YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-06-22 18:53 angel eye

Lacci írta: Szedegessük jól látható módon:

1. Sira (Márk)
2. futo88
3-4. Lacci (1sima-1xenon)
5. InsectKiller (Sima alap fehér színű)
márcsak 35
6. YELLOW (ha nem akar hamarosan megérkezni az új lámpám, ami kezd világossá válni, akkor nekem is, valszeg fehér, de lehet sárga lesz, ha van próba darab, akkor megnézem élőben)



YELLOW Elküldve: 2010-06-21 19:12 Társalgó

[quote="SoundkeY"]Andi és a BMW...part1


YouTube videó


az a szabályos kormányfogás
nem csoda, hogy a kresz versenyt megnyerte

YELLOW Elküldve: 2010-06-20 21:38 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Hori írta:
YELLOW írta: egy kis szórakozás




A Tibát felismerni vélem a felvételen



Tiba mindenhol ott van

csinálni lehetne montírt, hogy messziről van fotózva ,mondjuk az eifel de Tiba ott van

YELLOW Elküldve: 2010-06-20 21:26 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

YELLOW Elküldve: 2010-06-20 20:29 Kuplung__

bostongrun írta:
hancurozo írta:
bostongrun írta: sziasztok!nekem olyan problémám van,hogy néha elfelejt kiemelni a kuplungom.A váltón lévő munkahengert ellenőriztem,légtelenítettem,nem volt levegős.Olajfolyás,vagy fogyás nincs.Akkor mi a gond?



Ha a pedált be tudod nyomni, de a tendelykapcsoló nem old akkor valószínű átereszt a pedálnál lévő munkahenger gumikarmantyúja.


Az a helyzet,hogy igazából a pedál is majdnem teljesen bentmarad.De ha meg 2-3 at pumpálok akkor ismét működik.Nem levegős.Az a munkahenger meg porszáraz.Még a kárpítot is fölszedtem ott is tiszta.Ezenkívül nekem is van rángatás indulásnál,de csak hidegen.


márpedig amit leírtál az tipikus esete annak, amikor a felső/alsó munkahengerben nem áll fel a nyomás... keresztfater OFF audiában ugyanez volt így kezdte, majd bentmaradt a pedál, a munkahengert ki kellett tisztítani, és karmantyúkat cserélni rajta. a fékolaj tartályat nézd már meg meddig van löttyel!

YELLOW Elküldve: 2010-06-20 19:59 BMW találkozó Balatonfüred 2010 06 19-20

SoundkeY írta: Most ertunk haza az I.E39 balatonfüredi talalkozorol........
Ami volt:

Mentunk egy RALLYs X5 el ( 4,5mp 0-100 ) brutál hang , brutál technika.
Mentunk Hummer H2 limited editionel( 3500kg 350le )
Felvonultunk egy laza 70km-es kort....
Probalgattunk egy rendorsegi lezert kulonfele blokkoloval felszerelt BMW-kel.
Lattuk a balatoni Harley davidson fesztival felvonulasat.
ES 2 dijjat kaptunk , a kreszt teszt gyoztest es a legszebb sedant.

A legszebb touring is a E46 lett Georgeé !
gz.

Jo csapat, Jo hangulat, KOSZ A SZERVEZOKNEK.

( vasarnap szarraaztam a balatonon egy csonakba de 4:1 aranyba en fogtam tobb halat ! es visszafele olyan eso volt hogy 50 el lehetett menni az M7-en )

Kepeket majd rakunk fel.






a rendőrségi lézeres témából milyen következtetést lehetett levonni? ér valamit?

YELLOW Elküldve: 2010-06-20 19:13 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

gratula a díjakhoz! a Z3 az kijééé? jó a bőrözés belül.
amúgy kb mennyi verda lehetett?

YELLOW Elküldve: 2010-06-18 18:04 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

fury írta:
bbali81 írta:
fury írta: Valaki segíthetne!

Az a problémám hogy a gyári hifim (16:9 navi,cd meghajtó,rádió modul BM53) nem szól,csak súg! Se kép se hang! A navi meghajtó az rossz,azt tudom de attol a rádiónak működnie kell nem? A kijelző működik mert átraktam egy másik bmw-be ellenőrzés képp,ott hibátlan! Elképzelhető hogy rossz a rádiómodul is?

Előre is kösz a segítséget!


Szeva,

Nem lehet, hogy az erősítőd adta meg magát? Az alap 10 hangszórós rendszer van a kocsidban?
Akkor a csomagtartóban a navi alatt van egy erősítő. Azt nézd meg hátha...

üdv



: Enyém csak 4hangszórós de azok is levannak cserélve komolyabbakra! Hogy néz ki az az erősítő? Lapos hosszúkás műanyagdoboz? Mást nem találtam!

Hali!



4 hangszóró? alapból 6 van nem? vagy valaki kiműtött belőle 2-t?

YELLOW Elküldve: 2010-06-18 18:01 Vicces :)

bmw320d4 írta: 3 különbség van a 2 kép között

kép


pedig már elkezdtem keresni... de valahogy éreztem

YELLOW Elküldve: 2010-06-18 14:34 N42B18A valami zakatol a motorban

vsop14 írta:
tudom. 1.9est próbáltam, és sztem akkor se... de ne menjunk bele


én nem 1.9-esről beszélek, mindegy ha bele megyünk ha nem, nem állítanám ha nem így volna... lényegtelen úgysem 2.0-k ellen szoktam versenyezni, hanem semmi ellen

YELLOW Elküldve: 2010-06-18 13:00 N42B18A valami zakatol a motorban

vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség


én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van



próbáltam és nem megy úgy, mint egy 20i...
ha mondjuk 0-ról indulunk és alapjáratról , tehát nem emelt fordulatról, akkor simán lehagy, ez tény.


én is próbáltam nem egyszer még 20-as gyorsuláról is, sőt mindenfélét, nagyobb sebességről, simán tartom nem gyorsabb onnan, de tartom... amit az elején egy nulláról való gyorsulásnál szerzek, azt lehet utána tartani

aha, hát akkor nem tudom minek csinálták ezt a 20i-t..... nem jo semmire, még a 16i is otthagyja? LOL persze. na mindegy, nem akarok vitatkozni. majd ha egyszer lesz alkalom kipróbáljuk


de a 16i-t ne keverd nem mind 1.6

YELLOW Elküldve: 2010-06-18 13:00 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2010-06-18 12:23 N42B18A valami zakatol a motorban

laleeboy írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta: Köszi mindenkinek a hozzászólásokat

Erről lenne szó

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-3910844

Konkrétan arra lennék kíváncsi hogy érdemes e megvenni ezzel a motorral mert nem tudom h vannak e típushibái buktatói és nem szeretném állandóan a szervízbe hordani és százezreket locsolni rá .
Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném ha + azt is ha - azt is legfeljebb keresek másikat

Kösz


kicsit olcsónak találom, bár ki tudja...
szerintem ami típushiba, esetleg a gyújtó trafók meghibásodása, amúgy a szokásos, de az nem motorfüggű, hisz az AC, vagy a szilentek minden autónál tönkre mehet, és megy is
benzines BMW-kkel kevesebb gond szokott lenni, én szerintem megvehető ezzel a motorral, de minden motornál, az a legfontosabb és az a meghatározó, hogy az előző tulajok, hogyan használták, mennyire törődtek vele.


Beszéltem a kereskedővel azt mondta 81000 km van benne vezetett szervízkönyves stb
Mik lehetnek az "árulkodó jelek" ha valami gáz van?



a 81 ezer akár hihető is lenne, de nem rég mondjuk 3-4 éve van az országban, ergó kitudja... el kell vinni egy szervízbe, ahol jól megnézik, ha lehet ne a közelben lévőbe, mert oda lehet ledumálták lezsírozták a dolgot.

YELLOW Elküldve: 2010-06-18 12:22 N42B18A valami zakatol a motorban

vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség


én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van



próbáltam és nem megy úgy, mint egy 20i...
ha mondjuk 0-ról indulunk és alapjáratról , tehát nem emelt fordulatról, akkor simán lehagy, ez tény.


én is próbáltam nem egyszer még 20-as gyorsuláról is, sőt mindenfélét, nagyobb sebességről, simán tartom nem gyorsabb onnan, de tartom... amit az elején egy nulláról való gyorsulásnál szerzek, azt lehet utána tartani

YELLOW Elküldve: 2010-06-18 11:15 N42B18A valami zakatol a motorban

laleeboy írta: Köszi mindenkinek a hozzászólásokat

Erről lenne szó

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-3910844

Konkrétan arra lennék kíváncsi hogy érdemes e megvenni ezzel a motorral mert nem tudom h vannak e típushibái buktatói és nem szeretném állandóan a szervízbe hordani és százezreket locsolni rá .
Ha valakinek van tapasztalata azt megköszönném ha + azt is ha - azt is legfeljebb keresek másikat

Kösz


kicsit olcsónak találom, bár ki tudja...
szerintem ami típushiba, esetleg a gyújtó trafók meghibásodása, amúgy a szokásos, de az nem motorfüggű, hisz az AC, vagy a szilentek minden autónál tönkre mehet, és megy is
benzines BMW-kkel kevesebb gond szokott lenni, én szerintem megvehető ezzel a motorral, de minden motornál, az a legfontosabb és az a meghatározó, hogy az előző tulajok, hogyan használták, mennyire törődtek vele.