YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-04-07 16:03 M-packet

erről a tartóról beszéltem...



YELLOW Elküldve: 2010-04-07 15:48 M-packet

és akkor a képek







YELLOW Elküldve: 2010-04-07 15:42 Gumi

Tyetyi!

egy guminél a futófelületen kívül, ugye a minta magasság mondjuk kb 8mm, azon kívol milyen vastagságú a gumi? arra akarok kilyukadni, hogy miylen vastag az anyag a borda nélkül, hogy azt nem számoljuk bele?

YELLOW Elküldve: 2010-04-07 09:43 Újítások

Robinson!

megvan mitől homályosak a képek/avatarok.
mert kicsi a mérete, én is az avatar miatt lekicsinyítettem, és jó volt, aztán gondolom szerkesztettél az oldalon, a képek méretezésével kapcsolatban, és ezért a kis képek homályosakká lettek, mert a progi gondolom, azon is alakítani akart.
ha az avatarnál nagyobb felbontású képet raksz, akkor nem lesz homályos, éppen ezért galériában is vannak kis méretű képek, azok is homályosak.

YELLOW Elküldve: 2010-04-07 09:40 M-packet

wagusty írta:
A gyári M-es pont ilyen mint a képen. Nem igazán értem hogyha valamit utángyártanak akkor miért kell valami eltérő megoldást használni a gyáritól hiszen akkor azzal erősen szívatva van az "User".
Remélem megérte az után nyomott lökös a bajlódást.
A gyárinál leveszed a "régi" gyári sima lököst lecsavarozod a jobb illetve bal oldalon a 2db tartót veszel M-es tartókat azokat felcsavarozod 2-3000ft nem tom pontosan veszel féklevegő hűtöket azt már valaki irta mennyi én nem tom és felszereled az M-es lököst semmit nem kell farigcsálni szivni tökéletesen passzol mintha azt vetted volna le.


hát nekem megvolt a tartó, és le vettem a régi fekete tartókat, de mint írtam, volt két másik tartó, ami az első sárvédő lemezre volt felfogatva, azon volt két fül, amibe bepattant a régi lökös oldala, azon volt két mélyedés (csík), majd a képeken megmutatom, melyik tartóról beszélek. ehhez a tartóhoz csavarozódott a dobbetét szélső csavarja, így hogy kivettük, hozzá lehetett fogatni a lököshöz, csak azt a fém cuccot át kellett rakni amibe megkapaszkodik a csavar...

YELLOW Elküldve: 2010-04-07 08:35 riasztó?

YELLOW írta:
ute107 írta: Most nem azért, de miből látod?! ::::


s kulcs alakjából, mert rombusz, a facelift előttieknél ilyen:





én annyit tudok, hogy 98-as E46-hoz ilyen kulcsok vannak, későbbi évszám az pass, de a facelift tutti rombusz... amúgymeg sokan cserélték ki a régit rombuszra, nem egy nagy szám...

YELLOW Elküldve: 2010-04-07 08:31 Katalizátor by pass....kit érdekelne 320d

ute107 írta: Hali!

Nem hazudok ha azt mondom, hogy a kocsimban nincs benne a kicsi katalizátor. Nem mondom, hogy jobb lett, de most rávettem magam, hogy ki applikálom belőle a másikat is. Olyan megoldásra gondoltam, hogy ne kelljen sokat szerelni és nem is hegesztős megoldásra gondoltam ezért legyártatom.

Arra lennék kíváncsi, hogy kinek van már így megoldva, illetve hogy ki szeretné ilyet, mert biztos akkor jobb árajánlattal megcsinálnák.

Valami ilyesmire gondoltam.
http://cgi.ebay.com/ST-STEEL-B...3caae45083

Ja és nekem nincs lambdaszondám.... Nekem nem kell lyukat fúrni....



használhatnál link beszúrása script-et
pl így

YELLOW Elküldve: 2010-04-06 23:53 riasztó?

ute107 írta: Most nem azért, de miből látod?! ::::


s kulcs alakjából, mert rombusz, a facelift előttieknél ilyen:



YELLOW Elküldve: 2010-04-06 23:30 M-packet

Hori írta:
huha ez akkor nem volt 1xÜ, nekünk nem volt ekkora szopás sőt nem is szívtunk vele ennyit, lehet az utángyártott kicsit más kiképzésü



ha lenne a tiétekről belső kép, ami a lökös belsejét mutatja, akkor megtudnám mutatni, mert én nem fotóztam az enyém, de ha neten találok akkor linkelek... ami furcsa, hogy ABS-nek árulják mindenhol, de közben az anyaga >PP<, ez majdnem olyan mint a gyári...

találtam képet nekem ilyen ez a része, és a sín melletti rész miatt nem fért attól a tartótól






YELLOW Elküldve: 2010-04-06 23:02 M-packet

én nem tudom ki, hogy rakta fel a lökös, de nem gyengén szopóka volt... a levétellel nem volt gond... a tartó keret rögzítése az új lököshöz, sem volt egyszerú, a bolhák alig akartak bepasszolni, a csapocska rész teljesen bele se ment, a keret rács sem stimmel teljesen, nem minden fül (főleg fent) pattant be a helyére, hála az "igen pontos" másolási technikának.
azt senki nem írta, hogy lesz mindkét oldalon, egy +tartó, amibe bepattan (nem csúszik) a lökös, ez az első sárvédő elejére van fogatva... na most ez oda nem kell, mert akkor nem megy fel az M-tech-es. de ennek a levétele nem egyszerű, mert ebbe is bolha van, de arra ráfogni nem tudtam, nem volt feje, így egy hegesztő pálca drótjával felfelé kiütöttük a stiftet, majd kijött a bolha, ehhez persze index ki. de ettől még nem jött le ez a tartó, mert a sárvédő egyik fogatója ott van amit ki kell tekerni, fogy ki lehessen húzni, majd azt a tartót kivenni, az egyiket sikeresen szét kellett pákával vágni, mert másképp nem jött ki. a sárvédő ívvel is szenvedtünk egy picit.
végülis 14 órától 21:30-ig csináltuk és a ködlámpa még nincs benne...pfff
ráadásul eltörtem az M-tech lökös tartóját, ami a lökösön van és oda van forrasztva, de sikeresen visszaragasztottuk, mondjuk ez ennak köszönhető, hogy mivel sehol nem hallottam róla, hogy a korábban leírt tartót is le kell venni, és azon agyaltunk akkor hogy mehet fel, és a feszítést nem bírta...

képek nincsennek, mert otthagytam a gépet a haver garázsába, de holnapra lesz valami.

hát egyenlőre minden izmom, izületem fáj, senkinek nem kívánom.

jah ráadásul az első gumimba benne volt egy lemezcsavar, olyan 10mm-es de kivettük hála Istennek nem ereszt...

YELLOW Elküldve: 2010-04-06 09:39 Társalgó

BarG írta:
Hát, én nagyon kételkedem abban, hogy egy E46 kupét kulcsos kocsinak kiadnak egy cégnél. Elég nagy cégnél dolgozok, igazgatói szinten adnak 1,8 meg 1,9 dízel gépeket személyi használatra, a kulcsos kocsik 1,6-os Astrák. Ha céges is volt az az E46 kupé, tutira valamelyik fejes személyi kocsija volt, azok meg vigyáznak a gépükre, mert a vérükben van, bármennyire is nem a személyes tulajdonuk. Az tény, hogy félidőben nem fognak olajat meg szűrőket cseréltetni, mint a megszállottak, de olyan autót meg úgyse fog ki egyszerű halandó - bár sokan ezzel áltatják magukat.
Úgyhogy lehet, hogy egy jó lehetőség lett elszalasztva.


de azt Te is tudhatod, hogy vannak cégek, mondjuk inkább önkormányzatok, ahol a kiadott autókat egy pár év után fillérekért az akkori értékük 11%-ért meg lehet őket venni, ilyenkor jobban is vigyázhat rá az illető, feltéve ha élni akar a lehetősséggel, bár él, max eladja... céges vagy szolgálati autót úgy érdemes megvenni, ha tudjuk ki használta... pl én az alpolgármester passzáttyát megvenném, mert tudom, hogy közlekedik vele... az meg, hogy szolgálatinak milyen autót választanak az egyértelmű: kicsi motor, kis fogyasztás, olcsó fenttarthatóság, megbízhatósák... ezek közül valami, nah meg persze melyik kereskedő ad nagy flotta kedvezményt, manapság úgy megy, hogy a cégek lízingelik az autókat és 3 év után kapnak újat a régit meg elveszi a lízingelő cég és értékesíti, nah ezekből nem nagyon vennék, igaz a lízinget adó cég minden bigyót elvégeztet az autón ami kötelező

YELLOW Elküldve: 2010-04-06 09:30 képek

tsabko írta:
Basszus ez a felni nagyon szép!a dotz felni nem Bmw-re való hanem buzizos autókra szerintem!


a dotz felnit példának hoztam, ez nekem se jön be de van dotz, ami igen csak szép

YELLOW Elküldve: 2010-04-05 22:35 képek

és ez? cseppet PIMP-es

YELLOW Elküldve: 2010-04-05 22:27 Bmw-s vegyes videók

YELLOW Elküldve: 2010-04-05 22:08 képek

54ezer/db, ezt most találtam 18"