« előző12következő »
autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 745i
Évjárat: 2003

státusz gommer01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2020. február 09. vasárnap, 10:32


Sziasztok!

Az alábbi jelenségre keresek magyarázatot.

Az autó megy szépen, pöccre indul akkor is ha több napot állt a hidegben. Viszont indítás után búgó hang hallatszik valahonnan a hátsó ülések környékéről. menet közben is. Van hogy 1-2 percre csönbe marad, de újrakezdi. Leginkább bal hátulról jön a hang. Eléggé piszkálja a fülemet. Mi okozhatja ezt a búgó hangot? Ja, 2003-as E65, 4400ccm benzin.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. február 09. vasárnap, 10:33

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15285 pont) | Hozzászólások: 16848

Elküldve: 2016. június 20. hétfő, 13:29


JohnnyCash írta: Sziasztok!
Komoly gondjaim akadtak a kocsimmal, és már több szerelő is elvérzett a problémán. Alanyunk e39 525i Aut. (2000). Már fél éve megy a nyűglődés, kronológiában az alábbi dolgok történtek:
1. Zörgés hallatszott a hátsó ülés környékéről alapjáraton, terhelésen a hang megszűnt, valamint a reggeli hidegindításkor és/vagy hosszabb állás után sokáig kellett indítani, hogy beinduljon. Akadozva álltak fel a hengerek. AC-re gyanakodtunk. Indulás a szervizbe. Mire odaértem már csak négy henger ment.
2. Három hét a szervizben. Diagnózis: Repedt kartergáz, és vákumcső, jobb oldali benzinszivattyú csere. Csövek, AC kicserélve (újra, nem bontott)
3. Másnap indítom a kocsit. Még nehezebben kel életre, és a tank bal oldala felől megint kerepelő hang jön. Viszont megy miden henger. A szerelő vakarja a fejét. Válasz: ki kéne cserélni a tank baloldalán lévő "motyót" is. Kellett a kocsi nem tudtam egyből visszavinni. A kereplés két nap után abbamaradt, de ugyan úgy nehezen indult állás után.
4. Innentől jött az igazi szívás...Elérte a benzinmutató a 15 literes határt, és az autó azonnal ledadogott (a számítógép szerint nincs benzinnyommás). Mintha üres lenne. Öt liter kannából, és újra beindult. Vissza a szerelőhöz: A tank baloldali szintjelzőnél lévő egysége teljesen csere. A benzint leengedtük belőle, és kiderült, hogy a szintjelző működik. Visszatöltés, és indítás. Második forgatásra beindult. Azt hittem innen ok. De másnap ugyan úgy nehezen indult, és a Lánchídnál 15 literrel a tankban megint leállt. Kanna + benzinkút, után megint indult.
5. Második szerelő: Szerinte vákumszelep hiba a motortérben. Kicserélték... Azóta még nehezebben indul be hidegen, meleg motornál pedig kb. 5 perc állás után produkálja ugyan ezt. Ha sokat csorgok vele dugóban, akkor el kezd dadogni, szélsőséges esetben le is áll.

Amiket eddig cseréltek benne: Benzinszűrő, AC, baloldali szintjelző komplett egysége, vákumszelep a szívósor alatt, kartergáz/vákumcsövek.
A gyertyák jók benne, kompressziót mértek, az is rendben van.

Amit még tapasztaltam: Autópálya tempónál, nagyobb kigyorsításkor megtorpan, érzetre hiányzik belőle vagy 50Le. Tanksapka levételekor szinte fellélegzik a tank, hiába van benne 15-20 liter benzin. És mindezek mellett 17 liter alá nem tudom vinni fogyasztását... Másznak ki a zsebemből a százasok, és egyre szarabb az autó.

A "hobbi" diagnosztika kütyü a legutóbbi melegen (magától) leálláskor az alábbi hibákat dobta:

1E Activation, ignition, cylinder 3
E4 Fuel trim bank 2, permissible range exceeded
E3 Fuel trim bank 1, permissible range exceeded
F2 Misfire, cylinder 5
F3 Misfire, cylinder 6
CA Fuel trim bank 1 control limit
CB Fuel trim bank 2 control limit

A tanksapkát levéve levegőhöz jutott és utána újraindult.

Kedves kollégák segítsetek, hogyan legyen tovább?

Köszönöm!


a hibák lehet a korábbi hibákból maradtak. lehet nem lett törölve, legalábbis a gyújtáskimaradásból úgy tűnik.

van a tanknak egy szellőztető szelepe, valószínű azzal lesz gond.
próbáld ki, hogy amikor 15 liter alá megy a fogyi, akkor vedd le a tanksapkát, és nézd meg úgy. ha akkor minden rendben, biztos a szellőztető a rossz.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 2000

státusz JohnnyCash

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. június 20. hétfő, 13:16


Sziasztok!
Komoly gondjaim akadtak a kocsimmal, és már több szerelő is elvérzett a problémán. Alanyunk e39 525i Aut. (2000). Már fél éve megy a nyűglődés, kronológiában az alábbi dolgok történtek:
1. Zörgés hallatszott a hátsó ülés környékéről alapjáraton, terhelésen a hang megszűnt, valamint a reggeli hidegindításkor és/vagy hosszabb állás után sokáig kellett indítani, hogy beinduljon. Akadozva álltak fel a hengerek. AC-re gyanakodtunk. Indulás a szervizbe. Mire odaértem már csak négy henger ment.
2. Három hét a szervizben. Diagnózis: Repedt kartergáz, és vákumcső, jobb oldali benzinszivattyú csere. Csövek, AC kicserélve (újra, nem bontott)
3. Másnap indítom a kocsit. Még nehezebben kel életre, és a tank bal oldala felől megint kerepelő hang jön. Viszont megy miden henger. A szerelő vakarja a fejét. Válasz: ki kéne cserélni a tank baloldalán lévő "motyót" is. Kellett a kocsi nem tudtam egyből visszavinni. A kereplés két nap után abbamaradt, de ugyan úgy nehezen indult állás után.
4. Innentől jött az igazi szívás...Elérte a benzinmutató a 15 literes határt, és az autó azonnal ledadogott (a számítógép szerint nincs benzinnyommás). Mintha üres lenne. Öt liter kannából, és újra beindult. Vissza a szerelőhöz: A tank baloldali szintjelzőnél lévő egysége teljesen csere. A benzint leengedtük belőle, és kiderült, hogy a szintjelző működik. Visszatöltés, és indítás. Második forgatásra beindult. Azt hittem innen ok. De másnap ugyan úgy nehezen indult, és a Lánchídnál 15 literrel a tankban megint leállt. Kanna + benzinkút, után megint indult.
5. Második szerelő: Szerinte vákumszelep hiba a motortérben. Kicserélték... Azóta még nehezebben indul be hidegen, meleg motornál pedig kb. 5 perc állás után produkálja ugyan ezt. Ha sokat csorgok vele dugóban, akkor el kezd dadogni, szélsőséges esetben le is áll.

Amiket eddig cseréltek benne: Benzinszűrő, AC, baloldali szintjelző komplett egysége, vákumszelep a szívósor alatt, kartergáz/vákumcsövek.
A gyertyák jók benne, kompressziót mértek, az is rendben van.

Amit még tapasztaltam: Autópálya tempónál, nagyobb kigyorsításkor megtorpan, érzetre hiányzik belőle vagy 50Le. Tanksapka levételekor szinte fellélegzik a tank, hiába van benne 15-20 liter benzin. És mindezek mellett 17 liter alá nem tudom vinni fogyasztását... Másznak ki a zsebemből a százasok, és egyre szarabb az autó.

A "hobbi" diagnosztika kütyü a legutóbbi melegen (magától) leálláskor az alábbi hibákat dobta:

1E Activation, ignition, cylinder 3
E4 Fuel trim bank 2, permissible range exceeded
E3 Fuel trim bank 1, permissible range exceeded
F2 Misfire, cylinder 5
F3 Misfire, cylinder 6
CA Fuel trim bank 1 control limit
CB Fuel trim bank 2 control limit

A tanksapkát levéve levegőhöz jutott és utána újraindult.

Kedves kollégák segítsetek, hogyan legyen tovább?

Köszönöm!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 19:48


Ha a Vanos vacakolna az melegen is szar lenne, meg fordulaton is.
Szerintem neki is benzinnyomás õroblémák vannak.
Egyépként nekem tervben van a Pumpa vásárlás, csak egy kicsit erõsödök anyagilag

YELLOW írta: nem lehet, hogy a Vanos-od vacakol?


puhlviki írta: Üdv Márkatársak!

Nekem is hasonló problámam van,azzal fûszerezve hogy elsõ indítás csak kis gázfröccsel sikerül!Anélkül csak tekeri!Aztán az elsõ kilométeren erõtlen és szaggat!Utána összeszedi magát és semmi gondd!Következõ indítás már pöcc-röff
Ha nektek megoldódik a probléma mindenképp írjátok meg,mert kezdem úgy érezni mint egy "Öreg járgány ami szivatóval indúl"

Köszi


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15285 pont) | Hozzászólások: 16848

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 22:31


nem lehet, hogy a Vanos-od vacakol?

puhlviki írta: Üdv Márkatársak!

Nekem is hasonló problámam van,azzal fûszerezve hogy elsõ indítás csak kis gázfröccsel sikerül!Anélkül csak tekeri!Aztán az elsõ kilométeren erõtlen és szaggat!Utána összeszedi magát és semmi gondd!Következõ indítás már pöcc-röff
Ha nektek megoldódik a probléma mindenképp írjátok meg,mert kezdem úgy érezni mint egy "Öreg járgány ami szivatóval indúl"

Köszi


puhlviki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz puhlviki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 21:29


Üdv Márkatársak!

Nekem is hasonló problámam van,azzal fûszerezve hogy elsõ indítás csak kis gázfröccsel sikerül!Anélkül csak tekeri!Aztán az elsõ kilométeren erõtlen és szaggat!Utána összeszedi magát és semmi gondd!Következõ indítás már pöcc-röff
Ha nektek megoldódik a probléma mindenképp írjátok meg,mert kezdem úgy érezni mint egy "Öreg járgány ami szivatóval indúl"

Köszi

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. október 20. kedd, 10:14


Szeva mindenkinek! Nekem is hasonló problémám van, hogy napi elsõ indításnál szarul indul. Vagyis azt csinája, hogy beindul döccenik párat és megál, második indításra pöccre indul és szépen jár. Gyanítom, hogy az AC a bajság tárgya mert visszaengedi a nyomást.


státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2009. augusztus 01. szombat, 10:48


Szevasztok!

Hát, ahogy alább lelkesedve írtam a "relékrõl"...olyan rossz most a kedvem...
Kicseréltem, és sajnos ugyanaz a baja még mindig. Hasonló Rabbit kocsijához a jelenség, csak az enyém le is áll, a második indítás után viszont tökéletesen mûködik.
Úgyhogy már nekem is csak a szivattyú csere jöhet még szóba.
Ellenben azt megjegyzem, hogy a relé amit kiszedtem, eléggé be volt égve az érintkezõknél. Most pl. a régi kürt relét raktam az AC reléhez. Megtisztítva sokkal csendesebben mûködik, értsd nem kattog olyan hangosan, mint a régi, amit már alapjáraton is lehetett hallani.
Már eléggé idegesít a dolog...elõbb-utóbb csak veszek egy rendes E30-ast...

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. július 30. csütörtök, 19:15


Hát ez tényleg elég komolyan elfogyott! Bár sztem elég hamar!

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. július 30. csütörtök, 15:20


Tiba írta: Ha a pierburg is csak 130ezret bír, akkor már a következõ tulaj fog szívni vele. De normális esetben, nem kellett volna elkopnia csak az egyik felének...


Ha annyit jársz vele, akkor az igaz. Nálad örök életû lesz.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 30. csütörtök, 15:16


Ha a pierburg is csak 130ezret bír, akkor már a következõ tulaj fog szívni vele. De normális esetben, nem kellett volna elkopnia csak az egyik felének...

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. július 30. csütörtök, 15:10


Nem akarok beleszólni, de szerintem elöbb-utóbb mindegyiket eléri a vég. Bocsánat, ha nem is mindegyiket, de sokaknak elõjön a hiba. Sajnos nem egy hosszú élettartamú konstrukció. Mint említettem volt a dízeleké is hasonló és ott a pierburg sem különb, sõt.... Anno én a pierburg egyik szivattyúját kaptam szét, szintén feltáró jelleggel és annak is hasonló lett az eredménye.

Ezzel csak azt szeretném mondani, hogy egyik márka terméke sem jobb a másiknál, de legyen szerencséje Tibának és fogjon ki egy olyat, aminek hosszú ideig nem lesz baja!

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. július 30. csütörtök, 14:48


A szûrõ az alján, teljesen tiszta volt, a tankba is belevílágítottam, ott sem látni semmi koszt.
Gyári bilincsel volt felszerelve, és le is volt ragasztva ilyen trutyival, a menetes fedél egy részen, ami szintén gyárinak hatott.
Amúgy az eredeti ac, VDO márkájú volt.
Most aki belekerült, PIERBURG.

státusz Hiko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2009. július 30. csütörtök, 14:28


Tiba!
Hát ez elég durva. Fõleg, hogy a kommuátor is így elfogyott. Gyanús, hogy a kommutátor ette meg a kefét. Kapott egy kis koszt, berágodott, onnatól elindult a lavina. Nem lehet, hogy valamkor szennyzõdést kaphatott a szivattyú vagy, hogy nem eredeti gyári? Valami szûrõ csak van a szítvattyú elõtt, ami védi a motort.

Üdv.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. július 30. csütörtök, 12:39


Tiba írta: Megtörtént a csere, és az igazságügyi szakértõi boncolás


DNS vizsgálatra nem futotta?

Nos, hasonló felépítésû a dízel AC is és azzal is ugyanez a gond. Sok apróság egy mûanyag vacakba sûrítve és úgy, hogy véletlenül se tudd visszatenni. Hiába cserélnél szénkefét, ha a tokot már lehetetlen összerakni....

Igen sajnos szép új világ. Ez ilyen. Dízelnél is.

« előző12következő »