Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2010-06-06 12:16 Valaki segítsen

YELLOW írta: és ezt a munkahengert látható helyen találom meg?
a diffis kérdés meg komolyan érdekelne...
azé kössz!


Igen, alulról elérhető miután levetted a műanyag burkolatot.
A difis kérdésre a válaszlehetőséget meghagyom másnak...

Tano Elküldve: 2010-06-06 11:25 Valaki segítsen

YELLOW írta: tudom loenne megfelelő topik, de mind különböző...
1. vízpumpát mikor kell cserélni? (km, vagy ha hangja van)
2. kuplung rendszer légtelenítését, hol lehet csinálni? a fékek le lettek légtelenítve de a kuplunghoz nem nyúltunk.
3. nekem a diffin nincs olaj leengedő csavar, valami faja megoldás kellene, hogy tudnám kiszedni belőle... hallottam szivattyúzásos módszerről, de ha lenne benne kosz azt lehet nem szedné fel... ötlet?THX!


1. Szerintem vízpumpára nincs külön meghatározva időtartam, én akkor cseréltem amikor elkezdett csikorogni, mert elkezdett oldalirányban mozogni a tengely. De mások írtak itt olyat, hogy letört a lapát, de az meg nem hinném hogy konkrét futásteljesítmányhez köthető...
2. A kuplung munkahenger oldalán van egy csaval, az alábbi ábrán a 16-os elem. Azt lazítva lehet ugyanúgy légteleníteni mint a fékeket.
3. Fúrj rá lyukat wazze! Na jó ez vicc volt.

Tano Elküldve: 2010-06-04 19:27 Társalgó

Aki akar egy kicsit segíteni az árvíz okán: Csak 1 SMS.

Tano Elküldve: 2010-06-03 10:09 Valaki segítsen

Sira írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 1200-1800-as fordulat között furcsa csörgős/sipolós hangot hallok a motortérből, esetleg valaki nem találkozott hasonló problémával? Nagyszervíz megvolt, le lett cserélve az összes szíj, olaj, olajszűrő stb.! Egy ideig nem volt hangja aztán a szervíz után pár nappal megint előjött. 2003/12 BMW e46 150le 170eKm

Válaszokat/tanácsokat előre is köszönöm!

Üdv.: Márk


Én ami csörgős hanggal eddig találkoztam az ékszíjtárcsa (ez leginkább alapjáraton) illetve vízpumpa (ez magasabb fordulaton is) volt. Érdemes lecsekkolni mindkettőt.

Tano Elküldve: 2010-06-02 19:55 képek

Prof írta: Ez valami borzalamsan gyönyörü auto nállam egyszintem van az S mercivel pedig azt überelni nagy dolog






Igen, nem csak a csajoknak tud szép hátsója lenni. Ha tényleg ilyen kerülne az utakra, vinnék mint a (drága) cukrot szerintem.

Tano Elküldve: 2010-06-01 19:46 Vicces :)

Ha valaki anno szerette a Top Gunt, akkor ezt kötelező megnéznie. De ajánlom mindenkinek aki akar pár kellemes percet szerezni magának.

Top Gun - North Korean style

Tano Elküldve: 2010-06-01 11:43 Ajtónyítási Gondok!

InsectKiller írta: Most fogok neki. Az ajtónak a csatlakozóját most raktam össze, befújtam WD40-el de azon minden tökéletesnek tűnt. Most jönne a kesztyűtartó mögött lévő akció a link segítségével, de nem tudom igazából még mindig mit keresek.
Remélem látni fogom ha majd ott járok, addig is ha valaki tudna vmi helpet, megköszönném!


Nézd meg ezen az oldalon a képeket. Itt látod mit fogsz látni ha leveszed a kesztyűtartót. Bent a rekesz felső részén van a GM.

Tano Elküldve: 2010-05-30 19:47 képek

Tano Elküldve: 2010-05-28 20:53 Társalgó

Teszt az új 5-ösről.

Tano Elküldve: 2010-05-28 20:52 Kuplung__

wagusty írta: Na jó de az már nem normális hogy egy kicsit meredekebb lejtőn úgy indul el a kocsi hogy majd szétrángatja magát. ne mondjátok hogy ez normális?


Adj egy kicsit több gázt, nem alapjáraton kell elindulni.

Tano Elküldve: 2010-05-28 18:52 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Kristen76 írta: Máma megkaptam a tagsági kártyát.Nagyon szépen köszönöm!!


Ugye-ugye. Türelem tagsági kártyát terem

Tano Elküldve: 2010-05-28 18:50 Kuplung__

wagusty írta:
GAB írta: Sziasztok!

Úgy tűnik, mostanában mindenki kuplung problémákkal küszködik, beleértve engem is.

A dolog pikantériája, hogy a biztonság kedvéért mindent vadiúj alkatrészre cseréltünk (LUK lendkerék, Sachs kuplungszett), a rázás induláskor azonban mégsem szűnt meg. Ezen kívül főképp visszaváltásnál érzem kényelmetlennek, ahogy néha megrázza az egész autót.

Van esetleg ötlete valakinek, mi okozhatja továbbra is a problémát? Létezik, hogy valami üt a hajtásban, ami ugyanilyen tünetet tud produkálni?

Köszi előre is!


Sziasztok

Én is kicseréltem az egész szerkezetet , kettős tömegű lendkereket és kuplungot ráadásul mindenből gyárit tettünk bele de 1-es ből való indulásnál néha továbbra is beráz.
Én még arra gondoltam hogy a difit tartó gumi szilentek a járgányomban már eléggé kivannak konkrétan egyik másik el is van szakadva. Talán ez fokozza fel a rángatást mivel azok már nem igazán csillapítanak?

Várom a gondolatokat

üdv


Motortar és a váltó tartóbakok milyen állapotban vannak?

Tano Elküldve: 2010-05-26 23:04 Társalgó

Szemy írta: Sziasztok!

Megprobaltam az emelesi pontnal levö müanyag bak cikkszamat megkeresni, de nem sikerült. Esetleg valaki meg tudna nekem mondani vagy nem lehet ezt igy külön kapni? Illetve van meg egy alkatresz, aminek szinten nem talaltam cikkszamot: ez pedig a jobb hatso kerek ELÖTT közvetlenül levö müanyag takaro az auto aljan, ami a kerek elött lelog 1-2 cm-t...remelem erhetöen irtam. Ha esetleg valaki tudja a cikkszamokat vagy hogy lehet-e ezeket külön kapni es megirja, azt nagyon megköszönöm! Tovabbi minden jot kivanok!

Szemy


Ilyen dolgokat az ETK-ban a "vehicle trim" részben találsz. Lehet kapni tartóbakot külön, az alábbi cikkszámon keresd: 51 71 8 268 885
A másik említett elemet nem találtam meg. Talán vki más sikeresebb lesz.

No, már meg is előztek míg kerestem

Tano Elküldve: 2010-05-26 19:32 Társalgó

Érdekes cikk a BMW új megoldásáról.

Tano Elküldve: 2010-05-24 20:41 esõszenzor_

Prof írta: az esöszenzor modulra megy egy csatlakozó "na annak kellene a gyári száma és a csatlakozoba lévö fém betét amihez a vezeték van forrasztva"


A képről nem látom hogyan néz ki maga a foglalat, de azt meg tudtam nézni a WDS-ben, hogy 4 pólusú a csatlakozó. Száma a WDS-ben X13084. Az ETK-ban szerintem az alábbi oldalon megtalálod. 4-es vagy 5-ös a 4 pólusú. Ezt a kinézet alapján szerintem már ki tudod választani. Lentebb írja az érintkezők gyári számát is, amik az alábbi oldalon szerepelnek.
Ha mégsem ezek közül lenne jó, akkor itt nézd meg egy másik képen.