YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-07-07 08:05 Ajtónyítási Gondok!

úgy látszik a facelift előttieknél a zárszerkezet, a facelifteseknél meg a relé a gyenge pont.

YELLOW Elküldve: 2012-07-06 13:52 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
YELLOW írta:
ute107 írta: Na!!!

GM modulban a kibasz..tt relék kicserélve és ugyanúgy szar minden. Sőt... lehet még rosszab is.

Következő lépés? ... arra hajlok, hogy most már a vezető ajtónál van valami bibi a zárral...

Tele van a ... egész ajtónyitással.


pontosan mi is a tünet?


Szerinted? Ajtónyitási gondok topicban írtam.

A tünet: Nem nyílnak az ajtóim, csak kulccsal manuálisan a sofőr oldal és a csomagtér.

Csbalu: de poénos, csak már nem tudom hol a fejem. Így is elhúzódott, egy csomó dolgom lenne, jövő hét meg esküvő. És eddig megoldás nem volt rá.


vazze

most nem azért, de a kulcstanítást próbáltad már? mert ha kulccsal nyílik, a központi meg minden, akkor csak a távos része nem jó, azt meg be kell tanítani.

szerk.:

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


mondjuk neked mintha komolyabb probléma is lett volna, ha jól emlékszem.

YELLOW Elküldve: 2012-07-06 13:35 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta: Na!!!

GM modulban a kibasz..tt relék kicserélve és ugyanúgy szar minden. Sőt... lehet még rosszab is.

Következő lépés? ... arra hajlok, hogy most már a vezető ajtónál van valami bibi a zárral...

Tele van a ... egész ajtónyitással.


pontosan mi is a tünet?

YELLOW Elküldve: 2012-07-06 08:01 Társalgó

Csacsa12 írta:
Coyote írta:
Csacsa12 írta:
Tudatos a magasabb sebesség mutatása, ez is EU-s előírásokból fakad.
Ha lekéred a jármű sebességet az autó agyából (pl.: hidden menu), meglepően pontos értéket mutat (akár GPS-el ellenőrizve is). A mutatott sebességtöbblet meg programozástól is függ.


Meg józan paraszti ésszel is könnyen látható, hogy a km órák nem nulláról, hanem 5 km/h-ról indulnak




Azért a kettő különbözik, nem azonos az alapjuk. Amit írtál annak méréstechnikai bizonytalanság az alapja (abból is egy fajta pontatlanság a sok közül), ami 10-15-20 km/h sebességtől elhanyagolhatóvá válik. Mennél nagyobb sebsséggel halad a jármű, annál pontosabban lehet mérni a sebességét, az ezt kiváltó bizonytalanság válik elhanyagolhatóvá. Biztos láttál már olyan sebességmérőt amelyik "gyalogos" sebességnél rendesen leng, akár 0-30 tartományban, az is ez, szélsőséges megnyilvánulással.


én is bringáztam már 150-nel oszt se előttem,se mögöttem nem volt senki

YELLOW Elküldve: 2012-07-05 21:53 Társalgó

BarG írta:

Nincs egy matricád a kocsin, hogy "FUCK THE POLICE" vagy valami hasonló? Nem szokott hetente eltalálni egy meteorit? Nem tenyésztesz fehér hollót véletlenül?

Én vidéki kisvárosban dolgozok, 20-30-an járunk oda napi 50-80 km-t megtéve, de nem hallottam az utóbbi években a Tiédhez hasonló eset(ek)ről.


milyen vidéki kisváros? ez lenne a főváros... ha itt folyna a Duna

YELLOW Elküldve: 2012-07-05 14:01 Autóvásárlás

eccer elment mellettem egy ilyen olyan úton, ahol én 60-70-el mertem menni, biztos ment egy 110-est még a színe is ilyen volt, de csak annyit láttam, mintha egy tennis labdát pattogtatana valaki. azt vártam, hogy amikor a levegőben van, egy kis szél mikor kapja fel és dobja árokba.
én nem adnék érte pénzt az biztos. egyik munkatárs nőnek (asszonynak) a fia hozott haza egyet németből, az fullos, de újabb ettől, minden van benen, de abban turbós benzines motor van asszem.
iylen autót tényleg csak az vesz, akinek anyni pénze van, hogy nem tudja mire költse.
városban jó, mert kicsi, de ha bemész egy plázába és az emelkedőn félnék felmenni, mert attól paráznék mikor borul hátra, vagy épp előre lefelé menet. pakolni nem nagyon lehet bele, max ha egyedül mész és az anyós ülésre rakod azt amit a kisboltban vettél.

YELLOW Elküldve: 2012-07-05 07:45 Társalgó

Coyote írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)


érdekes... titkos menüben ha nézem, akkor kerékmérettől függetlenül pontos GPS-hez mérve. viszont a mutatós az csal, pl 50-nél 46-47 asszem. én eddig, ami digitális órás autó, az kb mind ennyit csalt.


Én is néztem több navival is, meg gps-szel is és az órám mindig felfelé csalt, igaz nem sokat, 120 környékén 6-ot, lejjebb-feljebb kevesebbet. És a titkos menümben levő érték is 1! -gyel különbözött csak a navis értékektől. Sőt vettem egy V-checker nevű ketyerét, ami obd-ből olvas, az 2! km/órával különbözik a navis értéktől. Szóval csal az óra, kötelező jelleggel.


Sajnos kötekednem kell:
1. Az én órám 3 km/h-val mutat csak többet, és ezt konstansan tartja, 140-nél a GPS 137-et mutat, stb.
2. 58-ért már simán kapsz helyszíni bírságot. Volt már rá példa. Ne felejtsétek el azt sem, amikor 137-ért kaptam 10ezres csekket az autópályán!
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


nekem is konstans az a 3-4 km/h diffi... ha a téli van fent ha a nyári. 210-nél is ugyanennyi.
az meg igaz, hogy tényleg vannak rendőrök, akik 65 felett lőnek, de erre alapozni.........
engem nem érdekel kit zavar a tötymörgésem, de nem vagyok hajlandó fizetni sarcot, fizetek eleget az államnak, minden után.

YELLOW Elküldve: 2012-07-05 07:41 Most vettem BMW-t

Pistamann írta:
jokerface írta: A kartergázszüröt ebben a pillanatban cseréld ki

Az elöregedett,eltömődött szürö kinyírja a turbódat,mivel nem engedi a turbóhoz a megfelelö olajkenést.
Hogy okozhat e kellemetlen kipufogószagot? Meglehet,de a katalizátor is játszhat benne szerepet. Azt is jó lenne kitisztíttatni.


Szia.

Még mindig küzdök a kipufogószaggal. Enyhült a dolog a kartergáz szűrő cseréjével. De még van. Ráadásul valahogy bejön az utastérbe is. Állítólag a kipuff oldalon nincs szívárgás. Vagy korom.

Van valami tipped?


ha az utastérbe is bemyeg, akkor azt szokták mondani, hogy a flexicső, ami a leömlő és a cső között van, az szokott behalni.

YELLOW Elküldve: 2012-07-04 21:40 Társalgó

hancurozo írta:
BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)


érdekes... titkos menüben ha nézem, akkor kerékmérettől függetlenül pontos GPS-hez mérve. viszont a mutatós az csal, pl 50-nél 46-47 asszem. én eddig, ami digitális órás autó, az kb mind ennyit csalt.

YELLOW Elküldve: 2012-07-04 21:35 II.KeletiBimmerTeam.hu BMW Találkozó Levelek 2012.JÚL 20-22.

kabec írta: Az igazság szerint, úgy tudom napi jegyet csak a leveleki lakosok tudnak venni, így mások kénytelenek teljes áru belépőt venni azaz 2000 ft-osat!

Szálláslehetőségek:
Tamás Bátya kunyhója (apartmanház)
0630/3535-999
http://www.tamasbatya.hu/

Magánüdülők:
Ács Arnold 30/327-6162
Baráth Miklós 30/590-6756
Fodor István 30/205-8831
Mató István 30/327-1499

Vagy marad a sátor, amiért nem kell fizetni pluszba...


addig lesz leveleki lakcímkártyám. amúgy szomorú, hogy nincs napijegy, főleg, hogy csak a tali miatt mennék. jah nem a 4ezer, de megfontolom, lehet kimarad. inkább állatkert.

YELLOW Elküldve: 2012-07-04 15:11 Társalgó

Coyote írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit


Hú de utálom a 40-nel szöttyögőket olyan, mint aki autópályán 110-zel előz és feltartja a sort, meg aki lakott területen kívül 70-nel teker...
Idegesítő, legalább addig lépne a gázra (vagy tenné ki az indexet és állna félre) amíg elhalad mögötte a sor. Aki járt már a zalai dombságban az tudja miről beszélek: mikor 15 percen át képtelen vagy előzni, mert vagy domb van, vagy kanyar....


én csak akkor lassúzok, ha olyan az útviszony, én nem rázatom szét a gépet, mert valakit zavar. aki menni akar, az előzzön meg. szándékosan feltartani meg szoktam senkit. néha mikor csak így megyünk bele a vakvilágba, akkor is 90 helyett, 50-60-al megyek és szemlélem a tájat. ha meg olyan kedvem mag, akkor meg adunk a kanyaroknak

YELLOW Elküldve: 2012-07-04 14:48 Társalgó

kempelen írta:
csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit

YELLOW Elküldve: 2012-07-04 11:22 Füstprobléma!

Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta: Tegnap értem haza a horvátoktól, és a mögöttem jövő haver szólt, hogy füstöl az autó.
4 (ebből kettő nehéz) személlyel mentem, és koppig rakott csomagtartóval, a hátulja teljesen ült.
A füstölés nem füstfelhőt jelent, de azt mondta, hogy látta, hogy a pályán folyamatos, egyenletes gáznál is "takarított" a kipufogó. Az előzménye az volt, hogy előzéskor, visszaváltás után erőteljes gázrataposásnál megjelent a fekete füstfelhő. Na nem olyan mindent beborító méretben, de a tükörben láttam, hogy mögöttem "nem tiszta a levegő", illetve a bal tükörben láttam fodrozódni a felhőt.

A fenti tünetek szerintem a dízelautók 80%-ánál tuti jelen vannak, legalábbis ilyen durva terhelésnél - engem csak azért érdekel, mert amikor megvettem az autót (40.000 km-rel ezelőtt) akkor még nem füstölt, akkor sem, ha odarúgtam neki.

A kérdéseim:
1. Minek a fáradását jelezheti? Porlasztócsúcsok? Turbó? Esetleg valamelyik szűrőm?
2. Lehet köze ahhoz, hogy a szokásomtól eltérően Auchan kúton tankoltam tele 400 Ft-os gázolajjal? Füstölhet azért, mert esetleg gagyi a gázolaj?
3. Kell-e, érdemes-e vele foglalkozni, ha nincs más tünet?
4. egy diag segíthet kimutatni a füstölés okát?

köszi



Elsősorban nyugalom. Euro3 vagy 4-es a gép? Ha négyes, akkor folyamatos, nem gyorsulós haladásnál nem kéne hátranézve füstöt látni, de aki mögötted jön, az láthat kis pamacsokat. Van injektortisztító lötyi, pl Wynns, használj el egy-két flakont. Ha kopnak az injektoraid, azt a csúcskorrekciós tényező nem kötelező jelleggel mutatja ki, mert ha egyformán kopnak, akkor egyformák lesznek a korrekciós értékek is. Gondolom, kiszerelni és szórásképet nézni nem akarsz, amíg lehet. Nekem 234e km-nél volt motorbajom, ki volt minden befecsi szerelve és meg lettek szakszervízben nézve, mennyiségre és szórásképre is. Legnagyobb meglepetésemre azt mondták, hogy gyári értéken vannak! Szóval ha nálad valós a 190e km, - 216-os a fúvókáid bosch számának a vége - akkor jónak kéne lenni. Mindezektől függetlenül ha tőgázt nyomok, bizony szép koromfelhőt hagyok magam után, de ez így volt 0 km-esen is. Én Euro3 vagyok, padon zöldkártyán amikor a csóka felállt a méréshez, köpött egy olyan koromfoltot, hogy azt hittem, itt a vég, de forgatva meg a határérték tizedét mérte a műszer. Szóval vegyes érzelmeim vannak a füstöléssel kapcsolatban. Alapjáraton semmi füst sincsen.


Köszi.

Netes infók alapján eléggé biztosnak tűnik, hogy az enyém (2004 20D) Euro 4-es, de részecskeszűrő ezekben nincs. Jól értesültem?
Alapjáraton valóban nincs füst, csak ha tolom neki. Még azt kell megnézetnem, hogy most, ~400 kilóval kevesebbel is füstöl-e, ha csak egyenesben tolom neki.
Az egyetlen ami bosszant az az, hogy 40.000 km-rel ezelőtt nem füstölt, akkor sem, ha odarúgtam.
Valaki azt mondja, hogy a füst nem feltétlenül hibajel...


lehet akár az egyik porlasztótól is. ha gépre rakod elvileg kimutatja, ha többlet anyagot ad valamelyik, vagy nagyobb a jelszintje.

YELLOW Elküldve: 2012-07-04 07:23 BMW autókulcs

Helioport írta:
zerGe69 írta: Hello! Segítséget szeretnék kérni abban, hogy nemrég vettem egy bmw 316i Compact-ot és nem tudom hogyan kell a kulcsot újra programozni hogy a központi zárat és riasztót be tudjam vele kapcsolni gomb nyomásra. Előre is köszönöm!


1 Beszállsz az autóba, magadra csukod az ajtót (nem kell bezárni)

2 Gyújtásra állítod a kulcsod, majd kiveszed. (Transzponder-jel azonosítás)

3 Benyomva tartod a zárást (BMW gomb), közben megnyomod a nyitást 3x. (Ha erősen nyomod, nem megy jobban...)

4 Elengeded a zárás gombot. (Csinál egy nyitás-zárást, minden ok... ugrasz a 6-os pontra)

5 Megcsinálod még egyszer, ha nem sikerült, mert minden sor között hagytál sok-sok időt

6 Visszajössz ide, és nyomsz nekem egy KÖSZÖNÖM-öt.


még1x azért kell megcsinálni, mert ha van pótkulcs, akkor akkor azt is erre kell megtanítani, különben nem fog menni. az meg koránt sem biztos, hogy E36-nál menni fog....

YELLOW Elküldve: 2012-07-03 21:51 II.KeletiBimmerTeam.hu BMW Találkozó Levelek 2012.JÚL 20-22.

jokerface írta: Yellow,4000Ft-ot már ne sajnáljál magatoktól belépőre. Még ha 1 napra is mentek.
Szinte ingyen van,mégha nem is használjátok ki mind a 3 napot.


kérdeztem valamit. ha nem muszáj minek fizessek? csupán érdeklődöm.