YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-05-31 13:58 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

vsop14 írta:
Álljon meg a menet! Te azt mondtad,hogy a gázggyorsito nem gyorsitja a gazt. En azt mondtam, de. Arrol szo sem volt, hogy ez valojaban eredmenyez-e valami valtozast az auto viselkedeseben. En nem mondtam, h jobban fog menni. Csak azt, h a gazgyorsito gyorsitja a gazt
Az hogy lattal mar pitot csovet, sot talan meg prandtl csovet, meg vmi muszert, az dicseretes de ugy latszik kevesnek bizonyult. Azt hogy nem hiszed el, hogy a huzagolas analogiajara mukodik a gazgyorsito sajnalom. Sok dolog van ami nem annyira evidens, hogy annak modellezzuk, megis mukodik (pl. Egyfogu ferdefogazatu fogaskerek = csigakerek) az meg aztan vegkepp nyomos erv, hogy ez a gyorsito csak 20 centi a fegyvercso megvan 30 is. Tehat akkor a huzagolas mukodik egy puskan de pisztolyon mar nem? Es raketaveton? Ott is hasznaljak pedig annak meg nagyobb a keresztmetszete es meg hosszabb is.
Amugy nekem nincs ilyenem. Nem is lesz. Nem azert mondtam ezeket, mert megetettek vele.


Te most komoylan szándékosan nem értelmezed amit írok?
1. nem én írtam, hogy nem függ össze a gyorsítás a fegyverek huzagolásával (Woockie)
2. de hiába gyorsít ha nem hoz semmit, ergo felesleges
3. hasonlítsd már az arányokat, egy gyorsító patronnak van mondjuk 50-es átmérője 20-30 centi hosszon, egy fegyvernek mondjuk 9mm 30-40-50 centi hosszon, egy rakétavető, mondjuk 200-as átmérős, de a cső hossza van 20 m... az arányokat nézd már meg!

tényleg OFF, mert nem akarok csúnyákat írni

YELLOW Elküldve: 2010-05-31 13:44 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Woockie írta:
Nah, ezen megakadt a szemem. Ugy tudtam, h a fegyver huzagolasa arra valo, h stabilitast adjon a lovedeknek. Elkezdtem google es nem talaltam semmit, ami alatamasztana azt, amit irtal. Elokerult egy hozzaerto baratom, megkerdeztem, mi ezzel a helyzet. A huzagolassal valo megporgetes valoban a stabilitast adja, a sebesseg nem no attol, hogy porog a lovedek. Van a sebessegre pozitiv hatasa a huzagolasnak, de ez nem a porgessel, hanem a lovedek korul a cso tomitettsegevel fugg ossze. Ezzel nem azt akarom mondani, h az orvenylo gaz kifele aramlasa nem gyorsabb, hanem azt, hogy nagyon nem jo az analogia. A gazok aramlasarol valami remlik, mas a nyomasa kivul es belul, mintha belul lenne kisebb, de ez mar nagyon regen volt, inkabb nem szolnek bele.


fegyveres témához hozzá tenném, hogy a lövedék "stabilitásához" hozzá tartozik a cső hossza...
amúgy nagyon egyszerű, fogni kell egy amerika football labdát, és dobd el. meglátod, hogy repül, viszont a helyes dobás, aki tudja, hogy miközben engeded el a lasztit, az újaddal pördíted lefelé, a laszta pörög és szépen fog repülni. a fegyver huzagolása pont ezért van, viszont ha elég hosszú a cső, akkor pontosan lehet vele lőni, a sebesség csakis az elsütő szerkezettől, és a lövedéktől függ.

YELLOW Elküldve: 2010-05-31 13:19 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

vsop14 írta:
sok dolog van ami tök más, de a működési elve hasonló...........
tudod, ha valaki nem ért valamit, akkor egyszerű bemutatni azt valami ismert dolgon keresztül modellezve. én próbáltam neked elmondani azt, hogy ez egy működő dolog és hogy az áramlástanba nem minden az, aminek látszik, de hát neked beszélhet az ember... pedig úgy látom kettőnk közül én tanultam áramlástant és nem Te.
és most megint én vagyok a nagyképű hülye bunkó, a szemedben, ha azt mondom megint olyanba dumálsz bele, amihez nem értesz és még le is oltasz, hogy a hülye az én vagyok..............


figyelj hivatkozhatsz, hogy tanultad, meg stb. nem lehülyéztelek... de egy puska csöve teljesen más, itt egy 30-40 centis szakaszról van szó, amiben vagy 20 centi ez a spírálos rész, és relatíve nagy a keresztmetszet. még ha valóban meg is gyorsítaná az ármalást, később úgyis feltorlódik (ez BMW-re kevésbbé igau, hisz olyan nagy törések nincsennek a rendszerben, de egy civic-nél már igen) a rendszerben. foglalkoztam áramlástannal, sőt pár órát tanultuk is, inkább anno munkahelyemen foglalkoztam áramlásmérőkkel, és hasonlatos eszközökkel.

és itt nem az elv ellen vagyok, hanem a hülyeség ellen amit a kereskedők belebeszélnek az emberbe, vásárlóba. ez ugyanolyan, mint az univerzális 1000-3000 cm3-ig lévő dob, vagy direktszűrő...stb. annyira nagy a rés, hogy valahol tutti nem használható, le merem fogadni az ilyen doboknál semmi hivatalos mérési jegyzőkönyv nincs róla, hogy valóban nem öblít-e túl, vagy nem fojt-e nagyon, ami jó 1 literre, az nem lesz jó 3 literre és vicaverza.

órákat beszélhetnénk erről én többet nem akarok, mert nem pont erről szól a téma.
gondolom neked is van ilyen hiperszuper gázgyorsítód, ha van akkor azért, mert hiszel a mesékben jó volt az eladó. meg az vesz aki akar. de ha hozna is valamit, ami kb 1%, azt is csak úgy hozná, ha kompletten hozzá van igazítva a renszer, az elejéről a végéig. az olyanok, mint +5% meg +10% el kell felejteni mind dob, mint direktszűrő...stb-nél. igen hoz ennyit, ha mindenhol lecseréled azokat a dolgokat amiket cserélni lehet. megy a parasztvakítás ezerrel. hát egészségükre.
mellesleg lehet én nem értek hozzá, de aki ért az is hasonló véleményen van, ezek nem az ujjamból szoptam, mert ismerek embereket akik a versenysportban dolgoznak, dolgoztak...stb.

részemről OFF!


YELLOW Elküldve: 2010-05-31 12:09 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

vsop14 írta:
YELLOW írta:
cox írta:
YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér

Tolts fel egy 2 literes palackot vizzel,probald meg kionteni belole a vizet merve az idot,mig kifolyik,utana vegezd el ugyanezt a muveletet ugy,hogy amikor a palackot a kiomlo nyilasaval lefele forditod,adj neki egy korkoros mozgast,mintha a kezeddel o betuket akarnal irni.Irjal kb. 6 o betut es merd az idot.A gazgyorsito is akkor segit az oblitesben,amikor a motorod kb. 4 ezren folul porog.Mar a 70 es evekben a rallyban az oseink is alkalmaztak,csak az gagyibb volt,en is forgalmazom es tudom mit arulok.Remelem azt is tudod,hogy ha a gyari leomlodet belulrol felpoliroztatod,attol is konnyebben aramlik ki a gaz.Sok kicsi sokat csinal,ja es ne feledd,nagy gaz....kis fek.



igen a polírozott szivócső, vagy egyéb az oké... de a gázgyorsító patronban amik vannak az pont akadályozó tényezők, nem gyorsító... és a folyadékot se keverd össze a gáz halmazálapottal. persze mivel Te is árulod, ezért tudnod kell eladni, van begyakorolt szöveg, stb amivel meg lehet téveszteni a vásárlót. hisz az eladók nem arra törekednek, hogy őszinték legyenek, hanem hogy hasznot húzzanak. nem bántani akarlak ezzel, de én tőlem használhatják az űrtechnikában, akkor sem jó semmire, max +adat egy adatlapra...
annyi előnye van, mivel a középdob helyére teszik, hogy attól jobban átenged, de egy sima csőtől sosem fog...



a gázgyorsító a fegyverekben lévő huzagoláshoz hasonlítható (siprális hornyok a csőben -> megforgatja a lövedéket -> gyorsabb kilépési sebesség, nagyobb pontosság). attól még, hogy úgy nez ki, mintha valami gátolná az áramlást, nem biztos, hogy feltétlenül a várt eredményt fogja hozni. ilyen ez az áramlástan


egy fegyverrel azért ne hasonlítsuk össze, teljesen már egy fegyver csöve, megy egy gázgyorsító patroné...
ez kb olyan mint az elektromos ventillátor vagy mi a kaka a szivócsőbe

YELLOW Elküldve: 2010-05-31 11:28 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

cox írta:
YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér

Tolts fel egy 2 literes palackot vizzel,probald meg kionteni belole a vizet merve az idot,mig kifolyik,utana vegezd el ugyanezt a muveletet ugy,hogy amikor a palackot a kiomlo nyilasaval lefele forditod,adj neki egy korkoros mozgast,mintha a kezeddel o betuket akarnal irni.Irjal kb. 6 o betut es merd az idot.A gazgyorsito is akkor segit az oblitesben,amikor a motorod kb. 4 ezren folul porog.Mar a 70 es evekben a rallyban az oseink is alkalmaztak,csak az gagyibb volt,en is forgalmazom es tudom mit arulok.Remelem azt is tudod,hogy ha a gyari leomlodet belulrol felpoliroztatod,attol is konnyebben aramlik ki a gaz.Sok kicsi sokat csinal,ja es ne feledd,nagy gaz....kis fek.



igen a polírozott szivócső, vagy egyéb az oké... de a gázgyorsító patronban amik vannak az pont akadályozó tényezők, nem gyorsító... és a folyadékot se keverd össze a gáz halmazálapottal. persze mivel Te is árulod, ezért tudnod kell eladni, van begyakorolt szöveg, stb amivel meg lehet téveszteni a vásárlót. hisz az eladók nem arra törekednek, hogy őszinték legyenek, hanem hogy hasznot húzzanak. nem bántani akarlak ezzel, de én tőlem használhatják az űrtechnikában, akkor sem jó semmire, max +adat egy adatlapra...
annyi előnye van, mivel a középdob helyére teszik, hogy attól jobban átenged, de egy sima csőtől sosem fog...

YELLOW Elküldve: 2010-05-30 15:02 Bmw-s vegyes videók

tsabko írta:
ezzel meg elszórakoznék otthon
http://gigamad.hu/video/1JVjfDwS0d


olcsóbb lenne fenntartani

Te nem vagy a Devil-en?

YELLOW Elküldve: 2010-05-30 13:53 Vicces :)

Mi az? Se keze, se lába, mégis felmegy a padlásra!
.
.
.
Nagyon ügyes nyomorék!

YELLOW Elküldve: 2010-05-30 09:55 Kilincs

hil írta:
YELLOW írta:

ha nem jó kontakt spray-t használsz, akkor nem is fog működni... én tuner tisztítót használok, az kicsit megmarja a felületet, amit úgy kell érteni, hogy az oxidációt/zsírokat leoldja, ez nem az amiben bármilyen olajszerű adalék lenne, mint sok kontakt sprayben, amiknek szinte gázolajos szaga van. ez nagyon jó cucc volt munkahelyről éppen ezért hoztam el illetve vannak ilyem 3M flux remover spray-k amik szintén jók, csak a múanyagot kifehérítik, vagy éppen elpuhítják, ezt kifejezettem elektronikában hazsnálják.



Légyszi olvasd már el a Tuner 600 spray leírását (Kontakt Chemie)! Nagyon jó igen tiszta szer, ami maradék nélkül elpárolog, a tuner egységeket nem hangolja el (talán ezért is a neve), de kontakt tisztításra feltételesen használhat, semmi kenő anyag nincs benne. Igen jó anyag, bizonyos helyekre én is használom, de az nem kontakt tisztítás. És nem marja meg a felületet!!!!!


1. leírtam más kontakt spray-ben olyan mintha lenne valami kenőanyag olyan gázolajos a szaga
2. pont ezt írtam, hogy a tuner spray-ben nincs
3. úgy írtam, hogy a felületet, vagyis inkább az oxid/szennyező réteget oldja/marja le
4. a 3M flux remover nagyon jó kontaktokra, csak ha olyan anyag van, azt oldja, főleg a szervetlent ill műanyagokat, inkább NYÁK-okra jó

YELLOW Elküldve: 2010-05-30 09:32 Kilincs

hil írta:
InsectKiller írta:
A zárat, vagy a csatlakozót kell befújni kontakt spray-el?
Kicsi a garázs, nem tudtam teljesen kinyitni az ajtót, szóval nem tudom még, hogy hol van az a csatlakozó. Majd holnap.


A zárat fújhatod akármivel, eredmény nem lesz (láttam már belülről, ott csak forrasztások vannak, viasszal levédve. Egyébként nem hiszek a kontakt sprayban, ezt hosszú évek tapasztalata mondatja velem.


ha nem jó kontakt spray-t használsz, akkor nem is fog működni... én tuner tisztítót használok, az kicsit megmarja a felületet, amit úgy kell érteni, hogy az oxidációt/zsírokat leoldja, ez nem az amiben bármilyen olajszerű adalék lenne, mint sok kontakt sprayben, amiknek szinte gázolajos szaga van. ez nagyon jó cucc volt munkahelyről éppen ezért hoztam el illetve vannak ilyem 3M flux remover spray-k amik szintén jók, csak a múanyagot kifehérítik, vagy éppen elpuhítják, ezt kifejezettem elektronikában hazsnálják.

YELLOW Elküldve: 2010-05-30 09:23 alufelni

YELLOW Elküldve: 2010-05-29 22:32 Kilincs

InsectKiller írta:
Elvileg ha nincs gyújtáson, akkor nem fog bejelezni.
A zárat, vagy a csatlakozót kell befújni kontakt spray-el?
Kicsi a garázs, nem tudtam teljesen kinyitni az ajtót, szóval nem tudom még, hogy hol van az a csatlakozó. Majd holnap.


a zsanér alatt van, a képen látszik, ilyen gégecső szerű






YELLOW Elküldve: 2010-05-29 22:07 Kilincs

bmw320d4 írta:
InsectKiller írta:
És hova kell bedugnom a 8as kulcsot, hogy megnézzem a csatlakozót? Couperól van szó.


Ajtóátvezető csatlakozó.
"A" oszlop alja és az ajtó között van, de mielőtt kiszeded és széthúzod, a kulcsot ne felejtsd el kivenni mert légzsákhibád lesz.



eztet mondottam én is, egy kis kontakt spray-el befújni... nem az akksit kell lekötni, hogy ne legyen légzsák hiba?

YELLOW Elküldve: 2010-05-28 05:10 Kilincs

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: viszont elég az ablakot lefeszíteni, egy résnyire, és a központi nyitó elérhető, ami ugye nyomásra nyit.


Lehet, hogy a te autódon így van, de az összes többi BMW nyithatatlan ezzel a módszerrel.



akkor erről írhatnál akár privátban is... akkor én mondjuk azért tudtam nyitni, mert nálam volt a kulcs? vagy várni kell hosszabb időt, mint ablakemelésnél, hogy kb. 5 perc után az sem működik?

YELLOW Elküldve: 2010-05-27 22:52 BMW találkozó Balatonfüred 2010 06 19-20

lepke írta: Helo
Várjuk a többiek jelentkezését is
nagyon jó találkozónak nézünk elé
sok meglepetés lesz amiről nem akarok írni
MERT TITKOS
üdv zoli


ti hányan mentek egy autóval?

YELLOW Elküldve: 2010-05-27 22:49 Kilincs

InsectKiller írta:
YELLOW írta: próbáld neg előbb azt, hogy bent vagy a kocsiba, bezárod magad, és hogy vezetőoldali belső kilinccsel feljön-e a pöcök, ill. második húzásra nyílik-e.

utána ezt próbáld meg, de szó szerint:

E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit, majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni


Ezzel csak az a bajom, h az a kulcs, amit használtam átvételtől, az már nem működik, nem csinál semmit!


akkor csak egy kulcsra tanítsd be, úgy is lehet, ami működik., de akkor csak a tanítás egyik felét kell megcsinálni. esetleg az ajtóba csatlakozó kábelköteget kontakt spray-vel átfújni. egyenlőre mást nem tudok, hil-nek valszeg lesz még ötlete.