YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-06-28 16:58 Kavics felverõdés

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:

csak kérdezem: ha ki van nyitva a mocitető, akkor lehet látni, hogy megy be az embléma. nem egyszerűbb lenne belülről neki esni? a két tüskét birizgálva, kinyomni?



JUST DO IT!





mi lenne ha elmondanád az okát, hogy úgy miért nem jó? valami rémlik de nem tudom ezzel kapcsolatban-e.



Mi lenne, ha felnyitnád azt a kibaszott motorháztetőt és megnéznéd magad?

Ha valami csak rémlik nem szükséges teljesen feleslegesen és értelmetlenül hozzászolnod csak azért hogy ismét növekedjen a hozzászólásaid száma...
Sőt, addig abszolut felesleges ehhez hasonlót mondanod, míg azt sem tudod mi van a motorháztető alatt...
Ergo végképp teljesen felesleges úgy hozzászólnod valamihez, hogy neked is ilyen autód van... ha pedig azzal mentegetőznél, hogy te csak sejteted amit mondasz, akkor ne szólj míg sejtesz valamit, hanem nézdd meg!

Végső következtetés: csak azért jár a szád, hogy a számláló peregjen a nickneved alatt, ami aztán jóérzésű emberekben néha kivágja a biztosítékot. Én sem pofázom minden nap, sőt van amikor hetekig nem szólok, mert ez itt nem Magdi anyus fan klub, hanem bmw fórum. Nem érdekel ha kibasz az egész fórumról Robinson, de csak nekem tűnt fel eddig, hogy mindenbe belekotyogsz teljesen értelmetlenül, hogy peregjen a számláló?

Szóval nyisd fel és nézdd meg magad, azonnal rá fogsz jönni!


erer hívnám fel az igen nagy figyelmed:
"csak kérdezem: ha ki van nyitva a mocitető...."
ha jól látom az szerepel, hogy kérdezem! ergó nem állítottam, hanem kérdeztem.


1. az hogy valami rémlik azt a nem ajánlatos belülről nekiesni témára írtam.
2. mivel nemrégiben vettem ki a veséket, ezért megnéztem az emblémát is. akkori emlékeim szerint úgy rémlik, mintha lenne két nagyobb fülecske, ami kissé ki van hajtva.
3. marhára nem érdekel a számláló, ha kell 20x elmondom, és megint olyan dolgot állítasz kivételesen mos Te, amit csak ti magyaráztok be. marhára hozzátudnék még szólni sok mindenhez, amire emlékszek tisztán, de mondjuk dízeles dolog, éppen ezért hagyom, válaszóljon rá dízeles. szerintem mindenki a hasonló képzeteit elfelejthetné, erről a "kommentszám növelős" baromságról. te hoztad fel moöst is biztos marhára bosszant téged, mert engem nem sőt marhára nem érdekel, van ahol 20-30x ennyi kommentem van, mégsem érdekel. már bocs, de én úgy tudom a fórum társalgásra van, nem azért, hogy kukksoljunk előtte, ha valakinek nem tetszik mit írok, akkor fűzzétek meg Robinsont, hogy írjon egy cuccot az oldalba, hogy aki nem kíváncsi az írásaimra, az kapcsolhassa ki. marhára nem fog megérinteni. és én vagyok gyerekes. az, hogy mikor szólsz hpzzá, vagy meddig nem, az meg végképp nem érdekel személy szerint. szervusz!



YELLOW Elküldve: 2010-06-28 16:19 Kavics felverõdés

kempelen írta:
YELLOW írta:

csak kérdezem: ha ki van nyitva a mocitető, akkor lehet látni, hogy megy be az embléma. nem egyszerűbb lenne belülről neki esni? a két tüskét birizgálva, kinyomni?



JUST DO IT!





mi lenne ha elmondanád az okát, hogy úgy miért nem jó? valami rémlik de nem tudom ezzel kapcsolatban-e.

YELLOW Elküldve: 2010-06-28 13:00 Kavics felverõdés

gampetibor írta:
MavericK írta: Udv! Jobbat nem talaltam, igy itt kerdezem meg. Felverodestol vagy ki tudja mitol, de lepattant a motorhaztetorol a BMW emblema egy resze, es cserelni szeretnem. Rem egyszeru a kerdes, de mikor nekilattam volna, hogy lekapom, akkor azert megsem volt olyan egyszeru. Hogy lehet szepen leszedni az emblemat? A motorhazteto alatt midossze egy kb. 3 mm-es lyukat talaltam, semmi mast. Pattentes megoldas, vagy ragasztott ? Hogy szedjem ki a regi emblemat?

Elore is kosz a segitseget ...


Az emblémáról merőlegeasen két tüske szúródik a motorháztetőbe. Nem ragasztott, bele van szoritva. Elölről kicsit alányúlsz finoman lapos csavarhúzóval / tekerd be rongyba / és feszitsd finoman fel aztán az ellentétes oldalról is aztan megint a másik oldalról és így mozgasd ki. A két fogáspont legyen / 1. szélvédő felől, 2. vesék felől / Én Tibától tanultam!



csak kérdezem: ha ki van nyitva a mocitető, akkor lehet látni, hogy megy be az embléma. nem egyszerűbb lenne belülről neki esni? a két tüskét birizgálva, kinyomni?

YELLOW Elküldve: 2010-06-27 16:02 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Tiba írta:
YELLOW írta:
KASZAMester írta:

-hát pont ezért kéne elzarándokolni pár nevesebb talira,társalogni,ismerkedni,barátkozni.
-mert itt a forumon...))
-és tanulni,utánna nézni,okosodni!!
-én nem haragszok rád!-mert csak a mi kutyánk kölyke vagy te is.-tanuljál.



akkor egy E32... most regizett CS-re... kicsit sufni tuningos beütése van...sajnos
katt ide


Kicsit??? Jézus...ez egy




ezt írta az E32 tula... velszeg mafia autó lehetett korábban

"Nagyon szépen köszönöm az autó nevében is mindenkinek!!!
Szegény hosszu-hosszu restaurálás,meg szenvedés árán lett ilyen "félkész" De ahogy lehet csinálgatom,szépítgetem és ha Isten is úgy akarja hamarosan BMW talikon is megfordulunk majd!
Hosszú beteges élete után hamvaiból támadt fel,pár golyó ütötte lyuk,meg némi herce-hurca a multjával sajnos volt azért....sokat bántották csórikámat,meg kergették a rend éber őrei is...de most nyugdíjas élete legszebb éveit éli meg....Tőlem már csak a halál,vagy a 6:20-as gyors veheti el!!!"

YELLOW Elküldve: 2010-06-27 15:59 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Lacci írta:
Yellow a díjazottakról csak annyi, hogy habár nekem több dolog sem tetszik Hori/Tiba cuccai közül, attól még ha adtam volna le vadkerten lapot, biztos mindketten rajta lettek volna. Nem vagyok nyalizós simán megmondom, hogy mi nem jön be, de sok gagyi járgány volt ott is és összeségében mindkét autó elég jól mutat.

Német nagy talin pl lehet 5.helyért kapnának kupát, de talán még ott is elcsípnének díjakat.
Illetve ők mindig indulnak, mások meg nemigen innen a klubból(nem is sokan szerelnek, alakítanak annyit mások), de majd legközelebb egy motortér kategóriára benevezek én is.



téged is megkérlek arra teljes tiszteletből olvasd el ami írtam. mint mondottam mégha csak netes ismertség alapján, akkor is nagyobb eséllyel szavaztam volna rájuk én is, de ez természetes, és ezzel pont azt akartam mondani, hogy írták visszább a zsűri részrehajlását, hogy ez természetes részben, hiszen pl Kasza jól ismeri mindkét ember autóját, ergó jobban belelát.
én ami miatt értetlenkedtem, az az volt de csupán kérdés, hogy külföldi autók nem neveztek ezek szerint, amire meg is kaptam a választ. de ez nem a Horiék elismerését akartam rontani, hiszen nálunk is vannak igényes autók, csak csodálkoztam, hogy enyni külföldi közül nem volt jobb, mivel nem regisztráltak. nekem mindkettőjük autója tetszik, bár nem tudom Tibának milyen felnije lesz/van,. mert amit árult az nem jött be egyedül. szóval kicsit félreértések vannak az írásommal kapcsolatban, ami lehet részben az én hibám, hogy kicsit zavarosan írom le, mert valszeg másképp gondolom mint írom, csak nem tudom úgy leírni mint ahogy gondolom. ez problémám sajnos. de mondom semmi bántó szándék, se fika nem volt az írásomban, ez tutti!

YELLOW Elküldve: 2010-06-27 15:40 Ajtónyítási Gondok!

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: ha fokozatosan csinálod, akkor 600 fokkal ismehetsz rá, de 400-al biztos.

600 foknál úgy elporlik a nyákod is és az alkatrészek is, mint a szar, a 400 fokkal is igen óvatosan kell bánni.
YELLOW írta:
munkahelyen a telókat is hőléggel javítják (néha én is) ott nagyon kis alkatrészek vannak, mégis 400-420 fokkal mennek a dolgok. az is lehet beviszem és végig küldetem a kemencén...


Kemence? Te össze akarod folyatni a relék műanyag tokját az smd cuccokkal?





azt kiszedném addig...
ha a telefon panelek kibírják a 420 fokot, akkor ez is... jó hát én sem anynival esek neki, hanem 250-300 fok környékén, de majd meglátom ha kiveszem... vagy 1,5 éve vettem ki, azóta... majd meglátom

YELLOW Elküldve: 2010-06-27 15:10 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

KASZAMester írta:

-hát pont ezért kéne elzarándokolni pár nevesebb talira,társalogni,ismerkedni,barátkozni.
-mert itt a forumon...))
-és tanulni,utánna nézni,okosodni!!
-én nem haragszok rád!-mert csak a mi kutyánk kölyke vagy te is.-tanuljál.



akkor egy E32... most regizett CS-re... kicsit sufni tuningos beütése van...sajnos
katt ide

YELLOW Elküldve: 2010-06-27 14:58 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Hori írta:
YELLOW írta:
Ricco-320d írta: Yellow!

Hogy Te mekkora egy marha vagy...


ha már itt vagy, és esetleg méltóztatól válaszólni.

láttam BFGoodrich gumijaid vannak. nem tudom mennyire szoktad forszírozni a hajtást, de vettél észre valamit a gumit? főleg az elsőkön kanyarban... nekem 225 van elől, nem az XL (nem az erősített oldalfalú) és kicsit olyan tempósabb élesebb kanyrban, mintha oldalra menne az oldalfala...





Bocs hogy én foglak kioktatni

Miért hasonlítod össze a 225/45 R17et a 225/35 R19 el??? a két guma oldalfalának magassága köszönöviszonyban sincs egymással, a tied oldalfala azért nyúlik mert /van/ magas


de enynire? néha olyan mintha kanyar közben az oldalfala leérne az útra csak azon agyalok előlre lehet ilyen XL erősített oldalfalura kellene cserélni... olyan az érzés, mint amikor a nagy ballonos gumi le akarna fordulni a felniről, pedig ez egy picit terpeszt rajta látszólag is. mindegy olyan instabilnak érzem néha, de lehet a futómű is ludas.

YELLOW Elküldve: 2010-06-27 14:37 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Ricco-320d írta: Yellow!

Hogy Te mekkora egy marha vagy...


ha már itt vagy, és esetleg méltóztatól válaszólni.

láttam BFGoodrich gumijaid vannak. nem tudom mennyire szoktad forszírozni a hajtást, de vettél észre valamit a gumit? főleg az elsőkön kanyarban... nekem 225 van elől, nem az XL (nem az erősített oldalfalú) és kicsit olyan tempósabb élesebb kanyrban, mintha oldalra menne az oldalfala...

YELLOW Elküldve: 2010-06-27 14:35 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

KASZAMester írta: nálam pont az tette be a kaput,mikor lefikázta Ilonkát,-vagyis a gyári!!PDC-szenzorokat rajta.
-és nem mondta ki,de ezzel megkérdőjelezte a zsűri szaktudását is.
-holott talán neki kellett vna kicsit utánna nézni,járni a dolgoknak.


szerintem pont azért van a fórum, ha valaki rosszul tud valamit, akkor kijavítják. én valóban nem tudtam, hogy PDC-s-e gyárilag, de az nem fika volt. ha szerinted ezzel megkérdőjeleztem a szaktudásod... hát. nekem minden ilyen vita hazsnos, mert legalább most is tanultam valamit, és nem azt mondtam, hogy iLonka szar vagy akármi, de én a PDC-t nem gondoltam volna. nem értem miért kell támadásnak venni mindent de komolyan. értem én, hogy mindenki szemében csak én leszek a szar, hisz ti ismeritek egymást, de mi nem. én a témát lezártam, mert senki nem akarja megérteni amit írok. előfordult már többször, nem akarok ebből vitát, mert szándékom szarba lenni senkivel. én nem fotózkodom együtt egyikőtökkel sem, nem ismerjük egymást = sosem lesz igazam, ezt tudom jól. így felesleges az egész.

YELLOW Elküldve: 2010-06-27 14:16 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
YELLOW írta: hil!

egy kérdés: nos én nem igen találkoztam még panellal, ami le volt lakkozva, és azt javítani is kellett volna. ugye a GM az lakkozva van. ha hőléggel átforrasztom, akkor a lakk alatt is meg tud "frissülni" a forrasztás? vagy le kell szednem a lakkot? milyen anyag van ami feloldja, és nem károsít egy alkatrtészt sem?

Szia Yellow!
Általában minden nyák le szokott védve lenni valamivel. Van olyan, ami könnyedén forrasztható, van amelyik csak nehezen. Sima forrasztó pákával azért forrasztható . Előtte meg szoktam áztatni Loctite IS Quick Clean spray-al, ha az nincs acetonnal, majd fogkefével átkefélem. Utána forrasztok, majd végül ismét Quick Clean, hogy szép is legyen. Lehet kapni sprayban, talán Löttlack (biztosan rosszul írom) védő lakkot, amivel le lehet fújni. Én is megteszem azt, de nem tudom már mivel, mert az enyém ecstelős és nem lárszik már a felirata. Az Általad említett hőlég forr. technológiát nem ismerem, nem tudok véleményt mondani róla, de elképzelésem szerint az túl nagy felületen melegít a páka kis pontjához képest. Általában a Si alkatrészek 200 fokot bírnak elviselni, az fölött esetleg kuka, a Ge.annál kevesebbet, de ma már nem nagyon használnak olyat.



én azért gondoltam a hőléget, mert jobban halad. és ugye ha hidegforrasz van, az lehet több helyen is, ergó én az egész panelt gondoltam vele átmelegíteni,átforrasztani, az SMD alkatrészeket is. bírnak az IC-k magasabb hőfokot is, sokszor az a baj, hogy hősokkot kapnak, azaz hírtelen melegszik, vagy hűl le. ha fokozatosan csinálod, akkor 600 fokkal ismehetsz rá, de 400-al biztos. munkahelyen a telókat is hőléggel javítják (néha én is) ott nagyon kis alkatrészek vannak, mégis 400-420 fokkal mennek a dolgok. az is lehet beviszem és végig küldetem a kemencén...

YELLOW Elküldve: 2010-06-27 14:11 Ajtónyítási Gondok!

InsectKiller írta: Hát kezd eléggé ciki lenni a történet, ugyanis már nem mindig akar zárni sem. Viszont, van úgy, hogy néha meg kinyit!
Szóval most mi a teendő???? Kétségbeestem!


teendő? ha egyszer kinyitott, akkor beülsz és addig vezetsz amíg csak bírsz, abból baj nem lehet bocsi. sajnos tudom mit érzel. szerintem beszéjétek meg hil-el hátha tud rád időt szakítani.

YELLOW Elküldve: 2010-06-27 07:02 Ajtónyítási Gondok!

hil!

egy kérdés: nos én nem igen találkoztam még panellal, ami le volt lakkozva, és azt javítani is kellett volna. ugye a GM az lakkozva van. ha hőléggel átforrasztom, akkor a lakk alatt is meg tud "frissülni" a forrasztás? vagy le kell szednem a lakkot? milyen anyag van ami feloldja, és nem károsít egy alkatrtészt sem?

YELLOW Elküldve: 2010-06-27 06:57 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Hori írta:

vedd már észre magad sárgaság, itt mindenki gratulál mindenkinek a díjaihoz te vagy az egyetlen aki összeesküvés elméletet gyárt belőle "egyébként én is csodálkozok, hogy van az, hogy az itteni fiúk mindenhol érnek el eredményt? nem tudom. talán részrehajlás," ezt te írtad, lehet neked kéne átolvasni mit írtál



először ha visszább olvasol, sokkal visszább gratuláltam a díjjakhoz, tiszta szívből írtam. nem mert úgy kívánja az etikett (vagy mi). kettő nem én hoztam ezt a témát, ha jól emlékszem, és a más írását mégis elfogadtátok, persze kis kötözködés ott is volt. nem értem az enyémet miért nem lehet kicsit pozitívabban felfogni? jah, biztos azért, mert én írtam! az idézett mondatoddal (amit én írtam) és az az egész komment kb arról szólna, hogy hogyan csapódhat le másban. és azért írtam le, mert vannak klubbok a városomban, akik marha sok díjat nyernek és ezeket a vádakat kapják, vagy rosszabakat. éppen ezért kezdtem a legelső kommentem azzal, hogy minden ilyen tali után, ahol versenyek vannak, ott ez megy, mint amit itt elkezdett valaki (talán Tboy, de nem biztos) de ő sem azért írta, hogy megbántson vele valakit. ezt le is írta, mint ahogyan én is. az ő dolgát elfogadod, az enyémet nem. a válasz egyértelmű számomra, hogy az enyémet miért nem, de csupán azért mert szándékosan olyannak akarsz beállítani amilyen nem vagyok. mivel nem ismersz. hidd el vagyok anynira őszinte, ha úgy lenne mint amilyennek be akarsz állítani, akkor elismerném.
van erre egy mondásom: "Azt hiszitek ismertek! De olyannak ismertek, amilyennek ismerni akartok!"
sajnos van egy érdekes stílusom, amit nehéz megérteni, aki ismer elég jól, ő tudná mi miért és hogyan írok. Te is megérthetnéd, ha akarnád, vagy ha leírnám jó hosszan. de azt feleslegesnek tartom, mert akkor jön: "már megint a magyarázkodás"
direkt szándékosan leírtam, hogy örülök a díjaitoknak, és nem megbántásból írtam azt amit, ha ezt nem érted arról nem tehetek. nagyon sok esetben olyan dolgokat írok, amit más ember is ugyanúgy gondol, egy adott helyzetben, azaz nem mindig a saját gondolatomat írom le, hanem úgymond közvetítem a "nép szavát".
mindegy gondolj amit akarsz, én tiszta vagyok.

YELLOW Elküldve: 2010-06-26 09:39 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Tiba írta: Yellow
Ha fingod sincs milyen díjat kaptam, akkor mit nem értesz?. Egyszer igazán eljöhetnél valahova, és akkor nem csak a hülyeségeke írnád ide. Az enyém teljesen gyári elemekből épül fel, egy pár helyen átalakítva, ami nem tűnik ki az összhatásból.
Horiéban nagyon sok olyan elem van, ami nem gyári (lip, felni, beömlők, kipuf stb) Szerintem teljesen más a két kocsi. Amúgy meg az hogy mi a szép, az relatív. Szerencsére az agyonledezett, alulvilágítós kékledesablakspricnis kocsik, már nem sok mindenkinek tetszenek.



nyugi én sem vagyok a csicsa LED és bojler párti. azt tudom, hogy gyári elemekből épül fel, csak számomra az a díj azt sugalja, hogy olyan szép szériát díjjaznak amihez semmi nincs nyúlva, de mondom nem sajnálom a díjat, mert miért tenném... és mondtam semmi bántó szándék nincs bennem, de le is írtam, hogy minden talin az van mint itt visszafelé, hogy részrehajlás...stb, hogy ezen megy a cirkusz, ezzel a részével nem is foglalkoztam