Ez egy archivált weboldal! bővebben
Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 18:09 légzsak_

Tano írta:
Pitykoo írta: Azóta azokat keresgélem és fordítgatom....
Már sok dolgot értek belőle, de már lassan belezavarodok..


Távolról elmagyarázni mindent macerás és hosszadalmas, legjobb személyesen végignézni, vagy maradnak a videók és a sok olvasás.


Azon vagyok, meg a rengeteg fordítgatás, hogy nagyjából mit is jelenthet!
Jó lenne a közelbe valaki aki egyszer megmutatná rendesen hogy kell!
Sokat számítana....
De lassacskán majd csak össze áll a kép..

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 16:56 légzsak_

Tano írta:
Pitykoo írta: Amikor belépek és van az elején ez a sok 3 betűs lehetőség ott torpanok meg mert gőzöm sincs melyik mi!?


Ezért írtam, hogy az általános kezeléséről vannak videók a tube-on. A rövidítésekben meg segít a gugli.


Azóta azokat keresgélem és fordítgatom....
Már sok dolgot értek belőle, de már lassan belezavarodok..

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 14:23 légzsak_

Tano írta:
Pitykoo írta: Hogy programban, gondolom Expertel hogy kell kikapcsolni!
Közben megtaláltam a videót!


NCS használatáról találsz fent videót.
A foglaltságjelzőhöz kiolvasod a légzsák (ABG) modult, az fsw_psw fájlban megkeresed az "erkennung sitzbelegung" 1 illetve 2 opciókat és nicht_aktiv-ra állítod. Visszaírod és kész. Lehúzod a foglaltságjelző csatiját az ülés alatt, hibatárolót törölsz, gyújtás levesz és ráad...kész is van.


Köszönöm!
Megpróbálkozok vele, hátha sikerül!
Amikor belépek és van az elején ez a sok 3 betűs lehetőség ott torpanok meg mert gőzöm sincs melyik mi!?

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 14:16 légzsak_

Tano írta:
Pitykoo írta: Ahammm....
és ahhoz véletlenül nincs videó, hogy hogy kell!?
Láttam olyan videót amin felűről a 10. biztit kivette és akkor nem világított tovább!
De ez csak a lámpáé vagy ezzel az egészet leáramtalanította?!


Mármint a kikapcsoláshoz vagy a csatlakozó széthúzáshoz?


Hogy programban, gondolom Expertel hogy kell kikapcsolni!
Közben megtaláltam a videót!

https://www.youtube.com/watch?v=uXicMt14a54

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 14:11 légzsak_

Tano írta: Ha kikapcsoltatod a figyelését, akkor nem az egész csatlakozót kell széthúzni, hanem a sárga csatlakozón belül csak a foglaltságjelző csatlakozóját, így az övfeszítő továbbra is máködik.
Szerintem jobb inkább szoftveresen kiiktatni mint kis áramkörrel becsapatni.


Ahammm....
és ahhoz véletlenül nincs videó, hogy hogy kell!?
Láttam olyan videót amin felűről a 10. biztit kivette és akkor nem világított tovább!
De ez csak a lámpáé vagy ezzel az egészet leáramtalanította?!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 14:09 légzsak_

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Aham... köszi!
De akkor mi a jó megoldás ezek közül?!


én kikapcsoltam az ülésfoglaltság figyelését és lehúztam a csatit, majd töröltetem a hibát. de most az övfeszítő miatt elgondolkoztam, hogy mi van. végülis én csak azért, hogy ne világítson a jel, de akár elég lenne ha csak műszakin kapcsoltatnám ki, és akkor nem érdekelne ha világít, de legalább lenne övfeszítő. mondjuk annyira sokat nem jelent egy balesetben, szerintem. inkább a légzsák nyíljon. úgyis bereteszel az öv, max azt a kis kimozgást húzza vissza az övfeszítő, amit kilendül addig a test.


Az valószínű külön van vagy nem?!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 14:01 Motorolaj

Pocses írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses


a két olaj márkája azonos volt? ha valóban egyformán tudták az 5w szintet, akkor ugyanúgy kellett volna maradnia. nem a 30 helyett a 40 oldotta meg, hanem az olaj minősége nem azonos volt. bezony.


Nekem liqui moly top tech volt először 5w30 azzal is ciripelt és azt nagyon ette is.
Most Fina 5w30 van ezt nem eszi viszont ugyanúgy ciripel...
Akkor 10w-et nem teszek bele, de akkor mivel próbálkozzak??!


Próbáld 5W40-el (én Castrolt használok), de vitátba nem bocsájtkozom, mindenki olyan olajat vesz amilyet csak akar...


Mivel még csak a 3. olajcserém lesz így próbálgatni kell melyik olaj lesz a tuti ezért minden tippet elfogadok!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 13:59 légzsak_

YELLOW írta:
lela írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Aham.... de akkor mi adja a jelet az ülésfoglaltság miatt!??
Mert ugye világít a lámpa!
Láttam ezt az ellenállásos bekötést, hogy úgy nyugalomba lesz de akkor azt hova kell kötni??!


Ülésfoglaltság jelző csak az utasoldalon van. Te azt írtad a vezetőoldalira jelez, de ott nem lehet a foglaltságjelző. Ezek szerint kiolvastattad? Mi volt a hibaüzenet? A lámpa az övfeszítő miatt is jelezhet.


de ott is van csatlakozó és kébel a vez. ülés alatt. pedig fapad az ülésem nekem. vagy csak dísz?


Úgy értelmeztem mert 1-est írt, hogy az 1-es ülésre írja ami nekem a vezetőülés!
De nekem ott csak két szál vezeték van ami az övfeszítőre megy....
Az anyós ülést ezért nem is néztem!
De akkor ezek szerint ott kell szétnéznem...


Leprogramozáshoz van valahol valami videó, mert magamtól nem merek még ilyenbe belenyúlni??!
Amm... melyik a jó-jobb megoldás?!
A 3,3-as ellenállás párhuzamosan egy diódával és beköt vagy ez?!

http://tortadiszites.blogspot....erese.html


A témához kapcsolódva, ha az ülésfoglaltság jelző ki van iktatva akkor nem durran a légzsák a jobb 1-be, vagy pont fordítva akkor is durran ha nem ül ott senki?


itt anno azt mondták, hogy ha a figyelés ki van iktatva, de a légzsák aktív marad, akkor mindenképp durran, ha szükség van rá ha nem. pl balról érkező nagyobb erő miatt is, amikor mondjuk nem lenne indokolt a jobbon nyílnia.
de iylenkor le kell húzni a csatit az ülés alól. (bár attól, hogy jelez az óülésfoglaltság jelző miatt is, attól ugyanúgy nyílik a légzsák, csak műszakin bukta, mert ott hihetik azt, hogy a maga a légzsák miatt ég a hibajelző)
én most azt nem értem, ha lehúzom, akkor meg nem lesz övfeszítő??? mármint akkor gond esetén nem durran a patron? mert akkor így is gáz. megmondom őszintén nem néztem melyik vezeték hova megy, de ha ezért van a vezető oldali ülés alatt is csati, akkor itt is van az ülésfoglaltság jelzőn kívül is ugyanilyen szerepe.
az ellenállás diódás bekötés miatt, viszont 2 féle van. az egyiknél azt szimulálja, hogy jó a cucc, nem ül ott senki, így ha mégis, akkor nem fog nyílni, a másik verzió pedig az, hogy mindig ül ott valaki.


Aham... köszi!
De akkor mi a jó megoldás ezek közül?!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 13:56 Motorolaj

YELLOW írta:
Pocses írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!


Szia!

Nekem hidegen indításkor volt "ciripelés" 1-2 másodpercig, (5W30) szerelőm 5W40 olajat ajánlott, 10W-t semmiképpen sem. Azóta hidegindításkor sem hallok semmit.

Üdv.: Pocses


a két olaj márkája azonos volt? ha valóban egyformán tudták az 5w szintet, akkor ugyanúgy kellett volna maradnia. nem a 30 helyett a 40 oldotta meg, hanem az olaj minősége nem azonos volt. bezony.


Nekem liqui moly top tech volt először 5w30 azzal is ciripelt és azt nagyon ette is.
Most Fina 5w30 van ezt nem eszi viszont ugyanúgy ciripel...
Akkor 10w-et nem teszek bele, de akkor mivel próbálkozzak??!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 13:52 légzsak_

lela írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Aham.... de akkor mi adja a jelet az ülésfoglaltság miatt!??
Mert ugye világít a lámpa!
Láttam ezt az ellenállásos bekötést, hogy úgy nyugalomba lesz de akkor azt hova kell kötni??!


Ülésfoglaltság jelző csak az utasoldalon van. Te azt írtad a vezetőoldalira jelez, de ott nem lehet a foglaltságjelző. Ezek szerint kiolvastattad? Mi volt a hibaüzenet? A lámpa az övfeszítő miatt is jelezhet.


de ott is van csatlakozó és kébel a vez. ülés alatt. pedig fapad az ülésem nekem. vagy csak dísz?


Úgy értelmeztem mert 1-est írt, hogy az 1-es ülésre írja ami nekem a vezetőülés!
De nekem ott csak két szál vezeték van ami az övfeszítőre megy....
Az anyós ülést ezért nem is néztem!
De akkor ezek szerint ott kell szétnéznem...


Leprogramozáshoz van valahol valami videó, mert magamtól nem merek még ilyenbe belenyúlni??!
Amm... melyik a jó-jobb megoldás?!
A 3,3-as ellenállás párhuzamosan egy diódával és beköt vagy ez?!

http://tortadiszites.blogspot....erese.html


A témához kapcsolódva, ha az ülésfoglaltság jelző ki van iktatva akkor nem durran a légzsák a jobb 1-be, vagy pont fordítva akkor is durran ha nem ül ott senki?


Ha jól tudom akkor is durran mikor nem ül ott senki!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 11:48 Differenciálmû

gfeco írta:
Pitykoo írta: Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi! Kicserélte a difi szilenteket mert váltáskor dübögő hangot adott! El is voltak már szakadva, úgyhogy ráfért!
A bölcsőn minden át lett nézve ha már szét volt szedve és minden szilent jó, semmi nem lötyög mozog úgy ahogy nem kellene....
Viszont még mindig hallani dübbenést, igaz csak 1-be és rükvercbe rakáskor eddig viszont mindíg lehetett!!
Mi lehet még a baj?! Mi okozhatja ezt a hangot?! Lehet, hogy maga a difi rossz és az adja ezt a hangot?!
Cserélve lett már karnádtartó difi szilentek! Hardy-ra azt mondták, hogy jó!
Tippek?! Vagy a hátsó kerekesek ilyenek?
Előre is köszönöm!


Szia
Segiteni sajnos nem tudok, csak megvigasztalni, én 2 hete estem át ugyanezen a tortúrán szinte egy az egyben ahogy leirtad, és nekem is maradt dübögő hang, leginkább 1-es és R fokozatban, de ugy vettem észre akkor amikor a váltókart betolom a helyére.
Gőzöm sincs mi lehet.



Meg ha nyomom a féket és 1-be vagy R-be erősebben játszok a kuplunggal akkor is dübög!
Jó lenne tudni mi a frász van!!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 11:46 légzsak_

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Aham.... de akkor mi adja a jelet az ülésfoglaltság miatt!??
Mert ugye világít a lámpa!
Láttam ezt az ellenállásos bekötést, hogy úgy nyugalomba lesz de akkor azt hova kell kötni??!


Ülésfoglaltság jelző csak az utasoldalon van. Te azt írtad a vezetőoldalira jelez, de ott nem lehet a foglaltságjelző. Ezek szerint kiolvastattad? Mi volt a hibaüzenet? A lámpa az övfeszítő miatt is jelezhet.


de ott is van csatlakozó és kébel a vez. ülés alatt. pedig fapad az ülésem nekem. vagy csak dísz?


Úgy értelmeztem mert 1-est írt, hogy az 1-es ülésre írja ami nekem a vezetőülés!
De nekem ott csak két szál vezeték van ami az övfeszítőre megy....
Az anyós ülést ezért nem is néztem!
De akkor ezek szerint ott kell szétnéznem...


Leprogramozáshoz van valahol valami videó, mert magamtól nem merek még ilyenbe belenyúlni??!
Amm... melyik a jó-jobb megoldás?!
A 3,3-as ellenállás párhuzamosan egy diódával és beköt vagy ez?!

http://tortadiszites.blogspot....erese.html

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 11:45 Motorolaj

Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi egyéb okok miatt és ott kérdeztem rá az olajokra!
Kérdeztem, hogy az mitől van, hogy ilyen kicsit csattogós-ciripelős hangja van a kocsinak!
Ő egyből azt kérdezte, hogy főleg melegen van e ilyen hangja! És igen!
Erre megkérdezte milyen olajat teszek bele?.( 5w30 )
Azt monta rá, hogy melegen igen elvékonyodik az olaj és nincs megfelelő kenése valamelyik alkatrésznek ( nem emlékszem mit mondott de ti biztos tudni fogjátok ) és azért adja!
Ezért javasolta, hogy tegyek bele nyugodtan 10w-set és semmi baja nem lesz és még nem is fog ciripelni nekem!
Szerintetek?! Én ehhez hülye vagyok!
Vélemény?!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-25 11:39 Differenciálmû

Hali!
A héten volt szerelőnél a kocsi! Kicserélte a difi szilenteket mert váltáskor dübögő hangot adott! El is voltak már szakadva, úgyhogy ráfért!
A bölcsőn minden át lett nézve ha már szét volt szedve és minden szilent jó, semmi nem lötyög mozog úgy ahogy nem kellene....
Viszont még mindig hallani dübbenést, igaz csak 1-be és rükvercbe rakáskor eddig viszont mindíg lehetett!!
Mi lehet még a baj?! Mi okozhatja ezt a hangot?! Lehet, hogy maga a difi rossz és az adja ezt a hangot?!
Cserélve lett már karnádtartó difi szilentek! Hardy-ra azt mondták, hogy jó!
Tippek?! Vagy a hátsó kerekesek ilyenek?
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2015-01-24 17:01 légzsak_

YELLOW írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Aham.... de akkor mi adja a jelet az ülésfoglaltság miatt!??
Mert ugye világít a lámpa!
Láttam ezt az ellenállásos bekötést, hogy úgy nyugalomba lesz de akkor azt hova kell kötni??!


Ülésfoglaltság jelző csak az utasoldalon van. Te azt írtad a vezetőoldalira jelez, de ott nem lehet a foglaltságjelző. Ezek szerint kiolvastattad? Mi volt a hibaüzenet? A lámpa az övfeszítő miatt is jelezhet.


de ott is van csatlakozó és kébel a vez. ülés alatt. pedig fapad az ülésem nekem. vagy csak dísz?


Úgy értelmeztem mert 1-est írt, hogy az 1-es ülésre írja ami nekem a vezetőülés!
De nekem ott csak két szál vezeték van ami az övfeszítőre megy....
Az anyós ülést ezért nem is néztem!
De akkor ezek szerint ott kell szétnéznem...