Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-11-04 07:35 Ennyit a szervízekrõl!!!

YELLOW írta:
Pocses írta:
A szerelő mondta neki, hogy ami blokk van az övében, azt rakták először E 90 318 ba is.



jah! mindig az a qrva szerelő. persze, hogy raktak E90-be N46-os motort, mivel 2004-ben már volt E90. de jelen esetben egy 2009-es autóról van szó abban meg 1000%, hogy nem volt már N46. E46 már kifutó széria volt 2004-ben is. ez olyan, hogy érthetőbb legyen, hogy E36-ban lévő motor az első E46-okba, viszont E46-os motor nem volt E36-ban.


Vágom. Az enyémben is még E36-os blokk van de nem bánom.

Pocses Elküldve: 2013-11-04 07:19 Bemutatkozás, elsõ lépések, üdv a klubban sziasztok :)

LegoHead írta: Üdv Mindenki!

Tegnap vásároltam egy 2002-es 316-ot. Ropiért vettem, lesz is vele melom rendesen Majd biztos jó sokat fogok kérdezni


Üdv közöttünk, szép a vas.

Pocses Elküldve: 2013-11-04 07:18 Ennyit a szervízekrõl!!!

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.


neki nincs benne az a szenzor szerintem, csak az új típusokban.


De jó a technika, ezt a blokkot már rakták az E90 318-ba is.


E46-ban N46 motorkódos volt a legújabb szerintem, ebbe nem raktak N45-öt (mármint E46-ba). az E90-be meg N45 van már. mondjuk lehet van, 100%-ra nem tudom, de N42, N46-ba tudomásom szerint 4db lambda van.


A szerelő mondta neki, hogy ami blokk van az övében, azt rakták először E 90 318 ba is.

Pocses Elküldve: 2013-11-03 21:03 Ennyit a szervízekrõl!!!

YELLOW írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.


neki nincs benne az a szenzor szerintem, csak az új típusokban.


De jó a technika, ezt a blokkot már rakták az E90 318-ba is.

Pocses Elküldve: 2013-11-03 20:54 Ennyit a szervízekrõl!!!

bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.

Pocses Elküldve: 2013-11-03 20:49 Ennyit a szervízekrõl!!!

bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.

Pocses Elküldve: 2013-11-03 20:17 Ennyit a szervízekrõl!!!

bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...


Pocses Elküldve: 2013-11-03 20:09 Ennyit a szervízekrõl!!!

compact írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Üdv!

A rossz alkatrészt nem illik vissza adni csak akkor ha az ügyfél azt külön kéri!
Illeszteni kell és próba út sem árt a helyes működés ellenőrzése miatt, ez a te esetedben 150km volt, gondolom sok idejük volt vagy a te autóddal intézték a napi teendőket próbaút címen.
Problémáznod felesleges, mert sajnos semmit nem érsz el vele, ha a hibatünetek megszűntek amiért elvitted az autót akkor örülj neki, ha az általad leírtak zavarnak akkor legközelebb ne oda vidd az autót!




Ezt nem osztom. Jobb helyeken ki van készítve a cserélt helyett a régi alkatrész. Barátom hibáján kívül hibás lett a verda, az autómentő költségét és az alkatrész + javítást is a szerelőnk állta!

Pocses Elküldve: 2013-11-03 19:09 Ennyit a szervízekrõl!!!

Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.

Pocses Elküldve: 2013-11-03 17:46 Autóvásárlás

klins írta:
compact írta:
klins írta:
Pocses írta:
klins írta: Sziasztok !

Tavasszal szeretném megvenni életem első BMW-jét , E46 1.9 105LE benzin 2000-es évjárat, sok jót hallottam erről a típusról ... viszont a tapasztalataitokra lennék kíváncsi mert kissé még tartok a márkától

Fogyasztás , megbízhatóság , kaszni , szerelhetőség , hibák stb.

Előre is köszönöm !

üdv. Klins


Szia!

Jó választás ezzel a motorral, persze ha elég az igényeidhez. 1.9-ben jobb mint az 1.6-ban a nyomaték miatt. Fogyasztása nem több mint egy akármi más márkából egy kis 1.4-nek. Olvasgass itt a fórumokban sok jó segítő márkatárs van közöttünk.....




Köszi

Igyekszem keresgélni , de néha úgy érzem elvesztem a fonalat a rengeteg kérdés/válasz között




Sajnos az oldal leggyengébb láncszeme a katasztrofálisan átláthatatlan és követhetetlen fórum!



Sajnos igen ! Ezért szerettem volna ide egy rövid összegzést , mert "kimegyek a divatból" mire végig olvasom az összeset , hogy vajon melyik szól 316i 1.9 105LE Facelift előti típusról


Na akkor. Válaszd az 1.9 motort! Mindenképp vigyél magaddal olyan embert aki látott már ilyen típust és hasonlókat is. Mindenképp emeled fel vagy nézz alá a kiszemelt áldozatnak.
Az ajtók alját ellenőrizd, mert sajnos típushiba, hogy megáll a víz a küszöbön és eszi az ajtók alját a víz. Minden elektromos funkciót próbálj ki! Ha üzem meleg a motor akkor tipord el neki rendesen ne kíméld! A vizet figyeld álljon a mutató függőlegesen mint a cerka, nem billenhet ki egyik irányba sem. A km óra állásra ne adj és a szervizkönyvre sem, csakis a saját szemedre, érzésekre, tapasztalatokra. Igazából az volna a legjobb, ha volna olyan szerelő ismerősöd aki ha nem is helyben, de ha elviszed neki akkor áttudja rendesen vizsgálni a kiszemelt verdát.

Pocses Elküldve: 2013-11-03 14:48 Autóvásárlás

Sparta írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Mik a tapasztalatok , vélemények az e46 320d-ről?
En a facelift előttibe gondolkozok, eddig benzinesbe de most mondták hogy inkább a 32d-be gondolkozzak.
Valaki vélemény?
Előre is köszi...


ott van Kasza, menj el hozzá kérdezd meg miből kell többet bontani, melyik motorhoz viszik a több bontott alkatrészt megkapod a választ.


Ne hergeld a dízeles márkatársainkat. Bár nekem is az a véleményem, ha zsebbe kell nyúlni, az olajkályhásoknak mélyebb zsebre van szükségük.
Csak nehogy "kapjak a fejemre" ezért...


Én is így tudom hogy persze kevesebbet eszik , de ha beszarik valami akkor az drága.
egy ismerősömnek volt 320dje azt mondta semmi gondja nem volt vele.. ezért a kérdés



Azt nem tudom, csak azt, hogy én kb 2-2.5 kilót fogok rákölteni a vasamra de nem azért mert "macskazsákot" vettem, hanem azért, hogy egy kifogástalan patika géppel közlekedjek ami BMW!

Pocses Elküldve: 2013-11-03 14:43 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Sparta írta: Mik a tapasztalatok , vélemények az e46 320d-ről?
En a facelift előttibe gondolkozok, eddig benzinesbe de most mondták hogy inkább a 32d-be gondolkozzak.
Valaki vélemény?
Előre is köszi...


ott van Kasza, menj el hozzá kérdezd meg miből kell többet bontani, melyik motorhoz viszik a több bontott alkatrészt megkapod a választ.


Ne hergeld a dízeles márkatársainkat. Bár nekem is az a véleményem, ha zsebbe kell nyúlni, az olajkályhásoknak mélyebb zsebre van szükségük.
Csak nehogy "kapjak a fejemre" ezért...

Pocses Elküldve: 2013-11-03 12:54 Autóvásárlás

klins írta:
Pocses írta:
klins írta: Sziasztok !

Tavasszal szeretném megvenni életem első BMW-jét , E46 1.9 105LE benzin 2000-es évjárat, sok jót hallottam erről a típusról ... viszont a tapasztalataitokra lennék kíváncsi mert kissé még tartok a márkától

Fogyasztás , megbízhatóság , kaszni , szerelhetőség , hibák stb.

Előre is köszönöm !

üdv. Klins


Szia!

Jó választás ezzel a motorral, persze ha elég az igényeidhez. 1.9-ben jobb mint az 1.6-ban a nyomaték miatt. Fogyasztása nem több mint egy akármi más márkából egy kis 1.4-nek. Olvasgass itt a fórumokban sok jó segítő márkatárs van közöttünk.....




Köszi

Igyekszem keresgélni , de néha úgy érzem elvesztem a fonalat a rengeteg kérdés/válasz között



Akkor tégy fel konkrét kérdéseket, konkrét válaszokat fogsz rá kapni.

Pocses Elküldve: 2013-11-03 12:35 Önindító

Bero írta: Sziasztok! Nem tudom a ti motorotokban hol van az önindító,de az enyémben ritka rossz helyen,ki se tudtam venni. Úgy néz ki önindító csere. Ti mit ajánlotok? Újat,bontottat vagy a mostanit újítsam fel valahol?


Szerintem ha van rá lehetőséged akkor újíttasd fel a rosszat.

Pocses Elküldve: 2013-11-03 09:08 Gumi

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
toki24 írta: Na mindegy körbe 225\40 r18lesz... néztem ujba már van 16500ért ilyen kinai linglong stb..

Valakinek van tapasztalata vele? csak azért mert egy ilyen használtva is ennyi dbja max 1-2 ezerrel olcsóbb.. akkor már csak az ujabb nem?!

Meg hogy ezek hátsó kerekesek... vajon hova jobb rakni a jobb gumikat, előre vagy hátra?:


Kínai gumi felejtős! Akkor inkább használtat márkásban. Mindig a hátsókerekekre tesszük a jobb állapotú gumikat, mert azok csak gurulnak "utánad" nem tudod őket kormányozni. Azok a szép M-es kerekek megérdemelnek jó minőségű gumikat, a biztonságról nem is beszélve. Tartja a mondás:
"Akinek van pénze majomra annak legyen pénze banánra is".


jelen esetben nem gurulnak azok a hátsók, hanem hajtanak. téli esetén valóban jobb hátra tenni, hogy el is tudjál indulni. de nyári dumi esetén normál hazsnálat esetében elől nagyobb szerepe van a jobb guminak, mint írtam visszább, ott van nagyobb fékhatás, ott kell jobban tapadnia, illetve normális esetben az első kerékkel kormányzol.
példa: nekem elől magyar, hátul francia gyártású gumi van, igaz hátul szélesebb, bár most nem az az oka, de esőben jobban betapad a hátsó, így volt olyan, mikor hiába kormányoztam tollta az orrát, mert az első nem tapadt be. nos ugyanez igaz, kopott gumi esetén is. hátul a jobb betapad, az elejét meg nem tudod irányítani.
igazából az a legjobb, ha egyforma lenne elől hátul. ja nekem pl a magyar elől van és jobban is kopik, pedig a hátsónak kellene. pedig ugynaza a márka, típus.


Nekem mind a 4 gumi egyforma, kérlek olvass utána hova tegyük a jobb minőségű gummákat. ( hajtástól független ) De nekem teljesen mindegy nekem mindig egyforma minőségű a gumim minden autón és nemcsak tengelyenként egyforma.


nekem az a mondás van meg, hogy mindig a hajtott kerékre.
mellesleg sok évig kadetton, csak elől volt téli, hátul nyári. sosem volt gond vele... persze ez nem jó, de apám másképp gondolta


Hát ja, a jó öregek mindig okosak. Lehet én is öregszem azért okoskodok.
Bár ugye sok tesztet fórumot olvasgat az ember, abból is, és persze legjobban a saját tapasztalatából tanulhat.
Na nekem most jön az első tél hátsóhajtással, ez még csak csak, de a nejemnek is!