YELLOW Elküldve: 2012-07-07 08:05 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW Elküldve: 2012-07-07 08:05 Ajtónyítási Gondok!
YELLOW Elküldve: 2012-07-06 13:52 Ajtónyítási Gondok!
ute107 írta:YELLOW írta:ute107 írta: Na!!!
GM modulban a kibasz..tt relék kicserélve és ugyanúgy szar minden. Sőt... lehet még rosszab is.
Következő lépés? ... arra hajlok, hogy most már a vezető ajtónál van valami bibi a zárral...
Tele van a ... egész ajtónyitással.
pontosan mi is a tünet?
Szerinted? Ajtónyitási gondok topicban írtam.
A tünet: Nem nyílnak az ajtóim, csak kulccsal manuálisan a sofőr oldal és a csomagtér.
Csbalu: de poénos, csak már nem tudom hol a fejem. Így is elhúzódott, egy csomó dolgom lenne, jövő hét meg esküvő. És eddig megoldás nem volt rá.
YELLOW Elküldve: 2012-07-06 13:35 Ajtónyítási Gondok!
ute107 írta: Na!!!
GM modulban a kibasz..tt relék kicserélve és ugyanúgy szar minden. Sőt... lehet még rosszab is.
Következő lépés? ... arra hajlok, hogy most már a vezető ajtónál van valami bibi a zárral...
Tele van a ... egész ajtónyitással.
YELLOW Elküldve: 2012-07-06 08:01 Társalgó
Csacsa12 írta:Coyote írta:Csacsa12 írta:
Tudatos a magasabb sebesség mutatása, ez is EU-s előírásokból fakad.
Ha lekéred a jármű sebességet az autó agyából (pl.: hidden menu), meglepően pontos értéket mutat (akár GPS-el ellenőrizve is). A mutatott sebességtöbblet meg programozástól is függ.
Meg józan paraszti ésszel is könnyen látható, hogy a km órák nem nulláról, hanem 5 km/h-ról indulnak
Azért a kettő különbözik, nem azonos az alapjuk. Amit írtál annak méréstechnikai bizonytalanság az alapja (abból is egy fajta pontatlanság a sok közül), ami 10-15-20 km/h sebességtől elhanyagolhatóvá válik. Mennél nagyobb sebsséggel halad a jármű, annál pontosabban lehet mérni a sebességét, az ezt kiváltó bizonytalanság válik elhanyagolhatóvá. Biztos láttál már olyan sebességmérőt amelyik "gyalogos" sebességnél rendesen leng, akár 0-30 tartományban, az is ez, szélsőséges megnyilvánulással.
YELLOW Elküldve: 2012-07-05 21:53 Társalgó
BarG írta:
Nincs egy matricád a kocsin, hogy "FUCK THE POLICE" vagy valami hasonló? Nem szokott hetente eltalálni egy meteorit? Nem tenyésztesz fehér hollót véletlenül?
Én vidéki kisvárosban dolgozok, 20-30-an járunk oda napi 50-80 km-t megtéve, de nem hallottam az utóbbi években a Tiédhez hasonló eset(ek)ről.
YELLOW Elküldve: 2012-07-05 14:01 Autóvásárlás
YELLOW Elküldve: 2012-07-05 07:45 Társalgó
Coyote írta:BarG írta:YELLOW írta:hancurozo írta:BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.
Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.
Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)
érdekes... titkos menüben ha nézem, akkor kerékmérettől függetlenül pontos GPS-hez mérve. viszont a mutatós az csal, pl 50-nél 46-47 asszem. én eddig, ami digitális órás autó, az kb mind ennyit csalt.
Én is néztem több navival is, meg gps-szel is és az órám mindig felfelé csalt, igaz nem sokat, 120 környékén 6-ot, lejjebb-feljebb kevesebbet. És a titkos menümben levő érték is 1! -gyel különbözött csak a navis értékektől. Sőt vettem egy V-checker nevű ketyerét, ami obd-ből olvas, az 2! km/órával különbözik a navis értéktől. Szóval csal az óra, kötelező jelleggel.
Sajnos kötekednem kell:
1. Az én órám 3 km/h-val mutat csak többet, és ezt konstansan tartja, 140-nél a GPS 137-et mutat, stb.
2. 58-ért már simán kapsz helyszíni bírságot. Volt már rá példa. Ne felejtsétek el azt sem, amikor 137-ért kaptam 10ezres csekket az autópályán!
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.
YELLOW Elküldve: 2012-07-05 07:41 Most vettem BMW-t
Pistamann írta:jokerface írta: A kartergázszüröt ebben a pillanatban cseréld ki
Az elöregedett,eltömődött szürö kinyírja a turbódat,mivel nem engedi a turbóhoz a megfelelö olajkenést.
Hogy okozhat e kellemetlen kipufogószagot? Meglehet,de a katalizátor is játszhat benne szerepet. Azt is jó lenne kitisztíttatni.
Szia.
Még mindig küzdök a kipufogószaggal. Enyhült a dolog a kartergáz szűrő cseréjével. De még van. Ráadásul valahogy bejön az utastérbe is. Állítólag a kipuff oldalon nincs szívárgás. Vagy korom.
Van valami tipped?
YELLOW Elküldve: 2012-07-04 21:40 Társalgó
hancurozo írta:BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.
Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.
Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)
YELLOW Elküldve: 2012-07-04 21:35 II.KeletiBimmerTeam.hu BMW Találkozó Levelek 2012.JÚL 20-22.
kabec írta: Az igazság szerint, úgy tudom napi jegyet csak a leveleki lakosok tudnak venni, így mások kénytelenek teljes áru belépőt venni azaz 2000 ft-osat!![]()
Szálláslehetőségek:
Tamás Bátya kunyhója (apartmanház)
0630/3535-999
http://www.tamasbatya.hu/
Magánüdülők:
Ács Arnold 30/327-6162
Baráth Miklós 30/590-6756
Fodor István 30/205-8831
Mató István 30/327-1499
Vagy marad a sátor, amiért nem kell fizetni pluszba...
YELLOW Elküldve: 2012-07-04 15:11 Társalgó
Coyote írta:YELLOW írta:kempelen írta:csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.
Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...
én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit
Hú de utálom a 40-nel szöttyögőketolyan, mint aki autópályán 110-zel előz és feltartja a sort, meg aki lakott területen kívül 70-nel teker...
Idegesítő, legalább addig lépne a gázra (vagy tenné ki az indexet és állna félre) amíg elhalad mögötte a sor. Aki járt már a zalai dombságban az tudja miről beszélek: mikor 15 percen át képtelen vagy előzni, mert vagy domb van, vagy kanyar....
YELLOW Elküldve: 2012-07-04 14:48 Társalgó
kempelen írta:csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.
Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...
YELLOW Elküldve: 2012-07-04 11:22 Füstprobléma!
Coyote írta:BarG írta:Coyote írta: Tegnap értem haza a horvátoktól, és a mögöttem jövő haver szólt, hogy füstöl az autó.
4 (ebből kettő nehéz) személlyel mentem, és koppig rakott csomagtartóval, a hátulja teljesen ült.
A füstölés nem füstfelhőt jelent, de azt mondta, hogy látta, hogy a pályán folyamatos, egyenletes gáznál is "takarított" a kipufogó. Az előzménye az volt, hogy előzéskor, visszaváltás után erőteljes gázrataposásnál megjelent a fekete füstfelhő. Na nem olyan mindent beborító méretben, de a tükörben láttam, hogy mögöttem "nem tiszta a levegő", illetve a bal tükörben láttam fodrozódni a felhőt.
A fenti tünetek szerintem a dízelautók 80%-ánál tuti jelen vannak, legalábbis ilyen durva terhelésnél - engem csak azért érdekel, mert amikor megvettem az autót (40.000 km-rel ezelőtt) akkor még nem füstölt, akkor sem, ha odarúgtam neki.
A kérdéseim:
1. Minek a fáradását jelezheti? Porlasztócsúcsok? Turbó? Esetleg valamelyik szűrőm?
2. Lehet köze ahhoz, hogy a szokásomtól eltérően Auchan kúton tankoltam tele 400 Ft-os gázolajjal? Füstölhet azért, mert esetleg gagyi a gázolaj?
3. Kell-e, érdemes-e vele foglalkozni, ha nincs más tünet?
4. egy diag segíthet kimutatni a füstölés okát?
köszi
Elsősorban nyugalom. Euro3 vagy 4-es a gép? Ha négyes, akkor folyamatos, nem gyorsulós haladásnál nem kéne hátranézve füstöt látni, de aki mögötted jön, az láthat kis pamacsokat. Van injektortisztító lötyi, pl Wynns, használj el egy-két flakont. Ha kopnak az injektoraid, azt a csúcskorrekciós tényező nem kötelező jelleggel mutatja ki, mert ha egyformán kopnak, akkor egyformák lesznek a korrekciós értékek is. Gondolom, kiszerelni és szórásképet nézni nem akarsz, amíg lehet. Nekem 234e km-nél volt motorbajom, ki volt minden befecsi szerelve és meg lettek szakszervízben nézve, mennyiségre és szórásképre is. Legnagyobb meglepetésemre azt mondták, hogy gyári értéken vannak! Szóval ha nálad valós a 190e km, - 216-os a fúvókáid bosch számának a vége - akkor jónak kéne lenni. Mindezektől függetlenül ha tőgázt nyomok, bizony szép koromfelhőt hagyok magam után, de ez így volt 0 km-esen is. Én Euro3 vagyok, padon zöldkártyán amikor a csóka felállt a méréshez, köpött egy olyan koromfoltot, hogy azt hittem, itt a vég, de forgatva meg a határérték tizedét mérte a műszer. Szóval vegyes érzelmeim vannak a füstöléssel kapcsolatban. Alapjáraton semmi füst sincsen.
Köszi.
Netes infók alapján eléggé biztosnak tűnik, hogy az enyém (2004 20D) Euro 4-es, de részecskeszűrő ezekben nincs. Jól értesültem?
Alapjáraton valóban nincs füst, csak ha tolom neki. Még azt kell megnézetnem, hogy most, ~400 kilóval kevesebbel is füstöl-e, ha csak egyenesben tolom neki.
Az egyetlen ami bosszant az az, hogy 40.000 km-rel ezelőtt nem füstölt, akkor sem, ha odarúgtam.
Valaki azt mondja, hogy a füst nem feltétlenül hibajel...
YELLOW Elküldve: 2012-07-04 07:23 BMW autókulcs
Helioport írta:zerGe69 írta: Hello! Segítséget szeretnék kérni abban, hogy nemrég vettem egy bmw 316i Compact-ot és nem tudom hogyan kell a kulcsot újra programozni hogy a központi zárat és riasztót be tudjam vele kapcsolni gomb nyomásra. Előre is köszönöm!
1 Beszállsz az autóba, magadra csukod az ajtót (nem kell bezárni)
2 Gyújtásra állítod a kulcsod, majd kiveszed. (Transzponder-jel azonosítás)
3 Benyomva tartod a zárást (BMW gomb), közben megnyomod a nyitást 3x. (Ha erősen nyomod, nem megy jobban...)
4 Elengeded a zárás gombot. (Csinál egy nyitás-zárást, minden ok... ugrasz a 6-os pontra)
5 Megcsinálod még egyszer, ha nem sikerült, mert minden sor között hagytál sok-sok időt
6 Visszajössz ide, és nyomsz nekem egy KÖSZÖNÖM-öt.
YELLOW Elküldve: 2012-07-03 21:51 II.KeletiBimmerTeam.hu BMW Találkozó Levelek 2012.JÚL 20-22.
jokerface írta: Yellow,4000Ft-ot már ne sajnáljál magatoktól belépőre. Még ha 1 napra is mentek.
Szinte ingyen van,mégha nem is használjátok ki mind a 3 napot.