státusz stu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. február 10. szerda, 11:34


Sziasztok!

Újabb BMW tulajok / szervizesek felé kérdezem, hátha...

- Valakinek sikerült a Remote 3D view ország limitációját kikapcsolni. Tehát működésre bírni Magyarországon? Ugyanez tábla felismerőre?
- Check Control notification kikapcsolás jelzőlámpára?
- Assisted Driving notification kikapcsolás?

Pár bosszantó dologgal megküzdöttem Bimmercode és OBDLink párossal, de ezekkel nem boldogulok. Állítólag vagy 2 év mire nálunk is rendbe teszik a jogi környezetet hozzá, ha egyáltalán valaha megtörténik.

panelsniper
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2003

státusz panelsniper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2020. október 25. vasárnap, 12:15


Sziasztok,

Ezt a hibakódot mi okozhatja?
IBS szenzort kellene cserélni?
Köszi!

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 718

Elküldve: 2020. október 19. hétfő, 15:47


Ezt fejtse meg valaki:

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 23i
Évjárat: 2009

státusz tintoverano

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 16:00


vargerasz írta: üdv! egy kis segítséget kérnék ennek értelmezéséhez:
oxigén érzékelő fűtése katalizátor előtt,hengersor 1 100%
hengersor 2 100%
oxigén érzékelő fűtése katalizátor után hengersor 1 30%
hengersor 2 30%



tulajdonképpen ezek jó vagy rossz adatok?


ISTA-val meg tudod nézni

autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 23i
Évjárat: 2009

státusz tintoverano

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 15:56


papika67 írta: Sziasztok! Valaki tudna segiteni értelmezni ezt a hibát? Elöre is köszönöm.pulse duty factor i.s control


i.s = idle speed

alapjárati sebesség szenzorral kellene esetleg kezdeni



papika67
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz papika67

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 17:19


Sziasztok! Valaki tudna segiteni értelmezni ezt a hibát? Elöre is köszönöm.pulse duty factor i.s control

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 07:12


hahfg írta:
rokko99 írta:
hahfg írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?


Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.


Most bontottam szét és össze van forrasztva bent a 7-8 láb gyárilag


Körcsatit néztem de nincs sehol Évjárat 2002/9 hó , Motor M43b19 , 1.9cc3 118LE





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2020. július 02. csütörtök, 07:13


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 06:42


rokko99 írta:
hahfg írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?


Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.


Most bontottam szét és össze van forrasztva bent a 7-8 láb gyárilag

rokko99
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz rokko99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2020. július 01. szerda, 22:54


Sziasztok! NCS Expert revtor profilt honnan tunám beszerezni? A központi zárban, illetve riasztóban szeretnék átprogramozni 1-2 dolgot.

rokko99
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz rokko99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2020. július 01. szerda, 22:48


hahfg írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?


Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2020. július 01. szerda, 22:12


hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2020. június 25. csütörtök, 22:36


YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15554 pont) | Hozzászólások: 17220

Elküldve: 2020. június 25. csütörtök, 22:01


hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2020. június 25. csütörtök, 20:31


Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2001

státusz oba

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. június 22. hétfő, 20:47


Sziasztok!

Adott egy E39-es, 2001-es, 525IA járgány, és egy neten rendelt OBD2 olvasó. Erről lenne szó.

A problémám az, hogy akármilyen ELM327 programmal (Torque, Car Scanner...stb.) próbálok csatlakozni akkor azt írja ki, hogy nem tud kapcsolatot létesíteni az ECU-val. Próbáltam már gyújtást ráadva és próbáltam járó motorral is. Olvasgattam neten, és azt találtam, hogy ennek a szériának és évjáratnak az ISO 9141 protokoll kell, szóval azt is próbáltam, hogy a programokban nem auto protokol keresést választottam hanem manuálisan beállítottam erre. De nem csatlakozik sehogy sem.

Maga az adapter a telefonhoz gond nélkül kapcsolódik bluetooth-on, az egyik obd2 ellenőrző a minőségére 4/4 -et adott ami a maximális pontszám és v2.1 -es verziót írt ki rá.

Mi lehet szerintetek a gond? Minden jellegű ötletet, segítséget szívesen fogadok.

Köszönöm!