papika67
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz papika67

Újonc

Elismertség: 7% (1 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 17:19


Sziasztok! Valaki tudna segiteni értelmezni ezt a hibát? Elöre is köszönöm.pulse duty factor i.s control

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 07:12


hahfg írta:
rokko99 írta:
hahfg írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?


Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.


Most bontottam szét és össze van forrasztva bent a 7-8 láb gyárilag


Körcsatit néztem de nincs sehol Évjárat 2002/9 hó , Motor M43b19 , 1.9cc3 118LE





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2020. július 02. csütörtök, 07:13

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2020. július 02. csütörtök, 06:42


rokko99 írta:
hahfg írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?


Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.


Most bontottam szét és össze van forrasztva bent a 7-8 láb gyárilag

rokko99
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz rokko99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2020. július 01. szerda, 22:54


Sziasztok! NCS Expert revtor profilt honnan tunám beszerezni? A központi zárban, illetve riasztóban szeretnék átprogramozni 1-2 dolgot.

rokko99
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz rokko99

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2020. július 01. szerda, 22:48


hahfg írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?


Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2020. július 01. szerda, 22:12


hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2020. június 25. csütörtök, 22:36


YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15528 pont) | Hozzászólások: 17030

Elküldve: 2020. június 25. csütörtök, 22:01


hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz hahfg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2020. június 25. csütörtök, 20:31


Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2001

státusz oba

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. június 22. hétfő, 20:47


Sziasztok!

Adott egy E39-es, 2001-es, 525IA járgány, és egy neten rendelt OBD2 olvasó. Erről lenne szó.

A problémám az, hogy akármilyen ELM327 programmal (Torque, Car Scanner...stb.) próbálok csatlakozni akkor azt írja ki, hogy nem tud kapcsolatot létesíteni az ECU-val. Próbáltam már gyújtást ráadva és próbáltam járó motorral is. Olvasgattam neten, és azt találtam, hogy ennek a szériának és évjáratnak az ISO 9141 protokoll kell, szóval azt is próbáltam, hogy a programokban nem auto protokol keresést választottam hanem manuálisan beállítottam erre. De nem csatlakozik sehogy sem.

Maga az adapter a telefonhoz gond nélkül kapcsolódik bluetooth-on, az egyik obd2 ellenőrző a minőségére 4/4 -et adott ami a maximális pontszám és v2.1 -es verziót írt ki rá.

Mi lehet szerintetek a gond? Minden jellegű ötletet, segítséget szívesen fogadok.

Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15528 pont) | Hozzászólások: 17030

Elküldve: 2020. április 11. szombat, 22:07


vargerasz írta:
YELLOW írta:
vargerasz írta: üdv! egy kis segítséget kérnék ennek értelmezéséhez:
oxigén érzékelő fűtése katalizátor előtt,hengersor 1 100%
hengersor 2 100%
oxigén érzékelő fűtése katalizátor után hengersor 1 30%
hengersor 2 30%
tulajdonképpen ezek jó vagy rossz adatok?


valami normális BMW spec diaggal kellene kiolvasni. de valószínű lambdaszonda bajos. van annak is egy felfűtési fázisa, ami kb addig tart, amíg az alapjárat be nem áll 700-800 fordulat körülre, de ez változó. vagy nem fűti fel a szondát, vagy csak simán rossz a katalizátor utáni. de ez nem 100%, lehet csak be van lassulva a szonda és később adja a jelet, ezért hibát generál.


köszi! amellett,hogy keresek egy bmw diagot,az életszerű hogy mindkét szonda egyszerre hervad el?(amúgy a fogyasztásom ugrott meg,azért tettük gépre)


bármi megeshet. de a kettőnek köze van egymáshoz.
ha a katalizátor előtti rossz, akkor túldúsít, és értelemszerűen a katalizátor utáni is rosszat fog mérni. de ebből én azt mondanám, hogy az előtte lévő jó, csak a kat. utáni rossz. ezeket egy autóvillamosságis, vagy jó szerelő oszcilloszkóppal ki tudja mérni. a 100% hibafeltárásig ezek kellenek. a legtöbb szerelő kapásból kicserélteti a kat utáni lambda szondát. aztán ha nem talált, megy tovább.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1999

státusz vargerasz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. április 11. szombat, 20:26


YELLOW írta:
vargerasz írta: üdv! egy kis segítséget kérnék ennek értelmezéséhez:
oxigén érzékelő fűtése katalizátor előtt,hengersor 1 100%
hengersor 2 100%
oxigén érzékelő fűtése katalizátor után hengersor 1 30%
hengersor 2 30%
tulajdonképpen ezek jó vagy rossz adatok?


valami normális BMW spec diaggal kellene kiolvasni. de valószínű lambdaszonda bajos. van annak is egy felfűtési fázisa, ami kb addig tart, amíg az alapjárat be nem áll 700-800 fordulat körülre, de ez változó. vagy nem fűti fel a szondát, vagy csak simán rossz a katalizátor utáni. de ez nem 100%, lehet csak be van lassulva a szonda és később adja a jelet, ezért hibát generál.


köszi! amellett,hogy keresek egy bmw diagot,az életszerű hogy mindkét szonda egyszerre hervad el?(amúgy a fogyasztásom ugrott meg,azért tettük gépre)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15528 pont) | Hozzászólások: 17030

Elküldve: 2020. április 11. szombat, 19:36


vargerasz írta: üdv! egy kis segítséget kérnék ennek értelmezéséhez:
oxigén érzékelő fűtése katalizátor előtt,hengersor 1 100%
hengersor 2 100%
oxigén érzékelő fűtése katalizátor után hengersor 1 30%
hengersor 2 30%
tulajdonképpen ezek jó vagy rossz adatok?


valami normális BMW spec diaggal kellene kiolvasni. de valószínű lambdaszonda bajos. van annak is egy felfűtési fázisa, ami kb addig tart, amíg az alapjárat be nem áll 700-800 fordulat körülre, de ez változó. vagy nem fűti fel a szondát, vagy csak simán rossz a katalizátor utáni. de ez nem 100%, lehet csak be van lassulva a szonda és később adja a jelet, ezért hibát generál.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1999

státusz vargerasz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. április 11. szombat, 17:31


üdv! egy kis segítséget kérnék ennek értelmezéséhez:
oxigén érzékelő fűtése katalizátor előtt,hengersor 1 100%
hengersor 2 100%
oxigén érzékelő fűtése katalizátor után hengersor 1 30%
hengersor 2 30%



tulajdonképpen ezek jó vagy rossz adatok?

Adriano98
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. március 10. kedd, 10:53


YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Pár éve szereztem be egy hibakód olvasó programot + átalakítót kábellel (BMW Scanner 1.4.0), mostanra sikeresen telepítettem a gépemre, viszont ha rádugom az autóra csak a DME menüpontot (vagy minek is nevezzem) tudom megnyitni, sikeresen jelzi, hogy nincs hiba, de a többinél csak <not found>-ot jelez: így, nálam is ezeket a hibaüzeneteket is dobja. Olvastam, hogy 7-8 pint az olvasóban össze kell forrasztani, olyat is, hogy az 1-2 és a 4-5-öt is, de olyat is, hogy rossz akksi van a kocsiban ilyenkor. Esetleg valaki tudja, hogy valóban melyik lehet a megoldás?


nekem semmit nem kellett csinálni. de a net tele van gagyi fos kábelekkel. nem csak BMW-knél.


7-8 pint összehúztam forrasztóónnal, így működik minden.