RePTaiL Elküldve: 2012-01-05 13:51 Motorolaj
anubisz írta:RePTaiL írta:anubisz írta: Megfigyeltem,mikor új az olaj alig eszi,most hogy már mentem vele vagy 12,15 ezret igen kezdi eszegetni,gondolom már jól fel van hígulva minden szarral,benzin,stb.. az utolsó 6,8 ezerbe biztos megeszik vagy másfél litert. Mondjuk az enyémbe már több mint 300 ezer van.
Hozzáteszem a kocsi egyáltalán nem ereget extrém füstöt,kipufogó,gyertyák gyönyörűek. Ennyi mégis elmegy.
Nah én ezért szoktam cserélni 10 ezrenként mindig! Tudom sokan hüly3ségnek tartják, de én úgy vagyok vele, hogy évi kb. 20 ezret megye ezáltal évi 2x nekem belefér az olajcsere!
Én nem. Kocsit használni kel,nem fogom ennyire túllihegni. ,ha már csak 800km mutat cseréig,én akkor cserélek. Mostanában, amúgy is visszavettem a sebességből. Én sokat járok,nem fogok 10 ezrenként 30 ezret kidobni. Mérnökök kitalálták a BMW nél az intervallumot,én nem fogom megfelezni, talán ha új kocsim lenne,5000-rel előbb cserélnék,de így nem dramatizálom annyira.
Persze mindenkinek szíve joga akkor cserélni mikor akarja és úgy gondolja, engem az nyugtat meg ha 10.000 km-ként ledobok mindent róla (nem is olyan vészes összeg)! Igen a német precíz mérnökök kitalálták az az intervallunot ami jó a kocsinak, de én egy kicsit pesszimista is vagyok! Elsősorban a román olajjal kapcsolatban (lehet ez ügyben bennem van a hiba de nem bízok a román cuccokban
