Ez egy archivált weboldal! bővebben
Tiba fórum hozzászólásai

Tiba Elküldve: 2009-08-10 21:36 Elektromos ablak hátul is

Én is úgy tudom, hogy nem lehet ezt beállítani.

Tiba Elküldve: 2009-08-09 12:13 Extra gyors találkozó!

08.11.
Kedd este 8-tól felvonulásin. (merci klub is ott lesz)
1. Tiba
2. Hori

Tiba Elküldve: 2009-08-08 15:21 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

Az égszíj cserérõl nem szól a fáma. Errõl tud valaki infót?

Tiba Elküldve: 2009-08-08 12:46 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

Ezek szerint 60 ezernél váltó olaj, és difi olaj csere?

Tiba Elküldve: 2009-08-07 07:24 Társalgó

Tiba Elküldve: 2009-08-06 16:00 Szemöldök

Szerintem az hulladék.
Akkor inkább ez:



http://www.csstuning.hu/index.php?q=termek/1490

Tiba Elküldve: 2009-08-06 14:58 Szemöldök

Erre gondolsz?

Tiba Elküldve: 2009-08-05 20:33 elektromos ablakemelo

Tiba Elküldve: 2009-07-30 23:38 Külsõ hangrendszer bekötése?

Annyit hozzátennék, hogy a - a kocsiszekrény, de biztos csak elírtad...
Nekem nem a gyári hifi van benne, hanem épített. Én is szívtam ezzel a búgással. Nekem a generátor nem volt benne, csak amikor felkapcsoltam a lámpát, akkor kezdett el zúgni, de csak ez egyik oldala. Nem a xenon zúgott egyébként, mert úgy is próbáltam, hogy lehúztam a trafókat. Sajna nem sikerült a hibát izolálni, csak orvosolni egy rca ba iktatott jelszûrõvel, amit csak az egyik oldalába raktam bele. Így most jól mûködik, igaz levág valamennyit a jelbõl, de nem igazán hallom, mert a hátsó hangszórókból vág. Az már feladtam, hogy szûrõ nélkül is jó legyen. Pedig úgy lenne az igazi. Ha találtok egy hurok specialistát, szóljatok nekem is

Tiba Elküldve: 2009-07-30 15:16 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Ha a pierburg is csak 130ezret bír, akkor már a következõ tulaj fog szívni vele. De normális esetben, nem kellett volna elkopnia csak az egyik felének...

Tiba Elküldve: 2009-07-30 14:48 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

A szûrõ az alján, teljesen tiszta volt, a tankba is belevílágítottam, ott sem látni semmi koszt.
Gyári bilincsel volt felszerelve, és le is volt ragasztva ilyen trutyival, a menetes fedél egy részen, ami szintén gyárinak hatott.
Amúgy az eredeti ac, VDO márkájú volt.
Most aki belekerült, PIERBURG.

Tiba Elküldve: 2009-07-30 12:34 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Megtörtént a csere, és az igazságügyi szakértõi boncolás
A következõ hibát találtam, az ac belsejében.
Lehet hogy anygahiba, de sajna nem tudom pontosan.
A szénkefék közül az egyik, teljesen elkopott, a másik még jó volt.
Ez az oldal még jó:


Ez már nem:


Itt látszik, hogy már a vezetékig kopott az egyik:



Ez meg a forgórész:


A kocsiban garantáltan 130 ezer km van.
Nem nagyon értem, miért ilyen hulladék szénkefés motorral van ez megoldva.
Simán lehetne mágneses elven mûködõ motor, kerámia csapágyakkal.
Ja igen, a fogyasztói társadalom...

Tiba Elküldve: 2009-07-29 23:54 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Na tegnap meg is állt az ac, mint a szög.
Már úton van az új.
A régit megpróbálom felboncolni, hátha rájövök a hibára.
Remélem tényleg ez a gubanc

Tiba Elküldve: 2009-07-29 23:42 BMW Sauber F1

Kibobom a sauberes tollamat

Tiba Elküldve: 2009-07-29 21:37 BMW Sauber F1