YELLOW Elküldve: 2010-06-18 11:11 N42B18A valami zakatol a motorban
vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség
én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van
