YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-05-24 19:01 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
Coyote írta:

Odamész, nekiállnak megdumálni, körbevesz a kiccsalád, aztán volt másfél milla a zsebedben...



Ja... Esetleg az okmányirodában egy kedves hölgy közli, hogy "Sajnálom Uram. Nem tudja átírni az autót. APEH terhelés van rajta!" Nem egy ilyen storyt hallottam már!


sok szerecsen

YELLOW Elküldve: 2012-05-24 15:20 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Ha Békéscsaba vonzáskörzetében találsz valamit akkor szívesen segítek. Rétegmérőm is van!


Nos, ami azt illeti, lehet, hogy hamarabb kérek tőled egy kis szívességet, mint gondoltam.
Ezt találtam:

2000 320i Touring

Azt írják, Békéscsabán van. Most ugyan elmegyünk pár napra az asszonnyal, de ha hazajöttünk, és még meglesz, akkor valszeg megkérnélek, hogy vessünk rá egy pillantást. Megoldható?
Egyébként azt írják, hogy 150LE, ez akkor 4 hengeres? Mert ugye 170LE-s az a 2.2l-es motor volt...

Illetve pápai fórumozók jelentkezését várom, akik már látták ezt az autót:

2000 318i Touring

Ha bárki tud róla (róluk) infót, ne tartsa magában!
Előre is köszi mindenkinek!


Szia. Személyesen is "ismerem" az autót, naponta látom. Nem Békéscsabán, hanem Újkígyóson van (ahol élek). Őszinte leszek, cigányok hirdetik. A hirdetéssel ellentétben nincsenek magyar papírjai. Lejárt német ideiglenes rendszáma van ettől függetlenül kocsikáznak vele. Délután csinálok róla pár fotót... (állandóan kint áll az utcán)

Egyébként az az elektromos garázskapus, mediterrán díszköves ház ami előtt az bömöst lefotózták, nem az övéké. 2 házzal lejjebb laknak!







YELLOW Elküldve: 2012-05-24 14:43 Autóvásárlás

vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Ha Békéscsaba vonzáskörzetében találsz valamit akkor szívesen segítek. Rétegmérőm is van!


Nos, ami azt illeti, lehet, hogy hamarabb kérek tőled egy kis szívességet, mint gondoltam.
Ezt találtam:

2000 320i Touring

Azt írják, Békéscsabán van. Most ugyan elmegyünk pár napra az asszonnyal, de ha hazajöttünk, és még meglesz, akkor valszeg megkérnélek, hogy vessünk rá egy pillantást. Megoldható?
Egyébként azt írják, hogy 150LE, ez akkor 4 hengeres? Mert ugye 170LE-s az a 2.2l-es motor volt...

Illetve pápai fórumozók jelentkezését várom, akik már látták ezt az autót:

2000 318i Touring

Ha bárki tud róla (róluk) infót, ne tartsa magában!
Előre is köszi mindenkinek!


a 150 lovas is 6 hengeres, ha nem facelift-es.

YELLOW Elküldve: 2012-05-23 22:34 Társalgó

jons írta:
YELLOW írta:
annyira nem mondanám túl jónak a váltóját... tesztekben is szidják. alapjában véve nem rossz autó. én ajánlottam neki, hogy én ha családos lennék ezt a típust venném. nem nagyon kaart hallani róla. most már újra szerelmes lett. szóval örülök, hogy jó dologra bíztattam.


Ez az a mazda, aminek igénytelen szürke a középkonzolja és 50k km alatt képes lekopni a szürke bevonat a váltókarjáról? Vagy már a facelift?


ez 2007. 06. havi. garantált 220ezer km. az ezüst részek alig kopottak. láttunk 90-120ezres példányokat kopedelem belsővel, ez olyan mintha új lenne. sokat pályáztak vele. olyat nem láttunk, aminek meg lett volna kopva.

YELLOW Elküldve: 2012-05-23 21:50 Felni csere

higany írta: E46 316i-re szeretnék a gyári 15ös helyett 16os alukereket. Kaptam egy elég jó ajánlatot 225/50-es gumira. Tapasztalatok ilyennel valakinek? Komfort? Fogyasztás? Vagy inkább 205/55öt ajánlanátok helyette?


én jobbat találtam neked!!!

Pirelli 225/50 R16

YELLOW Elküldve: 2012-05-23 20:57 Társalgó

Coyote írta:
YELLOW írta: ma vezettem kollégám Mazda5-ösét. már mondtam neki mikor néztük is, hogy kemény a kuplung. aszondja az ibizája is ilyen volt kb.
én abban a tudtaban voltam, hogy a BMW-je kemény, vagyis az enyém is. hát a vezetés után, ahogy beültem az enyémbe és nyomtam egy kuplungot, azt hittem híg tehén kakába léptem.
durván puha volt a japánhoz képest.


Igen, a Mazdákra jellemző, hogy rövid és kemény a kuplung - viszont a váltóik mesések, élvezet volt kapcsolgatni a 323F váltóját, és ezt a jó szokásukat a mai napig megtartották!
Ehhez képest a BMW váltója bizonytalan és túl laza, olyan, mintha egy olajos halat húzogatnál egy vödör takonyban.
Nem is szeretem igazán, a váltó az egyetlen, ami ront a vezetési élményen. Persze van rosszabb is, ha nem hiszitek, próbáljatok ki egy Renault Méganet.


annyira nem mondanám túl jónak a váltóját... tesztekben is szidják. alapjában véve nem rossz autó. én ajánlottam neki, hogy én ha családos lennék ezt a típust venném. nem nagyon kaart hallani róla. most már újra szerelmes lett. szóval örülök, hogy jó dologra bíztattam.

YELLOW Elküldve: 2012-05-23 17:14 Társalgó

ma vezettem kollégám Mazda5-ösét. már mondtam neki mikor néztük is, hogy kemény a kuplung. aszondja az ibizája is ilyen volt kb.
én abban a tudtaban voltam, hogy a BMW-je kemény, vagyis az enyém is. hát a vezetés után, ahogy beültem az enyémbe és nyomtam egy kuplungot, azt hittem híg tehén kakába léptem.
durván puha volt a japánhoz képest.

YELLOW Elküldve: 2012-05-23 12:40 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
jons írta:
vfeca írta:
Fecó


Forgalomból kivont okmányokkal. Ez mindig biztató kiírás.

Neked is azt tudom mondani, hogy annyiért vegyél autót, hogy ne kelljen hozzányúlni. Röviden. A többit leírtuk a "vegyek ilyet?" topicban, Coyote kollegával. Olvass egy kicsit, tájékozódj a fórumon. Annyi stimmel, hogy a 318i elég lehet.

Véleméyem továbbra sem változott. 1,3m-1,5m alatt nem lehet értelmes példányra akadni.



Ha ezt megveszed akkor 350-400 000ft legyen a zsebedbe az esetleges nagyobb javításokra félretéve. Én is úgy gondolom, hogy minimum 1,4-1,5M ft-ot rá kell szánni a vásárlásra, ha szervizelt és normális állapotban lévő autót keresel. Ismered a mondást: Olcsó húsnak...

Inkább valami ilyesmit javasolnék:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5740508
Természetesen megvétel után egyből olaj+szűrők cseréje.


és azt miből gondolod, hogy ezzel jobban jár? a másik azé olcsó, mert forgalomból ki van vonva és nincs honosítva. ha azokat hozzáadod, ugyanott lesz árban. persze lutri, mert lehet közben kiderül mér lett kivonva.
arra akarok utalni, hogy azé mert valaminek megkérik az árát, még lehet rossz, lehet pont ilyen gondolatokkal spekulál az eladó, hogy a leendő vásárlóban ezt az érzést erősítse, hogy azé drága, mert nincs baja, megkímélt.
ismét csak azzal tudok példálozni, hogy vannak ismerőseim. az egyiknek kellett a lóvé árulta az autót. a másik meg akarta venni, mert tudta milyen állapotban van. de ugye ócsón akarta. ugye az eladó nem nagyon akart engedni, mert tudta nem ipari hulladékról van szó. próbálta is tartani az árat, kicsit mindig engedett. aztán nagyon kellett a pénz, baba jött ilyesmi, és még annyit sem kapott érte, amivel a fennmaradó hitelt ki tudta volna fizetni 100%-ban. a másik ismerősőm vette meg. és sok ilyen eset van. sokan már kétségbeesésük miatt adják nagyon olcsón, mert másképp nem kapnak pénzt. ha nem lett volna szükség, meg amíg nem volt nagyon időszerű, addig ő is kitartotta az árát. de az ember csak az árat nézi, neki ócsó kell, ami lehet szar. aki az eredeti áron megvette volna az autót az is nagyon jól járt volna, és legalább a hitelt is teljesen kifizethette volna az eladó. de a szükség nagy úr szokták mondani.

YELLOW Elküldve: 2012-05-23 10:53 Felni csere

csbalu írta:

JELLOW ezek nem az M3-as gumiméretei?
Nem kifejezetten Neked mondom de nem teljesen értem miért vesznek az emberek ilyen óriási gumikat, főleg úgy hogy 205 fölött már négyzetesen nő a gumik ára. Jártam már én is óriás pacskerekkel, de az állandó izomkodáson kívül nagyon nem éreztem mást. 205/215-ből egy jó gumi már minden hétköznapi és nem hétköznapi igényt teljesen kielégít. Jó a derékszögű kanyarban nem 45-nél hanem 55nél kezdi el tolni az orrát ha berántom a kormányt.
Tényleg nem személyesen Neked mondtam, csak kifejeztem a véleményem általánosságban.




tudom, hogy nem nekem mondod, mivel én YELLOW vagyok, nem JELLOW. szóval nem tudom kinek írtad...

nekem azért van 225/245 mert ez nekem mániám ez a méret. ha nagyobb mocis lenne, akkor is ilyen lenne alatta, max 18-as 225/255.
amúgy nem M3 méret! legalábbis E46-nál.
ez ugyanaz, aki 19-es felnit rak a 316 alá. minek? ide Mo-ra? ha más pl elsőkeres autóm lenne, azon is 225 lenne körbe. igaz az árak durván növekszenek. valszeg legközelebb iylen méretben akkor veszek új gumit, ha keresztfaternél beindul valami... bár nekem még 10 év múlva is elsz fent, amennyit megyek. 20ezer km van a legújabb gumiban is, a másikban olyan 25 körül, de alig látszik kopás rajta. majd le is mérem már a profilmélységet.

YELLOW Elküldve: 2012-05-23 10:13 Felni csere

kempelen írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:

egyrészt Yellow kapja be a traktoros dumáért másrészt viszont igaza van, mert a /55-ös eléggé bumszli magas lenne. Peresebbet válassz (nekem /45 van), vagy ha az nincs, akkor vegyél inkább 205-öst.


he! nem 17-esről van szó. án meg 225/60-asnak olvastam, azért írtam. szóval sztornó a cucc, amit írtam. persze a traktoros az áll


Jajj már Yellow, mit akarsz te azzal a rokkával ami neked van?



pont erre gondoltam. ha beüt nagyon a gixxer és a konkrét 3. világ háború, akkor nagyüzemben ipari varrógép motorjának jó lesz oszt majd gyárthatom a katonai hacukákat.

amúgy nekem 225/245 van fent, de semmit nem veszek észre, hogy jobban visszafogná. a téli után szokott kis izomlázam lenni a a nyomvájúk miatt. de ha már iylan autó van, nem kell külön konditerem bérletre költeni.
viszont kanyarban sokkal jobb, meg nekem szebb látvány mint egy hurka kerék (bár az én V mintám összébb húzza optikailag), fogyasztásban nem látok változást. ha 16-os kerekem lenne az biztos, hogy 205-östól nem tennék nagyobbat. nah talán 215/50-est. de nem valószínű. de én szeretem a sportosabb kinézezet így kizárt a 16-os.

YELLOW Elküldve: 2012-05-23 09:37 Felni csere

Coyote írta:

egyrészt Yellow kapja be a traktoros dumáért másrészt viszont igaza van, mert a /55-ös eléggé bumszli magas lenne. Peresebbet válassz (nekem /45 van), vagy ha az nincs, akkor vegyél inkább 205-öst.


he! nem 17-esről van szó. án meg 225/60-asnak olvastam, azért írtam. szóval sztornó a cucc, amit írtam. persze a traktoros az áll

YELLOW Elküldve: 2012-05-23 09:31 Felni csere

Alesi írta:
YELLOW írta:
higany írta:
Coyote írta:
higany írta: E46 316i-re szeretnék a gyári 15ös helyett 16os alukereket. Kaptam egy elég jó ajánlatot 225/50-es gumira. Tapasztalatok ilyennel valakinek? Komfort? Fogyasztás? Vagy inkább 205/55öt ajánlanátok helyette?


A 205-ös jobb választás, mert kevésbé viszik a nyomvályúk, jobb a fogyasztásod vele, és a km óra sem fog csalni. No meg halkabb, és olcsóbb is...

Nekem ez jött be a 16-oson, bár 225-öst is használok, de azt 17-esen. Ha nem ez passzolna a 17-esre, akkor arra is keskenyebbet vennék.


Köszi a választ! Hát igen, valahogy így gondoltam én is. Csak most elég jó ajánlatom van 225ös gummára, új gumik, Kumho KU31 kevesebb, mint 60ezerér. A legolcsóbb 205-ös 68ezer kb, ugyan ilyen kumho-ból meg 77-78ezer az új szett.


csak ez kb 5-ös BMW-re való méret. jó traktor kerék kinézete lenne. még ha dízeled lenne, akkor azt mondom ok (traktornak traktorkerék)
hiába ballonosabb lehet nem lesz kényelmesebb, mert valószínű a súly indexe is nagyobb a guminak, azaz vastagabb az oldalfala.


http://www.autogumibolt.hu/ebo...altomeret/

Ajánlom figyelmetekbe, mielőtt leírtok valamit: 205/55 R16-nak váltómérete a 225/50 R16, az óra nem fog csalni, nem 5-ös BMW méret, a nyomvájú viszont valóban jobban cibálhatja, főleg ha szarok a szilentjeid.


jujj igazad van. de esküszüm én /60-at láttam. lehet a csipát ki kellene mosnom a szememből

YELLOW Elküldve: 2012-05-23 09:14 Felni csere

higany írta:
Coyote írta:
higany írta: E46 316i-re szeretnék a gyári 15ös helyett 16os alukereket. Kaptam egy elég jó ajánlatot 225/50-es gumira. Tapasztalatok ilyennel valakinek? Komfort? Fogyasztás? Vagy inkább 205/55öt ajánlanátok helyette?


A 205-ös jobb választás, mert kevésbé viszik a nyomvályúk, jobb a fogyasztásod vele, és a km óra sem fog csalni. No meg halkabb, és olcsóbb is...

Nekem ez jött be a 16-oson, bár 225-öst is használok, de azt 17-esen. Ha nem ez passzolna a 17-esre, akkor arra is keskenyebbet vennék.


Köszi a választ! Hát igen, valahogy így gondoltam én is. Csak most elég jó ajánlatom van 225ös gummára, új gumik, Kumho KU31 kevesebb, mint 60ezerér. A legolcsóbb 205-ös 68ezer kb, ugyan ilyen kumho-ból meg 77-78ezer az új szett.


csak ez kb 5-ös BMW-re való méret. jó traktor kerék kinézete lenne. még ha dízeled lenne, akkor azt mondom ok (traktornak traktorkerék)
hiába ballonosabb lehet nem lesz kényelmesebb, mert valószínű a súly indexe is nagyobb a guminak, azaz vastagabb az oldalfala.

YELLOW Elküldve: 2012-05-22 22:29 au. váltó olaj

Helioport írta:
YELLOW írta:
Helioport írta:
vivaladiesel írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autómata váltó olajat szeretnék cseréltetni. Tud valaki ajánlani tuti helyet lehetőleg Budapesten és nem a wallis motort? köszönöm szépen


Igen, Muha Attila. Korrekt, bmw fanatikus.
www.muha.hu


Az automata váltóba nem úgy van, hogy nem kell benne cserélni az olajat?


pont automatánál lényegesebb a csere.


Nem vágtam, nekem is ótomata, ezért is érdekes nekem.



http://www.automatavaltojavita...3wodpBzC2g

YELLOW Elküldve: 2012-05-22 22:05 au. váltó olaj

Helioport írta:
vivaladiesel írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Autómata váltó olajat szeretnék cseréltetni. Tud valaki ajánlani tuti helyet lehetőleg Budapesten és nem a wallis motort? köszönöm szépen


Igen, Muha Attila. Korrekt, bmw fanatikus.
www.muha.hu


Az automata váltóba nem úgy van, hogy nem kell benne cserélni az olajat?


pont automatánál lényegesebb a csere.