YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-07-17 21:32 Ajtónyítási Gondok!

InsectKiller írta: De nem lehetne esetleg összefogni egy csoportos relé vételre, majdan egy csoportos GM farigcsálásra?
Én utálom, hogy szállok be a kocsiba és a jobb1 nem nyílik, hanem az egész kocsin keresztül kell másznom, h ha ki akarom nyitni...
Szóval én is szeretnék rendelni, meg vki olyat, aki segítene az átszerkesztésben!


én benne vagyok csoportos rendelésbe legalább a posta legyen kevesebb. akinek kell, annak meg meg tudom csinálni.

YELLOW Elküldve: 2010-07-16 18:01 Ajtónyítási Gondok!

wagusty írta:

YELLOW!

Igen ugyan olyan típust raktam bele (TYCO) de amúgy abba a GM5-be is passzol a Tyco amelyben Siemens van mivel a Tyco vette át pontosan ugyan azoknak a reléknek a gyártását.
Yellow már megint szenilis vagy írtam neked ,hogy ha kell rendelek neked is erre írtál választ is PÜ-ben mi van veled???

ute107 kolléga (köszi) által belinkelt linket amit 2010. június 27. vasárnap, 23:58 linkelt megint belinkelem Yellow kolléga kedvéért.

itt vettem
A link neve



Úgy gondolom hogyha 2004-es relék voltak a kocsiban eddig és minden nap többször is működtek (nálam az elindulásnál való lezárás az aktiv) és most beleraktam 2db teljesen újat akkor legalább öt évig nem fogok róluk hallani.
Lehet rendelek megint egy párat hogy legyen tartalékba ne adja isten megszűnik a gyártása. Új GM5-t pedig valahogy nem akarok venni kb:120000ft-ért + kódolás hogy ismerje is a kocsi/kocsit/alvázszámot.


eddig is gyagya voltam, de tegnapelőtt elégtem egy kicsit, lehet megsütött a nap nagyon amúgy emlékszem a privire...
nah jó de kb menynibe jön ki 2 db relé postával, és mennyi idő alatt van meg?

YELLOW Elküldve: 2010-07-16 16:35 Ajtónyítási Gondok!

wagusty írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: szóval hírtelen felindulásból lementem és kiszedtem a GM-et.
nekem TYCO relé van benne (rosszul emlékeztem, hogy Siemens). megnéztem a forrasztások tökéletesek. ezt csak onnan tudom, hogy jártam forrasztási tréningre (IPC)...stb. nekem érdekes módon nem lakk van rajta, vagy lehet lakk, de kicsit ilyen szilikon szerű, gumis. (erre is rosszul emlékeztem)

szóval miután megnéztem kiváncsiságból rákötöttem a vezetékeket, csatlakozót... és rögtön működött minden. gondoltam magamba kontakt hiba. szépen a panelen és a vezetékeken is befújtam Tuner tisztítóval a csatlakozókat. a panelen a nagycsatlakozó tüskéjét jobban szétfeszítettem, hogy jobban kontaktoljon az anyukájába. összeraktam. a jobb szélső csatlakozónál feltünt, hogy hiába van rögzítve, biztosítva, ez egyik fele kicsit ki tud mozdulni, ahogy feszül a vezeték. mindegy beigazgattam. összeraktam. nyitottam zártam egy csomót, és működött. (jelzem szétszedés előtt direkt megnéztem, mi a pálya, és nem volt jó)

úgyhogy egyenlőre megint maradok nyugton. arra is gondoltam, hogy a relé érintkezőjéről levált elszenesedett darab, esetleg idővel becsúszik az érintkezők közé, és amiatt rossz. ezt nem tudom. csak tipp.



eddig tartott a felhőtlen öröm.
tegnap nem akart nyílni az ajtó... napon állt az autó, de amikor nyitni akartam, akkor előtte kb 2 órája már hűvös volt ott, azaz abban állt. pedig előtti is állt napon mégis jó volt...
a zárás jól működik.

szóval az a helyzet, hogy a zárás problémám valszeg kontakt hiba lehetett, viszont a nyitás a továbbra is kérdéses. azaz egyre jobban reléééééé....



érdekes, bocsi, hogy ezzel fárasztok esetleg valakit, de...

mikoris írtam, hogy megint nem nyílik, azóta nem is nyílt, ha hideg volt hanem, semmikor...
tegnap is ez volt, többször melegben álltam, igaz pláza parkolóban, de ott sem akart. járkáltam ide-oda.
majd elmentem a Corába, ahol is a tűző napon kint volt az autó, és csodák csodájára kinyílt az ajtó, és azóta nyílik, mindegy miylen meleg van. tehát már azt sem tudom eldönteni a melegnek mennyire van köze az egészhez, mert amikor elkezdem elhinni, hogy igen, utána hírtelen jó lesz minden





Kb: 3hete egy ismerősnek 2 napja meg magamnak is kicseréltettem a reléket és azóta hibátlan mindig nyílik illetve zár.
A régi relékkel pedig már nappal soha nem nyílt ki konkrétan a vezető oldalt kulccsal ki tudtam nyitni a párom vagy én pedig átmásztunk az anyós oldalra így tudtunk max ketten utazni egy 5 személyes kocsiban.
Egyik reggel amikor a kocsihoz sétáltam (első indítás illetve első ajtónyitás) kinyíltak az ajtók akkor gyorsan kiszedtem a GM5-öt és kicseréltettem benne a reléket amelyek a központi zárért felelősek. Azóta tökéletes !!!

üdv


te honnan vettél reléket? illetve ugyanoylan típust raktál be? illetve menyni volt a relé db-ja?



YELLOW Elküldve: 2010-07-16 14:30 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
YELLOW írta: szóval hírtelen felindulásból lementem és kiszedtem a GM-et.
nekem TYCO relé van benne (rosszul emlékeztem, hogy Siemens). megnéztem a forrasztások tökéletesek. ezt csak onnan tudom, hogy jártam forrasztási tréningre (IPC)...stb. nekem érdekes módon nem lakk van rajta, vagy lehet lakk, de kicsit ilyen szilikon szerű, gumis. (erre is rosszul emlékeztem)

szóval miután megnéztem kiváncsiságból rákötöttem a vezetékeket, csatlakozót... és rögtön működött minden. gondoltam magamba kontakt hiba. szépen a panelen és a vezetékeken is befújtam Tuner tisztítóval a csatlakozókat. a panelen a nagycsatlakozó tüskéjét jobban szétfeszítettem, hogy jobban kontaktoljon az anyukájába. összeraktam. a jobb szélső csatlakozónál feltünt, hogy hiába van rögzítve, biztosítva, ez egyik fele kicsit ki tud mozdulni, ahogy feszül a vezeték. mindegy beigazgattam. összeraktam. nyitottam zártam egy csomót, és működött. (jelzem szétszedés előtt direkt megnéztem, mi a pálya, és nem volt jó)

úgyhogy egyenlőre megint maradok nyugton. arra is gondoltam, hogy a relé érintkezőjéről levált elszenesedett darab, esetleg idővel becsúszik az érintkezők közé, és amiatt rossz. ezt nem tudom. csak tipp.



eddig tartott a felhőtlen öröm.
tegnap nem akart nyílni az ajtó... napon állt az autó, de amikor nyitni akartam, akkor előtte kb 2 órája már hűvös volt ott, azaz abban állt. pedig előtti is állt napon mégis jó volt...
a zárás jól működik.

szóval az a helyzet, hogy a zárás problémám valszeg kontakt hiba lehetett, viszont a nyitás a továbbra is kérdéses. azaz egyre jobban reléééééé....



érdekes, bocsi, hogy ezzel fárasztok esetleg valakit, de...

mikoris írtam, hogy megint nem nyílik, azóta nem is nyílt, ha hideg volt hanem, semmikor...
tegnap is ez volt, többször melegben álltam, igaz pláza parkolóban, de ott sem akart. járkáltam ide-oda.
majd elmentem a Corába, ahol is a tűző napon kint volt az autó, és csodák csodájára kinyílt az ajtó, és azóta nyílik, mindegy miylen meleg van. tehát már azt sem tudom eldönteni a melegnek mennyire van köze az egészhez, mert amikor elkezdem elhinni, hogy igen, utána hírtelen jó lesz minden

YELLOW Elküldve: 2010-07-15 17:28 Vicces :)

nagyon fárasztó viccek:

Székely törvények
- A nő nem ember.
- A sör nem alkohol.
- A medve nem játék.


Mi az, fehér, és megzavar evés közben?
- ???
- Lavina...


Hogy hívjak a kígyópásztort??? Anakondás


Szőke nő hűtőgépet vesz, az eladó győzködi:
- Hölgyem, ez kiváló minőség, AA osztály és az ajtó is
megfordítható...
Mire a nő:
- És miért jó nekem, ha kívül van a tojástartó?


Szőke nő: - Pincér, mennyibe kerül a sör?
Pincér: - A pohár 220, a korsó 330.
Szőke nő: - Aha, értem. És a sör?


Én úgy vagyok a hányással, mint Ady a versírással. Egyre könnyebben
megy és egyre mélyebbről jön.


A férj (enyhén részegen) hajnalban ér haza, a felesége már várja.
- Hol voltál ilyen sokáig??
- Okos asszony nem kérdez ilyet a férjétől.
- Okos férfi mindent elmond a feleségének!
- Okos férfinak nincs is felesége...


A politika olyan mint az ablakpucolás. Hamar rájössz, hogy a mocsok
a másik oldalon van...


Fazon telepíti a Windows-t. A gép kiírja:
"Kérem, tegye be a harmadik lemezt!"
Mire a fazon:
-Anyádat, már a második is alig fért be


- Móricka, mondj egy téli gyümölcsöt!
- Síparadicsom.


- Olyan randa vagyok, hogy a pszichiáternél mindig hason kell
feküdnöm


Két szőke beszélget:
- Terhességi tesztet csináltam.
- Nehezek voltak a kérdések????


Néni kérem, le tetszik ülni?
- Igen kisfiam - mondja hálásan a néni.
- És mégis hová?


Vajon miért karikás az ördög szeme?
- Mert az ördög sohasem alszik.


Két szőke nő beszélget a Hősök terén az egyik vezér szobra előtt :
- Milyen jó pasi! És oda is van írva, hogy 975-1023. Csak nem írták
ki, hogy Pannon, Vodafone vagy T-Mobil!


Megszólítják az öreg székelyt a vásárban:
- Magáé ez a borjú?
- Nem - feleli. - A tehenemé.


Tudod-e hogy hívják a székely energia italt?
- Kútbul.


Édesapám! Jöjjön gyorsan, mert édesanyám leesett a létra tetejéről.
Mit csináljak?
- Töltött káposztát fiam, mert azt szeretem.


A bölcsek szerint egy feleség ösvény az élet rengetegében. - meditál
Kovács.
- Még hogy ösvény?! Csapás!


Hogyan tudhatod meg, ha el van hízva a feleséged?
Ha reggel munkába menet a fenekére csapsz és akkor is rezeg, amikor
hazaérsz.


A férj éppen boxmeccset néz a TV-ben, miközben a felesége mellette
kötöget.
Egyszer csak felkiált a férj:
- Ezt nem hiszem el! Még egy perc sem telt el, és máris vége!
Mire a felesége:
- Aha, tudom, mit érzel...


Miért van az elefántnak hátul a farka?
-?????? -Hogy ne lógjon a szemébe


- Miért nyúl a nyúl?
- ???
- Káposztáért!


Két horgász ül a Tisza partján, és elmélyülten vizslatja a vizet.
Egyszer csak arra megy egy halottas menet, mire az egyik horgász
feláll, leveszi a kalapját, merengőn maga elé bámul egy percig, majd
visszaül a botja mellé.
A másik ránéz:
-Nem is tudtam, hogy ilyen együtt érző vagy!
-Hát tudod, azért mégis harminc évig a feleségem volt.


Mi a kommunista mese vége? - Aki nem hiszi el annak utána járnak.


- Uram, az ön idegei tönkrementek.
- Tudom, doktor úr, a horgászás miatt.
- Hogyan? A horgászás nyugtatja az idegeket.
- Persze, engedéllyel...


- Apu, veszel nekem egy hightech, 3G-s, usb-s, bluetooth-os, 12
megás hard disc-kel és integrált fotókamerával felszerelt
mobiltelefont, amivel mp3-at, pdf-et és java utilities-t lehet
letölteni?
- Édes fiam, nem tudnál te is csak drogozni, mint mindenki más?


A farmer felesége elmegy az ügyvédhez:
- Ügyvéd úr, szeretnék elválni, mert a férjem állandóan mindenféle
szexuális aberrációra késztet. Tegnap is a csirkéket nézegettem,
amikor mögém lépett, és hátulról magáévá tett.
- De Mrs. Smith, 5 éve ismerem Önöket, eddig úgy tudtam, hogy nem is
tartanak otthon csirkéket!
- Nem is otthon volt, hanem a hentesnél!


A cigányasszony telefonál a börtönben ülő férjének:
- Hát, drága egyetlen uram, hát micsuda jót fogok én
csélekedni...örökbé fogádom á té testvéröcséd fiát, kéttő hónap
múlvá szülöm meg!


Sétálunk, sétálunk egy kocsmába becsücsülünk, fröccs


Ne igyál, amikor vezetsz! Még nekimész valaminek és kilöttyen a pia!


A rendőr egyik kezéből a másikba pergeti a homokot és így
morfondírozik:
- A fene vinné el! Sehogy sem bírom megérteni, hogy is működik a
kvarcóra!


A rendőr megnősül. Eljön a nászéjszaka, és a férj bevonul a
fürdőszobába. A feleség csak várja, de nem akar jönni. Benéz az
asszony a fürdőszobába. Férje ott áll a tükör előtt, egyik kezében a
pisztolya, amit ráfog a saját szerszámára és azt ismételgeti:
- Állj vagy lövök!


Az apa mérgesen mondja a lányának:
- Annyira gyűlölöm az új udvarlódat, hogy kedvem lenne az anyósának
lenni!


Mit mondott az orvos, mama?
- Azt mondta, hogy jót tenne a testmozgás, méghozzá magaslati
levegőn.
- Nagyszerű! Úgyis régen volt már kitakarítva a padlás.


Golfozás közben, egy elrontott ütés után a játékos ledobja az ütőjét
a földre, és kifakad:
- A francba, ha nem lennék nős, már régen abbahagytam volna ezt a
hülye játékot....


Kovácsné összetört autóval jön haza. A férje megdöbbenve kérdezi:
- Mi történt?
- Nekem jött egy biciklis!
- Na jó, de hányszor?


Gyerekkoromban az volt a vágyam, hogy ha megnövök, komédiás leszek.
Ezen mindenki csak nevetett.


- Kik a legoptimistábbak?
- A zsidók, mert még azt sem tudják mekkora lesz, de már levágnak
egy darabot a végéből.


Szerintem azok a férfiak, akiknek ki van lyukasztva a fülük,
alkalmasabbak a házasságra. Ismerik a fájdalmat és vettek már
ékszert....


Szóval, a számítógépek? Azt hallottam, hogy alapvetően mindent
nullák és egyesek formájában ábrázolnak. Azt nem tudom, hogy ezekből
hogy lesznek meztelen nők a képernyőn, de az Isten áldjon meg érte
benneteket emberek.


Ne örülj nagyon az adócsökkentésnek. Ez olyan, mintha egy rabló
pénzt adna vissza neked taxira.


Idegenvezetés: 'és ha a hölgyek egy pillanatra abbahagynák a
csevegést, hallani lehetne a Niagara vízesés fülsiketítő robaját'.


Az élet folyamatos harc. Délelőtt az éhséggel, délután az
álmossággal, este az itallal.


Az a legszebb a kopaszságban, hogy az ember hallja a hópelyheket.


A valóság olyan illúzió, amelyet az alkohol tartós megvonása idéz
elő.


Étteremben az egyik vendég véletlenül pukkant egyet. Hogy leplezze,
elkezdi tologatni a széket.
Erre az egyik szomszédja megjegyzi:
- Ugye milyen más hangja van ?


Az úgy kezdődött, hogy egy eléggé zsúfolt napom volt. Napközben hat
szülés, négy terhességmegszakítás, harmincnégy vizsgálat. Éjszaka
ügyeletes voltam, öt szülés,három küret, négy vizsgálat. Másnap
délelőtt bennmaradtam, mert egy páciensem szült, ha már ott voltam
levezettem még négy szülést, kilenc abortuszt és megvizsgáltam
tizenhét nőt. Délután szólt a kollégám, hogy vállaljam el a
müszakját, mert sürgős dolga van, elvállaltam, volt hat szülés, négy
abortusz, huszonhat
vizsgálat. Este végre elszabadultam a kórházból, elindultam haza, de
annyira fáradt voltam, hogy le kellett ülnöm egy padra. Erre odajött
egy prosti és azt mondta, hogy egy százasért megmutatja a nunáját...
....
Na, ekkor ütöttem meg először......

YELLOW Elküldve: 2010-07-15 17:26 Vicces :)

Iskolaév első napján egy amerikai iskolában a tanárnő új
diákot mutat be: Sakiro Suzukit Japánból. Kezdődik az
óra:Lássuk ki tud többet Amerika történetéből? – mondja a
tanárnő. Ki mondta: „Szabadság vagy halál?” Síri csend az
osztályban, csak Suzuki jelentkezik:
Patrick Henry 1775, Philadelphiában.
Kíváló Suzuki. És ki mondta ezt:
„Az állam a nemzettel egyenlő, ezért a nemzet nem halhat
meg” Suzuki feláll: Ábrahám Lincoln, 1863 Washingtonban.
A tanárnő végigméri az osztályt és így szól: Szégyellem
magam miattatok. Suzuki Japánból jött és jobban ismeri
Amerika történelmét, mint ti.
Hátulról egy csendes hang: Nyald ki a seggem büdös japcsi Ki
volt az? – kérdi a tanárnő.
Suzuki jelentkezik és mondja: McArthur tábornok 1942,
Guadalcanalnál és Lee lacocca 1982-ben a Chrysler cég
közgyülésén. Az osztályban teljes a csend, egy hang
hátulról: Elhányom magam. A tanárnő kiabál… ki volt az?
Suzuki azonnal válaszol. Idösebb Geroge Bush, Tanaka japán
miniszterelnöknek a munkaebéd alatt, Tokió 1991. Az egyik
diák unottan odaveti: Szopj le.
A tanárnő hisztérikusan: Elég! Ez ki volt?
Suzuki rezzenéstelen arccal: Bill Clinton Monica
Lewinskynak, 1997, Washington, Fehér Ház, Ovális Iroda.
Egy másik diák feláll és elordítja magát: Ez a Suzuki egy
nagy rakás szar. Suzuki ismét nyugodt hangon: Valentino
Rossi motorversenyző, 2002, Brazil Motoros Nagydíj.
Az osztályon eluralkodik a káosz, a tanárnő elájul, nyílik
az ajtó és belép az igazgató:
Én még ilyen szétcseszett kuplerájt életemben nem láttam!
Mire Suzuki: Gyurcsány Ferenc, Magyarország, 2006

YELLOW Elküldve: 2010-07-14 22:12 Ajtónak nyitás

hil írta:
martin írta:

hello

bocs, hogy nyitottam egy topicot ez miatt nem szoktam ilyet tenni csak nem találtam olyan topicot amibe ez megfelelt volna, de még egyszer sorry érte.

másodszor ilyen feltöltés és egybe polírozást kicsinál és mennyi idő alatt van kész? Vagy hol lehet ilyen után érdeklődni. Melyik fényezőnél. Üdv


Az itt a baj, hogy mint látom metál az autód, és a lakkal az egész elemet telibe fújják, mert nem lehet szépen eldolgozni a lakk folt fújást


haveromnak passat B6-os metalfekete, és nem látszik semmi... vagy újra lakkozták volna, csak azt nem mondták neki?

YELLOW Elküldve: 2010-07-14 21:18 Ajtónak nyitás

martin írta:
YELLOW írta:
martin írta: Sziasztok egy olyan számomra bosszantó dolog történt ismételt a kocsival ami mostmár kezd zavarni és szeretném kijavítatni ezt a hibát amit más nekem okozott. Na szóval a gondolom már veletek is előfordult, hogy parkolóban valaki szépen odaverte az ajtóját a kocsitoknak. Na hát ez velem is megtörtént és nem szép ahogyaz ajtó közepén lepatan a festék vagy valami hasonló. Kérdésem a következő lenne hogy hogy lehet ezek javítani, mert kellően zavar a látvány hogy ott van egy ütődés a kocsin. Lényegében csak a kis ujjam körmének a fel a sérülés csak pont a bal hátsó ajtón van a kilincstől balra pont azon az élen ami végig fut az egészen. Ezt lehet javítatni vagy hagyjam úgy ahogy van inkább. Fényezőnél már jártam és ő azt javasolta hogy az egészet akkor át kéne fujatni azt meg nem akartam, mert ha még is kocsi cserére kerül a sor akkor olyan mintha törött lett volna az autó. Valakinek valami javaslata vagy valami fényező tippje????
Légyszi segítsetek! Előre is köszi.
További szép napot


először is felesleges volt ezért egy újabb topic-ot nyitni, lett volna elég ahová beírhatod, ha mindenki minden apró kis gondjára topic-ot nyitna, gondolhatod mi lenne itt...

másodszor, nem tudom milyen méretű a hiba menynire mély. haveromnak egy OFF autóra, horogkeresztet és egyéb érdekességet karcoltak pl az egész mocitetőre, ajtókra. ezeket a fémig karcokat a festő feltöltötte, a kikevert gyári szinnel, úgy nézett ki mint egy heg, domború volt. ezt utána egybe lehet csiszolni, majd polírozni. és ha jól van kikeverve észre sem venni. persze aki mondta neked festő, egyszerűbb így, meg így egy komplett elemért el tudja kérni az összeget. mindenesetre ha telibe akarja fújni az ajtót, akkor irass vele papírt készíts képet a hibáról, és eladásnél kisebb lehet a probléma.



hello

bocs, hogy nyitottam egy topicot ez miatt nem szoktam ilyet tenni csak nem találtam olyan topicot amibe ez megfelelt volna, de még egyszer sorry érte.

másodszor ilyen feltöltés és egybe polírozást kicsinál és mennyi idő alatt van kész? Vagy hol lehet ilyen után érdeklődni. Melyik fényezőnél. Üdv


én eddig két fényezőt tudok, egyik Tiszafüredi a másik Tiszavasváriban lakik, de szerintem egy normális festőnek, aki nem csak sima felülethez ért, ahhoz is rosszul, akkor meg tudja csinálni. pont emiatt szakosodtak rá sokan, mert sokan az ilyen sérülésekkel nem törödtek, mert drága volt az egész elemet fújni, ezért ráálltak erre is. így több a kuncsaft, mert fél áron kb megvan egy hiba. mint egy telibe fújás az elemen. a kőfelverődéseket is sokan javítják így. aki nem foglalkozik ilyennel, vagy ezt mondja, az vagy nagyobbat akar szakítani, vagy nem ért az egészhez. én láttam ilyen végeredményt és nem venni észre semmit... és mivel egybe lesz csiszolva, a rétegvastagság sem változik, az meg hogy egy esetleges vevő pont oda tegye a rétegmérőt, egy kis hiba esetén, nagyon kicsi az esélye.

YELLOW Elküldve: 2010-07-14 20:55 Ajtónak nyitás

martin írta: Sziasztok egy olyan számomra bosszantó dolog történt ismételt a kocsival ami mostmár kezd zavarni és szeretném kijavítatni ezt a hibát amit más nekem okozott. Na szóval a gondolom már veletek is előfordult, hogy parkolóban valaki szépen odaverte az ajtóját a kocsitoknak. Na hát ez velem is megtörtént és nem szép ahogyaz ajtó közepén lepatan a festék vagy valami hasonló. Kérdésem a következő lenne hogy hogy lehet ezek javítani, mert kellően zavar a látvány hogy ott van egy ütődés a kocsin. Lényegében csak a kis ujjam körmének a fel a sérülés csak pont a bal hátsó ajtón van a kilincstől balra pont azon az élen ami végig fut az egészen. Ezt lehet javítatni vagy hagyjam úgy ahogy van inkább. Fényezőnél már jártam és ő azt javasolta hogy az egészet akkor át kéne fujatni azt meg nem akartam, mert ha még is kocsi cserére kerül a sor akkor olyan mintha törött lett volna az autó. Valakinek valami javaslata vagy valami fényező tippje????
Légyszi segítsetek! Előre is köszi.
További szép napot


először is felesleges volt ezért egy újabb topic-ot nyitni, lett volna elég ahová beírhatod, ha mindenki minden apró kis gondjára topic-ot nyitna, gondolhatod mi lenne itt...

másodszor, nem tudom milyen méretű a hiba menynire mély. haveromnak egy OFF autóra, horogkeresztet és egyéb érdekességet karcoltak pl az egész mocitetőre, ajtókra. ezeket a fémig karcokat a festő feltöltötte, a kikevert gyári szinnel, úgy nézett ki mint egy heg, domború volt. ezt utána egybe lehet csiszolni, majd polírozni. és ha jól van kikeverve észre sem venni. persze aki mondta neked festő, egyszerűbb így, meg így egy komplett elemért el tudja kérni az összeget. mindenesetre ha telibe akarja fújni az ajtót, akkor irass vele papírt készíts képet a hibáról, és eladásnél kisebb lehet a probléma.

YELLOW Elküldve: 2010-07-14 08:43 Társalgó

BMW FANaTÖK

YELLOW Elküldve: 2010-07-14 08:42 Kuplung__

wagusty írta:
Memmaao írta:
wagusty írta:
Szia

Örülök hogy nálad is sikerült a csere és hogy minden olyan mint vártad mert nálam is mindent kicseréltek gyárira úgy mint neked ellenben az én örömöm 2hónapig tartott utána újból elkezdett rázni bár csak emelkedöknél illetve ha már kb.2-3km-es dugót végig döcögök.
Majd kérlek jelezd milyen 2hónap mulva.

Üdv

Érdekes, amit írsz. Láttad a kiszerelt lendkereket, kuplungszettet? Tuti vadonat-új lendkereket kaptál? Nem lehet, hogy használtat, ami 2 hónap után kezdett el beszarni? Mert a rázkódás annak a tipikus jele, hogy a lendkerék gumija kezd elkopni, és síkban elmozdul, elkezd lötyögni. Egy zsír új lendkerék ilyet nem produkálhat, ha mégis, akkor selejtes, arra meg elvileg van garancia.



A szerelés Minden pillanata a szemem láttára történt a régi kuplung/lendkerék/kinyomó csapágy itthon fekszik a garázsban illetve az újjat mondhatni magam hoztam el a wallisból (gyári!! LUK BMW jellel és cikkszámmal!) illetve én csomagoltam ki a (lendkerék,kuplung,kinyomó csapágyat) én fogtam meg először.
Nekem eddig több szerelő is azt mondta, hogy még egy új járgányok is 2-3hónap múlva rángatnak ez az amit nagyon nehezen tudok elhinni mert szerintem a Német első tulajok addig vinnék vissza a járgányukat ilyen rángatás esetén amíg ki nem lenne küszöbölve ez a hiba , az érzésem az,hogy nem a lendkerék most a "rossz" hanem a kuplung van elvetemedve a felülete pedig gyári és eléggé kíméletesen járok vele.

üdv


én még mindig azt mondom, hogy a rángatás az egész rendszer, de inkább a kardán kihajtás miatt lehetséges. nem vagyok se gépészmérnök vagy ilyesmi, csak nem értem egy elsőkerekes autó, amihez közelebb van a kihajtás, nincs kardán, rövidebbek az alkatrészek, amik az erőt átadják... és érdekes módon keresztfater ódijába amibe van legalább 500ezer, eddig kétszer volt kuplung cserélve... jó nála valószínű az a fix lendkerék van, de azoknál nincsennek iylen problémák. furcsa, hogy csak a hátsókerekes autóknál fordul elő. tudom én hülye vagyok hozzá, de szerintem ez ilyen sajátosság. mivel legtöbben használtan vettük a gépet így nincs összehasonlítási alap. van itt aki újonnan vette, neki milyen volt az elején? Burns pl?

YELLOW Elküldve: 2010-07-13 18:44 BBS CK002 5x120 - 8,5x19 ET35

csatis1 írta:
YELLOW írta:
Hori írta:
Ricco-320d írta: Eladó 4 db gyári BBS CK002 típusú alufelni gumik nélkül! / 8,5 X 19 - ET35 - 5x120 /



úgy néz ki eladó lesz a breytonom



Ti úgy váltogattok felnit, mint más alsógatyát



Van aki felnit vesz, van aki kocsmázik, automatázik...


én egyiket se... bár nekem inkább az a baj, hogy nem vagyok megfizetve munka ügyileg

YELLOW Elküldve: 2010-07-13 12:14 Társalgó

SoundkeY írta: Andi és a Bmw part 2:

YouTube videó


jajj szegény meg sem mert szólalni... Te meg tudhatnád, hogy a sofőrrel vezetés közben nem beszélünk
amúgy fogyasztás, hogy alakul? jah lehet írtál már abba a topic-ba meg is nézem tegnap hallottam egy E46 330d-ről egy hihetetlen adatot, vagy csak számomra az az is lehet...

YELLOW Elküldve: 2010-07-13 12:11 Társalgó

bmwszabi írta:
InsectKiller írta:
seta írta: Sziasztok!
Most lehet h tök triviális dologra kérdezek rá, de mi az a facelift?
Mindenhol írjátok h facelift elötti meg utáni, de nem találtam sehol h az pontosan mit jelent.


2002-ben volt a BMW-nek egy kis módosítása az E46-okon. Legnagyobb különbség, ami szemmel látható, hogy a facelift előttiek indexe még lefelé néz, míg a már facelifteseké már már felfele ível, "mosolygós".
Így lehet a legkönnyebben észrevenni.
A többit meg majd hozzáteszik!


2001-ben volt a facelift ('ráncfelvarrás' hülyén kifejezve magyarul) nem InsectKiller!?
Mármint Sedan-on és Touring-on, Coupe-n meg Cabrio-n 2003-ban.
De seta a te esetedben nem jelent sokat, mert a Compact-okon nem változtattak úgy tudom.
Ahogy írták főleg az autó orrán feltűnő a különbség, de a hátsó lámpák is módosultak kicsit, meg ilyenkor szokott változni a színpaletta, kárpit szinek, anyagok, meg persze folyamatosan egy autó gyártási évei során fejlesztgetnek az autókon: új motorok, meg rengteg apróság, ami a tulajdonosok által visszajelzésre kerül, plusz amiket maguk a gyárban dolgozók is észrevesznek esetleges hibákat.




az E46 Compact-ok nem akkor jelentek meg, amikor a faceliftesítések voltak? így azon valóban nem tudtak újítani... ha esetleg korábban is volt E46 compact (bár nem hiszem), akkor kívülről valszeg nem változott, de a belsőleg mindent módosítottak szerintem.

YELLOW Elküldve: 2010-07-13 12:09 Társalgó

bmwszabi írta: persze, hogy nem értettek hozzá, de nem ez a lényeg.
meg persze, hogy villogni akarnak majd, lehet, hogy hamar össze is törik.
csak jó érzés, mikor egy jó esetben is min. 10 éves autót pár évesnek néznek, és ez már nem először fordult elő (!), és most NEM arról van szó, hogy nekem hűű de f@sza autóm van, hanem, hogy egy BMW az BMW! Tök jó, hogy a te autód láttán szerelmesedik bele valaki a márkába (reméljük, hogy majd beleszerelmesednek, nem csak villogó kis hülyegyerekekké válnak)


jó most ne gondold azt, hogy ez ezzel ledegradálni akartam az autód...szó sincs róla. csak ez oylan, amikor a számunkra tök igénytelen, agyon cicomázott tuning a kiskölyköknek bejön... persze ez durva hasonlat a BMW-hez képest. amúgy anyniról van szó, amire Te is gondolsz, hogy a BMW-nek sok év után is tekintélye van, megbámulják... és nem azért mert agyoncicomázott tunying gép, hanem mert BMW. erre mondják azt, hogy pl a BMW-nek is presztizse van.