Thomasito fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Thomasito Elküldve: 2014-11-12 13:25 Futómû és hibái

Sziasztok,

A talpas gömbfejek elpusztultak az első lengőkarokból. Próbáltam keríteni külön, de sehol nem kapok csak lengőkarral együtt. Tényleg nem lehet külön venni és préselve cserélni? Mert így azért jóval több lesz, ha kompletten cserélem...

FEBI-t ajánlottak nekem 40eFt (jobb-bal együtt) áron, vagy lenne LEMFÖRDER 60eFt-ért (ugyancsak jobb-bal együtt). Persze mindkettő nagyon akciósan ennyi.
Mi a véleményetek, megéri azt az 50%-al több lóvét a LEMFÖRDER, vagy a FEBI is teljesen jó?

Thomasito Elküldve: 2014-10-19 01:34 angel eye

csbalu írta:
A lényege az hogy egy közös panelre vannak ráültetve a LED diódák, míg az SMD ledeknél 1 kis beforrasztható egységben egy dióda van, amit egymás mellé egy külön panelre forrasztanak. A COB paneleknél így sokkal kisebb távolságra vannak egymástól a világító diódák, így egybefüggőbb fényt adnak! Hátránya hogy ha 1 kis dióda tönkremegy nem tudod cserélni, mint mondjuk egy sima SMD ledes panelnél. Az tény, hogy az SMD paneleknél kitalálták hogy valami iszonyatos fényerejű LED-eket alkalmaznak ami vakít és undorítóan is néz ki. Azokat is kordában lehet tartani, ha csökkenti az ember a feszültségüket, akkor egész tűrhető eredményt lehet elérni, de legalább 2 méter úgy is kell h egybefüggőnek nézzen ki!


Végül is ez is SMD, csak éppen jóval kisebb fajta mint a hagyományos 66db-os verzió:
http://www.aliexpress.com/stor...49690.html








Thomasito Elküldve: 2014-10-17 21:24 angel eye

blueman írta: Gondban vagyok...
Eljött az ideje, hogy vegyek angel eyes-t...
AZ SMD nem tetszik, szerintem közel áll a rondához.
A CCFL gyorsan megdöglik ( 2év ).
A COB tetszik, viszont semmi review-t nem találtam róla, használ valaki ilyet?

köszi



Én is nézegettem a COB-os AE-t. Eddig csak ilyen leírást találtam róla:
105 COB LED-es a legújabb technológia.
Kicsit kékesebb a színe mint az SMD-nek.
Karikánkénti trafó van hozzá, ezért több a hibalehetőség
és mivel új még kevésbé kiforrott.
Élettartama is még csak saccolható.


http://www.jofogas.hu/pest/105...941047.htm

Az SMD ledes csak közelről feltűnő, viszont nagy a fényereje és nem hal meg mint a CCFL. Nekem ez a COB-os csak azért nem tetszik, mert inkább már lilásba hajlik a színe. (Nekem 5000K-s xenon van bent, attól nagyon elütne. Egy 7000K-s mellett viszont nem lehet annyira vészes.)

Ha a hagyományos 66db-os SMD nem jött be neked, akkor ez is megoldás lehet:
120 SMD LED-es véleményem szerint a legjobb,
ugyanaz az elve mint a 66osnak, csak több kisebb LED van rajta,
ezért már fél méterről nézve folyamatos a fénye.
2014 Január óta egy anyagból készítik az áramköri lapját
azóta 1 hibás sem volt belőle.

Thomasito Elküldve: 2014-10-15 18:50 Futómû és hibái

hil írta:

Szia!
Ez igencsak érdekes, mert mintha azt olvastam volna, hogy 2000 évjárattól fölfelé már kiküszöbölték ezt a futómű kiszakadás problémát. Mi lett volna, ha még chippelve is lett volna az autó???
hil


Ciki. Egy Totalcaros cikk jutott rögtön az eszembe aminek a címe az volt, hogy "A nyomaték öl, nem a fordulat".

http://totalcar.hu/magazin/tec..._fordulat/

Thomasito Elküldve: 2014-10-13 18:48 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Thomasito írta: Sziasztok. Futómű hibával küzdök, de nem akar meglenni a megoldás. Elinduláskor 1-2 és még talán 3 -ban is gázadásra valamint gázelvételre koppanó hang hallatszik bal hátulról. Intenzitástól függően több kattanás-koppanás is jön. Gurulva, üresben vagy kinyomott kuplunggal fekvőrendőrön vagy rossz úton sem jelentkezik a hiba! Csak és kizárólag gázadás-gázelvétel esetén. 4-5-6 -ban megint semmi.
Eddig cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók(+porvédők), bal hátsó támcsapágy, hátsó toronycsapágyak, differenciálmű szilentek. A koppanás-kopogás továbbra is hallható. : /
A szerelőm most azt szeretné, hogy a hátsó híd szilentjeit is cseréljük ki, de már nem nagyon bízok benne, hogy megoldódna a probléma.
Ötlet, tapasztalat, hogy mi lehet a gond?


hát igen kb az marad már csak, amit írtál. amúgy diffi szilentet mondtam volna...




Sziasztok! Meglett a hiba, úgyhogy már leírhatom nektek is. Le lett véve az egész hátsó híd (egyúttal a 4db hídszilent is ki lett már akkor cserélve), a felfogatás környékén az alvázon volt egy jókora repedés. Az be lett hegesztve, össze lett rakva a futómű= a hang ugyan úgy megmaradt.
Megint le az egész és tovább kutakodás. Nagyon nehezen csak meglett a másik is: a bal oldalon a kerékjárati ív találkozásánál volt még egy repedés, amit szemre alig lehetett kiszúrni! Azt is behegesztették, így megszűnt a hang.
Az viszont elég aggasztó, hogy a 330Nm+kézi váltó kombó ennyire meg tudja viselni az alvázat 10 év alatt... (Rohadásnak amúgy még csak a jele sem volt felfedezhető alulról sem.)

Thomasito Elküldve: 2014-07-29 15:20 Beázás!!!

Kész is. Ismerőssel csináltatva 4e Ft volt a művelet. Csak egy új keretet kellett vennem, a ragasztás grátiszban volt. Azóta nincs beázás. (Kopp-kopp)

Thomasito Elküldve: 2014-07-19 19:23 Beázás!!!

Nekem is előjött, hogy a jobb első szőnyeg tocsog a vízben. Mondjuk nekem hamar meglett a gond (köszi az előttem szólók tippjeit): már volt cserélve a szélvédő de a gumikéder rosszul lett beillesztve, meg van csavarodva. Autómosásnál is és esőben is látványosan csöpög be a víz a kesztyűtartó és az ajtó közötti műanyag borításon lefolyva. Lehet ezzel is kínlódni...

Thomasito Elküldve: 2014-07-19 19:19 Kavics felverõdés

Én is ugyan így jártam.
Volt jó pár kavicsfelverődés a motorháztetőn meg az első lökösön. A legutóbbi mosatásnál pedig fel is jött a lakkozás...
Ha fényezni nem is kell, de egy motorházt. telibelakk kb. mennyibe fáj?

Thomasito Elküldve: 2014-07-10 21:31 Futómû és hibái

pneurob írta:
YELLOW írta:
Thomasito írta: Sziasztok. Futómű hibával küzdök, de nem akar meglenni a megoldás. Elinduláskor 1-2 és még talán 3 -ban is gázadásra valamint gázelvételre koppanó hang hallatszik bal hátulról. Intenzitástól függően több kattanás-koppanás is jön. Gurulva, üresben vagy kinyomott kuplunggal fekvőrendőrön vagy rossz úton sem jelentkezik a hiba! Csak és kizárólag gázadás-gázelvétel esetén. 4-5-6 -ban megint semmi.
Eddig cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók(+porvédők), bal hátsó támcsapágy, hátsó toronycsapágyak, differenciálmű szilentek. A koppanás-kopogás továbbra is hallható. : /
A szerelőm most azt szeretné, hogy a hátsó híd szilentjeit is cseréljük ki, de már nem nagyon bízok benne, hogy megoldódna a probléma.
Ötlet, tapasztalat, hogy mi lehet a gond?


hát igen kb az marad már csak, amit írtál. amúgy diffi szilentet mondtam volna...


Vagy vidd el olyan szerelőhöz, aki ért is hozzá


Elvileg BMW-re szakosodott szerviz az övé...

Thomasito Elküldve: 2014-07-10 18:19 Futómû és hibái

Sziasztok. Futómű hibával küzdök, de nem akar meglenni a megoldás. Elinduláskor 1-2 és még talán 3 -ban is gázadásra valamint gázelvételre koppanó hang hallatszik bal hátulról. Intenzitástól függően több kattanás-koppanás is jön. Gurulva, üresben vagy kinyomott kuplunggal fekvőrendőrön vagy rossz úton sem jelentkezik a hiba! Csak és kizárólag gázadás-gázelvétel esetén. 4-5-6 -ban megint semmi.
Eddig cserélve lettek a hátsó lengéscsillapítók(+porvédők), bal hátsó támcsapágy, hátsó toronycsapágyak, differenciálmű szilentek. A koppanás-kopogás továbbra is hallható. : /
A szerelőm most azt szeretné, hogy a hátsó híd szilentjeit is cseréljük ki, de már nem nagyon bízok benne, hogy megoldódna a probléma.
Ötlet, tapasztalat, hogy mi lehet a gond?
« előző12következő »