YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15116 pont) | Hozzászólások: 16310

Elküldve: 2018. november 04. vasárnap, 16:49


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok,
mi a véleményetek: szerintetek az INPA diag kábelt rá lehet dugni az Opel OBD csatijára ? Opelen kéne élőadatot olvasni és arra kéne. Van egy ELM327 diagom mobil telefonra, amit minden autó OBD csatijára fel lehet dugni, ebből gondolnám, hogy az INPA kábellel sem lehetne baj, természetesen az OPcom progival használnám. Esetlg próbált már valaki ilyet?
Sürgős lenne, köszi a választ!


elvileg tudja a kábel, de a 7-8 láb rövidzárját meg kell szüntetni, különben nem fog kommunikálni az Opel-lal. én is így jártam. de még a kapcsolót mindig nem építettem bele. de elvileg ez a megoldása, ha össze van zárva a 7-8, hogy meg kell szüntetni.


Köszi!


apropó javítok. nem tudom a "gyárilag" INPA kábelnek árult kábeled milyen volt. mert ugye árulják úgy, aztán még sem jó elsőre az autóval.
ugye én KKL VAG-Com-ot hazsnálok, ami jó Opel-hez addig, amíg nem BMW-sítem. tehát lehet a "gyári INPA" kábelnek árult is ugyanez.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (278 pont) | Hozzászólások: 2953

Elküldve: 2018. november 04. vasárnap, 08:58


YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok,
mi a véleményetek: szerintetek az INPA diag kábelt rá lehet dugni az Opel OBD csatijára ? Opelen kéne élőadatot olvasni és arra kéne. Van egy ELM327 diagom mobil telefonra, amit minden autó OBD csatijára fel lehet dugni, ebből gondolnám, hogy az INPA kábellel sem lehetne baj, természetesen az OPcom progival használnám. Esetlg próbált már valaki ilyet?
Sürgős lenne, köszi a választ!


elvileg tudja a kábel, de a 7-8 láb rövidzárját meg kell szüntetni, különben nem fog kommunikálni az Opel-lal. én is így jártam. de még a kapcsolót mindig nem építettem bele. de elvileg ez a megoldása, ha össze van zárva a 7-8, hogy meg kell szüntetni.


Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15116 pont) | Hozzászólások: 16310

Elküldve: 2018. november 04. vasárnap, 01:00


hil írta: Sziasztok,
mi a véleményetek: szerintetek az INPA diag kábelt rá lehet dugni az Opel OBD csatijára ? Opelen kéne élőadatot olvasni és arra kéne. Van egy ELM327 diagom mobil telefonra, amit minden autó OBD csatijára fel lehet dugni, ebből gondolnám, hogy az INPA kábellel sem lehetne baj, természetesen az OPcom progival használnám. Esetlg próbált már valaki ilyet?
Sürgős lenne, köszi a választ!


elvileg tudja a kábel, de a 7-8 láb rövidzárját meg kell szüntetni, különben nem fog kommunikálni az Opel-lal. én is így jártam. de még a kapcsolót mindig nem építettem bele. de elvileg ez a megoldása, ha össze van zárva a 7-8, hogy meg kell szüntetni.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (278 pont) | Hozzászólások: 2953

Elküldve: 2018. november 03. szombat, 21:09


Sziasztok,
mi a véleményetek: szerintetek az INPA diag kábelt rá lehet dugni az Opel OBD csatijára ? Opelen kéne élőadatot olvasni és arra kéne. Van egy ELM327 diagom mobil telefonra, amit minden autó OBD csatijára fel lehet dugni, ebből gondolnám, hogy az INPA kábellel sem lehetne baj, természetesen az OPcom progival használnám. Esetlg próbált már valaki ilyet?
Sürgős lenne, köszi a választ!


Gabesz1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Gabesz1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2018. július 17. kedd, 12:32


Üdv! Moat olvastam ki kocsim kíváncsiságból van e valami gond! Azt le számítva hogy klíma olvasásnál azt írja hogy befúvó ventilátor áramkör szakadt ezt pontossan nem értem most mi lehet a hiba oka süni hőgomba vagy maga a ventilátor vagy a műszer fal alalatti ventilátor. Hozzá teszem teszi a dolgát eddig minden gond nélkül megy a klíma hűt is rendesen minden fokozaton nincs vele gond.
Továbbá kérdezném hogy az normálisnak számít e hogy gyújtásra teszem és a venti ki be kapvsolgat kicsit bekapcsol felpörög majd megáll majd egy két perc megint.......Nem tudom ez normális e vagy sem.
Köszönöm a válaszokat előre is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz maestro006

Újonc

Elismertség: 13% (5 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2018. július 16. hétfő, 19:27


BMW0926 írta: Sziasztok
SOS-be kérnék segítséget, ha lehet

Keresgéltem a topicban, de nem találtam rá a választ, így megkérdezem:

K+DCAN kábelnél a 7 és a 8. lábat minden esetben össze kell forrasztani? Még sosem használtam, teljesen újonnan vásároltam.

Egyébként E46 M54B22-höz szeretném használni, ugyanis valami úton-módon kihagy az 5. henger, és ki akarom olvastatni, mi okozza a hibát



Üdv!

Ha nem forrasztod össze akkor csak a motor és a váltómodulból tudsz hibakódot olvasni. ha összeforrasztod akkor a többi modulhoz is hozzáférsz

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2018. július 16. hétfő, 17:55


Sziasztok
SOS-be kérnék segítséget, ha lehet

Keresgéltem a topicban, de nem találtam rá a választ, így megkérdezem:

K+DCAN kábelnél a 7 és a 8. lábat minden esetben össze kell forrasztani? Még sosem használtam, teljesen újonnan vásároltam.

Egyébként E46 M54B22-höz szeretném használni, ugyanis valami úton-módon kihagy az 5. henger, és ki akarom olvastatni, mi okozza a hibát




katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 16% (7 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2018. június 01. péntek, 20:59


katonaza írta: Szeretném a jelenleg német nyelvű INPA EA-90X diagot angolra állítani, de nem találom ennek módját.
Írjon legyen kedves, aki tudja a megfejtést.
Köszönöm!


Hátha másnak is jól jön az információ:
Az inpa.ini-ben kell a VARIANTE és a LANGUAGE értékeket DEUTSCH-ról ENGLISCH-re javítani.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 16% (7 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2018. június 01. péntek, 09:49


Szeretném a jelenleg német nyelvű INPA EA-90X diagot angolra állítani, de nem találom ennek módját.
Írjon legyen kedves, aki tudja a megfejtést.
Köszönöm!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (725 pont) | Hozzászólások: 3546

Elküldve: 2018. május 21. hétfő, 19:21


micky777 írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni INPA ügyben. Van egy N43B16 jelű 1-es BMW ennek a motor adatait szeretném kiolvasni, aznban az INPA-n belül a motoroknál sehol nem hozza fel. Gyanítom, hogy a kábelhez kapott program verzió elavult. Lehet ezt frissíteni, vagy valahogy az N43B16 motor jellemzőket valahogy belevarázsolni?
Előre is köszönöm a segítséget.


Próbálkozz frissebb verzióval, pl INPA_EA_90X. Vagy Rheingolddal.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87 LCI
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz micky777

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2018. május 21. hétfő, 11:19


Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni INPA ügyben. Van egy N43B16 jelű 1-es BMW ennek a motor adatait szeretném kiolvasni, aznban az INPA-n belül a motoroknál sehol nem hozza fel. Gyanítom, hogy a kábelhez kapott program verzió elavult. Lehet ezt frissíteni, vagy valahogy az N43B16 motor jellemzőket valahogy belevarázsolni?
Előre is köszönöm a segítséget.

Turbo73
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz Turbo73

Újonc

Elismertség: 21% (11 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2018. május 03. csütörtök, 13:32


Sziasztok!
Adott egy e36 328, ami 1996. 12. havi gyártás. A problémám az, hogy ediabas-al csatlakozva egy pár másodpercig van adatkapcsolat, aztán semmi. Az INPA-val még tudok adatokat kiolvasni, de az NCS Expert-el már odáig sem jutok el, hogy a GM modult kiolvassam. Pedig már GM4 van benne, ami tud sok komfort okosságot. A kapcsolat egy k-bus-os, USB-s csoda, ami e46-al tökéletesen működik. Elvileg mindennel kompatibilis, ADS-el is. Mivel ebben az autóban már néhány dolog facelift-es alkatrész, néhány meg még régi, nem tudom eldönteni, hogy mi a probléma. Még ADS interface kellene hozzá? A neten ellentétes infókat találok. Elvileg ADS 1995-ig, de az e46-nál is használt protokoll meg 1998-tól. És a kettő között? Van egy iCarsoft-os műszerem is, azzal a hibakódokat tökéletesen lehet olvasni/törölni, de én komfort programozást szeretnék csinálni (ablak 1 gombnyomosra feljöjjön, indexek villanjanak nyitáskor/csukáskor, csomagtartó nyíljon kulcsról, stb) A GM4 már tudja ezeket. Valaki tudna segíteni a megoldással?

Előre is köszi!
Andris

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (44 pont) | Hozzászólások: 675

Elküldve: 2018. április 30. hétfő, 16:05


bricktopm írta:
peti9577 írta: Sziasztok valaki tud nekem segíteni hogy a P0491 hibakód mit is jelent pontosan?

Hi. Valami EGR szelepes sz r ság. Bank1

Sokszor csak egy rossz vákuumcső okozza. Angol fórumtéma,Google fordítóval tök jól érthető...


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2018. április 30. hétfő, 15:50


peti9577 írta: Sziasztok valaki tud nekem segíteni hogy a P0491 hibakód mit is jelent pontosan?


Hi. Valami EGR szelepes sz r ság. Bank1

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2018. április 30. hétfő, 14:33


Sziasztok valaki tud nekem segíteni hogy a P0491 hibakód mit is jelent pontosan?