státusz Trym84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2022. szeptember 28. szerda, 19:17


Sziasztok

Nem találtam ennél jobb topicot a kérdésemnek, így ide tenném fel:

Szeretném megvásárolni az ISTA D-t és az ISTA P-t. Tudja esetleg valaki, hogy honnan érdemes megvásárolni, hogy tuti ne fürödjek be vele? Magyarán garantáltan működő verziót szeretnék vásárolni.

Illetve ha már megvan, a telepítéssel kapcsolatban tud esetleg valaki segíteni? Youtube-on néztem róla videot, de a letölthetős verziók közül egyik sem olyan, mint amik a videoban szerepelnek.

Jgabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 323i
Évjárat: 1996

státusz Jgabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2022. augusztus 14. vasárnap, 16:33


Sziasztok!

Bocs, de szeretnék visszatérni az E36 diagnosztika problémára.

Találtam egy rövid leírást, ami a Delphi DS150-et ajánlja. Gondolom, ha tökéletes megoldás lenne, itt is gyorsan elterjedt volna.

https://e36coupe.blog.hu/2017/09/06/diagnosztika

Szóval kérdés, hogy ez miért nem jó? Elvileg egy install,OBD I-II átalakító, és kész.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i 2.0
Évjárat: 2009

státusz BobaFett

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2022. január 06. csütörtök, 15:47


Sziasztok!

Egy 2009-es 116i 2.0-hoz milyen hibakód kiolvasót, illetve diagnosztizálót tudnátok ajánlani? Olyan kellene, ami az alap dolgokon felül kicsit mélyebben is tud diagnosztizálni, hibakódot törölni, pl a hpfp nyomásértékeit is ki tudja olvasni, szenzor állapotot nézni, stb. De nem kell tudni semmit se programozni, csak diagnosztizálni, és otthonra kellene.
Jó, ha a programjában van adatbázis arról, hogy mik a szabványértékek, milyen határértékek között kell lennie pl. a nyomásértékeknek, és mondjuk egy egyszerű grafikont is tud rajzolni az időbeli változásáról. Ilyet mintha láttam volna az ISTA-D-nél.

Azért kellene ilyen funkció, mert van egy furcsa hiba, ami nem mindig jön elő. Hidegindításkor néha nagyon elkezd rázni, ami pár perc járatás után elmúlik, melegen nem csinálja. Először felvezérli az alapjáratot 1000 fölé, ez ugye ok, majd elkezd leesni 600-ig, ekkora kezd el rázni, ha a gázra lépek, és tartom 1000 körül, akkor alig ráz, és kell neki pár perc járatás, utána már mintha semmi baja nem lett volna előtte, beáll az alapjáratra.
Volt, hogy kicsit más jellegű rángatása volt, a gyújtótekercs okozta, ekkor a műszerfalon a motorkontroll visszajelző lámpa kigyulladt, szerelő Delphivel kiolvasta, és ki is írta, hogy egyik gyújtótekercs hibás (Bosch), amit kevesebb mint 1 éve már cseréltünk, akkor is hibás volt (ez még a gyári BMW-s volt), és alig 5 ezer km-t mentünk azóta, más hiba nem volt. De azóta is néha csinálja ezt a rángatást, egyszer kigyulladt nemrég a motorkontroll is.

Külföldi fórumon írták (https://www.e90post.com/forums...amp;page=2), hogy a hpfp-nek a nyomásváltozása lehet talán az oka a rángatásnak, beesik az alsó határ alá, illetve okozhatja a szenzor hibája is. Ebben a posztban a végére kiderült, hogy a hpfp-ből volt letörve egy darab, de előtte injektort is cserélt, ami nem oldotta meg, viszont ennek több hibakódja is volt. Az enyémnél a Delphi meg nem dobott ki más hibakódot amikor nézte a szerelő. Szóval ezt kellene kideríteni, hogy mi okozza.

Az ISTA-D-n kívül olvastam még a Delphit, amit a szerelő is használt. Nem tudom, hogy az utóbbi is tud ilyet BMW-re specifikáltan kiolvasni, vagy inkább ISTA-D lenne a jobb?
Ha ISTA, akkor abból melyik változat, ISTA-D? Milyen kábel kell hozzá, honnan lehet beszerezni gyorsan és persze olcsón, illetve magát a szoftvert honnan lehet megszerezni?

Köszönöm

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3068

Elküldve: 2021. december 13. hétfő, 19:14


YELLOW írta:
Jgabor írta: Sziasztok!

E36 - hoz jelenleg milyen kiolvasót ajánlotok?

Hosszú távon szeretném jó állapotban tartani az autót ('96-os körcsatis, M52) és csak ehhez az autóhoz szeretném használni a műszert. Az fontos lenne, hogy tudjon élő adatot.

Első körben ezt néztem ki, mi a véleményetek? Elvileg egyszerűen kezelhető, nem kell laptopra szoftvert telepíteni.

https://www.amazon.com/iCarsof...B0791C1VVD


engedd el. E36-ot nehéz. mármint nem fogsz vele minden vezérlőt elérni. meg amit linkeltél, inkább újabb típusokhoz lehet jó.


Szia,
én Carsoft-ot nem vennék, nekem volt, semmire nem jó.
Bye: hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2021. december 12. vasárnap, 19:39


Jgabor írta: Sziasztok!

E36 - hoz jelenleg milyen kiolvasót ajánlotok?

Hosszú távon szeretném jó állapotban tartani az autót ('96-os körcsatis, M52) és csak ehhez az autóhoz szeretném használni a műszert. Az fontos lenne, hogy tudjon élő adatot.

Első körben ezt néztem ki, mi a véleményetek? Elvileg egyszerűen kezelhető, nem kell laptopra szoftvert telepíteni.

https://www.amazon.com/iCarsof...B0791C1VVD


engedd el. E36-ot nehéz. mármint nem fogsz vele minden vezérlőt elérni. meg amit linkeltél, inkább újabb típusokhoz lehet jó.

Jgabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 323i
Évjárat: 1996

státusz Jgabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2021. december 12. vasárnap, 19:35


Sziasztok!

E36 - hoz jelenleg milyen kiolvasót ajánlotok?

Hosszú távon szeretném jó állapotban tartani az autót ('96-os körcsatis, M52) és csak ehhez az autóhoz szeretném használni a műszert. Az fontos lenne, hogy tudjon élő adatot.

Első körben ezt néztem ki, mi a véleményetek? Elvileg egyszerűen kezelhető, nem kell laptopra szoftvert telepíteni.

https://www.amazon.com/iCarsof...B0791C1VVD




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. december 12. vasárnap, 19:35

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 10% (8 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2021. november 26. péntek, 21:41


Petya87 írta:
katonaza írta:
Petya87 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Napokban vettem egy "Univerzális hibakódolvasó USB OBD2 Autódiagnosztikai készülék"-et. A hozzá kapott programok felismerik az interfészt, de a az autóra nem tudok csatlakozni egyik programmal sem. Hol lehetséges hiba?
A válaszokat előre is köszönöm!


Gondolatolvasók előnyben.

Én nem vagyok az, ezért:
- Link a HW-hez?
- "hozzá kapott programok" felsorolása?
- Interfész bluetooth, vagy USB?


Szia!

Már tárgytalan a dolog, mert vissza küldtem a kábelt.
Most másikat keresek. Tudnál ajánlani egyet?
Csak hibakód olvasásra és törlésre kellene. Lehet bluetooth-os vagy USB-s is.

Köszi!



Mi a cél?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2007

státusz Petya87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2021. november 23. kedd, 15:51


katonaza írta:
Petya87 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Napokban vettem egy "Univerzális hibakódolvasó USB OBD2 Autódiagnosztikai készülék"-et. A hozzá kapott programok felismerik az interfészt, de a az autóra nem tudok csatlakozni egyik programmal sem. Hol lehetséges hiba?
A válaszokat előre is köszönöm!


Gondolatolvasók előnyben.

Én nem vagyok az, ezért:
- Link a HW-hez?
- "hozzá kapott programok" felsorolása?
- Interfész bluetooth, vagy USB?


Szia!

Már tárgytalan a dolog, mert vissza küldtem a kábelt.
Most másikat keresek. Tudnál ajánlani egyet?
Csak hibakód olvasásra és törlésre kellene. Lehet bluetooth-os vagy USB-s is.

Köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. november 23. kedd, 16:50

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 10% (8 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2021. november 19. péntek, 19:13


Petya87 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Napokban vettem egy "Univerzális hibakódolvasó USB OBD2 Autódiagnosztikai készülék"-et. A hozzá kapott programok felismerik az interfészt, de a az autóra nem tudok csatlakozni egyik programmal sem. Hol lehetséges hiba?
A válaszokat előre is köszönöm!


Gondolatolvasók előnyben.

Én nem vagyok az, ezért:
- Link a HW-hez?
- "hozzá kapott programok" felsorolása?
- Interfész bluetooth, vagy USB?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2007

státusz Petya87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2021. november 16. kedd, 16:23


Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Napokban vettem egy "Univerzális hibakódolvasó USB OBD2 Autódiagnosztikai készülék"-et. A hozzá kapott programok felismerik az interfészt, de a az autóra nem tudok csatlakozni egyik programmal sem. Hol lehetséges hiba?
A válaszokat előre is köszönöm!

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 10% (8 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2021. június 28. hétfő, 21:36


Pat007 írta: Sziasztok!
A napokban vettem a Bömbiboltból Inpa diagot. Van e valaki esetleg aki a Bömbiboltos Inpát sikerrel tudja Win10-el használni? Egyáltalán van-e értelme hogy hozzákezdjek 10re vagy inkább valami öreg laptoppal és XP-vel próbálkozzam?! Kezdő vagyok a témában.
Előre is köszönöm a válaszokat. Maradok üdvözlettel Pat007



2. kérdésre: Igen. A telepítőt kompatibilitási üzemmódban kell futtatni.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2006

státusz Pat007

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. június 27. vasárnap, 10:37


Sziasztok!
A napokban vettem a Bömbiboltból Inpa diagot. Van e valaki esetleg aki a Bömbiboltos Inpát sikerrel tudja Win10-el használni? Egyáltalán van-e értelme hogy hozzákezdjek 10re vagy inkább valami öreg laptoppal és XP-vel próbálkozzam?! Kezdő vagyok a témában.
Előre is köszönöm a válaszokat. Maradok üdvözlettel Pat007



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. június 27. vasárnap, 10:38

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2021. június 26. szombat, 20:05


trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta: Sziasztok, szereztem egy iCarsoft i910 diagnosztizáló kütyüt. Gondoltam megmondja nekem miért indul nehezen a verda. A motor diagnózisnál kommunikációs hibát ír, viszont vannak olyan menü pontok, ahol kommunikál az autóval. Tettem fel ide néhány képet: A link neve Estleg lenne valami ötletetek miért nem olvas rendesen? Köszi


mert az OBD csatlakozóban (kütyün) a 7-8-as PIN-t rövidre kell zárni.
ha bontható a csati, akkor azon belül, ha nem, akkor a PIN-ek tövében kell csinálni egy rövid zárat. elvileg be van számozva a PIN-ek mellett, ha nincs, akkor a neten találni kiosztást.


A kocsiban a kerek 20 pin-es aljzaban a 17-20 pint áthidaltam, elviekben az megy az ODB2 7-8 ra de sajnos ugyanúgy nincs kommunikáció...


jah bocs, most látom.... hogy E36.
azzal nem fog kommunikálni. max a motorvezérlőbe olvas bele.


Ez fura, ezt a videót néztem mielőtt megvettem volna a kütyüt és mindent kiolvasott az E36-ból: A link neve


én BMW spec diaggal sem tudtam az E36-ot. de nem is nyomoztam utána, hogy mi az oka.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz trebi69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2021. június 26. szombat, 19:37


YELLOW írta:
trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta: Sziasztok, szereztem egy iCarsoft i910 diagnosztizáló kütyüt. Gondoltam megmondja nekem miért indul nehezen a verda. A motor diagnózisnál kommunikációs hibát ír, viszont vannak olyan menü pontok, ahol kommunikál az autóval. Tettem fel ide néhány képet: A link neve Estleg lenne valami ötletetek miért nem olvas rendesen? Köszi


mert az OBD csatlakozóban (kütyün) a 7-8-as PIN-t rövidre kell zárni.
ha bontható a csati, akkor azon belül, ha nem, akkor a PIN-ek tövében kell csinálni egy rövid zárat. elvileg be van számozva a PIN-ek mellett, ha nincs, akkor a neten találni kiosztást.


A kocsiban a kerek 20 pin-es aljzaban a 17-20 pint áthidaltam, elviekben az megy az ODB2 7-8 ra de sajnos ugyanúgy nincs kommunikáció...


jah bocs, most látom.... hogy E36.
azzal nem fog kommunikálni. max a motorvezérlőbe olvas bele.


Ez fura, ezt a videót néztem mielőtt megvettem volna a kütyüt és mindent kiolvasott az E36-ból: A link neve



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2021. június 26. szombat, 19:20


trebi69 írta:
YELLOW írta:
trebi69 írta: Sziasztok, szereztem egy iCarsoft i910 diagnosztizáló kütyüt. Gondoltam megmondja nekem miért indul nehezen a verda. A motor diagnózisnál kommunikációs hibát ír, viszont vannak olyan menü pontok, ahol kommunikál az autóval. Tettem fel ide néhány képet: A link neve Estleg lenne valami ötletetek miért nem olvas rendesen? Köszi


mert az OBD csatlakozóban (kütyün) a 7-8-as PIN-t rövidre kell zárni.
ha bontható a csati, akkor azon belül, ha nem, akkor a PIN-ek tövében kell csinálni egy rövid zárat. elvileg be van számozva a PIN-ek mellett, ha nincs, akkor a neten találni kiosztást.


A kocsiban a kerek 20 pin-es aljzaban a 17-20 pint áthidaltam, elviekben az megy az ODB2 7-8 ra de sajnos ugyanúgy nincs kommunikáció...


jah bocs, most látom.... hogy E36.
azzal nem fog kommunikálni. max a motorvezérlőbe olvas bele.