Sky fórum hozzászólásai

Sky Elküldve: 2023-09-18 10:55 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
Sky írta:
YELLOW írta:
Sky írta: Sziasztok!
Remélem, jó helyre írok.
2003-as E-46-os szedánon szeretnénk levenni egy (kettő) külső műanyag borítást. Kívül a kasztnin a baloldali ajtók ( bal első és bal hátsó) közepén vízszintesen végig van egy kb. 8 cm széles fekete műanyag borítás.

Ezt hogy kell szakszerűen leszerelni? Aki csinált már ilyent, annak ez "tök egyszerű".

Gondolom, műanyag patentek tarják. Egy ajtón kb. hány db? A leszerelés: csavarhúzóval óvatosan egyszerűen alulról lefeszítem kifelé, úgy kb 15 cm-enként? Vagy esetleg a borítást először vízszintesen el kell csúsztatni (előre vagy hátra felé?) 1 - 2 cm-t és ezután jön le akadálytalanul kifelé a patentról?
Ezek a műanyag patentek el szoktak törni?, vegyünk néhányat tartalékba? (Márka szerviz?) A visszatevés gondolom már adja magát: úgy ahogy lejött.
Van valami esetleg amire figyelni kell?

Kösz a segítséget!


Azért a 8cm-től messze van.
Pattintva van. Első ajtónál értelemszerűen az ajtó hátsó élénél kezded meg és haladsz előre. lehet a patent kijön a kaszniból, de lehet a zöld része benne marad. Visszarakásnál lehet ezt benyomja a kasznin belülre és nem fog tartani. Érdemes utólag kiszedni és rányomni a csík-ra, ahova kell. De ha tudsz szerezni jó áron, akkor lehet újat venni, azzal lesz a legstabilabb.


Köszi Yellow!
Ha jól értem, visszatevésnél az a jó ha minden patent a műanyag elemen van és úgy teszem a kasztnira a műanyag elemet, hogy egyenként az ajtóba nyomom a patenteket? Egy ilyen műanyag elemen (csík) kb. hány db patent van?


igen, az elemen legyen minden alkatrésze a patentnek. de ha az ajtóban marad a jellemzően zöld színű része, és jól tart, akkor éppen maradhat benne. fejből nem tudom mennyi patent van. de talán 10cm-ként van 1db.
közben találtam egy oldalt, tekerj lentebb a képek miatt. igen kb 10 cm-ként van.
https://www.pelicanparts.com/B...cement.htm


Kösz, és kösz a linket is!
A képekből látom, hogy a patent két egységből áll. A bonyolultabb: Apa >> a műanyag elemen van, egy egyszerűbb: Anya >> az ajtóban van. A két patentelem egymásba csatlakozik. Ravasz! (mondjuk, értelmét nem látom)
Azt hiszem, minden világos.
Kösz a segítséget!

Sky Elküldve: 2023-09-16 17:15 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
Sky írta: Sziasztok!
Remélem, jó helyre írok.
2003-as E-46-os szedánon szeretnénk levenni egy (kettő) külső műanyag borítást. Kívül a kasztnin a baloldali ajtók ( bal első és bal hátsó) közepén vízszintesen végig van egy kb. 8 cm széles fekete műanyag borítás.

Ezt hogy kell szakszerűen leszerelni? Aki csinált már ilyent, annak ez "tök egyszerű".

Gondolom, műanyag patentek tarják. Egy ajtón kb. hány db? A leszerelés: csavarhúzóval óvatosan egyszerűen alulról lefeszítem kifelé, úgy kb 15 cm-enként? Vagy esetleg a borítást először vízszintesen el kell csúsztatni (előre vagy hátra felé?) 1 - 2 cm-t és ezután jön le akadálytalanul kifelé a patentról?
Ezek a műanyag patentek el szoktak törni?, vegyünk néhányat tartalékba? (Márka szerviz?) A visszatevés gondolom már adja magát: úgy ahogy lejött.
Van valami esetleg amire figyelni kell?

Kösz a segítséget!


Azért a 8cm-től messze van.
Pattintva van. Első ajtónál értelemszerűen az ajtó hátsó élénél kezded meg és haladsz előre. lehet a patent kijön a kaszniból, de lehet a zöld része benne marad. Visszarakásnál lehet ezt benyomja a kasznin belülre és nem fog tartani. Érdemes utólag kiszedni és rányomni a csík-ra, ahova kell. De ha tudsz szerezni jó áron, akkor lehet újat venni, azzal lesz a legstabilabb.


Köszi Yellow!
Ha jól értem, visszatevésnél az a jó ha minden patent a műanyag elemen van és úgy teszem a kasztnira a műanyag elemet, hogy egyenként az ajtóba nyomom a patenteket? Egy ilyen műanyag elemen (csík) kb. hány db patent van?

Sky Elküldve: 2023-09-16 15:11 Karosszéria (javítás?)

Sziasztok!
Remélem, jó helyre írok.
2003-as E-46-os szedánon szeretnénk levenni egy (kettő) külső műanyag borítást. Kívül a kasztnin a baloldali ajtók ( bal első és bal hátsó) közepén vízszintesen végig van egy kb. 8 cm széles fekete műanyag borítás.

Ezt hogy kell szakszerűen leszerelni? Aki csinált már ilyent, annak ez "tök egyszerű".

Gondolom, műanyag patentek tarják. Egy ajtón kb. hány db? A leszerelés: csavarhúzóval óvatosan egyszerűen alulról lefeszítem kifelé, úgy kb 15 cm-enként? Vagy esetleg a borítást először vízszintesen el kell csúsztatni (előre vagy hátra felé?) 1 - 2 cm-t és ezután jön le akadálytalanul kifelé a patentról?
Ezek a műanyag patentek el szoktak törni?, vegyünk néhányat tartalékba? (Márka szerviz?) A visszatevés gondolom már adja magát: úgy ahogy lejött.
Van valami esetleg amire figyelni kell?

Kösz a segítséget!

Sky Elküldve: 2019-10-20 18:43 Csomagtérajtó nem nyílik

hil írta:
Sky írta: Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

Szia,
amennyiben kulccsal nyitod a csomiajtót, a kulcs is egy mikrokapcsolót nyom meg, pont úgy, mint amikor a rendszám fölötti kapcsolóval nyitod. Nagy valószínűséggel a csomitér étvezető kábelkötegben (jobb oldalon a gumi harmonikában)meg van szakadva egy vagy akár több vezeték is, esetleg a szigetelésük van ledörzsölődve. A sok nyitogatástól ez történik. Azt a kábel köteget lenne érdemes megnézni, a csere eléggé macerás, bontott kábel kötegben ne is gondolkodj.
Bye: hil


Sziasztok,
Meglett a megoldás, gondoltam, megosztom Veletek. A mikrokapcsoló jó volt, a csom. ajtó átvezető gumi kábelkötegben nem volt szakadás (ott 2 db másik vezetéken volt szigetelés sérülés, azt leszigeteltem). A mikrokapcsoló funkciója az, hogy az autó elejéből jövő vezetéket kapcsoláskor testre teszi. Nos ez a testvezeték nem jutott el a testhez. Érintkezési hiba volt ott, ahol a testre volt kötve: a jobb o. rendszámvilágító égőnél. Kapott egy „rendes” testet a vezeték, és a csom. ajtó kézi nyitása jó lett!
Üdv: Sky

Sky Elküldve: 2019-08-21 18:30 Csomagtérajtó nem nyílik

Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

Sky Elküldve: 2016-07-14 19:46 AIR-BAG (légzsák)

Köszönöm a segítséget a fórum társaknak. Legfőképp köszönöm a szakszerű és önzetlen segítséget Csomai Zoltánnak (Veszprém-Gyulafirátót),aki profi módon oldotta meg a gépjármű villamossági problémát.

Sky írta:
Bitu79 írta:
Sky írta:
szicsu írta:
Takiii írta:
Sansz írta:
Bero írta:
lorand007 írta: Sziasztok, aki potolta mar az ules szenzort diodaval ha megkerem leinra a tapasztalatait, koszonom


ment a p.ü


Sziasztok!
Engem is érdekelne ez a diódás pótlás, ha valaki megszánna megköszönném.



Sziasztok,

Legyetek szívesek az ülésszenzor kiiktató dióda leírását küldjétek át nekem is!

Előre is Köszönöm,


Sziasztok!
Ez a dolog sajnos engem is érint.Ha valaki nekem is elküldené azt nagyon megköszönném...


Sziasztok!
Valaki márka(fórum)társ tudna segíteni abban, hogy az autómon, számítógéppel ki tudná kapcsolni az ülésfoglaltság jelző figyelést? Székesfehérváron (vagy a közelben).
Jöhet PÜ is.
Köszönöm szépen.


Keresd Kasza mestert.Sztem ebben is tud segíteni.Esetleg ajánlani ott valakit.

Kaszamester BMW bontója Székesfehérváron: 70/5799225


Köszönöm.


Sky Elküldve: 2016-07-06 22:38 AIR-BAG (légzsák)

Bitu79 írta:
Sky írta:
szicsu írta:
Takiii írta:
Sansz írta:
Bero írta:
lorand007 írta: Sziasztok, aki potolta mar az ules szenzort diodaval ha megkerem leinra a tapasztalatait, koszonom


ment a p.ü


Sziasztok!
Engem is érdekelne ez a diódás pótlás, ha valaki megszánna megköszönném.



Sziasztok,

Legyetek szívesek az ülésszenzor kiiktató dióda leírását küldjétek át nekem is!

Előre is Köszönöm,


Sziasztok!
Ez a dolog sajnos engem is érint.Ha valaki nekem is elküldené azt nagyon megköszönném...


Sziasztok!
Valaki márka(fórum)társ tudna segíteni abban, hogy az autómon, számítógéppel ki tudná kapcsolni az ülésfoglaltság jelző figyelést? Székesfehérváron (vagy a közelben).
Jöhet PÜ is.
Köszönöm szépen.


Keresd Kasza mestert.Sztem ebben is tud segíteni.Esetleg ajánlani ott valakit.

Kaszamester BMW bontója Székesfehérváron: 70/5799225


Köszönöm.

Sky Elküldve: 2016-07-06 11:57 AIR-BAG (légzsák)

szicsu írta:
Takiii írta:
Sansz írta:
Bero írta:
lorand007 írta: Sziasztok, aki potolta mar az ules szenzort diodaval ha megkerem leinra a tapasztalatait, koszonom


ment a p.ü


Sziasztok!
Engem is érdekelne ez a diódás pótlás, ha valaki megszánna megköszönném.



Sziasztok,

Legyetek szívesek az ülésszenzor kiiktató dióda leírását küldjétek át nekem is!

Előre is Köszönöm,


Sziasztok!
Ez a dolog sajnos engem is érint.Ha valaki nekem is elküldené azt nagyon megköszönném...


Sziasztok!
Valaki márka(fórum)társ tudna segíteni abban, hogy az autómon, számítógéppel ki tudná kapcsolni az ülésfoglaltság jelző figyelést? Székesfehérváron (vagy a közelben).
Jöhet PÜ is.
Köszönöm szépen.

Sky Elküldve: 2015-09-09 11:21 manuális váltó

SP_323i írta: Sziasztok!

Okozhatja a váltó rudazat műanyag cuccainak a kikopása azt, hogy most, hogy hűvösebb lett az 1-2-t nagyon nehezen tudom berakni? Vagy esetleg olaj probléma lehet, ne agy'Isten szinkron gyűrű?
Olyan 4-5 km után már rendesen lehet váltani, addig viszont nagyon erőltetni kell a dolgot


Helló,
van még egy opció az esetleges hibalistán: hidegen nem emel ki rendesen a kuplung.

Sky Elküldve: 2015-04-28 11:40 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
Sky írta: Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék.
A csomagtartó ajtó (középen kézzel működtetve) nem nyílik, ill. néha nyílik, de többnyire nem. A kulcs távirányítója jól működik, nyitja, zárja a kocsit. A b.e. ajtón kulccsal történő nyitás is működteti a központi zárat. A kulcson a csomagtartó nyitó gombja (3. gomb)is működik, nyitja a csomagtartót. A csomagtartót a kulccsal (nem távirányítóval) is ki lehet nyitni.
Nos, tehát a normál helyzet: kocsi ajtajai nyitva vannak: ekkor lehetne kézzel kinyitni a csomagtartót, de ez (többnyire) nem működik.
Kérdések:
- A csomagtartó kézzel működtetett, gumi lap alatt lévő kapcsoló lehet a hibás? Ez a kapcsoló közvetlenül nyit, vagy van relé az áramkörben?
- Esetleg a Grundmodulban lévő RELÉ okozhatja a hibát?
Akinek van tapasztalata, kérem a segítségét merre induljak a javításban, mi lehet a baj?
Kösz. Üdv: Sky


kb biztos, hogy a mikrokapcsoló lesz rossz. nem lehet kábel probléma az átvezetőnél, mert több mindennek rossznak kelelne lennie. nálad mindenhogy működik, centrál is megy, kulcsról is nyílik, csak a mikrokapcsolón keresztül nem. szóval egyértelmű.


Diagnosztika! Ha a goundmodul a hibás általában írja is a diagnosztika!


most nem azért, de miért lenne a GM a hibás? mikor távosan nyitja a csomagteret? csak utt a rendszámnál lévő gombra nem nyitja. lehet tényleg én vagyok hülye, de nekem ez az egyértelmű. főleg, hogy ezzel a mikrokapcsolóval is szokott gond lenni.


Nem mondtam hogy az a hibás, azt mondtam hogy ha mégis az akkor megmutatja a diag. Ha van valami haverjának és rászán 5 percet akkor máris többet tud a találgatásnál.


van benne valami, de én hogy van diag, ezért nem raknám rá, ha ezek a tünetek. mert számomra egyértelmű. viszont az is igaz, hogy munkámból tapasztalva, az egyértelmű hiba sem mindig egyértelmű, tehát biztos mondani, nem mindig lehet én is csak ezért írtam, hogy kb. biztos ha sehogy enm nyílna a csomagtér, akkor diagolnék. mert akkor vagy a relé lenne, vagy a zárszerkezet.


Kösz a hozzászólásokat. Diagos "haverom" sajna nincs. A rendszám fölött lévő mikrókapcsolót megnézem, remélem csak az a baj. Nem is nehéz hozzáférni. Ha cserélni kell, akkor honnét szerezzem be? Ez egy spec BMW cucc (márkaszervizből?, bontó?), vagy egy általános kapcsoló?
Kösz, üdv.: Sky

Sky Elküldve: 2015-04-27 10:36 Ajtónyítási Gondok!

Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék.
A csomagtartó ajtó (középen kézzel működtetve) nem nyílik, ill. néha nyílik, de többnyire nem. A kulcs távirányítója jól működik, nyitja, zárja a kocsit. A b.e. ajtón kulccsal történő nyitás is működteti a központi zárat. A kulcson a csomagtartó nyitó gombja (3. gomb)is működik, nyitja a csomagtartót. A csomagtartót a kulccsal (nem távirányítóval) is ki lehet nyitni.
Nos, tehát a normál helyzet: kocsi ajtajai nyitva vannak: ekkor lehetne kézzel kinyitni a csomagtartót, de ez (többnyire) nem működik.
Kérdések:
- A csomagtartó kézzel működtetett, gumi lap alatt lévő kapcsoló lehet a hibás? Ez a kapcsoló közvetlenül nyit, vagy van relé az áramkörben?
- Esetleg a Grundmodulban lévő RELÉ okozhatja a hibát?
Akinek van tapasztalata, kérem a segítségét merre induljak a javításban, mi lehet a baj?
Kösz. Üdv: Sky

Sky Elküldve: 2015-02-17 15:02 Karosszéria (javítás?)

Rorybreaker írta:
Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta:
hil írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

Első sárvédőn megjelentek kicsi rozsda pöttyök.
Mit lehet vele tenni?

Fényező lecsiszolja, újrafújja?

Köszi!

Szia!
Nem, ennek a vége sárvédő csere lesz, minden más potya pénzkidobás! Ha kívül megjelent a rozsda, akkor belül már nem kicsit rozsdás, amit meg lehet állítani kb 1 évre és újból elő fog jönni. Van a sárvédőnél egy műanyag doblemez, ami összeér a sárvédővel, ott megáll a sár meg egyéb trutyi, ami folyamatosan nedvesíti a lemezt. Nagy valószínűséggel az ív belseje, amit nem látsz a műanyag burkolattól, merő rozsda. Most látom: 2005-ös az autó, honnan származik??? Ennyi idő alatt nem kéne ennek megtörténnie.....

Ja, és nem feltétlen kell az autónak töröttnek lenni ahhoz, hogy rozsdásodjon, a törött autót is meg lehet javítani, hogy az később se rozsdásodjon a javítás miatt. Bár a hegesztés, melegítés az anyag kristály szerkezetében olyan változásokat okoz, ami az onnan induló korozóhoz vezet.
hil





Köszi. Eléggé el vagyok keseredve, nem tudom mit csinálnak az autókkal, akik el akarják adni, de elhoztuk az autót, szép és jó, addig amíg le nem mostam először. Utána láttam hogy néz ki. Kőfelverődések, rozsdapöttyök az első sárvédő alján az ajtó felőli részen. Pedig nagyon átnéztem mielőtt rábólintottunk. Tuti van valami filléres neppertrükk, amivel eltüntetik az ilyesmit.

Rohadt nagy csalódás, hogy 2005-ös autó így néz ki. És ez szerintem akkor is gáz, ha soha nem állt garázsban... Nekem ne mondja senki, hogy ez normális.


Szia!
Nem írtad, hogy az autó itthoni, vagy külföldről behozott. Nekem van egy rögeszmém a garázzsal kapcsolatban: télen sós latyak mindenhol az autón (főleg az alvás zugaiban), most ha lemosás és főleg alváz mosás nélkül bekerül a garázsba, főleg fűtött garázsba, akkor az a rozsdának pont jó, mert az 10 fok fölött indul meg.
hil





Szia!
Németországból behozott autó. Sajnos már teljesen mind1, már elindult ezek szerint.
Nem tudom egyáltalán van e értelme toldozgatni, foltozgatni, bár még talán nem akkora a baj. nem tudom, majd megnézetem fényezővel.



Nos megnézettem karosszériással az autót. Leszedték a küszöböt, meg a sárvédőket, nem rohad, csak kőfelverődés volt, amire azt hittem, hogy rohad... De megnézték töviről-hegyire, szerencsére nincs sehol gond. A kőfelverődéseket csináltatom meg a motorháztetőn, mert az csúnya + tetősín festés lesz. Meg ha már ott voltam, alvázvédő rücsis valamivel a sárvédők belsejét lekezelték.

Szia Rorybreaker,
azt írod "...kőfelverődéseket csináltatom meg a motorháztetőn..." Érdekelne milyen módszerrel csinálták meg (teljes motorháztető csiszolás+fényezés? vagy egyszerűbb módszerrel?) és hogy sikerült (milyen lett)?
Kösz. üdv
Sky

Sky Elküldve: 2015-02-11 10:59 320d Motor

Tano írta:
Fort írta: "elektromos kiegészítő fűtés" Erről írnátok egy kicsit bővebben?Mikor működik,mit fűt és hogyan?


Ez lényegében egy elektromos vízmelegítő. Melegíti a hűtővizet hogy a motor elöbb bemelegedjen, illetve ha fűtésre van szükség. Külső hőmérséklet és vízhőfok függvényében kapcsol be illetve ki. Pl -5 foknál 86 fokos vízhőfokig működik, míg +10 foknál már csak 50 fokos vízhőmérsékletig. A motorvezérlő működteti négyszögjellel, és a megnövekedett elektromos igénybevétel miatt ilyenkor az alapjárati fordulatot megemeli 930-ra. Röviden ennyi.


Helló!
Ehhez a témához még annyit, hogy azt sem lehet tudni, hogy ez az elektromos kieg. fűtés egyáltalán működik-e, vagy néha igen, néha nem. Ha nem, azt nem jelzi a műszerfalon semmi. Lehet, hogy itt sok autóban nem működik, csak a gazdája nem tud róla. Télen, hidegindítás után kb 500 m megtétele után ha megállsz, felnyitod a motorháztetőt és a kezeddel megnézed a Tano által belinkelt hőcserélő külsejét, hogy mennyire meleg, vagy hideg, abból tudod megállapítani hogy jó, vagy nem. Természetesen egy diag. ellenőrzés is kimutatja (ez elegánsabb, de drágább).
Üdv:Sky

Sky Elküldve: 2015-01-26 11:24 légzsak_

Pocses írta: Na voltam modulcserén az A1-ben, 20 perc alatt elkészült.
Igaz mondta a munkafelvételis, hogy 9-től 9:30-ig reggeliznek a kollégái, 10:30-ra lesz kész megvárom, vagy visszamegyek? Mondom megvárom, barátomnak 40 percig tartott, többet nem vagyok hajlandó várni,(azonnal nekiláttak) a múltkori 1 óra után mire jöttek, hogy nem jött a 3-as tulaja mondom itt dekkolok 1 órája. A hosztesz picsák semmire nem valók!


Szia,
nem tudod véletlenül, lekötik az akkusarut(áramtalanítás céljából) ?

Sky Elküldve: 2014-05-30 15:54 Motorolaj

YELLOW írta:
Szemy írta:
YELLOW írta: és oylan jelölés nincs rajta, hogy A3/B4 vagy hasonló a C3 mellett?


Nincs. Csak ez van rajta: SAE 0W-30; ACEA C3; API SN; BMW Longlife-04... De semmilyen fele A3 vagy B4 jelölest nem talaltam rajta.



akkor ezt nem veszem meg. és akkor ezért perelhetőek lennének, hogy írja benzinesre, de besorolása mégsincs. meg akkor mi a ráknak van titanium-ból diesel? ennek így semmi értelme. van a castrolnak C3-as olaja, én is azt tettem korábban, amikor professional powerflow volt a neve, de azon legalább rajta volt a benzines minősítés is.


sziasztok,
íme egy kis szakirodalom a témában (akit érdekel).
http://www.dp-automotive.hu/dpa_motorolaj_4.html
Üdv:Sky