec várakozás), mire az is megpusztult. Cseréltem más gyártmányúra, azóta nincs gond vele, egyből indul a motor.


A kék szivattyút németből rendeltem, továbbra se tudom hogy a bal oldali fehér is egy szivattyú vagy csak szintmérő? Csak két pólusú elektromos csatija van viszont benzincső is megy rá... Nem lehet, hogy azon keresztül megy el a nyomás? Nekem a 10 sec várakozás nem jön be, valamikor fél perc várakozás után is sokat teker amíg elindul...






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2021. szeptember 10. péntek, 09:27

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (282 pont) | Hozzászólások: 3047

Elküldve: 2021. szeptember 03. péntek, 11:49


trebi69 írta:
hil írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.


Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?


de ha este kiengedted a nyomást, akkor reggel ne csodálkozz ha nem spriccol.
menj vele, aztán este ne nézd meg. csak reggel. úgy valid az ellenőrzés.


Este megjárattam, reggelre semmi nyomás nem volt a szelepben...


így akkor oké. vagyis nem oké, de az a hiba, amit írtak.

Jobb hátsó ülés alatt van a szivattyú. Tudsz ezzel is járni, ha gyújtás ráadás után vársz kb 10-15 másodpercet az indítózással. Én így használtam 2 éven ár, télen nem kellett ezt csinálni. Én javasolnám nem gagyi és nem bontott szivattyú vásárlását. Én a teljes szerkezetet cserélném
Bye: hil



Kicseréltem a szivattyút sajnos ugyanúgy elengedi a nyomást reggelre. A bal hátsó ülés alatti fehér szivattyúnak látszó tárgynak mi a szerepe, az is egy szivattyú vagy csak a benzinszint mérő szerepe van? Teljesen tanácstalan vagyok...

Szia,
az a szivattyú és a szinszint mérő is azon van. Milyen "új" szivattyút vettél bele? Saját tapasztalat: elromlott a gyári szivattyú, vettem bele újat. Ugyanaz volt a jelenség az újjal mint Neked. Kb másfél évig jártam vele (indítás előtt 10 sec várakozás), mire az is megpusztult. Cseréltem más gyártmányúra, azóta nincs gond vele, egyből indul a motor.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2021. szeptember 03. péntek, 07:19


hil írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.


Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?


de ha este kiengedted a nyomást, akkor reggel ne csodálkozz ha nem spriccol.
menj vele, aztán este ne nézd meg. csak reggel. úgy valid az ellenőrzés.


Este megjárattam, reggelre semmi nyomás nem volt a szelepben...


így akkor oké. vagyis nem oké, de az a hiba, amit írtak.

Jobb hátsó ülés alatt van a szivattyú. Tudsz ezzel is járni, ha gyújtás ráadás után vársz kb 10-15 másodpercet az indítózással. Én így használtam 2 éven ár, télen nem kellett ezt csinálni. Én javasolnám nem gagyi és nem bontott szivattyú vásárlását. Én a teljes szerkezetet cserélném
Bye: hil



Kicseréltem a szivattyút sajnos ugyanúgy elengedi a nyomást reggelre. A bal hátsó ülés alatti fehér szivattyúnak látszó tárgynak mi a szerepe, az is egy szivattyú vagy csak a benzinszint mérő szerepe van? Teljesen tanácstalan vagyok...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (282 pont) | Hozzászólások: 3047

Elküldve: 2021. július 19. hétfő, 14:34


YELLOW írta:
trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.


Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?


de ha este kiengedted a nyomást, akkor reggel ne csodálkozz ha nem spriccol.
menj vele, aztán este ne nézd meg. csak reggel. úgy valid az ellenőrzés.


Este megjárattam, reggelre semmi nyomás nem volt a szelepben...


így akkor oké. vagyis nem oké, de az a hiba, amit írtak.

Jobb hátsó ülés alatt van a szivattyú. Tudsz ezzel is járni, ha gyújtás ráadás után vársz kb 10-15 másodpercet az indítózással. Én így használtam 2 éven ár, télen nem kellett ezt csinálni. Én javasolnám nem gagyi és nem bontott szivattyú vásárlását. Én a teljes szerkezetet cserélném
Bye: hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15562 pont) | Hozzászólások: 17317

Elküldve: 2021. július 18. vasárnap, 19:27


trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.


Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?


de ha este kiengedted a nyomást, akkor reggel ne csodálkozz ha nem spriccol.
menj vele, aztán este ne nézd meg. csak reggel. úgy valid az ellenőrzés.


Este megjárattam, reggelre semmi nyomás nem volt a szelepben...


így akkor oké. vagyis nem oké, de az a hiba, amit írtak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2021. július 18. vasárnap, 09:29


YELLOW írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.


Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?


de ha este kiengedted a nyomást, akkor reggel ne csodálkozz ha nem spriccol.
menj vele, aztán este ne nézd meg. csak reggel. úgy valid az ellenőrzés.


Este megjárattam, reggelre semmi nyomás nem volt a szelepben...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15562 pont) | Hozzászólások: 17317

Elküldve: 2021. július 17. szombat, 19:35


trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.


Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?


de ha este kiengedted a nyomást, akkor reggel ne csodálkozz ha nem spriccol.
menj vele, aztán este ne nézd meg. csak reggel. úgy valid az ellenőrzés.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2021. július 17. szombat, 09:04


hil írta:
trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.




Köszönöm a válaszod, tegnap este leállítás után egy órával a szelepet lenyomva spriccelt a benzin. Most reggel hogy állt egész éjjel az autó egy csepp se jött ki a szelepen, meg sem szisszent. Majd ráadtam a gyújtást vártam fél percet, a szelepben ismét volt benzin és pöccre indult a motor. Gondolom akkor ez a baj forrása. Elég csak a hengeres szivattyút cserélni vagy a komplett szerkezetet kell?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. július 17. szombat, 10:33

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (282 pont) | Hozzászólások: 3047

Elküldve: 2021. július 16. péntek, 14:42


trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők


Próbáld azt, hogy ráadod a gyújtást vársz kb 20 másodpercet és azután önindítózol. A szívósor tetején van egy olyan szelep, mint a kerekeken, ott lehet mérni a tüza rendszer nyomását. Ha a tüskét benyomod és nem jön benzin, akkor elengedte a nyomást. Valszeg az üzemanyag szivattyú a hibás. Nekem ugyanez volt új szivattyúval, két évig volt ez a jelenség (télen nem, csak melegben) aztán szerencsére megdöglött teljesen, tettem bele másikat, azóta jó.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. július 16. péntek, 14:45

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2021. július 16. péntek, 11:50


hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Hogyan tudnám leellenőrizni hogy elengedi a nyomást az üa rendszer?
Még mindig a nehezen indítással küszködők



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2021. június 21. hétfő, 09:13


trebi69 írta:
hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Akkor hidegen miért indul? Gyertyákat és karter membránt is kicseréltem, de semmi. Most próbálok egy lambdaszondát hátha....



Kicseréltem a lambdaszondát, csere előtt lehúztam a szonda kábelét majd beindítottam , ugyanolyan nehezen indult. Gondoltam megvan a hiba. Raktam bele gyári Bosch-t szondát, majd próba. És a helyzet változatlan, ugyanolyan nehezen indul mint előtte. A régi szonda koromfekete volt, ami elviekben túl dús keverékre utal. Van még ötlete valakinek? Szét vet az ideg...

Sansz
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2021. június 12. szombat, 16:00


YELLOW írta:
Sansz írta: Sziasztok!

Van egy F10 525d-m. (Tank fullon)
Tegnap megállt az autópályán minden előzetes hiba, jel, zaj nélkül.
Akkor kiírta hogy hajtáslánc nem áll rendelkezésre.
Leállósávban indítózva kiírta az üzemanyag ellátás hibát/hajcsak nyugodtan tovább (de nem indul)
Haza érve (trélerrel) wow kihozott kb. 70 hibát, töröltük.
Aztán indítoztam, pörög erőből, de semmi, nem indul. Kocsi hibát már nem ír.
Wow-ot ráengedtük újból N57-DDE 7.3 - 3.0l rendszeren 279000 és 249300/ levegőbevezetés fojtószelep és alacsony nyomócső nyomást jelzett hibának.
Majd egy másik kiolvasóval a P14A3 hibát dobja ki.

Konkrétan nem tudok mire gondolni, mivel lehet gond így 1-ről a 2-re semmi előjel nélkül, a kocsi eddig hibátlanul hibakódoktól mentesen futott.

Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném!


vagy a magasnyomású pumpa halt meg, vagy csak a rail szenzor. elsőre ezeket tippelném, ha amúgy a tankból nyomja az üzemanyagot.


Élő adatban indítózásnál 1700bar-on van a nyomása.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15562 pont) | Hozzászólások: 17317

Elküldve: 2021. június 12. szombat, 15:50


Sansz írta: Sziasztok!

Van egy F10 525d-m. (Tank fullon)
Tegnap megállt az autópályán minden előzetes hiba, jel, zaj nélkül.
Akkor kiírta hogy hajtáslánc nem áll rendelkezésre.
Leállósávban indítózva kiírta az üzemanyag ellátás hibát/hajcsak nyugodtan tovább (de nem indul)
Haza érve (trélerrel) wow kihozott kb. 70 hibát, töröltük.
Aztán indítoztam, pörög erőből, de semmi, nem indul. Kocsi hibát már nem ír.
Wow-ot ráengedtük újból N57-DDE 7.3 - 3.0l rendszeren 279000 és 249300/ levegőbevezetés fojtószelep és alacsony nyomócső nyomást jelzett hibának.
Majd egy másik kiolvasóval a P14A3 hibát dobja ki.

Konkrétan nem tudok mire gondolni, mivel lehet gond így 1-ről a 2-re semmi előjel nélkül, a kocsi eddig hibátlanul hibakódoktól mentesen futott.

Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném!


vagy a magasnyomású pumpa halt meg, vagy csak a rail szenzor. elsőre ezeket tippelném, ha amúgy a tankból nyomja az üzemanyagot.

Sansz
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2021. június 12. szombat, 15:46


Sziasztok!

Van egy F10 525d-m. (Tank fullon)
Tegnap megállt az autópályán minden előzetes hiba, jel, zaj nélkül.
Akkor kiírta hogy hajtáslánc nem áll rendelkezésre.
Leállósávban indítózva kiírta az üzemanyag ellátás hibát/hajcsak nyugodtan tovább (de nem indul)
Haza érve (trélerrel) wow kihozott kb. 70 hibát, töröltük.
Aztán indítoztam, pörög erőből, de semmi, nem indul. Kocsi hibát már nem ír.
Wow-ot ráengedtük újból N57-DDE 7.3 - 3.0l rendszeren 279000 és 249300/ levegőbevezetés fojtószelep és alacsony nyomócső nyomást jelzett hibának.
Majd egy másik kiolvasóval a P14A3 hibát dobja ki.

Konkrétan nem tudok mire gondolni, mivel lehet gond így 1-ről a 2-re semmi előjel nélkül, a kocsi eddig hibátlanul hibakódoktól mentesen futott.

Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2021. június 11. péntek, 23:27


hil írta:
trebi69 írta: Sziasztok,
lenne egy nagy problémám. Hidegen a motor pöccre indul, he melegen (teljesen mindegy hogy üzemi hőfokon van vagy alatta) leállítom és pár percen belül újra indítózok akkor is pöccre indul. Viszont ha hagyom hűlni kb. 15-30 percet, akkor nagyon sokat kell indítóznom, és amikor nagy nehezen beindul, akkor még hullámzik párat az alapjárat, mire beáll normálisra (néha mintha benzinszagot is éreznék). Kicseréltem előszőr a főtengely jeladót, majd a vezérműtengely jeladót is de semmi javulás. A diag nem ír hibát. Mi lehet a baj?
Köszönöm előre is a válaszokat!

Talán lehetséges, hogy az üza. rendszer elengedi a nyomást



Akkor hidegen miért indul? Gyertyákat és karter membránt is kicseréltem, de semmi. Most próbálok egy lambdaszondát hátha....