YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-06-26 09:36 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Hori írta:
YELLOW írta: én nem is csodálkozok. asszem több oldalon is az ilyen jellegű taéliknál mindig ez van. mindig lesz aki elégtelenkedik, hol jogosan, hol jogtalanul. ugyanez volt a carstyling show-n, a devilen, vagy sorolhatnám. nem voltam ott személyesen egyiken se, csak olvasva a célforumokat, mindenhol ez megy. teljesen független zsűrit felállítani nem lehet, és mi van ha egy kicsit részrehajló valaki? az én szívem is jobban húzna egy ismerős autóhoz, persze ha az totál nem mond ellent a nézeteimnek. egyébként én is csodálkozok, hogy van az, hogy az itteni fiúk mindenhol érnek el eredményt? nem tudom. talán részrehajlás, talán nem, de nem hiszem, hogy a sok külföldi BMW közül nem volt szebb... félreértés ne essék, nem sajnálom a díjat, sőt el is simerem szépek a gépek, igazából csak azt nem tudom ezek alapján elhinni, hogy ezek az építések jelentik a maximumot? pl nem értem Tiba díját sem, hogy legszebb széria E46 (vagy valami ilyesmi) mikor marhára nem gyári már, vagyis nem olyan, mint ahogy kigördült a gyárból, az övé is tuning, akárcsak Horié... ergó ugyanabba a kategóriába való, kinézeti különbséfben nem sok a különbség. de akár néha lehetne más helyezett is, mert így sokan ezt gondolják, mint amit most. minden tisztelet a Mesternek, szép a 7-es, de nem értem, hogy jön egy akkori technikába tolatóradar, nem hiszem, hogy az gyári volt, igazából ez egy rossz megoldás szerintem.

bocsi amit leírtam, senkit nem akarok megbántani vele, és tényleg, örülök a díjaknak, de ha magyarországon ez jelenti a csúcsot...akkor... vagy más nem szokott nevezni, akinek jobb lenne? mondom egyszerűen nem hiszem el, hogy külföldön nincsennek szép autók, akik eljöttek ide.





óóó már megint sárgával vannak a gondok,

lehet jót tenne ha néha elmennél személyesen is 1 talira nem csak a fórumokat olvasgatnád a talik után /ha nincs rá pénzed én megszervezek 1 gyűjtést Yellowt a talira szlogennel, bizt összejönne rá a lé/
Vadkertre 1 külföldi autó sem nevezett.
Sopronba tavaly 2 első helyet adtak 1et 1 osztráknak 1et meg nekem,
Nem értem miért fáj neked az ha kapunk díjakat /gurulj 2000euros felniken és locsolj rá még kb bő 1 millát a vasra és kapni fogsz te is kupát/
Az én autómon a tetőn és az ajtókon kívül nem túl sok széria alkatrészt találsz /mielőtt okoskodsz nézd meg stylingon az oldalam, oda sincs minden leírva de az átalakítások zöme fenn van/
Szerinted mi jelenti a saloon katba a csúcsot ma magyarországon??? a led meg króm csík???
Légyszi mutass már olyan bömöst ami szerinted itthon a topp kiváncsi vagyok rá /ne a bimmerteamos Lacáét/
Ja és mielőtt leugatod valaki autóját igazán vehetnéd a fáradtságot hogy meg guglizod 1 kicsit az adott típust.



szerintem jó lenen ha figyelnél a hangnemre! és normálisan elolvasnád amit írtam. ezt kérlek tedd meg mégegyszer mert nem akarom ugyanazt leírni.
de részben megteszem: azt írtam, hogy nem hiszem, hogy nem volt szebb BMW, ezek után leírtam, hogy akkor lehet nem neveztek a külföldiek, és mégegyszer nem azt mondtam, hogy akárkié szar, sőt jól néznek ki. már kezd számomra unalmas lenni, ha leírom a véleményem azt egyből támadásnak vélik, holott szerintem érthetően leírtam mindent, azt is, hogy nem sajnálom a díjat senkitől, mert tudom mi munka van benne, csupán amit nem értettem (de leírtad, hogy nem neveztek) hogy annyi külföldi autó közül nem volt szebb. én nem tudom ezen mi bántó van, és azt is leírtam, hogy nem járok talikra, így fingom nincs, éppen ezért kérdezem. ha ez neked fáj az az egyéni szociális problémád. pedig ne fájjon!

YELLOW Elküldve: 2010-06-25 20:53 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
YELLOW írta:
nem baj, sosem lehet tudni opelra mikor lesz szükség (van kettő). nah majd megnézem, ha lesz időm és átforrasztom. csak az bosszant, hogy eddig pont az egész ellenkezője volt, azaz nyílni nem akart és főleg a vezetőoldali, most meg az jó és zárni nem akar többi.


Én azt javasolnám, magam is ezt tettem a saját bajommal, miután elolvastam azt a cikket, amit már korábban többször belinkeltem (most nem találom), hogy kinyomtattam az ide vonatkozó kapcsi rajzokat, pontosan leírtam a jelenséget és törtem az agyam rajta egy napig. Mikor már volt elképzelés(több is) akkor kezdtem el hardverezni. Lehet, hogy nem túl időgazdaságos ez a menet és más sokkal gyorsabban célt ért volna, de nem akartam komplet modulokat, egységeket potyára vásárolni, a szervízeket sem szerettem volna a pénzemmel megtámogatni, na nem fillérbaszásból. Mikor tudtam konkrétan mi a baj, vagy hol kell annak lennie (nálam a zár szerkezet) ekkor vettem két darab angol autóból származó zárat 2000 pénzért és azt szétbombázta. Az első nem sikerült, azt nem is lehet már összerakni, de a másodikkal célba értem a korrekt szétszedés terén, amit közre is adtam segítség képpen.
Lehet, hogy hülye vagyok, hogy túl sok időt szántam erre, de nekem megérte.



áhh nem vagy hülye... pont említtelek egyik havernak, nekik egy passat B6 kormányzár része szórakozott, mondtam te biztos megcsinálnád. a szevízben a komplett egységet 240-300ezerért cserélték volna, de pesten megcsinálták 100ezerért. én ajánlottam nézzünk szét benne, de a szervízben azt mondták, csak egyszer lehet bontani, jó szöveg... zárt az elektromos kormányzár, csak nem érzékelte, nem kapott megerősítést, így el sem indult az autó, vagy menet közben megállt. vagy HALL, vagy optikai, vagy reed érzékelő baja lehetett. bár állítólag valami 100lábút is cseréltek rajta. jó ha az embernek van türelme és ideje ilyenekkel foglalkozni, de nekem bőven elég a munkahely, már a mobilokat is utálom

YELLOW Elküldve: 2010-06-25 20:15 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
YELLOW írta:

a mai napon már csak a vezető oldali zárt le a másik 3 nem egyre jobb, mi ütött bele



Én nagyon arra gyanakszom, hogy a GM egység a bajság okozója, abban is a relékre gondolok elsősorban. Azt a Gm egységet ki kéne szedni és a forrasztásokat nagyon átvizsgálni. Példa erre:kb 15db B Vectra ABS vezérlő egységet javítottam eddig. Jelenség az volt, hogy melegben elment az ABS. A vez egység a szivattyú házon pihen egy gyárilag légmentesen lezést dobozban. Azt kiszedtem és felnyitottam kb 3 órás fűrészelés és kapirgálás után. Minden rendben lévőnek látszott benne, a forrasztások is. Gondoltam egyet és átforrasztottam minden kivezetéshez menő pontot, mire megjavult a cucc. Máig sem tudom, melyik forrasztás(ok) volt rossz, mert órás lupéval történő nézegetésre sem láttam hibásat. 15 db megjavított vez egység után talán biztonsággal állíthatom, hogy forrasztási hiba volt. Szerintem a Te esetedben is lehet, hogy hasonló a baj forrása, de a relék elsősorban.
Bocs, hogy off autóval példálóztam, meg, hogy ilyen hosszú voltam



nem baj, sosem lehet tudni opelra mikor lesz szükség (van kettő). nah majd megnézem, ha lesz időm és átforrasztom. csak az bosszant, hogy eddig pont az egész ellenkezője volt, azaz nyílni nem akart és főleg a vezetőoldali, most meg az jó és zárni nem akar többi.

YELLOW Elküldve: 2010-06-25 19:04 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
YELLOW írta:

ennek nagyon örülök, de nekem pont fordítotja van, mint volt kánikulában is nyitott, viszont egy ajtó zárni nem akar... tudom azt akartad mondani, hogy az a baj, amit írtál.


Nem, azt akartam írni, ez NEM az a jelenség, ami nálam volt. Nekem csupán azt nem érzékelte a rendszer, hogy kinyitottam / becsuktam (nem zártam) a vez ajtót.
A Te esetedben első közelítésként arra gondolnék, hogy valami kontakt rossz, mert: melegben kitágulnak az anyagok (általában így szokott) az érintkezések lazábbá válnak, amin át akar menni az áram, de a megnövekedett átmeneti ellenállás miatt kevesebb tud átmeni (mert a záró/nyitó motor akár 2A-t is zabál) és ebből a jelenség. Ezt kontakt sprayal csak időlegesen tudod javítani, vagy még úgy sem, (én valahogy nagyon k spray ellenes vagyok, mert a valós gondot tartósan nem oldja meg tapasztalatom szerint) a másik a sokszor említett relé a GM modulban, de ezt már többször leírtam, igaz nem ennyire kifejtve. De nem lehetetlen a GM modulban egy vagy akár több hibás forrasztás. Nem tudok hanyatt esni a hullám forrasztásos technológiától, mert ha nem tartják be a technológiai leírást (hideg ónfürdő, szennyezett, oxidos alkatrész láb, nagyobb sebesség, stb) , akkor az eredmény nem jó, nagyon sokszor találkoztam már ilyennel sajnos.



a mai napon már csak a vezető oldali zárt le a másik 3 nem egyre jobb, mi ütött bele

YELLOW Elküldve: 2010-06-25 19:02 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

KASZAMester írta: a tolato radar is gyári!-puszillak!!
-látod te ezért nem lehetnél zsüri tag.



ha gyári, akkor le a kalappal, hogy abban az időben már belerakták.
én nem is akarok zsűrizni.

YELLOW Elküldve: 2010-06-25 14:24 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

én nem is csodálkozok. asszem több oldalon is az ilyen jellegű taéliknál mindig ez van. mindig lesz aki elégtelenkedik, hol jogosan, hol jogtalanul. ugyanez volt a carstyling show-n, a devilen, vagy sorolhatnám. nem voltam ott személyesen egyiken se, csak olvasva a célforumokat, mindenhol ez megy. teljesen független zsűrit felállítani nem lehet, és mi van ha egy kicsit részrehajló valaki? az én szívem is jobban húzna egy ismerős autóhoz, persze ha az totál nem mond ellent a nézeteimnek. egyébként én is csodálkozok, hogy van az, hogy az itteni fiúk mindenhol érnek el eredményt? nem tudom. talán részrehajlás, talán nem, de nem hiszem, hogy a sok külföldi BMW közül nem volt szebb... félreértés ne essék, nem sajnálom a díjat, sőt el is simerem szépek a gépek, igazából csak azt nem tudom ezek alapján elhinni, hogy ezek az építések jelentik a maximumot? pl nem értem Tiba díját sem, hogy legszebb széria E46 (vagy valami ilyesmi) mikor marhára nem gyári már, vagyis nem olyan, mint ahogy kigördült a gyárból, az övé is tuning, akárcsak Horié... ergó ugyanabba a kategóriába való, kinézeti különbséfben nem sok a különbség. de akár néha lehetne más helyezett is, mert így sokan ezt gondolják, mint amit most. minden tisztelet a Mesternek, szép a 7-es, de nem értem, hogy jön egy akkori technikába tolatóradar, nem hiszem, hogy az gyári volt, igazából ez egy rossz megoldás szerintem.

bocsi amit leírtam, senkit nem akarok megbántani vele, és tényleg, örülök a díjaknak, de ha magyarországon ez jelenti a csúcsot...akkor... vagy más nem szokott nevezni, akinek jobb lenne? mondom egyszerűen nem hiszem el, hogy külföldön nincsennek szép autók, akik eljöttek ide.

YELLOW Elküldve: 2010-06-24 22:02 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
YELLOW írta: eddig ilyen nem volt...

kb 3 hete kezdte el, hogy zárásnál nem zárja be az anyós oldali ajtót. se a pöcök nem megy le, se a zár nem zár. látszik, hogy mozdul, de nem teljesen.
most nyitni nyit mindig, csak zárásnál nem zár az anyósoldali. sokadjára sikerül csak. most egyenlőre valami mechanikai szorulásra gondolok, de nem tudom mitől jött elő, korábban semmi előjele nem volt, ezzel az ajtóval sose.


Örömmel állapítom meg, hogy beavatkozásom sikeres volt, a zárak melegben is rendesen működnek! A leírásom használhatónak bizonyult a leírt, általam tapasztalt problémára és most nagyon elégedett vagyok (magammal)



ennek nagyon örülök, de nekem pont fordítotja van, mint volt kánikulában is nyitott, viszont egy ajtó zárni nem akar... tudom azt akartad mondani, hogy az a baj, amit írtál.

YELLOW Elküldve: 2010-06-24 20:56 Ajtónyítási Gondok!

eddig ilyen nem volt...

kb 3 hete kezdte el, hogy zárásnál nem zárja be az anyós oldali ajtót. se a pöcök nem megy le, se a zár nem zár. látszik, hogy mozdul, de nem teljesen.
most nyitni nyit mindig, csak zárásnál nem zár az anyósoldali. sokadjára sikerül csak. most egyenlőre valami mechanikai szorulásra gondolok, de nem tudom mitől jött elő, korábban semmi előjele nem volt, ezzel az ajtóval sose.

YELLOW Elküldve: 2010-06-24 15:44 Service manual

ihorvath írta: Sziasztok!

A haynes szerelési útmutató nincs meg valakinek e46-os BMW-hez?


de megvan mingyá megy az e-mail-re!

szerk: jah én a Hans-Rüdiger Etzold félét küldtem el... a másikról nem is hallottam azt hiszem



YELLOW Elküldve: 2010-06-23 21:45 angel eye

Lacci írta: Szedegessük jól látható módon:

1. Sira (Márk)
2. futo88
3-4. Lacci (1sima-1xenon)
5. InsectKiller (Sima alap fehér színű)
márcsak 35
6. YELLOW (ha nem akar hamarosan megérkezni az új lámpám, ami kezd világossá válni, akkor nekem is, valszeg fehér, de lehet sárga lesz, ha van próba darab, akkor megnézem élőben)
7. Zelzo (1 xenon fehér) Akinek kell, beszerelem.
8.Gyugyo68(sima fehér)

YELLOW Elküldve: 2010-06-23 21:42 iGO8: trükkök, tippek, okosságok

Tiba írta:
agent-smith írta: Tiba, Yellow,

ti milyen iGo 8 verziót használtok?

Yellow,

amit leírtál, azt már sajnos végigpróbáltam, de nem sok sikerrel

Én ezt:
iGO8.3.2.138649_PDA_PNA_2010.04.19



személyesen biztos többet tudnék, de valamit biztos nem jól csinálsz... vagy a képpel, vagy mással nem oké valami... már több tíousú PNA-ra és PDA-ra is csináltam indítóképet, de mindenhol működött, több iGO 8 verziónál is.

YELLOW Elküldve: 2010-06-23 14:53 képek

csatis1 írta:


ütős

de rakhattad volna egy hozzászólásba is a képeket

YELLOW Elküldve: 2010-06-23 12:57 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2010-06-23 11:58 iGO8: trükkök, tippek, okosságok

YELLOW írta: a kép nem bonyolult:

- kiválasztod, hogy miylen képet akarsz berakni, esetleg ha van kedved megszerkeszted (én speciel 3D flash animator-t használok) célszerû olyan felbontásba megcsinálnod, amekkora a GPS-ed LCD-jének felbontása
- a képet bmp kiterjesztésûnek kell elmenteni így: loading.bmp
- a loading.bmp fájlt bemásolod ide: branding.zip\ui_igo8_da\480_272\
- felül kell írni a régit (célszerû biztonsági mentést csinálni róla)

(az ui_igo8_da lehet más is de hasonló a mappa neve, és a 480_272 helyett azt válaszd, amekkora az LCD mérete a tiédnek és abba kell bemásolni, célszerű bmp-s képet csinálni, és semmit nem kell csomagolgatni, csak másolgatni, mert ha bemásolod magától hozzá tömöríti)

sys.txt-be nekem ennyi van (a device az hülyeség mert nem is olyan PNA-m van )

;[device]
;type="HTC Touch HD T8282"

[debug]
show_oneway=1
show_arrows_on_route=1

[navigation]
sim_speed_factor=3

[loading]
show_statustext=0

[interface]
maxzoom2d=6000000
show_exit=1







YELLOW Elküldve: 2010-06-23 09:55 Autóvásárlás

valakit érdekel egy jobbkormányos E34 525iA? nagyon megy... asszem 200ezer körül lenne.
95-ös évjárat, szép állapotú...