Ez egy archivált weboldal! bővebben
Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2013-08-13 22:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
Üdv

DSC MK60 egységet lehet programozni ?

mármint a RUN FLAT opció ki és bekapcsolására gondolok


Szerintem lehet. NCS-sel próbáld.

Tano Elküldve: 2013-08-13 19:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Most szétszedtem,de a 7-es lábról átmegy egy óndarabbal a 8-asra!
Na most mi a megoldás?
Már mindent megpróbáltam,de még mindig csak a Battery-t jelzi ON-nak!
Mi a gond??


Szerintem inkább a gyújtásjel bekötését nézd meg az interfészen és az átalakítón.

Tano Elküldve: 2013-08-11 22:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

mmike írta:
mmike írta: HELP!
Sziasztok segítsetek lsz.
Vettem kábelt, felraktam a INPA-t mely kiválóan működik.
A probléma az hogy az NCS meg nem tudja olvasni a kocsi adatait, látszólag nem kommunikál. E85
INPA meg tökéletesen lát mindent. (kivéve néhány modult mint LSZ, amire pont szükségem lenne.

Közbe megnéztem és a No answer from ECU hibaüzenet van, azaz kommunikál mert látom az aksi és a gyújtást DE nem jön adat kifelé. A VIN számot se tudja olvasni. Lehet hogy széthúztak valamit a kocsiban?!

Köszi előre is
M



Senki?


Próbáltad mindegyik vezérlőböl amit felajánl?
Az a baj az ilyen hibákkal, hogy a távolból nehéz megoldani, ezeket legjobb kézrátétellel megoldani. Nincs a közeledben fórumos diagos ismerős?

Tano Elküldve: 2013-08-11 09:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta: A vbox támogatja a DIS t ?


Ha az a kérdésed, hogy megy-e rajta, természetesen igen, hiszen ugyanúgy virtuális gépet futtatsz, mint a vmvareben. A DIS-nek mindegy, az ő részéről csak a saját rendszerét látja.

Tano Elküldve: 2013-08-10 18:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta: Szia Tano,

Még abban tudnál segíteni, hogy a virtualboxban hol kell beáálítani az IP címet, amit a vmwareben is meg kellet adni a host1only-nál?


Hi!
A vezérlőpulton megynitod a hálózati kapcsolatokat, ott szerepelni fog a VirtualBox Host-Only Network. Jobb klikk tulajdonságok, majd a TCP/IPv4-nél beírod a szabvány IP címet. Ennyi.

Tano Elküldve: 2013-08-09 00:18 Autóvásárlás

Xerox írta: Üdv urak,

Totál elbizonytalanodtam, ezért itt is rákérdezek. Jártam már erre, akkor meghiúsult a vásárlás, de nem adtam fel.

Szóval, 98-2005 közötti 320d-t szeretnék, ez már letisztult bennem. Viszont, amilyen horrorisztikus árakat látok egyes alkatrészek, elemek (porlasztók, üa. szivattyú, turbó stb.), ami dízelben elszállhat, inamba szállt a bátorságom. Ezért arra szűkítettem le a kérdést, hogy a régebbi 136 lovas, adagolós "butább" technikát, vagy a már CR-el szerelt facelift utáni szériát lenne érdemesebb vennem? Melyikkel lehet kevesebb gond, meglepetés és legfőképpen kevesebb pénzköltés?

Egyes fórumozók azt írták: "a dízel BMW a gazdagok sportja", az autónavigátor ezt írja: "Mivel nem túl szervízigényes, és az alkatrészárak is helyenként meglepően megfizethetőek, igazából a márkaszervizek magas óradíja von le egy csillagot." Viszont a Poweren nem éppen ezt látom, röpködnek a 100E-es tételek, erre-arra a fórumtopicokban. Szóval bármilyen tanácsot, ötletet, tapasztalatot szívesen veszek. Félek, a végén lebeszélem magam a BMW-ről. A válaszokat előre is köszönöm!


Hi!
Nekem is 136-os van, meg vagyok vele elégedve, még az eddig előfordult hibái ellenére is, mert élvezet vele menni, egyszerűen imádom. (ezt a barátnőm el ne olassa )
Ahogy írtad, ez talán kicsivel megbízhatóbb, mint a jobban kihegyezett (főleg üzemanyagrendszer-befecskendezés terén) 150 lovas, persze ennek is vannak típushibái, amikről lehet eleget olvasni itt is. Alkatrészekben motorikusan van némi eltérés jó-rossz irányban is, amúgy ugyanaz mint az FL. Én emellett voksolok, de ha javasolhatok, akkor késői szériás változatot keress, tehát 2000 végi és 2001-es szériákat, minél későbbit. A motoron ekkor már nem volt változtatás, eddigre beért, viszont az autó más egyéb rendszereiben már megjelentek faceliftes elmek, amiket elsőre nem vesz észre az ember. Én is csak évek múlva észleltem ezt, mikor láttam mások autóiban, meg a különféle gyári dokumentációkban az apró különbségeket. Normál hétköznapi használat mellett ami a FL-es mellett szólhat az szerintem az optikai kinézetbeni különbség.
Általánosságban véve én normálisan fenntartható autónak gondolom ilyen korban, de minden a tulaj saját lehetőségeitől függ, ez az alap.
Jöhetnek az ellenvélemények.
Üdv!

Tano Elküldve: 2013-08-07 23:27 Külsõ hangrendszer bekötése?

csaki91 írta: sziasztok

kb 1 hete kötöttem be a kocsiba egy 400wattos blaupunkt erősítőt+ mélyládát
szépen szól semmi baja azt leszámítva hogy ha lecsukom a csomagtartót akkor olyan mintha nem is lenne
esetleg valakinek lenne valami ötlete? a nagyobb hangcuccot leszámítva
előre is köszi


Hajtsd le a hátsó ülést ha éppen nincs ott senki!

Tano Elküldve: 2013-08-07 18:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Szevasztok!
INPA-val lehet fordulatszámot állítani,vagy NCS-vel?
Ha igen,hol lehet és hogyan?

Üdv


Hi!
Pontosan milyen fordulatszámra gondolsz? Alapjáratira? Ha igen, akkor a DIS-ben biztos lehet, ezt már próbálgattam régen.
Szerintem az INPA-ban nem biztos, hogy megvan ez az opció, abban nincs benn minden állítgatással kapcsolatos dolog.
De a tool32-vel (ami szintén a programcsomag része) biztos meg lehet csinálni. Azt már had ne írjam le hogy, mert nem könnyen leírható folyamat, de lehet a neten van videó róla.
Üdv!

Tano Elküldve: 2013-08-06 19:28 Gyertya csere, hogyan?

zsolo1975 írta: Üdv.
kb. 1 éve vagyok egy bmw 320d (2005 évjárat tulajdonos).olyan kérdésem volna hogy egy izzitógyertyám hibás azt mondta a szerelőm cserélni kell.inditáskor picit kopog, és olyan mintha nem minden henger működne,de 10 perc elteltével megszünik.kérdésem ha a gyertyák cserélve lesznek ezek a gondok megszünnek-e?


Ez más hiba lesz szerintem, ilyen melegben az izzítás nem dolgozik, főleg nem 10 percig. Szerintem a porlasztókat kellene megnézetni.

Tano Elküldve: 2013-08-05 19:04 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta: Szia Tano,

Segíts pls. Felraktam a virualboxot, de csak valami ova és ovf fálj-t lehet neki beimportálni. Az én GT1-em pedig vmdk kiterjesztésű, szóval hogyan tudnám ezt megetetni vele?


Hi!
Semmi extra nem kell hozzá, ismeri a kiterjesztést. Ne importálással próbáld, a storage beállításnál hozzá tudod adni újként, akár úgy is ha lemez nélkül hozol létre gépet.

Tano Elküldve: 2013-08-05 16:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta: Hi Tano.

Annyiból vitába szállnék veled, hogy az SSD-nek tuti van köze hozzá, mert többször újra lett indítva a vmware és újra is lett telepítve, és akkor sem volt hajlandó elindulni. Ahogy átraktam a winyót úgy egyből ment és azzal, még sosem tapasztaltam ilyet pedig már néhányszor feltettem. Viszont abban igazad lehet, hogy mondjuk a vmware a probléma méghozzá azért mert nem teljesen kompatibilis az SSD-vel. Megpróbálom ezt a virtualboxot, hátha az szeretni fogja az SSD-t. Köszi a segítséget.


Ok, úgy legyen.
A vbox jobban bejött, kissebb és gyorsabb is mint a vmware.

Tano Elküldve: 2013-08-05 10:45 Társalgó

szotakdavid írta: Hétvégén valaki jön Tökölre??


Mi lesz ott?

Tano Elküldve: 2013-08-04 15:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Ma érzékeltem még olyat,hogy a kipufogóval lehet van valami,de így az autónak adaptáció törlés után szebb,újabb hangja van és a turbónak is szebb hangja van-remélem így marad!
Az olajszűrő háznak mennyi kb. az új ára?


Bontottat nem érdemes venni. Újonnan pedig 73 körül. De kell még a tömítés is, de az már aprópénz.

Tano Elküldve: 2013-08-04 13:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Szevasztok!
A napokba elvittük egy diagnosztikára az autót,jó sok hiba volt,elvileg azért mert le volt húzva az akksi és ettől bedob egy csomó hibakódot.
A hiba okára nem jöttek rá,hogy miért nem megy rendesen az autó,de most,hogy kitörölték a hibakódokat az autónak teljesen más hangja lett a turbó eddig is nagyon fütyült,de most még jobban!Indításkor sem csattog-sajnos az olajnyomás 4-5 mp-s hiánya nálam is fennáll.
Mitől lett az egész autó más?

Üdv


Szerintem a megváltozott hang lehet az adaptáció törlődése miatt is. Ha újratanulja, akkor visszajöhet a régi hangja.
Az olajlámpa késői elalvására orvosság az olajszűrőház cseréje. Ezt másképp nem lehet megoldani.

Tano Elküldve: 2013-08-04 13:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

FlaZol írta: Üdv,
egy E46-os BMW Compact-tal lenne problémánk, gépre kötöttük, a hibakódokat ki tudtuk olvasni, ki tudtuk törölni, viszont egy másik programban, amiben például az óra 12/24h-ás jelzését, csak egy dolgot engedett átírni, méghozzá az index visszajelzést záráskor, semmi mást. Rákattintottunk a Read feliratra, és nem történt semmi, egyik "kapcsolónál" sem. Kezdő vagyok a témában, elnézést, hogy nem tudom a programok nevét, ha esetleg így ki lehet bogózni valamit, tudtok rá esetleg megoldást?


Szerintem az NCSExpertre gondolsz. A videóban látszik mit-hogyan kell csinálni vele a CKM-hez.